Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mette Frederiksen

2 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Mette Frederiksen i INDIEN.

Indlæg af Thomas Lør Okt 09, 2021 9:08 am

Hvad mon hun skal dér? Grøn energi og bla bla bla.

Det jeg spekulerer på er om man leder efter en havn med en lufthavn til?
Kunne det være de indiske værfter? De Europæiske lader ikke til at være til hverken at hugge eller stikke i.....
Spørgsmålet er, hvor man har rekognosceret?

Det andet spørgsmål er om man har oplysninger at udveksle om terrorister? Det skulle ikke være helt umuligt.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Jeg forstår så ikke

Indlæg af Thomas Lør Okt 09, 2021 9:53 am

Thomas skrev:Hvad mon hun skal dér? Grøn energi og bla bla bla.

Det jeg spekulerer på er om man leder efter en havn med en lufthavn til?
Kunne det være de indiske værfter? De Europæiske lader ikke til at være til hverken at hugge eller stikke i.....
Spørgsmålet er, hvor man har rekognosceret?

Det andet spørgsmål er om man har oplysninger at udveksle om terrorister? Det skulle ikke være helt umuligt.....

Hvorfor orkestret er air force... og officererne ligeledes.

Det kan næppe være bacon eksporten... de er hinduer eller muslimer.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Selvfølgelig gjorde hun det!

Indlæg af Thomas Tirs Nov 02, 2021 1:05 pm

Jeg var ikke klar over, at de kaldte den Danish Air Force 2

Man gjorde jo det, at da man anskaffede Challenger'en, så blev de indrettet sådan, at man kunne pille det militære udstyr ud og gøre det til et passagerfly. For at SPAAAARE.
Nu viste det sig, at der var et oliesheik-fly, som var en del af et konkursbo - og det kunne erhverves for tilnærmelsesvis ingen penge. OK, det skulle have et større eftersyn; men så lærte personalet i Flyvevåbnet det.

Reelt koster driften af flyet ingenting i særomkostninger. Piloterne skal have et minimum antal flyvetimer på flyet - og transportere statsministeren er lige så godt som at flyve med en sæk sand. Samtidig slipper jordpersonalet for at pille sæder ud og ind.

Jeg håber da sandelig, at personalet på FSN Ålborg holder øje med om der skulle komme et brugt fly i rimelig stand på markedet, så man har nogle flere af dem. Det kunne være en god idé at flyve den norske statsminister - også - en anden gang.

Det er spørgsmålet om at tænke sig lidt om!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Hvad skal Mette Frederiksen

Indlæg af Thomas Tirs Nov 23, 2021 9:58 pm

i Ghana?

Besøge Esbern Snare? Det kan da ikke være hele formålet?

Er det for at få hende lidt af vejen?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Nå, så fandt vi ud af, hvad Jakob Ellemann

Indlæg af Thomas Man Jan 10, 2022 3:19 pm

lavede sammen med Mette Frederiksen på Esbern Snare.

Muligvis på baggrund af oplysninger, som hun fik fra Ben Netanyahu i Jerusalem - dengang hun og den østrigske Kanzler havde møde i Jerusalem.

Det er så atter et helt vildt gætteri fra min side; men mine løse formodninger, gæt og feberfantasier har før været bedre underrettet end efterretningstjenesterne: Ikke fordi jeg på nogen måde har adgang til oplysninger af klassificeret natur; men fordi jeg undrer mig over, hvad der IKKE sker og siges.

Man har formentlig gennem nogen tid "pakket Forsvarskommandoen ind" - fordi man ikke ville komme mødet mellem Biden og Putin i forkøbet - politik er i alt væsentligt et spørgsmål om timing.

Jeg havde undret mig over, at man IKKE gjorde noget logisk fornuftigt. Jeg mener oven i købet, at jeg har bemærket, at Forsvarskommandoen er kørt ud på et sidespor.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Der fik vi forklaringen på Esbern Snare og nu Absalon

Indlæg af Thomas Søn Jan 23, 2022 10:44 am

2:20 Ekvatorial Guinea.

Lavede og laver ved Ekvatorial Guinea! At almindelige pirater skyder løs på et krigsskib? Det er nok ikke troligt. Vi har heller ikke fået anden melding end at 8 pirater blev nedkæmpet af Esbern Snare og deres fartøj ikke brød sig om 35 mm granater fra en Oerlikon i dårligt humør.

Der foregår noget i kulissen, som jeg ikke kan gennemskue. Jeg vil ikke afvise, at man fra russisk hold har fået nogle oplysninger om kineserne - skønt det er nok så sandsynligt, at det er enten amerikanerne eller englænderne - evt. Frankrig.
Tilsvarende er der problemstilling i Mali, som er klart fransk interesseområde - at der skulle være Wagner-grupper af Russisk observans?
Nå, man fik afleveret fangerne - dem, der ikke befinder sig i fryseren.

Hvis der blot er tale om "almindelige pirater"? Så må de være ualmindeligt svagt begavede for at åbne ild mod en fregat.
At de er særdeles uopdragne kan man konstatere! Hvad bilder de sig ind? Forstyrre statsministeren og Jakob Ellemann!! Lige midt i FROKOSTEN!!

Men betegnende nok, så får vi ikke noget at vide fra officielt dansk hold! Der er skam meget, man ikke skal belaste skolelæreres små hoveder med?

WION
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Flere penge til forsvaret!

Indlæg af Thomas Man Jan 31, 2022 12:10 am

Slå de perverse skolelærere ihjel!

Men det er som forudsagt. Jeg tror faktisk. at man fik beslaglagt våben af russisk fabrikat med Esbern Snare. De skal nu til Ukraine.

Men de miljøfimsende skadedyr skal beskæres.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Med Olaf Scholz

Indlæg af Thomas Tors Feb 10, 2022 3:01 am

Det er noget svært at finde ud af, hvad substansen i diskussionen reelt har været.

Mit gæt er:

  1. HVDC nettet fra Norge, der vil betyde, at de tyske kraftværker kan operere optimalt. Det er ikke så meget mængden af strøm; men evnen til at tage spidserne af belastningen.
  2. Fehmarn forbindelsen og direkte godstog til Hamborg og Berlin. Scholz mumlede noget i skægget om det.
  3. Om man kan komme med en fornuftig pris for Taifun og MTU motorer - hvilket NETOP og eksplicit er undtaget fra EU? Jeg ved det ikke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Så er der åbnet for pengeposen!

Indlæg af Thomas Tors Feb 24, 2022 7:47 pm

Markant flere penge:

Mette Frederiksen skrev:»Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi i det kommende forsvarsforlig kommer til ikke bare at bruge flere penge, men også markant flere penge. Når vi ser på den aktuelle situation, så vil vi som udgangspunkt sige ja til at bevilge flere penge, hvis Forsvaret har det behov,« sagde hun.

Reelt er der tale om småpenge - men de vil falde i gode socialdemokratiske og venstre valgkredse!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Det var som jeg hele tiden formodede:

Indlæg af Thomas Fre Feb 25, 2022 8:06 pm

Corona-farcen var kun et røgslør.

Problemet forbliver: Hvad var det egentlige formål med turen til Israel?
Formentlig noget at gøre med de narkokriminelle indvandrere i SF/Enhedslistens bagland? Det gæt er lige så godt som alle andre. Det har så bare den fordel, at Enhedslisten er sure, så det har formentlig noget at gøre med den omfattende kriminalitet i Enhedslisten at gøre?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty "Hemmelige" forhandlinger

Indlæg af Thomas Fre Mar 04, 2022 10:14 am

Det er da noget vi alle vidste skulle ske!

Der skal ske besparelser på skolelærere og sygeplejersker - siger sig selv, at SF/Radikale/Enhedslisten er imod.
Flextumperne skal betale mere i skat - det er de konservative imod.

Vi kan også fyre miljøfimsere.

Hvor ender det? Antageligt med alle dele.

Nu er 17 milliarder om året småpenge i sammenhængen.
Men det er alle dem, jeg ikke kan fordrage, der skal have nakkeskuddet.

Men det interessante er, at Venstre ikke har nogle særlige bemærkninger - af det vi/jeg hører.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Kampgruppen skal til Letland

Indlæg af Thomas Tors Mar 31, 2022 8:14 am

Lige præcis.

Som forudsagt!

Den skal være den divisionelle reserve for divisionen.

Samtidig ser vi:

  1. Som nævnt en kampbataljon på 800 mand, spørgsmålet er om den vil være på hjul a.h.t. hastigheden?
  2. Vi ser en større øvelse med eskorte af forsyningsskibe fra - deltagende fartøjer fra et bredt sortiment af Nato-lande. Man ved jo ikke hvor angrebet kommer, så flere havne kan komme i betragtning som modtagende af forsyninger.
  3. Mon ikke der også kommer en trænbataljon? Et kompagni til hvert land?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Nu har Nato anmodet om kampgruppen.

Indlæg af Thomas Tors Mar 31, 2022 4:45 pm

Hvilket overraskelse!!??

Det er karakteristisk nok, at statsministeren skulle lige sikre sig, at man var på samme side som letterne. Så var det en formssag at få anmodningen fra Nato.
Fidusen er:
  1. Hun kan nu gøre det uden kilometerlange debatter i Folketinget, hvor alle idiotpartierne har en meeeeening om ethvert flueknepperi.
  2. Forsvarskommandoen har ikke en skid at skulle have sagt. Kampgruppen er uddannet, opstillet og bevæbnet. Nu er der tale om en operativ Nato-kommando, så hæren har ikke en fis at skulle sige.
  3. Det gør, at man kan reagere med dags varsel. Det er en ren administrativ afgørelse, som i princippet ikke rager folketinget: Lovgrundlaget er på plads - så det perverse bøssesvin og ondartede skolelærer til Søren Pape Poulsen er totalt uinteressant.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Mette Frederiksen advarer om en lang og udmattende konflikt

Indlæg af Thomas Søn Apr 10, 2022 11:48 am

- også for danskerne.

Det er en meget klog melding, for Ukraine giver sig IKKE. De vinder i øjeblikket.

Vi ser, hvordan Ukraine bider de flygtende russere i haserne - det er ikke et organiseret tilbagetog. Samtidig presser ukrainerne med modangreb, så regrupperingen skal tage en endnu længere omvej.

Der er en tidsfaktor i dette! En fornyet russisk offensiv kræver en omfattende reorganisation - og Putin har udnævnt en general til koordinering (hvilket vil sige, at hidtil har russerne været lige så koordinerede som en spastiker, der jonglerer med 4 bolde).

Putin vil have krigen vundet inden paraden den 9. maj. Der er ikke meget, der tyder på, at han når det.


Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Udstationering i Letland

Indlæg af Thomas Tors Apr 21, 2022 5:01 pm

af en kampbataljon på 1000 mand i Letland.

Det er - som forudset - divisionens operative reserve - det vil naturligvis betyde en rotation af stampersoneller ind og ud af Letland; men det kan lade sig gøre med fregatterne ved Grønland, så hvorfor ikke med hærenheder.
Der skal bygges nogle faciliteter - javel; men det er nok billigere at gøre det i Letland, hvor der er brug for dem.

Det betyder så naturligvis en reel lønforhøjelse til stampersonellet - rimeligt nok - eftersom de gør gavn i modsætning til skolelærere, der kun gør skade.
Det fjerner så også opgaver fra Forsvarskommandoen. FKO skal udelukkende opstille enheder.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty og Stoltenberg.

Indlæg af Thomas Lør Maj 28, 2022 12:15 am

Læg mærke til, at Stoltenberg taler om NYE KAPACITETER.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty På dørtrinnet til Natoudvidelsen

Indlæg af Thomas Ons Jun 29, 2022 12:28 pm

Det forekommer mig, at årsagen til Mette Frederiksens initiativ med formødet var: At sørge for at sognerådspolitik ikke lagde sig i vejen for de store linjer. Der skulle snedkereres en masse steder.
Der er ikke nogen tvivl om, at det kommer til at koste Danmark et to-ciffret milliardbeløb.
Men det vil redde Polen ud af en klemme og samtidigt give Danmark og Nato et skibsværft i Danzig, der kan trykke Huitfeldt'er ud med alarmerende fart. Det er de skibe som både Holland, Tyskland, og Norge virkelig kan bruge. Sagen er så den, at vrævl omkring værftskapacitet - det kan man godt glemme, hvis byggetiden på et standard skrog bliver reduceret af samlebånds produktion: Man kan lave lastbiler på den måde, så hvorfor ikke fregatter? Nej, vel?
Belgierne er også interesserede, fordi de humper af sted med udtjente hollandske fregatter. Rumænien har også brug for noget tidssvarende.
Letland har et problem med Nato-hovedkvarteret. Der skal bygges temmelig meget - og Letland har ikke råd.

Det er naturligvis vurderet ud fra hvilke statsledere, der ikke smiler, der smiler fjoget og usikkert og endelig dem, der render rundt med et skadefro grin over hele femøren.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Hvad laver Mette sammen med Zerlinsky og Pedro Sanchez ???

Indlæg af Thomas Tors Aug 25, 2022 9:53 pm

5:39 Damen er om sig - det véd vi godt; men..... er det forklaringen på, at hun afbrød det pressemøde??

Spanien vil også levere 1000 artilleri granater og 1000 tons dieselolie.

Der er ikke noget mere skræmmende end når et kvindemenneske svinger dankortet.

Hvad der konkret ligger bagved får vi måske at vide lidt senere. Indtil videre må vi blot opfatte det som en oplysning.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Problemet er:

Indlæg af Thomas Fre Aug 26, 2022 3:40 am

Thomas skrev:5:39 Damen er om sig - det véd vi godt; men..... er det forklaringen på, at hun afbrød det pressemøde??

Spanien vil også levere 1000 artilleri granater og 1000 tons dieselolie.

Der er ikke noget mere skræmmende end når et kvindemenneske svinger dankortet.

Hvad der konkret ligger bagved får vi måske at vide lidt senere. Indtil videre må vi blot opfatte det som en oplysning.

Det er et 3-4 måneder gammelt billede.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Pengene ER der.

Indlæg af Thomas Man Sep 05, 2022 1:32 am

Scholz var åbenbart ikke interesseret?

Jeg tror så ikke man har inviteret ham. At bringe Tyskland og Polen på samme side i salmebogen er nok et problem.

Men det er kun Danmark, der kan få den flok samlet.

Jeg tror så også at polakkerne har forstået, at de hellere må få rationaliseret deres værfter - vi taler jo om 5-6 Huitfeldter.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Leder Mette Frederiksen en sammensværgelse?

Indlæg af Thomas Man Sep 05, 2022 5:18 am

Thomas skrev:Scholz var åbenbart ikke interesseret?

Jeg tror så ikke man har inviteret ham. At bringe Tyskland og Polen på samme side i salmebogen er nok et problem.

Men det er kun Danmark, der kan få den flok samlet.

Jeg tror så også at polakkerne har forstået, at de hellere må få rationaliseret deres værfter - vi taler jo om 5-6 Huitfeldter.

DET ER LIGE PRÆCIS, HVAD HUN GØR!!

At få Ursula von der Leyen med på den intrige er slet, slet ikke svært.

Lad være, at investeringen i vindmøller og HVDC net ikke kan svare sig - isoleret set! Men fidusen er, at alene en mere fornuftig prissættelse af naturgas vil så rigeligt betale sig hjem. Det er aldrig en god idé at betale en pengeafpresser.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Mette Frederiksen gør det langt fra dårligt

Indlæg af Thomas Lør Okt 01, 2022 7:48 pm

Hvis vi lige et øjeblik tager tingene i det rette perspektiv, så må man indrømme, at Mette Frederiksen gør det bestemt ikke dårligt som Danmarks statsminister.
Mette Frederiksen gør det faktisk temmelig fremragende.
1) Hun fik bukket begge ender sammen på Trump - på et ganske udmærket forarbejde lavet af Lars Løkke. Det kommer til at koste os nogle milliarder (men - Herre Gud: Det er kroner ikke dollars); men det var noget, der skulle laves alligevel - det med de lufthavne. Skulle jo laves.
Det fine er, at amerikanerne kommer til at betale for det, fordi de kommer til at betale lufthavnsafgifter i det omfang, de benytter sig af faciliteterne. Det vil USA gøre med ikke alene glæde - der er tale om direkte jubel. Det er nemlig MEGET billigere for USA end hvis de selv stod for sagerne. Vi taler besparelser for USA på noget der minder om 20 mia. dollars (konservativt skønnet) eller 150 milliarder kroner. Det er så ufattelig mange penge, at de snoldede milliarder der skal bruges til bl.a. at redde Island op af det hul, de har gravet for sig selv er klatskillinger. Man må godt bruge penge for at tjene penge.

2)
  1. Stoltenberg
  2. Dutch Prime Minister Mark Rutte
  3. Danish Prime Minister Mette Frederiksen
  4. Romanian President Klaus Iohannis
  5. Belgian Prime Minister Alexander de Croo
  6. Polish Prime Minister Mateusz Morawiecki
  7. Portuguese Prime Minister António Costa
  8. Latvian Prime Minister Krišjānis Karinš

Gennem en "spontan" sammensværgelse i Nato får vi sat Finlands og Sverrigs medlemskab af Nato på plads. Til alles fordel -
undtagen Putins.

3) Får Ursula von der Leyen og dermed EU på sin side og redder Norge ud af den klemme, at de mangler steder at anbringe alle deres penge - og får knækket nakken på olieprisstigningerne.
  1. - Mette FREDERIKSEN, Danish Prime Minister
  2. Kaja KALLAS, Estonian Prime Minister
  3. Sanna MARIN, Finnish Prime Minister
  4. Krišjanis KARIŅŠ, Latvian Prime Minister
  5. Gitanas NAUSĖDA, President of Lithuania
  6. Mateusz MORAWIECKI, Polish Prime Minister
  7. Ursula von der LEYEN, President of the European Commission


Her bankes Tyskland på plads gennem at løse et kæmpe problem for Polen og de baltiske lande + Finland.
Det er faktisk ikke småting den dame får udrettet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

klogeaage 35 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Mette Frederiksen har udskrevet valg:

Indlæg af Thomas Ons Okt 05, 2022 3:15 pm

Ret beset er det timingen, der er interessant.

  1. Statsministeren har fået banket Norden og EU på plads. Og amerikanerne til at folde ørerne ud.
  2. Sprængt gasledningen til Rusland, så Rusland aldrig kommer til at tjene penge igen.
  3. Bøssesvinet Søren Pape Poulsen har måttet afgive forklaring på sin utilbørlige adfærd. Dermed er de Konservative lukket ned - og Danske Bank + Nordea er sat i benlås.
  4. Har sørget for pålidelige våbenleverandører - polske værfter skal der ryddes op på, Zuzanna indkøbes efter at være sluppet af med franskmændene. Om hun har fået de Hercules ud af fingrene på Briterne? Ved det ikke. Men det er Typhoon, det drejer sig om.
  5. Jeg formoder, at SF, Enhedslisten og de Radikale er under skarp overvågning af politiet.
  6. Dansk Folkeparti, Nye Borgerlige, Moderaterne, osv. sikrer et solidt stemmespild hos de "borgerlige" flextumper.


Havde man været general, så havde man sagt, at hun har formeret kamppladsen. Hun kan gå i regering med Venstre (om det skal være) og dermed blokere for mistillidsvotum.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty En bred regering vil

Indlæg af Thomas Ons Okt 05, 2022 3:23 pm

Thomas skrev:Ret beset er det timingen, der er interessant.

  1. Statsministeren har fået banket Norden og EU på plads. Og amerikanerne til at folde ørerne ud.
  2. Sprængt gasledningen til Rusland, så Rusland aldrig kommer til at tjene penge igen.
  3. Bøssesvinet Søren Pape Poulsen har måttet afgive forklaring på sin utilbørlige adfærd. Dermed er de Konservative lukket ned - og Danske Bank + Nordea er sat i benlås.
  4. Har sørget for pålidelige våbenleverandører - polske værfter skal der ryddes op på, Zuzanna indkøbes efter at være sluppet af med franskmændene. Om hun har fået de Hercules ud af fingrene på Briterne? Ved det ikke. Men det er Typhoon, det drejer sig om.
  5. Jeg formoder, at SF, Enhedslisten og de Radikale er under skarp overvågning af politiet.
  6. Dansk Folkeparti, Nye Borgerlige, Moderaterne, osv. sikrer et solidt stemmespild hos de "borgerlige" flextumper.


Havde man været general, så havde man sagt, at hun har formeret kamppladsen. Hun kan gå i regering med Venstre (om det skal være) og dermed blokere for mistillidsvotum.

Kunne tæve banksvinene, flextumperne. Samtidig kan man skære halsen over på værnepligten, sygeplejerskerne og SKOLELÆRERNE.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

klogeaage 35 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Mette Frederiksen i London.

Indlæg af Thomas Lør Okt 22, 2022 5:17 pm

Hvad skal hun dog dér midt i egen valgkamp??? Så en PM, der er trådt tilbage.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

klogeaage 35 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Mette Frederiksen - Page 4 Empty Sv: Mette Frederiksen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum