Hvad er penge og hvordan arbejder bankerne
+22
Schopenhauer
skitz
Niels67
Skyblue
Nærigfryns
oledebat
Merkurbank
Regina
doctor
klogeaage 35
sur gammel mand
tfalke
kss
Jomsviking
Plyds
Skizo
SimpleMind
Thomas
peter777
Uffe
Storebror
Neptun101
26 deltagere
Side 6 af 16
Side 6 af 16 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16
Jeg er i stor stil enig...det er noget ude i hampen.
BamsesFar skrev:sur gammel mand skrev:Og med hensyn til Thomas tror jeg rent faktisk bare han for en gang skyld skal lukke røven. Så vidt som jeg husker sagde Neptun101 god for, at han kun ville poste i sine egne trådstart.
Jeg kom her i første omgang fordi det andet sted havde sparket Thomas ud...og nu er han så selv ved at gøre det samme....sparke andre meningsdivergerende ud.
Idiot.
Neptun101 er ikke meningsdivergerende. Han lever på en helt anden - meget konspiratorisk - galakse.
Kunne vi ikke lukke denne her tråd og derpå lade Neptun101 oprette egne tråde, som vi på forhånd ved, er reserveret til f.eks. spændende konspirationsteorier. Konspirationsteorier er fine (gerne med jøder, muslimer, ku klux khan, Illuminati, Bernanke, Danske Bank etc.) - men ikke blandet ind på må og få i de mere jordnære diskussioner?
/BF
Problemet er bare at Thomas bad Neptun101 om kun at poste (godt gammelt dansk ord...) i egne trådstart (endnu et godt dansk ord) og det her er jo rent faktisk et af Neptun's egne trådstart, hvorfor jeg synes at det bør være være op til Neptun om det skal lukkes eller ej.
Og med 9 siders debat er det jo næppe kun Thomas og Neptun, der har krydset klinger so far i emnet.
Sidst rettet af sur gammel mand Man Jul 23, 2012 10:40 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : stavefejl in the heat of the moment...as usual(godt dansk udtryk...:-)))))
sur gammel mand- Antal indlæg : 65
Du glemte
sur gammel mand skrev:Thomas skrev:Neptun101 skrev:Thomas,
Drop karaktermorderne og hold det sagligt, det her er virkeligt!
Du har fået en endog særdeles fin behandling herinde!
Hvad er egentlig dit formål med at skrive her?
Det rablende nonsens har hverken forbindelse eller hoved eller hale!
Jeg mener det faktisk oprigtigt: Du burde søge læge!
Dels er jeg ikke læge, dels er det fuldstændig utilstrækkeligt at stille diagnose på baggrund af klippe klistre på et tilfældigt forum.
Men et eller andet galt er der - og jeg kan ikke hjælpe!
Godt gået idiot.
Jeg har gjort, hvad jeg kunne!
Jeg har givet den rigtige forklaring på de fænomener, som FEMA lejrene er! Du kan ikke længere påberåbe dig uvidenhed eller svage åndsevner.
Jeg er ikke en gang tilnærmelsesvist enig med Neptun101, men for mit vedkommende skal han være mere end hjerteligt velkommen her.
Og med hensyn til Thomas tror jeg rent faktisk bare han for en gang skyld skal lukke røven. Så vidt som jeg husker sagde Neptun101 god for, at han kun ville poste i sine egne trådstart.
Jeg kom her i første omgang fordi det andet sted havde sparket Thomas ud...og nu er han så selv ved at gøre det samme....sparke andre meningsdivergerende ud.
mvh
Idiot.
Rettet en gang
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Til lykke...du får ret og jeg får fred...og hvad var så din pointe med det der...det ændrer jo ikke ved at det her er Neptun101's tråd.....endnu en gang et stort til lykke....
klogeaage 35 skrev:sur gammel mand skrev:Thomas skrev:Neptun101 skrev:Thomas,
Dels er jeg ikke læge, dels er det fuldstændig utilstrækkeligt at stille diagnose på baggrund af klippe klistre på et tilfældigt forum.
Godt gået idiot.
Jeg har givet den rigtige forklaring på de fænomener, som FEMA lejrene er! Du kan ikke længere påberåbe dig uvidenhed eller svage åndsevner.
Jeg er ikke en gang tilnærmelsesvist enig med Neptun101, men for mit vedkommende skal han være mere end hjerteligt velkommen her.
Og med hensyn til Thomas tror jeg rent faktisk bare han for en gang skyld skal lukke røven. Så vidt som jeg husker sagde Neptun101 god for, at han kun ville poste i sine egne trådstart.
mvh
Idiot.
Rettet en gang
Jeg glemte en ting: til lykke idiot....godt forsøg på at bringe debatten på afveje...måske boligdebatten vil være et godt forum for dig...
Sidst rettet af sur gammel mand Man Jul 23, 2012 11:38 pm, rettet 1 gang
Skru ned for charmen,og læs afsenderen
sur gammel mand skrev:klogeaage 35 skrev:sur gammel mand skrev:Thomas skrev:Neptun101 skrev:Thomas,
Godt gået idiot.
mvh
Idiot.
Rettet en gang
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
ha ha meget morsomt--- og et stort til lykke for netop ikke at forsøge at bringe debatten ud på et sidespor....
klogeaage 35 skrev:sur gammel mand skrev:klogeaage 35 skrev:sur gammel mand skrev:Thomas skrev:
Godt gået idiot.
mvh
Idiot.
Rettet en gang
Sv: Hvad er penge og hvordan arbejder bankerne
sur gammel mand skrev:
Godt gået idiot.
Idiot.[/quote]
Ja, jeg var meget i tvivl. Det er bestemt ikke fordi, han er et dumt svin; men jeg vidste ikke, hvad jeg skulle gøre ellers....
Det var heller ikke fordi, det var noget vrøvl - jeg selv har skrevet en del af det.
Jeg opfattede det på et eller andet plan som en anmodning om assistance, som vi ikke kunne give ham. Jeg siger ikke at han nødvendigvis var syg; men et eller andet var ude af kontrol. Jeg ønskede bestemt ikke at gøre mere skade.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Her er sandeligt varmt - - -
Nå idag skal vi så læse om "Manden der kom ind fra kulden"
http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article4787699.ece
Det må jo være dejligt at komme fra et land med verdens reservevaluta, hvor man bare kan trykke penge i baglokalet uden at det bliver registreret.
Måske han har tænkt sig at lægge lidt $$$$$$$$$$$$$$$$$$ i Sydeuropa.
Det er som om de amerikanere tror, at de kan løse alle verdens landes gældsproblemer med tankens og viljens kraft.
Men så kommer tusind kroners spørgsmålet:
Hvorfor har de så ikke hjulpet ALLE de fattige lande noget før??????
Nå idag skal vi så læse om "Manden der kom ind fra kulden"
http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article4787699.ece
Det må jo være dejligt at komme fra et land med verdens reservevaluta, hvor man bare kan trykke penge i baglokalet uden at det bliver registreret.
Måske han har tænkt sig at lægge lidt $$$$$$$$$$$$$$$$$$ i Sydeuropa.
Det er som om de amerikanere tror, at de kan løse alle verdens landes gældsproblemer med tankens og viljens kraft.
Men så kommer tusind kroners spørgsmålet:
Hvorfor har de så ikke hjulpet ALLE de fattige lande noget før??????
doctor- Antal indlæg : 1673
Skal vi lige oversætte:
Vi (USA) har vores egne massive problemer og vi vil da gerne have at Europa sætter lidt fut i det hele, evt. brænder skuret ned, så vi kan få noget amerikansk eksport.
Vi kan godt se at I prøver på at tænke langsigtet, men vi vil altså gerne have noget kortsigtet, nu - vi har et "upcoming election, you know".
Så hvis Tyskland m.a. lige lukker op for posen og sender trillionerne til sydeuropæerne så vil vi da være taknemlige - måske kan en af jer endog komme til middag med Obama!
Vi (USA) har vores egne massive problemer og vi vil da gerne have at Europa sætter lidt fut i det hele, evt. brænder skuret ned, så vi kan få noget amerikansk eksport.
Vi kan godt se at I prøver på at tænke langsigtet, men vi vil altså gerne have noget kortsigtet, nu - vi har et "upcoming election, you know".
Så hvis Tyskland m.a. lige lukker op for posen og sender trillionerne til sydeuropæerne så vil vi da være taknemlige - måske kan en af jer endog komme til middag med Obama!
Jomsviking skrev:Skal vi lige oversætte:
Jeg ville gerne være en flue på væggen, når han taler med Schäuble.
Thomas skrev:Jeg ved ikke om du er psykisk syg - jeg er ikke læge - jeg kan ikke tage stilling; men det du skriver er så aparte, at det efter min vurdering falder uden for normalt vrøvl fra småfanatiske frustrerede - at jeg bliver nervøs.Neptun101 skrev:Thomas,
Særdeles fin behandling at jeg bliver opfodret til at skrive i off-topic og at vi laver et kompromis om, at jeg holder mig til mine egne tråde og nu skal jeg gøre rede for, hvorfor jeg skriver her og bliver indirekte kaldt for psykisk syg etc.
Jeg er meget træt af folk der ikke kan forstå simpel logik og har realitetssans og ønsker at begrænse min frihed til at ytre mig, fordi de har et problem med at se virkeligheden i øjnene.
Det er sørgeligt, at der er vise emner man ikke kan debatterer uden at blive opfordret til at søge læge. Det er ren Sovjet retorik. Dengang var man også psykisk syg, hvis man var uenig med systemet.
Det er paradoksalt, at der er bedre ytringsfrihed på Boligdebatten end her og jeg troede, at her var alle rebellerne som flygtede fra boligdebatten, men jeg må have taget fejl.
Det er åbenlyst, at du ikke ønsker mine skriverier her, så jeg tror snart, jeg forlader dette forum!
Bestemt ikke, at jeg har noget mod psykisk syge - jeg har heller ikke noget imod folk, der har et brækket ben - jeg vil bare ikke påtage mig at sætte et brækket ben sammen. At folk er psykisk syge betyder langt fra altid, at de er utilregnelige - og slet ikke i alle sammenhænge. Jeg tror f.eks. ikke, at du er voldelig eller farlig - jeg kan bare ikke gennemskue dig. At folk har knald i låget - det er ofte bare at de er svenskere!
Det med at søge læge, det er nok noget folk gør for lidt - om ikke andet så for at få konstateret, at det ikke er noget alvorligt; men jeg giver mig ikke af med diagnoser - det er jeg ikke kvalificeret til.
Det jeg kan sige er:
Sammenhængen i dine skriverier til emner, der normalt snakkes om herinde kan jeg ikke se (det kan så være min utilstrækkelighed). Den indre logik i din argumentation - ja, den er der ikke. Din dokumentation er skråt op i luften. Når en vurdering af din dokumentation går dig imod, så råber du op om noget andet. Hvad pokker har civilforsvars beredskabsplaner med Guantanamo at gøre? INTET.
Guantanamo er et forvaringssted for ikke-krigsfanger med militær risiko. Det har ikke noget med brandtilsynet i midtvesten af USA at gøre!
Du må meget undskylde, men du bevæger dig konsekvent udenfor normalitetens meget vide rammer. Det er ikke engang ment som et skældsord.
Du skulle have afmeldt mig forumet, som jeg bad om, da du havde chancen, fordi det der svineri, kan jeg ikke lade stå usagt.
Min mor er psykolog og jeg har hele mit liv talt med hende om psykologi, siden jeg kunne tale. Jeg ved langt mere om min egen psyke, end du nogensinde vil opnå, om så du kunne leve i 1000 år.
Dagligt arbejder jeg med min psyke for at blive mere effektiv i mit arbejde og jeg hjælper andre med at få det rette tankesæt for succes, eller hvis de har nogle problemer, de gerne vil vende til en styrke.
Det er direkte løgn og manipulation, at du skriver, at du er oprigtigt bekymret for mit helbred. Det er klassisk sovjet manipulation. Dengang blev man også stemplet sindssyg, hvis man var samfundskritiker.
Det er ret interessant, hvordan du bruger samme taktik som den hårde kerne på boligdebatten, der prøver, at styre folks meninger med tilsvinelser etc.
Her demonstrere de "Søg læge" manipulationen:
http://www.boligdebatten.dk/off-topic/16973-free-energy-patent-pa-bil-der-korer-pa-vand.html
Sidst rettet af Neptun101 Ons Jul 25, 2012 10:54 am, rettet 1 gang
Neptun101- Antal indlæg : 159
@Neptun
Skal vi ikke lade det falde?
Du er velkommen her, og jeg synes at den oprindelige post du lavede i denne tråd har givet en masse god diskussion.
Jeg vil forøvrigt give dig, at afvisningen af "hydrogen bilen" ikke virker helt fair på det parallel'en. Nu har jeg ikke nærlæst det, men den del man nok skal interessere sig for er den måde han har tænkt sig at generere elektrisk strøm, den kan jeg ikke helt gennemskue (og er noget skeptisk)
Du er velkommen her, og jeg synes at den oprindelige post du lavede i denne tråd har givet en masse god diskussion.
Jeg vil forøvrigt give dig, at afvisningen af "hydrogen bilen" ikke virker helt fair på det parallel'en. Nu har jeg ikke nærlæst det, men den del man nok skal interessere sig for er den måde han har tænkt sig at generere elektrisk strøm, den kan jeg ikke helt gennemskue (og er noget skeptisk)
Jeg kan ikke afmelde dig fra forum.Neptun101 skrev:Thomas skrev:Jeg ved ikke om du er psykisk syg - jeg er ikke læge - jeg kan ikke tage stilling; men det du skriver er så aparte, at det efter min vurdering falder uden for normalt vrøvl fra småfanatiske frustrerede - at jeg bliver nervøs.Neptun101 skrev:Thomas,
Særdeles fin behandling at jeg bliver opfodret til at skrive i off-topic og at vi laver et kompromis om, at jeg holder mig til mine egne tråde og nu skal jeg gøre rede for, hvorfor jeg skriver her og bliver indirekte kaldt for psykisk syg etc.
Jeg er meget træt af folk der ikke kan forstå simpel logik og har realitetssans og ønsker at begrænse min frihed til at ytre mig, fordi de har et problem med at se virkeligheden i øjnene.
Det er sørgeligt, at der er vise emner man ikke kan debatterer uden at blive opfordret til at søge læge. Det er ren Sovjet retorik. Dengang var man også psykisk syg, hvis man var uenig med systemet.
Det er paradoksalt, at der er bedre ytringsfrihed på Boligdebatten end her og jeg troede, at her var alle rebellerne som flygtede fra boligdebatten, men jeg må have taget fejl.
Det er åbenlyst, at du ikke ønsker mine skriverier her, så jeg tror snart, jeg forlader dette forum!
Bestemt ikke, at jeg har noget mod psykisk syge - jeg har heller ikke noget imod folk, der har et brækket ben - jeg vil bare ikke påtage mig at sætte et brækket ben sammen. At folk er psykisk syge betyder langt fra altid, at de er utilregnelige - og slet ikke i alle sammenhænge. Jeg tror f.eks. ikke, at du er voldelig eller farlig - jeg kan bare ikke gennemskue dig. At folk har knald i låget - det er ofte bare at de er svenskere!
Det med at søge læge, det er nok noget folk gør for lidt - om ikke andet så for at få konstateret, at det ikke er noget alvorligt; men jeg giver mig ikke af med diagnoser - det er jeg ikke kvalificeret til.
Det jeg kan sige er:
Sammenhængen i dine skriverier til emner, der normalt snakkes om herinde kan jeg ikke se (det kan så være min utilstrækkelighed). Den indre logik i din argumentation - ja, den er der ikke. Din dokumentation er skråt op i luften. Når en vurdering af din dokumentation går dig imod, så råber du op om noget andet. Hvad pokker har civilforsvars beredskabsplaner med Guantanamo at gøre? INTET.
Guantanamo er et forvaringssted for ikke-krigsfanger med militær risiko. Det har ikke noget med brandtilsynet i midtvesten af USA at gøre!
Du må meget undskylde, men du bevæger dig konsekvent udenfor normalitetens meget vide rammer. Det er ikke engang ment som et skældsord.
Du skulle have afmeldt mig forumet, som jeg bad om, da du havde chancen, fordi det der svineri, kan jeg ikke lade stå usagt.
Min mor er psykolog og jeg har hele mit liv talt med hende om psykologi, siden jeg kunne tale. Jeg ved langt mere om min egen psyke, end du nogensinde vil opnå, om så du kunne leve i 1000 år.
Dagligt arbejder jeg med min psyke for at blive mere effektiv i mit arbejde og jeg hjælper andre med at få det rette tankesæt for succes eller hvis de har nogle problemer, de gerne vil vende til en styrke.
Det er direkte løgn og manipulation, at du skriver, at du er oprigtigt bekymret for mit helbred. Det er klassisk sovjet manipulation. Dengang blev man også stemplet sindssyg, hvis man var samfundskritiker.
Det er ret interessant, hvordan du bruger samme taktik som den hårde kerne på boligdebatten, der prøver, at styre folks meninger med tilsvinelser etc.
Her demonstrere de "Søg læge" manipulationen:
http://www.boligdebatten.dk/off-topic/16973-free-energy-patent-pa-bil-der-korer-pa-vand.html
Men jeg konstaterer, du HAR søgt kvalificeret hjælp, det er da fornuftigt nok - så jeg går ud fra, at der bliver gjort det, der kan gøres. Det forbedrer desværre ikke kvaliteten af din argumentation og perspektivering.
Undskyld mig lige: Din inddragelse af forberedte civilforsvarsinstallationer med Guantanamo har påviseligt intet med noget som helst at gøre. Det har INTET med banker og kreditvæsen at gøre - som var det emne, du ønskede at bringe på bane.
Det passer ikke, at jeg har søgt kvalificeret hjælp. Men det kan være du har brug for det, siden du har så travlt med at opfordre andre til det. Det lyder som en projektion.
Grunden til, at du ikke kan se det har noget med hinanden at gøre er, fordi du har myreperspektiv(ved meget om få emner). Du er meget fokuseret på et lille område, og derfor har du ikke overblik, hvis du derimod har fugleperspektiv(ved lidt om mange emner), kan du forstå sammenhængen.
Derudover har du ikke set alt det jeg har. Jeg tror ikke, Jeg VED, at de har en agenda om at udrydde 90% af jordensbefolkning og indføre et verdensdiktatur.
Deres agenda er:
New World Order
1 verdensregering
Verdenspoliti og hær
verdenscentralbank og verdensmønt(digital)
verdensreligion
microchippet verdensbefolkning(ikke kunne købe og sælge noget uden chippen/dyrets mærke)
Big brother.
Du skal også forstå, hvordan de manipulerer.
De benytter:
Sagt på en anden måde ORDO AB CHAO/ Orden ud af kaos.
Kaos: underbukseterrorist
Befolkningen: der må gøres noget!
Orden:Vi opsætter nøgenskannere op i lufthavnen.
For at få befolkningen til at gå med på nogle frihedskrænkende tiltag, bliver man nødt til først at lave kaos, før befolkningen æder fascismen med glæde.
De benytter også manipulationen, at langsomt indføre deres fascistiske verdensorden og bruge staten elsker dig og vi beskytter dig retorik. Dermed vil folk ikke se, at der er ved at blive bygget et fascistisk fængsel op omkring dem, før det er for sent.
Ben Frankling"Hvis du opgiver frihed for midlertidig tryghed vil du miste både frihed og tryghed"
Hitler gjorde det samme, men hans fascisme var mere synlig!
Alex Jones om FEMA camps:
https://www.youtube.com/watch?v=pXG3Ipv6C0g
Jeg har ikke nævnt det danske civilforsvaret med et ord. Jeg har skrevet at FEMA fra USA har bygget lejrer nævnt i lovteksten H.R. 645 (111th)
http://www.govtrack.us/congress/bills/111/hr645/text
"(1) to provide temporary housing, medical, and humanitarian assistance to individuals and families dislocated due to an emergency or major disaster;"
Her ser vi tydeligt, at FEMA bruger kærlig retorik, og det kun er for at beskytte folk mod nødsituation eller større katastrofe.
Bemærk at du forsvare at FEMA er ved at bygge lejre med piktråd, hvor folk ikke kan komme ud igen.
Det gør du, fordi du er blevet manipuleret af staten elsker dig retorik, og fordi det umiddelbart er en meget vanvittig tanke at tro, at USA er ved at bygge KZ-Lejre.
Nazisterne var også kærlige og ønskede at hjælpe folk med at forstå arbejdslivets glæder:
Alt virker roligt og fredeligt. Ingen vanvittige Nazister tramper rundt i gaderne.
Denne form for psykisk fascisme er langt sværere at se end i 30'erne, fordi det har en kærlig form.
Johann Wolfgang von Goethe"De største slaver er dem der tror de er frie uden at være det"
Sådan ser en tidligere Engelsk politimand på det danske samfund, efter at have boet her:
http://rense.com/general79/brave.htm
Hvis du ser på FEMA lov teksten, kan du se der står at lejrene er for at beskytte i nødstilfælde og katastrofer. Hvad er nødstilfælde og katastrofer? Kan det være under Martial Law, fordi den Amerikanske økonomi kollapser med et brag? Det vil give meget uro i gaderne og folk vil tigge militæret om at træde til og smide folk i lejre.
Det er her, hvor banksystemet kommer ind i billedet. Det er internationale bankfamilier der står bag alt dette her og de har bevidst skabt et banksystem der er pil råddent(kaos), for at de senere kan tilbyde orden som er det New World Order verdensfascisme system er så som microchippet befolkning, verdenscentral bank og verdensmønt.
Kaos: Økonomien kollapser,
Befolkningen: der må gøres noget
Orden: FEMA camps, big brother, verdenscentralbank og verdensmønt for at skabe finansiel stabilitet.
ORDO AB CHAO/Orden ud af kaos! Det er sådan de arbejder!
Min argumentation overbeviser dig sikkert ikke, fordi du ikke selv har gravet ned i nogle af de detaljer jeg har henvist til og selv fundet ud af at noget ikke hænger sammen med statens kærlige retorik.
Grunden til, at du ikke kan se det har noget med hinanden at gøre er, fordi du har myreperspektiv(ved meget om få emner). Du er meget fokuseret på et lille område, og derfor har du ikke overblik, hvis du derimod har fugleperspektiv(ved lidt om mange emner), kan du forstå sammenhængen.
Derudover har du ikke set alt det jeg har. Jeg tror ikke, Jeg VED, at de har en agenda om at udrydde 90% af jordensbefolkning og indføre et verdensdiktatur.
Deres agenda er:
New World Order
1 verdensregering
Verdenspoliti og hær
verdensreligion
microchippet verdensbefolkning(ikke kunne købe og sælge noget uden chippen/dyrets mærke)
Big brother.
De benytter:
https://da.wikipedia.org/wiki/DialektikDialektik kommer af græsk dialegesthai = "føre samtale" eller måske af dialegein = "skelne". Det er betegnelsen for en erkendelsesteoretisk metode, der består i en udveksling af teser (påstande) og antiteser (modpåstande), som – i bedste fald – slutter med en syntese, som sammenvæver de to påstande. Det kan også udtrykkes sådan: Dialektikken er en metode inden for filosofi og retorik, hvor indbyrdes modsigende påstande bliver afsløret som sammenhængende ved at udsagn (tese) og modudsagn (antitese) føres frem til en fælles konklusion (syntese). Modsigelserne skal ophæves og derved vil der opstå en erkendelse (syntese).
For at få befolkningen til at gå med på nogle frihedskrænkende tiltag, bliver man nødt til først at lave kaos, før befolkningen æder fascismen med glæde.
De benytter også manipulationen, at langsomt indføre deres fascistiske verdensorden og bruge staten elsker dig og vi beskytter dig retorik. Dermed vil folk ikke se, at der er ved at blive bygget et fascistisk fængsel op omkring dem, før det er for sent.
Ben Frankling"Hvis du opgiver frihed for midlertidig tryghed vil du miste både frihed og tryghed"
Jeg har ikke nævnt det danske civilforsvaret med et ord. Jeg har skrevet at FEMA fra USA har bygget lejrer nævnt i lovteksten H.R. 645 (111th)
"(1) to provide temporary housing, medical, and humanitarian assistance to individuals and families dislocated due to an emergency or major disaster;"
Her ser vi tydeligt, at FEMA bruger kærlig retorik, og det kun er for at beskytte folk mod nødsituation eller større katastrofe.
Bemærk at du forsvare at FEMA er ved at bygge lejre med piktråd, hvor folk ikke kan komme ud igen.
Det gør du, fordi du er blevet manipuleret af staten elsker dig retorik, og fordi det umiddelbart er en meget vanvittig tanke at tro, at USA er ved at bygge KZ-Lejre.
Nazisterne var også kærlige og ønskede at hjælpe folk med at forstå arbejdslivets glæder:
Alt virker roligt og fredeligt. Ingen vanvittige Nazister tramper rundt i gaderne.
Denne form for psykisk fascisme er langt sværere at se end i 30'erne, fordi det har en kærlig form.
Johann Wolfgang von Goethe"De største slaver er dem der tror de er frie uden at være det"
Sådan ser en tidligere Engelsk politimand på det danske samfund, efter at have boet her:
http://rense.com/general79/brave.htm
Hvis du ser på FEMA lov teksten, kan du se der står at lejrene er for at beskytte i nødstilfælde og katastrofer. Hvad er nødstilfælde og katastrofer? Kan det være under Martial Law, fordi den Amerikanske økonomi kollapser med et brag? Det vil give meget uro i gaderne og folk vil tigge militæret om at træde til og smide folk i lejre.
Det er her, hvor banksystemet kommer ind i billedet. Det er internationale bankfamilier der står bag alt dette her og de har bevidst skabt et banksystem der er pil råddent(kaos), for at de senere kan tilbyde orden som er det New World Order verdensfascisme system er så som microchippet befolkning, verdenscentral bank og verdensmønt.
Kaos: Økonomien kollapser,
Befolkningen: der må gøres noget
Orden: FEMA camps, big brother, verdenscentralbank og verdensmønt for at skabe finansiel stabilitet.
Min argumentation overbeviser dig sikkert ikke, fordi du ikke selv har gravet ned i nogle af de detaljer jeg har henvist til og selv fundet ud af at noget ikke hænger sammen med statens kærlige retorik.
Sidst rettet af Neptun101 Ons Jul 25, 2012 1:30 pm, rettet i alt 5 gange
Neptun101 skrev:Det passer ikke, at jeg har søgt kvalificeret hjælp. Men det kan være du har brug for det, siden du har så travlt med at opfordre andre til det. Det lyder som en projektion.
Derudover har du ikke set alt det jeg har. Jeg VED, at de har en agenda om at udrydde 90% af jordensbefolkning og indføre et verdensdiktatur.
Deres agenda er:
New World Order
1 verdensregering
Verdenspoliti og hær
verdensreligion
Big brother.
De benytter:https://da.wikipedia.org/wiki/DialektikDialektik kommer af græsk dialegesthai = "føre samtale" eller måske af dialegein = "skelne". Det er betegnelsen for en erkendelsesteoretisk metode, der består i en udveksling af teser (påstande) og antiteser (modpåstande), som – i bedste fald – slutter med en syntese, som sammenvæver de to påstande. Det kan også udtrykkes sådan: Dialektikken er en metode inden for filosofi og retorik, hvor indbyrdes modsigende påstande bliver afsløret som sammenhængende ved at udsagn (tese) og modudsagn (antitese) føres frem til en fælles konklusion (syntese). Modsigelserne skal ophæves og derved vil der opstå en erkendelse (syntese).
For at få befolkningen til at gå med på nogle frihedskrænkende tiltag, bliver man nødt til først at lave kaos, før de æder fascismen med glæde.
Her ser vi tydeligt at FEMA bruger kærlig retorik og det kun er for at beskytte folk mod nødsituation eller større katastrofe.
Bemærk at du forsvare at FEMA er ved at lave lejrer med piktråd, hvor folk ikke kan komme ud igen.
Det gør du, fordi du er blevet manipuleret af staten elsker dig retorik og fordi det umiddelbart er en meget vanvittig tanke at tro, at USA er ved at lave KZ-Lejre.
Denne form for psykisk fascisme er langt sværere at se end i 30'erne fordi det har en kærlig form.
Hvis du ser på FEMA lov teksten kan du se der står at lejrene er for at beskytte i nødstilfælde og katastrofer. Hvad er nødstilfælde og katastrofer? Kan det være under Martial Law fordi den Amerikanske økonomi kollapser med et brag? Det vil give meget uro i gaderne og folk vil tigge militæret om at træde til og smide folk i lejre.
Det er her hvor banksystemet kommer ind i billedet. Det er internationale bankfamilier der står bag alt dette her og de har bevidst skabt et banksystem der er pil råddent(kaos), for at de senere kan tilbyde orden som er det New World Order verdensfascisme system, microchippet befolkning, verdenscentral bank og verdensmønt.
Det kan da godt være, at jeg har brug for professionel hjælp; men det er du ikke i stand til at vurdere.
Jeg kan derimod vurdere, at det nonsens, du kører rundt i hverken kan betragtes som hensigtsmæssigt, interessant eller i overensstemmelse med logik! Så.....
Jeg synes det er spændende teorier du fremkommer med. Har også selv læst en del af det du linker til startende i sin tid med Dan Brown og senere Zeitgeist osv.. Jeg må sige at jeg ikke umiddelbart blev et lykkeligere menneske af at læse alt det - måske mere paranoid og angst. Blev færdig med studiet og har ikke længere tid til mere end at følge debatten her feks. som er yderst relevant for en kommende huskøber.
Som læge mindes vi ofte på at man ikke fra start skal tro, at det er en Zebra hvis man hører hove udenfor. Måske er det rigtig det du skriver om - hvad ved vi egentlig når alt kommer til alt. Men kan vi ændre på det??? Det vi kan er at prøve at forstå verden og så time ens egen beslutninger herudfra til fordel for sin familie. Livet er en flygtig ting, det bliver jeg dagligt mindet om.
Som læge mindes vi ofte på at man ikke fra start skal tro, at det er en Zebra hvis man hører hove udenfor. Måske er det rigtig det du skriver om - hvad ved vi egentlig når alt kommer til alt. Men kan vi ændre på det??? Det vi kan er at prøve at forstå verden og så time ens egen beslutninger herudfra til fordel for sin familie. Livet er en flygtig ting, det bliver jeg dagligt mindet om.
Regina- Antal indlæg : 74
Geografisk sted : Fyn, over bæltet
Jomsviking skrev:@Neptun
Hvis der er stor interesse for Free Energy og en bil der køre på vand(Brint+ilt)H2o og interessen er oprigtig nysgerrighed. Kan jeg inviterer en der har arbejdet sammen med en opfinder, der har lavet en bil, der kører på vand. Debatten vil foregå på engelsk.
Jeg er ikke ekspert på området, men princippet er, at magnetisme er drivkraften, fordi vi ved alle, at magneter kan frastøde eller tiltrække andre magneter og den magnetiske kraft bliver udnyttet til at skabe strøm eller kinetisk energi eller bevægelsesenergi.
Free Energy er et system, hvor magneter bliver placeret på en bestemt måde, så de frastøder hinanden og får et hjul til at køre rundt.
Free Energy demonstration:
https://www.youtube.com/watch?v=rs9k-iMjjsE
Stan Meyer vandbil benytter en partikelaccelerator brugt som forstærker og en magnetisk gas, der skaber strømmen, der driver elektrolysen til at fremstille brint ud af vand og brinten bliver anvendt i motoren til at få den til at køre.
Magnetisk gas er mere effektivt end fysiske magneter.
Jeg har uploaded patenterne her:
http://uploading.com/files/259691a5/the_keys_to_myers_gas_core_transformer.zip/
Stan Meyer om den magnetiske gas:
https://www.youtube.com/watch?v=h_2I3r98TiA
Sidst rettet af Neptun101 Ons Jul 25, 2012 1:13 pm, rettet 1 gang
Det er dig der starter med at bruge "søg læge" retorik. Du har skrevet, at jeg har brug for at søge læge og når jeg siger, at det lyder som en projektion, siden du har travlt med at sygeliggøre andre, skyldes det måske, at du selv har et problem og har brug for psykolog eller lægehjælp. Nu siger du, at jeg ikke kan vurdere, om du skal søge læge, fordi jeg ikke er kvalificeret.Thomas skrev:
Det kan da godt være, at jeg har brug for professionel hjælp; men det er du ikke i stand til at vurdere.
Jeg kan derimod vurdere, at det nonsens, du kører rundt i hverken kan betragtes som hensigtsmæssigt, interessant eller i overensstemmelse med logik! Så.....
Er det mig, eller er der noget 2+2=5 logik her?
Sidst rettet af Neptun101 Tors Jul 26, 2012 7:04 pm, rettet i alt 2 gange
Virkeligheden er hvad vi ser, hører og bliver enige om. Da det vi ser og høre og bliver enige om bygger på løgn og bedrag, lever de fleste mennesker i en falsk virkelighed eller Platons hule: Korte animation om Platons hule:Regina skrev:Jeg synes det er spændende teorier du fremkommer med. Har også selv læst en del af det du linker til startende i sin tid med Dan Brown og senere Zeitgeist osv.. Jeg må sige at jeg ikke umiddelbart blev et lykkeligere menneske af at læse alt det - måske mere paranoid og angst. Blev færdig med studiet og har ikke længere tid til mere end at følge debatten her feks. som er yderst relevant for en kommende huskøber.
https://www.youtube.com/watch?v=d2afuTvUzBQ
Situationen er, at når de fleste mennesker lever i en falsk virkelighed og virkelig tror den er den virkelige virkelighed og man ved at deres virkelighed er falsk, opstår der i starten ensomhed og måske depression, fordi vi mennesker er mest lykkelige, når vi er en del af flokken. Derfor er det en smertefuld process at give slip på den falske virkelighed, men det er en process vi skal igennem fordi at leve i den falske virkelighed, vil blive værre end Nazi Tyskland og blive en langsom død både psykisk og fysisk.
Jeg har har det godt i den virkelige verden, fordi jeg er mere i kontakt med mig selv og mit hjerte og det giver stor lykke og selvværd. Jeg har nær kontakt med andre der forstå den virkelige verden og hvis jeg undlader at tale om disse ting har jeg dyb kontakt med folk der lever i den falske virkelighed.
Jeg har bemærket, at hvis man ser passivt til og ikke handler, udvikler det sig til depression. Man skal gøre hvad man kan for at gøre noget ved det fascistiske psykiske regime på et individuelt plan og man vil blive stærkere og stærkere over tid.
Jeg er ofte meget forbavset over mig selv, hvor meget styrke jeg har fundet. Jeg kan ikke engang fortælle, hvad jeg arbejder med eller hvad jeg har gjort for at bekæmpe det psykiske fængsel, fordi det vil folk ikke tro på.
Når man ikke bruger energi på at undertrykke sig selv med løgn og bedrag for at bevare sin falske virkelighed, vil man opdage, at vi mennesker er utrolig stærke og den eneste moderstander vi har, er os selv. Derfor skal man handle. Sige fra i dagligdagen. Gøre opmærksom på det her, lige som jeg gør nu. Alle kan skrive noget på et forum og jo flere vi er der siger fra, vil flere tilslutte sig os.
New World Order har brug for at vi FRIVILLIGT lader os undertrykke ellers kollapser fængslet.
Hvorfor tillader folk at lade deres kone/kæreste og børn befamles af folk i uniform i skridtet og på brysterne. Derefter får de en tur i nøgenskanneren, der er kræftfremkaldende.
"Den nye anti-terror scanner - med røntgen der ser gennem tøj - i lufthavnen er farligt legetøj for svage sjæle. Det må en sikkerhedsvagt fra Heathrow lufthavn sande, efter en kollega har anmeldt ham for at fotografere hende i den og derpå sige: "Jeg elsker de kæmpe bryster."
http://www.rejseliv.dk/misbrugte-noegen-scanner-paa-kvinde-i-lufthavn
Nu da du er læge, kan du bore i kurer mod kræft, malaria, HIV etc.
Om MMS:
https://www.youtube.com/watch?v=HLEEFLCefnM
Så nemt kan hudkræft og nogle former for brystkræft kureres:
Black Salve:
https://www.youtube.com/watch?v=n9zvI3ouw-U
Farmaceut Ben Fuchs om at vi mangler vitaminer og mineraler, og det bl.a. er det der gør os syge:
https://www.youtube.com/watch?v=AepHnPEBRYM
Når man springer ud af sengen om morgenen med glæde, fordi man har fundet sin mission her i livet, fordi man arbejder med et emne, man er passioneret om, vil man finde stor lykke.
Depression skyldes ofte, at man er handlingslammet og ikke får sin energi ud.
Din mission er nok noget med lægevidenskab og udforske den spændende virkelige virkelighed om alle de kurer der er blevet undertrykt af medicinal industrien, fordi der er penge i sygdom, og Eliten ønsker 90% reduceret.
Det er en utrolig spændende verden uden for platons hule! Jeg keder mig aldrig og nogle gange er mit liv lidt for spændende.
Sidst rettet af Neptun101 Ons Jul 25, 2012 1:36 pm, rettet 1 gang
Regina skrev:Jeg synes det er spændende teorier du fremkommer med. Har også selv læst en del af det du linker til startende i sin tid med Dan Brown og senere Zeitgeist osv.. Jeg må sige at jeg ikke umiddelbart blev et lykkeligere menneske af at læse alt det - måske mere paranoid og angst. Blev færdig med studiet og har ikke længere tid til mere end at følge debatten her feks. som er yderst relevant for en kommende huskøber.
Hovslag betyder måske ikke Zebraer - men det er da i det mindste en equid - hvorfor det er usandsynligt, at den vil begynde at sige Muuuuuh!
Men her kunne man så tage fejl.
Hvor jeg er på mere fast grund er - efter omtalte klip-klop - så er jeg ikke så frygtelig nervøs for, at der stikker gedebukkehorn ind gennem vinduet fulgt at en trefork og hø i flammer - for slet ikke at tale om omfattende trafik på begravelsespladser af trebenede heste.
Men når du nu bevæger dig ind på livets flygtighed - der er jo egentlig ikke noget emne her - så er en ting, der ikke bliver lagt mærke til - fordi det ikke skete: Vi har ikke haft krig (for alvor) de sidste 67 år! Dem, der går på pension NU - har aldrig oplevet krig - jo, der har været afklapsning i ex-Jugoslavien (ubehageligt nok for dem; men verdenskrige? Næ.)
Det andet er, at vi har jo ikke haft egentlige epidemier - pandemier - siden 1 Verdenskrig.
AIDS blev taget i opløbet - det er så ikke udryddet; men det er tuberkulose heller ikke: Man bliver heller ikke helt rask efter tuberkulose (så vidt jeg ved).
Fugleinfluenzaen - jo det var noget aviserne skrev en del om; men hverken krig eller infektionssygdomme er et livsvilkår mere.
Derfor er historiske erfaringer måske ikke noget særlig godt udgangspunkt. Det er helt andre problemer og sammenhænge, der er aktuelle.
Neptun: Er der slet ikke noget vi/du kan gøre for at forhindre den kommende katastrofe?
At informere på diverse internetfora er vel næppe nok?
Merkurbank- Antal indlæg : 14
Merkurbank skrev:Neptun: Er der slet ikke noget vi/du kan gøre for at forhindre den kommende katastrofe?
Jo. Det begynder:
"Fader Vor......
Når vores politikere begynder at råbe op om disse ting, så er det ved at være meget slemt:
Fuldstændig enig med Hr Pind:
"Obama bruger værre metoder end Bush
»Når man begynder at gøre snigmord til en vigtig del af sin politik, har man svigtet som moralsk fyrtårn for den vestlige verden«, siger Søren Pind.
Med »snigmord« hentyder Pind til USA’s brug af ubemandede fly – droner – som et par gange om ugen kaster bomber ned over mål i Pakistan, Somalia, Yemen eller Afghanistan. Med præsidentens eksplicitte godkendelse bliver der ud fra en kill list, som han selv sammensætter, udstedt en dødsdom over folk nede på landjorden. Folk, som måske – og måske ikke – er terrorister.
I visse tilfælde kender USA ikke navnene på deres mål. Og ofrene har selvsagt heller ikke mulighed for at forsvare sig, hverken fysisk eller juridisk."
http://politiken.dk/indland/ECE1698353/soeren-pind-obama-bruger-vaerre-metoder-end-bush/
Fuldstændig enig med Hr Pind:
"Obama bruger værre metoder end Bush
»Når man begynder at gøre snigmord til en vigtig del af sin politik, har man svigtet som moralsk fyrtårn for den vestlige verden«, siger Søren Pind.
Med »snigmord« hentyder Pind til USA’s brug af ubemandede fly – droner – som et par gange om ugen kaster bomber ned over mål i Pakistan, Somalia, Yemen eller Afghanistan. Med præsidentens eksplicitte godkendelse bliver der ud fra en kill list, som han selv sammensætter, udstedt en dødsdom over folk nede på landjorden. Folk, som måske – og måske ikke – er terrorister.
I visse tilfælde kender USA ikke navnene på deres mål. Og ofrene har selvsagt heller ikke mulighed for at forsvare sig, hverken fysisk eller juridisk."
http://politiken.dk/indland/ECE1698353/soeren-pind-obama-bruger-vaerre-metoder-end-bush/
Som Sun Tzu skrev i Krigskunsten/The Art of War:Merkurbank skrev:Neptun: Er der slet ikke noget vi/du kan gøre for at forhindre den kommende katastrofe?
"Hvis du ikke kender dig selv, eller kender din modstander, vil du tabe i hver krig.
Kender du dig selv men ikke din modstander vil du vinde og tabe lige mange gange.
Derfor kend dig selv og din modstander og du vil vinde 100 krige eller mere"
New World Order/Den Nye Verdensorden bruger vores svaghed, kujonagtighed og selvbedrag til deres fordel. Idet øjeblik vi vågner op og siger fra på et individuelt plan, svækker vi New World Order. Den gode nyhed er at jeg og millioner af andre verdenover har i mange år kæmpet mod dem og de er meget svækket. De siger at de frygter den globale politiske opvågenhed og at de er ved at tabe infokrigen.
Det gør de her
CFR Meeting- Zbigniew Brzezinski Fears Global Political Awakening:
https://www.youtube.com/watch?v=yHqpJUSKQEA
og her
https://www.youtube.com/watch?v=L6sYB5d1Bu4
Vi giver dem smæk som de aldrig nogensinde troede var muligt fordi vi verdensbefolkningen finder os ikke i at blive undertrykt af en Elite.
Jeg gør meget og mange andre verden over gør rigtig meget.
Når vi forstår, hvordan spillet spilles og forstår os selv er det nemt at give dem smæk.
Jeg vil anbefale denne film med danske undertekster:
https://www.youtube.com/watch?v=x9Yg9OU0Ytg
Merkurbank er en god bank!
Sidst rettet af Neptun101 Ons Jul 25, 2012 3:03 pm, rettet 1 gang
@ neptun :" hvis du derimod har fugleperspektiv(ved lidt om mange emner), kan du forstå sammenhængen"
Dette er nemlig Neptunes problem, du har samlet dine "dots" i den store tegning ud fra en række "sandhedder" der ikke er rigtigt efterprøvet.
Som Thomas skrev,--når der er 4-5 interne logiske brister inden for de første 5 minutter, skal man være på vagt. Denne kritiske læsning finder jeg aldrig i Neptunes univers. Tværtom er den farvet så den passer til det billede "prik-dot tegbningen skal give"
Jeg har eks selv efterprøvet en del af disse free-energy studier du glad poster. Jeg har ikke IRL mødt nogen endnu der har brudt termodynamikkens 2 lov. (Jov -du kan hente energi ud af baggrundsstråling,-men en solceller er mere effektiv)
Jeg har også troeligt set feks AJ tage til Bhoeminen Cave, hvor der skulle ske noget okult. Jovist,-en speciel public midsommer fest,i en alen lang talentløs amatør dogme film. Hvorherre til hest :-). (Ja-vi brændte sådanset også hekse af herhjemme)
Sådan er det med alt Neptunens "dokumentation",-han får nogle konklussioner og "facts" ud af dem som de fleste vil kalde meget søgte. Det gør han fordi de passer tilden tegning af virkeligheden ,han allerede har bestemt de skal passe til.
Jeg har haft mine forsøg med at diskutere med neptunen,- men må bare konstatere at den virkelighed han påstår at forstå og at kunne dokumentere er et vrangbillede og en letkøbt "stupid-paranoid" dokumenteret udgave for de fleste.
Jeg ved da godt hvordan Neptunen vil svare: Han vil svare at jeg sidder i platons hule og kigger på skyggerne af virkeligheden, er for bange for at se den virkelige (grumme) virkelighed i øjennene (selvom jeg tvivler på at Neptunen har læst ret meget filosofi,--så ville han vidde at Platons idelære ikke vandt indpas etc) , -ikke tør tænke ud af boxen, (lader sig begrænse af sådan noget pjat som evidens !,-i videnskabelig betydning) etc etc,. Om folk skal søge læge eller ej (og enig med Thomas at det gør mænd typiskt for lidt :-)) --vil jeg ikke blande mig i,--sålænge man ikke er til umidelbar skade for andre og sig selv,--og det er der vist ikke tale om--trods alt.
Men selv blind-høne finder korn,-og det er altid underholdende at se en tråd udfolde sig med debatører der slet ikke ved hvad de går ind til når de tror de kan resonerer almindeligt med neptunen :-)
Dette er nemlig Neptunes problem, du har samlet dine "dots" i den store tegning ud fra en række "sandhedder" der ikke er rigtigt efterprøvet.
Som Thomas skrev,--når der er 4-5 interne logiske brister inden for de første 5 minutter, skal man være på vagt. Denne kritiske læsning finder jeg aldrig i Neptunes univers. Tværtom er den farvet så den passer til det billede "prik-dot tegbningen skal give"
Jeg har eks selv efterprøvet en del af disse free-energy studier du glad poster. Jeg har ikke IRL mødt nogen endnu der har brudt termodynamikkens 2 lov. (Jov -du kan hente energi ud af baggrundsstråling,-men en solceller er mere effektiv)
Jeg har også troeligt set feks AJ tage til Bhoeminen Cave, hvor der skulle ske noget okult. Jovist,-en speciel public midsommer fest,i en alen lang talentløs amatør dogme film. Hvorherre til hest :-). (Ja-vi brændte sådanset også hekse af herhjemme)
Sådan er det med alt Neptunens "dokumentation",-han får nogle konklussioner og "facts" ud af dem som de fleste vil kalde meget søgte. Det gør han fordi de passer tilden tegning af virkeligheden ,han allerede har bestemt de skal passe til.
Jeg har haft mine forsøg med at diskutere med neptunen,- men må bare konstatere at den virkelighed han påstår at forstå og at kunne dokumentere er et vrangbillede og en letkøbt "stupid-paranoid" dokumenteret udgave for de fleste.
Jeg ved da godt hvordan Neptunen vil svare: Han vil svare at jeg sidder i platons hule og kigger på skyggerne af virkeligheden, er for bange for at se den virkelige (grumme) virkelighed i øjennene (selvom jeg tvivler på at Neptunen har læst ret meget filosofi,--så ville han vidde at Platons idelære ikke vandt indpas etc) , -ikke tør tænke ud af boxen, (lader sig begrænse af sådan noget pjat som evidens !,-i videnskabelig betydning) etc etc,. Om folk skal søge læge eller ej (og enig med Thomas at det gør mænd typiskt for lidt :-)) --vil jeg ikke blande mig i,--sålænge man ikke er til umidelbar skade for andre og sig selv,--og det er der vist ikke tale om--trods alt.
Men selv blind-høne finder korn,-og det er altid underholdende at se en tråd udfolde sig med debatører der slet ikke ved hvad de går ind til når de tror de kan resonerer almindeligt med neptunen :-)
oledebat- Antal indlæg : 89
oledebat,
Nu er Free Energy ikke en slags evighedsmaskine der laver energi ud af ingenting, fordi der er en kraft der bliver udnyttet. Magneter frastøder hinanden, derfor er det ikke energi skabt ud af ingenting.
Hvis der er oprigtig interesse for free energy, kan jeg invitere en til en debat på engelsk. Han har arbejdet med Free Energy sammen med en opfinder der lavede en bil der kørte på vand.
Virkeligheden bygger på hvad vi ser, høre og bliver enige om. Jeg kan se ud fra hvordan du kommunikerer, at du ikke ønsker at give slip på din virkelighed og derfor vil stortset alt hvad jeg skriver ikke gøre indryk. Du har din falske virkelighed, som du ikke vil give slip på og derfor vil dit ubeviste jeg glædeligt lave 2+2=5 logik.
Eks. på hvornår din hjerne vil lave 2+2=5 logik eller undlade at svare, fordi det konfronterer dit benægtelsesforsvar:
Vil du tro på medierne og politikerne, hvis de sagde, at de havde fundet et pas fra en af terroristerne i tårnene der braste sammen, eller hvis de sagde, at de havde fundet en af terroristernes kroppe, hvor bygningen var faldet sammen?
Jeg vil lade psykologer beskrive hvorfor nogen stadigvæk tror på løgnene om 11. sep. 2001
https://www.youtube.com/watch?v=pGbEJ3pXwWM
Nu er Free Energy ikke en slags evighedsmaskine der laver energi ud af ingenting, fordi der er en kraft der bliver udnyttet. Magneter frastøder hinanden, derfor er det ikke energi skabt ud af ingenting.
Hvis der er oprigtig interesse for free energy, kan jeg invitere en til en debat på engelsk. Han har arbejdet med Free Energy sammen med en opfinder der lavede en bil der kørte på vand.
Virkeligheden bygger på hvad vi ser, høre og bliver enige om. Jeg kan se ud fra hvordan du kommunikerer, at du ikke ønsker at give slip på din virkelighed og derfor vil stortset alt hvad jeg skriver ikke gøre indryk. Du har din falske virkelighed, som du ikke vil give slip på og derfor vil dit ubeviste jeg glædeligt lave 2+2=5 logik.
Eks. på hvornår din hjerne vil lave 2+2=5 logik eller undlade at svare, fordi det konfronterer dit benægtelsesforsvar:
Vil du tro på medierne og politikerne, hvis de sagde, at de havde fundet et pas fra en af terroristerne i tårnene der braste sammen, eller hvis de sagde, at de havde fundet en af terroristernes kroppe, hvor bygningen var faldet sammen?
Jeg vil lade psykologer beskrive hvorfor nogen stadigvæk tror på løgnene om 11. sep. 2001
https://www.youtube.com/watch?v=pGbEJ3pXwWM
Side 6 af 16 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16
Lignende emner
» Hvad gør man med de penge bøderne til bankerne indbringer?
» Løb bankerne tør for penge?
» Rige trækker penge ud af bankerne.
» Nu har Rusland
» Hvad skal bankerne leve af?
» Løb bankerne tør for penge?
» Rige trækker penge ud af bankerne.
» Nu har Rusland
» Hvad skal bankerne leve af?
Side 6 af 16
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|