Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antal boliger til salg

5 deltagere

Go down

Antal boliger til salg Empty Antal boliger til salg

Indlæg af Regina Ons Maj 28, 2014 11:27 am

Så rundede vi 80.000 www.boliga.dk - hvor langt skal vi op, ATH ?? jaja ved godt tallet er sæsonbetinget..... meeeen. Jeg undrer mig dog over hvorfor enkelte boliger i mit lokalområde Middelfart har tilsalgskilte ude uden at være at finde på nettet - mærkelig strategi
Regina
Regina

Antal indlæg : 74
Geografisk sted : Fyn, over bæltet

Tilbage til toppen Go down

Antal boliger til salg Empty Sv: Antal boliger til salg

Indlæg af Dybt Forundret Ons Maj 28, 2014 12:02 pm

Ja, jeg har også lagt mærke til, at der igen er rigtig meget til salg. Følger særligt med på Amager, hvor jeg overvejer at flytte til - men priserne på nybyg er godt nok høje. Talte i går med en ejendomsmægler, der da også sagde, at smertegrænsen var nået, og det var begyndt at være svært at få det solgt.

Dybt Forundret

Antal indlæg : 67

Indlæg af SimonJ Ons Maj 28, 2014 2:43 pm

Det bliver endnu mere besynderligt når man betragter alle de reklamer(radio, tv, internet(specielt reklamer på youtube)) som BRF Kredit, EDC m.fl. kaster om sig. Derudover får jeg, hver 14 dag, omdelingsbreve fra EDC om, at NU rykker boligmarkedet og hvis jeg går med salgstanker, så er det NU jeg skal kontakte dem. Det mærkværdige er, at går jeg en tur rundt i kvarteret er der flere til salgsskilte, som ikke kan findes på nettet eller på den pågældende mæglers hjemmeside.
Det er svært at fortolke alle ejendomsmøglernes krumspring som andet end et usselt forsøg på at tale et historisk bundfrossent boligmarked i gang.

SimonJ

Antal indlæg : 57

Indlæg af Thomas Ons Maj 28, 2014 4:10 pm

SimonJ skrev:Det bliver endnu mere besynderligt når man betragter alle de reklamer(radio, tv, internet(specielt reklamer på youtube)) som BRF Kredit, EDC m.fl. kaster om sig. Derudover får jeg, hver 14 dag, omdelingsbreve fra EDC om, at NU rykker boligmarkedet og hvis jeg går med salgstanker, så er det NU jeg skal kontakte dem. Det mærkværdige er, at går jeg en tur rundt i kvarteret er der flere til salgsskilte, som ikke kan findes på nettet eller på den pågældende mæglers hjemmeside.
Det er svært at fortolke alle ejendomsmøglernes krumspring som andet end et usselt forsøg på at tale et historisk bundfrossent boligmarked i gang.

Jamen, boligmarkedet er jo blevet en farce - der oven i købet har fået dårlige anmeldelser.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34544

Indlæg af Cirb Ons Maj 28, 2014 8:18 pm

Det var satans - jeg havde ellers fået mig selv overbevist om at tallet blev "holdt" under de 80 K. Nå, må se at få strammet sølvpapirsbowleren bedre til Smile

Mvh
Cirb

Antal indlæg : 2353
Geografisk sted : Aarhus

Indlæg af Gæst Tors Maj 29, 2014 8:00 am

Det minder mig en del om først i 90'erne. Jeg overvejede at købe hus i en mindre by, hvor en kollega havde boet i mange år.

Der var nedslidte "Til salg" skilte på ca. 25% af husene. "Men", sagde han, "ring på hvilken som helst dør og huset vil være til salg".

Årsagerne til de lange liggetider er så helt andre i dag. Det ene sted vil ingen bo og det andet sted har ingen råd til at bo.

/BF

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum