USA og Grønland - og Trump
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Lavrov fik vist vintervejen på Arktisk Råds møde.
Lavrov forsøgte, at omdanne Arktisk Råd til et sikkerhedspolitisk organ, hvilket den afgående islandske formand afviste. Det betyder, at Rusland ikke - som formand de næste 2 år - kan bruge Arktisk Råd sikkerhedspolitisk.
Der er så også spørgsmålet, hvad Sverrig (den kommunistiske russiske lydstat) i det hele taget har at gøre i det arktiske?
Men Lavrov har mødt en rimelig fast koalition mellem Danmark, Norge, Island, Grønland og USA - jeg har hørt bemærkelsesværdigt lidt til Canada's holdning.
Der er så også spørgsmålet, hvad Sverrig (den kommunistiske russiske lydstat) i det hele taget har at gøre i det arktiske?
Men Lavrov har mødt en rimelig fast koalition mellem Danmark, Norge, Island, Grønland og USA - jeg har hørt bemærkelsesværdigt lidt til Canada's holdning.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Spartan Brigade.
Lidt oplysning til russere:
Lander på en lufthavn???
The Spartan Brigade is the only airborne infantry brigade combat team in the Arctic and Pacific theaters, providing the combatant commander with the unique capability to project an expeditionary force by air.
Lander på en lufthavn???
En håndfuld canadiere....
Ser man det?
Det er også canadiske F-18 A/C.
ikke overraskende; men jeg vidste det ikke.
Det er også canadiske F-18 A/C.
ikke overraskende; men jeg vidste det ikke.
Se det er sådan man forlægger fly!
Det er det, som Sdr. Strøm og Keflavik skal bruges til.
Det kræver nogen planlægning; men er afgjort til at klare. Det er flyet, der skal være i luften - ikke nødvendigvis med den samme besætning.
Det kræver nogen planlægning; men er afgjort til at klare. Det er flyet, der skal være i luften - ikke nødvendigvis med den samme besætning.
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Trump til Danmark?
» Timeglasset rinder ud for Trump. Experts Agree: Donald Trump Is Obstructing Justice In Russia Probe
» Trump, Løkke, forsvarsforlig.
» Huitfeldt
» Hvordan tænker USA?
» Timeglasset rinder ud for Trump. Experts Agree: Donald Trump Is Obstructing Justice In Russia Probe
» Trump, Løkke, forsvarsforlig.
» Huitfeldt
» Hvordan tænker USA?
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|