Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Blød sharia.

5 deltagere

Go down

Blød sharia. Empty Blød sharia.

Indlæg af sur gammel mand Ons Okt 26, 2011 11:52 pm

Til lykke Villy!!!.

Hvis du virkelig mener at Nato (og dermed siger du indirekte mine skattepenge) skulle i aktion for at skabe blød sharia, så tror jeg du har gjort regning uden vært.

Med fare for at blive elektronisk sporet af FET og PET (nu er det jo en rød regering og I er jo meget skeptisk overfor Echelon overvågning af borgerne...og Gud ske tak og lov for det (eller er det FE og PE nu om dage), så tror jeg godt jeg tør spå at det var ikke derfor at de (det vil sige Nato) blev sat i aktion.

Det var for at skabe forhold der til nærmelsesvist ligner europæiske forhold (eg i forhold til kvindes arveret).
Blød sharia...betyder det at de arver det de skal i forhold til europæiske forhold eller det de er berettiget til i forhold til islamisk skik ???

Et stort til lykke med udenrigsminsterposten herfra.!

sur gammel mand

Antal indlæg : 65
Join date : 13/08/11
Age : 105

Tilbage til toppen Go down

Blød sharia. Empty Giv nu manden en chance

Indlæg af Thomas Fre Okt 28, 2011 6:53 am

sur gammel mand skrev:Til lykke Villy!!!.

Hvis du virkelig mener at Nato (og dermed siger du indirekte mine skattepenge) skulle i aktion for at skabe blød sharia, så tror jeg du har gjort regning uden vært.

Med fare for at blive elektronisk sporet af FET og PET (nu er det jo en rød regering og I er jo meget skeptisk overfor Echelon overvågning af borgerne...og Gud ske tak og lov for det (eller er det FE og PE nu om dage), så tror jeg godt jeg tør spå at det var ikke derfor at de (det vil sige Nato) blev sat i aktion.

Det var for at skabe forhold der til nærmelsesvist ligner europæiske forhold (eg i forhold til kvindes arveret).
Blød sharia...betyder det at de arver det de skal i forhold til europæiske forhold eller det de er berettiget til i forhold til islamisk skik ???

Et stort til lykke med udenrigsminsterposten herfra.!
Han ER langsomt opfattende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Blød sharia. Empty Sv: Blød sharia.

Indlæg af Cirb Fre Okt 28, 2011 9:00 am

Villy er da fuldstændig ligeglad med Sharia, ligesom resten af de vestlige "magthavere". Ellers var det Saudi vi bombede.
Jeg tror det væsentlige formål var en gang for alle at tage ham her ud af terror ligningen
verdens rigeste dumme svin, få sagt godt og grundigt tak for sidst og sende et tydeligt signal til hans nærmeste venner.
Resten kommer Libyerne selv til at rode med - så meget har "the powers that be" trods alt lært af Irak og Afghanistan.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Blød sharia. Empty Sv: Blød sharia.

Indlæg af Shintai Fre Okt 28, 2011 2:22 pm

Enig med Cirb. Ellers skulle vi jo reelt bombe Saudi Arabien, Oman, Dubai, Emiraterne, Qatar, Kuweit, Singapore, Bahrain, Somalia, Pakistan osv først.

Libyen var intet andet end en mulighed for hævn mod Gadaffi. Resten er vi reelt skide ligeglade med.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Blød sharia. Empty Sv: Blød sharia.

Indlæg af Thomas Fre Okt 28, 2011 6:45 pm

Cirb skrev:Villy er da fuldstændig ligeglad med Sharia, ligesom resten af de vestlige "magthavere". Ellers var det Saudi vi bombede.
Jeg tror det væsentlige formål var en gang for alle at tage ham her ud af terror ligningen
verdens rigeste dumme svin, få sagt godt og grundigt tak for sidst og sende et tydeligt signal til hans nærmeste venner.
Resten kommer Libyerne selv til at rode med - så meget har "the powers that be" trods alt lært af Irak og Afghanistan.

Mvh
Cirb

Det skal nok gå i Libyen - det er lige som om, der er penge til at betale - når man nu får lagt sin klamme hånd på bankkontiene.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Blød sharia. Empty Sv: Blød sharia.

Indlæg af Thomas Fre Okt 28, 2011 6:47 pm

Shintai skrev:Enig med Cirb. Ellers skulle vi jo reelt bombe Saudi Arabien, Oman, Dubai, Emiraterne, Qatar, Kuweit, Singapore, Bahrain, Somalia, Pakistan osv først.

Libyen var intet andet end en mulighed for hævn mod Gadaffi. Resten er vi reelt skide ligeglade med.


Jaaaaa.......

Jeg tror faktisk der er et marked for pensionsordninger til mellemøstlige despoter........
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Blød sharia. Empty Sv: Blød sharia.

Indlæg af Marovingian Søn Okt 30, 2011 1:42 am

Tror mere det handlede om at man ikke var interesseret i en lang borgerkrig med en massiv flygtningetilstrømning til europa, samt at landet kom i kaos og blev korridor for hele afrika

samt er ghadaffi noget nær max i uberegnelighed, så alt andet lige får man en nemmere samarbejdspartner

who cares om de har blød sharia eller en diktator eller begge dele, bare det er stabilt og beregneligt

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

Blød sharia. Empty Sv: Blød sharia.

Indlæg af Thomas Søn Okt 30, 2011 1:55 am

Marovingian skrev:Tror mere det handlede om at man ikke var interesseret i en lang borgerkrig med en massiv flygtningetilstrømning til europa, samt at landet kom i kaos og blev korridor for hele afrika

samt er ghadaffi noget nær max i uberegnelighed, så alt andet lige får man en nemmere samarbejdspartner

who cares om de har blød sharia eller en diktator eller begge dele, bare det er stabilt og beregneligt

Den vurdering lyder meget fornuftig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Blød sharia. Empty Sv: Blød sharia.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum