Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Manden der afslørede USAs hemmeligheder

+5
Jomsviking
Schopenhauer
HenningK
Thomas
Gorrion
9 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Manden der afslørede USAs hemmeligheder - Page 4 Empty Sv: Manden der afslørede USAs hemmeligheder

Indlæg af Gorrion Man Dec 09, 2013 2:46 pm

Kæmpe tech-alliance til kamp mod amerikanske spioner
http://www.dr.dk/Nyheder/Viden/Tech/2013/12/09/111636.htm
Otte af verdens største teknologivirksomheder går nu sammen om at kræve reformer af USAs spionprogrammer.

Det syntes jeg er helt fint, men at reformere er altså ikke nok!
Der skal en gigantisk straf på bordet ligeledes overfor den Amerikanske stat!

Det er så omfattende det som NSA har foretaget at det tangere en krigserklæring i fjendtlighed og negativt/mistroisk syn på resten verden, herunder de allernærmeste "venner/allierede"
Og det sidste ville jeg meget gerne have lov til at stille et alvorligt spørgsmålstegn ved.

For det er altså ikke noget man bare kan sige *undskyld* overfor i 2013.
Og slet ikke når man tænker på de "dogmer" som reelt er grundstenen i USA....eller rettere var!

De europæiske politikere, og ikke mindst EU skylder at fare lige i struben på USA, og lade være med at lege røvslikkere overfor en type USA som vi ALDELES IKKE HAR BRUG FOR!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Manden der afslørede USAs hemmeligheder - Page 4 Empty Sv: Manden der afslørede USAs hemmeligheder

Indlæg af Gorrion Ons Jan 29, 2014 11:44 pm

NSA whistleblower Edward Snowden nominated for Nobel Peace Prize

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/nsa-whistleblower-edward-snowden-nominated-for-nobel-peace-prize-9093215.html

Det er bare så godt!
Jeg vil håbe vi får en verden fuld af Edward Snowden typer, der virkelig vil være med til at bringe orden i regnskabet!
Jeg kan næsten ikke udtrykke hvor meget jeg holder af den handling han har foretaget!
Det er historisk stort og har udstillet USA som en stat man overhovedet ikke kan regne med, og oven i købet har vist sig som uduelige vatpikke!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Manden der afslørede USAs hemmeligheder - Page 4 Empty Sv: Manden der afslørede USAs hemmeligheder

Indlæg af Thomas Tors Jan 30, 2014 3:39 am

Gorrion skrev:NSA whistleblower Edward Snowden nominated for Nobel Peace Prize

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/nsa-whistleblower-edward-snowden-nominated-for-nobel-peace-prize-9093215.html

Det er bare så godt!
Jeg vil håbe vi får en verden fuld af Edward Snowden typer, der virkelig vil være med til at bringe orden i regnskabet!
Jeg kan næsten ikke udtrykke hvor meget jeg holder af den handling han har foretaget!
Det er historisk stort og har udstillet USA som en stat man overhovedet ikke kan regne med, og oven i købet har vist sig som uduelige vatpikke!

Nej, nej, nej!

Tag det roligt. De er ved at finde en ordning, så han kan komme hjem og forholde sig rolig. Det er ikke Rusland dette her.

Man vil være interesseret i at finde ud af, hvad han egentlig har sagt til russerne og dermed kompromitteret så man kan lave noget skadeskontrol.

Enhver efterretningskilde har sin tid og sin anvendelse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Manden der afslørede USAs hemmeligheder - Page 4 Empty Sv: Manden der afslørede USAs hemmeligheder

Indlæg af Gorrion Tirs Apr 15, 2014 12:09 am

The Guardian og Washington Post får Pulitzer-pris for Snowden-afsløringer
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2014/04/14/211051.htm

Aviserne The Guardian og The Washington Post er netop blevet hyldet med en af de mest kendte journalist-priser - Pulitzer prisen.

Ved denne lejlighed dedikerede de fire journalister prisen til Edward Snowden.

Ja det er stort, og en af de største vundne slag i kampen for demokrati og ytringsfrihed.
NSA....og også USA's ledende del er i sådan en grad tabere i dette, at jeg ikke kan finde noget at sammenligne med!
USA står i den grad i skammekrogen, og har TOTALT bøjet nakken....
Et afmagtens påskud om at Edvard Snowden skulle være spion/forræder runger HULT!
ALLE VEGNE!
Et paradoks er dog at det desværre var Rusland der indtil videre er garant for Edvard Snowdens sikkerhed. Jeg havde gerne set Tyskland som denne garant...eller Danmark.
Det er selvfølgelig klart at Edvard Snowden ALDRIG kan tiltales eller dømmes for USA's tåbelige anklager!.
Det er USA der skal stå til regnskab, overfor hele det internationale samfund!
Det er dem der skal have en straf!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Manden der afslørede USAs hemmeligheder - Page 4 Empty Sv: Manden der afslørede USAs hemmeligheder

Indlæg af Thomas Tirs Apr 15, 2014 1:50 am

Gorrion skrev:The Guardian og Washington Post får Pulitzer-pris for Snowden-afsløringer
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2014/04/14/211051.htm

Aviserne The Guardian og The Washington Post er netop blevet hyldet med en af de mest kendte journalist-priser - Pulitzer prisen.

Ved denne lejlighed dedikerede de fire journalister prisen til Edward Snowden.

Ja det er stort, og en af de største vundne slag i kampen for demokrati og ytringsfrihed.
NSA....og også USA's ledende del er i sådan en grad tabere i dette, at jeg ikke kan finde noget at sammenligne med!
USA står i den grad i skammekrogen, og har TOTALT bøjet nakken....
Et afmagtens påskud om at Edvard Snowden skulle være spion/forræder runger HULT!
ALLE VEGNE!
Et paradoks er dog at det desværre var Rusland der indtil videre er garant for Edvard Snowdens sikkerhed. Jeg havde gerne set Tyskland som denne garant...eller Danmark.
Det er selvfølgelig klart at Edvard Snowden ALDRIG kan tiltales eller dømmes for USA's tåbelige anklager!.
Det er USA der skal stå til regnskab, overfor hele det internationale samfund!
Det er dem der skal have en straf!

Overhovedet ikke! Hvordan tror Du man har fundet ud af hvilke bankkonti, man skal lægge sin klamme hånd på i Ukraine-sagen?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Manden der afslørede USAs hemmeligheder - Page 4 Empty Sv: Manden der afslørede USAs hemmeligheder

Indlæg af Gorrion Fre Jun 20, 2014 4:55 pm

Harddisken forærer dig lydbogen om Edward Snowden gratis i 14 dage


http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Kulturklubber/Laeseklubberne/Lydbog-p4/Download/2014/06/20/105311.htm

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Manden der afslørede USAs hemmeligheder - Page 4 Empty Sv: Manden der afslørede USAs hemmeligheder

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum