Blød sharia.
5 deltagere
Side 1 af 1
Blød sharia.
Til lykke Villy!!!.
Hvis du virkelig mener at Nato (og dermed siger du indirekte mine skattepenge) skulle i aktion for at skabe blød sharia, så tror jeg du har gjort regning uden vært.
Med fare for at blive elektronisk sporet af FET og PET (nu er det jo en rød regering og I er jo meget skeptisk overfor Echelon overvågning af borgerne...og Gud ske tak og lov for det (eller er det FE og PE nu om dage), så tror jeg godt jeg tør spå at det var ikke derfor at de (det vil sige Nato) blev sat i aktion.
Det var for at skabe forhold der til nærmelsesvist ligner europæiske forhold (eg i forhold til kvindes arveret).
Blød sharia...betyder det at de arver det de skal i forhold til europæiske forhold eller det de er berettiget til i forhold til islamisk skik ???
Et stort til lykke med udenrigsminsterposten herfra.!
Hvis du virkelig mener at Nato (og dermed siger du indirekte mine skattepenge) skulle i aktion for at skabe blød sharia, så tror jeg du har gjort regning uden vært.
Med fare for at blive elektronisk sporet af FET og PET (nu er det jo en rød regering og I er jo meget skeptisk overfor Echelon overvågning af borgerne...og Gud ske tak og lov for det (eller er det FE og PE nu om dage), så tror jeg godt jeg tør spå at det var ikke derfor at de (det vil sige Nato) blev sat i aktion.
Det var for at skabe forhold der til nærmelsesvist ligner europæiske forhold (eg i forhold til kvindes arveret).
Blød sharia...betyder det at de arver det de skal i forhold til europæiske forhold eller det de er berettiget til i forhold til islamisk skik ???
sur gammel mand- Antal indlæg : 65
Giv nu manden en chance
Han ER langsomt opfattende.sur gammel mand skrev:Til lykke Villy!!!.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Sv: Blød sharia.
Villy er da fuldstændig ligeglad med Sharia, ligesom resten af de vestlige "magthavere". Ellers var det Saudi vi bombede.
Jeg tror det væsentlige formål var en gang for alle at tage ham her ud af terror ligningen
verdens rigeste dumme svin, få sagt godt og grundigt tak for sidst og sende et tydeligt signal til hans nærmeste venner.
Resten kommer Libyerne selv til at rode med - så meget har "the powers that be" trods alt lært af Irak og Afghanistan.
Mvh
Cirb
Jeg tror det væsentlige formål var en gang for alle at tage ham her ud af terror ligningen
verdens rigeste dumme svin, få sagt godt og grundigt tak for sidst og sende et tydeligt signal til hans nærmeste venner.
Resten kommer Libyerne selv til at rode med - så meget har "the powers that be" trods alt lært af Irak og Afghanistan.
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Enig med Cirb. Ellers skulle vi jo reelt bombe Saudi Arabien, Oman, Dubai, Emiraterne, Qatar, Kuweit, Singapore, Bahrain, Somalia, Pakistan osv først.
Libyen var intet andet end en mulighed for hævn mod Gadaffi. Resten er vi reelt skide ligeglade med.
Libyen var intet andet end en mulighed for hævn mod Gadaffi. Resten er vi reelt skide ligeglade med.
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Cirb skrev:Villy er da fuldstændig ligeglad med Sharia, ligesom resten af de vestlige "magthavere". Ellers var det Saudi vi bombede.
Mvh
Cirb
Det skal nok gå i Libyen - det er lige som om, der er penge til at betale - når man nu får lagt sin klamme hånd på bankkontiene.
Shintai skrev:Enig med Cirb. Ellers skulle vi jo reelt bombe Saudi Arabien, Oman, Dubai, Emiraterne, Qatar, Kuweit, Singapore, Bahrain, Somalia, Pakistan osv først.
Jaaaaa.......
Jeg tror faktisk der er et marked for pensionsordninger til mellemøstlige despoter........
Tror mere det handlede om at man ikke var interesseret i en lang borgerkrig med en massiv flygtningetilstrømning til europa, samt at landet kom i kaos og blev korridor for hele afrika
samt er ghadaffi noget nær max i uberegnelighed, så alt andet lige får man en nemmere samarbejdspartner
who cares om de har blød sharia eller en diktator eller begge dele, bare det er stabilt og beregneligt
samt er ghadaffi noget nær max i uberegnelighed, så alt andet lige får man en nemmere samarbejdspartner
who cares om de har blød sharia eller en diktator eller begge dele, bare det er stabilt og beregneligt
Marovingian- Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her
Marovingian skrev:Tror mere det handlede om at man ikke var interesseret i en lang borgerkrig med en massiv flygtningetilstrømning til europa, samt at landet kom i kaos og blev korridor for hele afrika
Den vurdering lyder meget fornuftig.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum