Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg

3 deltagere

Go down

Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg Empty Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg

Indlæg af peter777 Man Nov 10, 2008 4:26 pm

Længe siden, men jeg tog lige en tur på boligsiden. Som det første bemærker jeg, at de ikke længere skilter med antal udbudte boliger på forsiden. Dernæst kommer jeg ind på deres helt nye statistikdel, som må betragtes som et væsentligt fremskridt. Jeg er endnu ikke nået så langt, at jeg kan sige, om deres statistikker viser sandheden.

Men der er fx nedgang i deres antal besøgende: Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg Visgrafcg9
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg Empty Sv: Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg

Indlæg af Overformynderiet Man Nov 10, 2008 6:22 pm

Det skyldes vel primært danskernes lyst til at købe fastejendom for tiden. Folk er vel blevet mere tilbageholdende oven på krisen, og derfor søger de ikke længere bolig bare for "sjov".

Overformynderiet
Klakør

Antal indlæg : 100
Geografisk sted : Nordjylland

https://oekonomidebatten.danskforum.net

Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg Empty Sv: Boligsiden.dk mærker nedgang i antal besøg

Indlæg af Cirb Man Nov 10, 2008 9:38 pm

Der går godt nok lang tid imellem at jeg selv besøger dem efterhånden. Dels er Boliga så overlegen, dels er min interesse for boligkøb noget kølnet.....
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Geografisk sted : Aarhus

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum