Antal Handler og Salgspriser censurerede
+2
Thomas
Cirb
6 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Antal Handler og Salgspriser censurerede
Lars_HH skrev:Så kan hver sjette salg dækkes af en tvangsauktion, hvis man krydstabulerer med tvangsauktioner i kvartalet. Det danske boligmarked eksisterer ikke længere.
Er der en 5-10 tusinde ejendomme i dødsboer om året?
Thomas- Antal indlæg : 34544
Så har vi 20.000 boliger i udbud uden bund, da der er tale om tvang og dødsboer. Det er lidt under halvdelen af alle salg, Titanic tager vand ind kraftigt nu.
Lars_HH- Antal indlæg : 954
Lars_HH skrev:Så har vi 20.000 boliger i udbud uden bund, da der er tale om tvang og dødsboer. Det er lidt under halvdelen af alle salg, Titanic tager vand ind kraftigt nu.
Ja det er det, jeg mener: Jeg tror mulighederne for at lave parkeringsaftaler er ved at være udtømte. Nu kommer "ejendomme i midlertidig besiddelse" til at dreje sig om enkelte parcelhuse og ejerlejligheder - og de er dælens svære at parkere.
Thomas skrev:
Ja det er det, jeg mener: Jeg tror mulighederne for at lave parkeringsaftaler er ved at være udtømte. Nu kommer "ejendomme i midlertidig besiddelse" til at dreje sig om enkelte parcelhuse og ejerlejligheder - og de er dælens svære at parkere.
Det er jo ikke bare parkeringsaftaler. Når et dødsbo koster 50.000 kr. om året i skatter, afgifter og drift for en familie med en død farmor, skal de nok begynde at sætte prisen kraftigt ned efter 2 års liggetid. Det kan realkreditten ikke gøre så meget ved
Lars_HH- Antal indlæg : 954
Lars_HH skrev:Thomas skrev:
Det er jo ikke bare parkeringsaftaler. Når et dødsbo koster 50.000 kr. om året i skatter, afgifter og drift for en familie med en død farmor, skal de nok begynde at sætte prisen kraftigt ned efter 2 års liggetid. Det kan realkreditten ikke gøre så meget ved
Enig - her er det nok så meget 2 års fristen, der kommer til at knække. Dvs. der er 2 års dødsfald på lager.
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Ukraine opdateret:
» Antal boliger til salg
» Antal villa handeler i Kolding
» Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg
» HIMARS raketartelleri.
» Antal boliger til salg
» Antal villa handeler i Kolding
» Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg
» HIMARS raketartelleri.