Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

"Kernesunde" Danske Banker

+18
Nærigfryns
Lars_HH
doctor
iensn
[Censur]
Cirb
guldimund
dkniri
xwing99
SortKaffe
Shintai
dkguy66
Storebror
tommyjo
klogeaage 35
konsholm
peter777
Thomas
22 deltagere

Side 11 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Tirs Jan 31, 2012 10:34 pm

dkguy66 skrev:Ahh mon de ikke vidste at det ikke gik ?

Beklager men min tiltro kan ligge på et mikroskopisk sted hvad bankerne angår. Der render lidt for mange "stein bagger-typer" rundt i den branche.

Jeg tror nu mest det var et ønske fra DB om ast komme ud af et rigtig dyrt lån, men det kan jo fortolkes på mange måder alt efter humør Smile

Men lige meget hvad. Så sagde Staten jo Nej. Så nogen er ikke enige i dommedagsprofetierne om DB Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af dkguy66 Tirs Jan 31, 2012 11:50 pm

Som med alt andet, ser vi kun toppen af isbjerget. Og tro mig, der foregår meget mere end der tåler dagens lys.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Thomas Ons Feb 01, 2012 5:59 am

Johs skrev:
Jeg har en smule på min pensionopsparing. Dem kan jeg da sagtens sælge ?? Den svenske kapitalfond Cevian ? Har de også lånt deres penge i DB ??

aner det ikke.

Ja, men vil du virkelig påstå, at der ikke er virksomheder i Danmark som tør placere mere end 750t i Danske Bank. Det tvivler jeg stærkt på...
Hvad du tro er mig ligegyldigt - jeg konstaterer bare, at banker med indlånsoverskud IKKE vil placere deres penge i Danske Bank - så hellere statsobligationer til en usædvanlig latterlig rente.
750 tukr. er jo småpenge - prøv bare at tænke på det flow, der er ved lønudbetaling.
[/quote]
Navnet forekommer mig bekendt Smile
Men da DB gerne ville betale sit lån til staten tilbage fik det ikke lov. Tyder ikke på at politikerne og deres rådgivere deler din vurdering af DB Laughing [/quote] NÅ.

Der er bare en ting: Jeg er hamrende ligeglad med dig og din nedladende belæring - Det kan godt være, jeg er idiot; men så lad være med at spørge.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Ons Feb 01, 2012 11:14 am

dkguy66 skrev:Som med alt andet, ser vi kun toppen af isbjerget. Og tro mig, der foregår meget mere end der tåler dagens lys.

Tjaa, ved ikke helt hvad jeg skal svare her...Det er lidt svært modargumentere mod "fornemmelser". Men faír nok, vi må jo se hvordan det går. Jeg håber i hvert fald for Danmark at bankerne kommer ud af problemerne så snart som muligt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Thomas Ons Feb 01, 2012 11:20 am

Johs skrev:
dkguy66 skrev:Som med alt andet, ser vi kun toppen af isbjerget. Og tro mig, der foregår meget mere end der tåler dagens lys.

Tjaa, ved ikke helt hvad jeg skal svare her...Det er lidt svært modargumentere mod "fornemmelser". Men faír nok, vi må jo se hvordan det går. Jeg håber i hvert fald for Danmark at bankerne kommer ud af problemerne så snart som muligt Smile

Der er skam da en hel del mere end fornemmelser, at bygge på:
Flere krakbanker
"Der er en mindre gruppe banker, hvor vi tror, at der er en risiko for, at de inden for de næste 12 til 18 måneder løber ind i solvensproblem. Enhver fornemmelse vi måtte have haft af, at gruppen af problembanker er ved at blive mindre, er formentlig taget af bordet for en tid."

Altså, når Danske Bank skal på socialkontoret - oveni den øvrige støtte den får - for at klare årsskiftet: Den er ikke bedre - og den er navnlig ikke BLEVET bedre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Ons Feb 01, 2012 11:44 am

Thomas skrev:
4) Staten - har du hørt om en dims, der hedder Finansiel Stabilitet?
Nedladende ? Har du læst dine egne indlæg ?

Thomas skrev:
Der er bare en ting: Jeg er hamrende ligeglad med dig og din nedladende belæring - Det kan godt være, jeg er idiot; men så lad være med at spørge.

Det var nu på ingen måde ment belærende, men bare et forsøg på at få dig til at erkende at der er andre opfattelser af bankerne end den du står for.

Du påstår/insinuere hele tiden at dem der har købt DB aktier har gjort det for penge lånt i DB. Så er det vel relevant at spørge om det gælder Cevian ?




Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Ons Feb 01, 2012 11:47 am

Thomas skrev:
Der er skam da en hel del mere end fornemmelser, at bygge på:
Flere krakbanker
"Der er en mindre gruppe banker, hvor vi tror, at der er en risiko for, at de inden for de næste 12 til 18 måneder løber ind i solvensproblem. Enhver fornemmelse vi måtte have haft af, at gruppen af problembanker er ved at blive mindre, er formentlig taget af bordet for en tid."
Min kommentar om fornemmelser var myntet på at dkguy66 mente at "Som med alt andet, ser vi kun toppen af isbjerget. Og tro mig, der foregår meget mere end der tåler dagens lys."

Jeg er da godt klar over at der formodentlig kommer flere krak og tvangsfusioner


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Thomas Ons Feb 01, 2012 12:47 pm

Johs skrev:
Det var nu på ingen måde ment belærende, men bare et forsøg på at få dig til at erkende at der er andre opfattelser af bankerne end den du står for.

Du påstår/insinuere hele tiden at dem der har købt DB aktier har gjort det for penge lånt i DB. Så er det vel relevant at spørge om det gælder Cevian ?




Det er der reelt ikke! Der skydes en masse løgnehistorier af for at lade som om.
Connie er nød til at skride ind overfor Finansrådets (og Danske Banks) lodrette løgne - fremsat i ond tro!
Hold så kæft.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Ons Feb 01, 2012 2:18 pm

Thomas skrev:
Johs skrev:
Det var nu på ingen måde ment belærende, men bare et forsøg på at få dig til at erkende at der er andre opfattelser af bankerne end den du står for.

Du påstår/insinuere hele tiden at dem der har købt DB aktier har gjort det for penge lånt i DB. Så er det vel relevant at spørge om det gælder Cevian ?




Det er der reelt ikke! Der skydes en masse løgnehistorier af for at lade som om.
Connie er nød til at skride ind overfor Finansrådets (og Danske Banks) lodrette løgne - fremsat i ond tro!
Hold så kæft.

Når der er købere og sælgere af aktien i kurs 83 så vælger jeg altså at tro på at det er fordi nogle mener banken har en fremtid. Om du så vælger at tro noget andet står dig frit for.

Hvilke lodrette løgne ? Connie (lidt uden for hendes kerneområde Surprised ) er vel bare af en anden holdning end den som bankerne (meget naturligt) lobbyer for.

Kan i øvrigt ikke se hvad det har med min kommentar om at DB ikke nødvendigvis er er så nødlidende som du mener at gøre


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Thomas Ons Feb 01, 2012 2:52 pm

Johs skrev:
Thomas skrev:
Johs skrev:
Det var nu på ingen måde ment belærende, men bare et forsøg på at få dig til at erkende at der er andre opfattelser af bankerne end den du står for.

Du påstår/insinuere hele tiden at dem der har købt DB aktier har gjort det for penge lånt i DB. Så er det vel relevant at spørge om det gælder Cevian ?




Det er der reelt ikke! Der skydes en masse løgnehistorier af for at lade som om.
Connie er nød til at skride ind overfor Finansrådets (og Danske Banks) lodrette løgne - fremsat i ond tro!
Hold så kæft.

Når der er købere og sælgere af aktien i kurs 83 så vælger jeg altså at tro på at det er fordi nogle mener banken har en fremtid. Om du så vælger at tro noget andet står dig frit for.

Hvilke lodrette løgne ? Connie (lidt uden for hendes kerneområde Surprised ) er vel bare af en anden holdning end den som bankerne (meget naturligt) lobbyer for.

Kan i øvrigt ikke se hvad det har med min kommentar om at DB ikke nødvendigvis er er så nødlidende som du mener at gøre


For helvede: Det var det, jeg blev banned for på boligdebatten: Det er ren og skær kurspleje fra DANSKE BANK. Jeg blev truet med advokat og fanden og hans pumpestok - har ikke hørt en lyd.

Netop, det er udenfor hendes kerneområde - derfor er hun sendt i byen for at gøre opmærksom på, at Danske Banks løgnagtige propaganda ikke imponerer - og den fremturen vil komme Danske Bank dyrt at stå!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Shintai Ons Feb 01, 2012 2:56 pm

Nu er der tilmed en bruger fra Danske Bank på BD. MEd navnet Danske Bank Wink

Mit navn er Pernille Dehn, og jeg arbejder i Danske Bank.

Pernille Dehn er ansat som journalist i Dansk Bank.

Current
Chefkonsulent at Danske Bank
Past
Kundekonsulent at Danske Bank
Senior Communications Consultant at Danske Bank Group Communication

Education
Teknologisk Institut
Danish School of Journalism
Danmarks Journalisthøjskole
Osted Fri og Efterskole

Ligner en tshv lookalike. Hun bor sjovt nok også i Vanløse. Wink
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Det er nok en forklaring på panik

Indlæg af Thomas Tors Feb 02, 2012 12:14 pm

5% af danskerne er i Ribers

Nu er det ikke længere erhvervsudlån der skal masseres væk. Det er privatudlånet.

Vi taler her noget, der ikke kan bortforklares: Bankudlånet må registreres som nødlidende. Eller som havende et objektivt svaghedstegn.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Tors Feb 02, 2012 12:35 pm

Shintai skrev:Nu er der tilmed en bruger fra Danske Bank på BD. MEd navnet Danske Bank Wink

Mit navn er Pernille Dehn, og jeg arbejder i Danske Bank.

Pernille Dehn er ansat som journalist i Dansk Bank.

Current
Chefkonsulent at Danske Bank
Past
Kundekonsulent at Danske Bank
Senior Communications Consultant at Danske Bank Group Communication

Education
Teknologisk Institut
Danish School of Journalism
Danmarks Journalisthøjskole
Osted Fri og Efterskole

Ligner en tshv lookalike. Hun bor sjovt nok også i Vanløse. Wink

Så mangler der bare et billede af den Onde Bankdame...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Det er da nemt nok!

Indlæg af Thomas Tors Feb 02, 2012 12:56 pm

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/703/9cruelladeviljpg.jpg/

Smukt
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Fre Feb 03, 2012 3:13 pm

Som tidligere nævnt er det ikke alle som deler pessimismen omkring Danmark Smile


Udlandet køber realkredit med arme og ben
Af RITZAU FINANS
Offentliggjort 25.01.12 kl. 15:31
Udenlandske investorer har de seneste år købt danske realkreditobligationer i stor stil. Det viser Nationalbankens værdipapirstatistik.

Udlandet nu har nu en beholdning af danske realkreditobligationer på cirka 350mia. kr.

"Det er en stigning på cirka 15 mia. kr. det seneste år. Samlet set har udlandet cirka 31 pct. af den samlede mængde af realkreditobligationerne i euro, men en langt mindre andel af obligationer udstedt i danske kroner," skriver Realkreditforeningen.

Direktør i foreningen Karsten Beltoft udtaler:

"Dansk realkredit er kommet styrket gennem nogle turbulente år på de finansielle markeder. I en tid med hyppig nedgradering af blandt andet landes ratings, er det en stor styrke, at danske realkreditobligationer fortsat er "Aaa"-ratede. Det er givetvis en væsentlig årsag til den fortsat store efterspørgsel efter danske realkreditobligationer fra udenlandske investorer."

Fra Realkreditrådet udtrykkes den samme glæde.

"Udlandets appetit på realkreditobligationer med kort løbetid har generelt været stigende de seneste 3 år, fordi de korte realkreditobligationer bliver betragtet som sikre papirer i økonomisk usikre tider," siger Peter Jayaswal, underdirektør i Realkreditrådet og tilføjer:

"Den store efterspørgsel efter korte danske realkreditobligationer kommer låntagerne direkte til gode i form af meget lave renter på deres lån. Det er godt for danskerne og dansk økonomi."

/Ritzau Finans/


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Shintai Fre Feb 03, 2012 3:40 pm

Du glemmer årsagen Johs. De køber ikke fordi Danmark er gode. Men fordi alternativet er værre i England, USA, Grækenland, Portugal, Irland osv. Samt der kun er "så mange" gode statsobligationer at købe. Det er også årsagen til at når det slutter, så er der ingen der vil eje dem igen. ATP f.eks. vil jo heller ikke eje flexobligationer.


Sidst rettet af Shintai Fre Feb 03, 2012 3:42 pm, rettet 1 gang
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Thomas Fre Feb 03, 2012 3:41 pm

Johs skrev:Som tidligere nævnt er det ikke alle som deler pessimismen omkring Danmark Smile


Udlandet køber realkredit med arme og ben
Af RITZAU FINANS
Offentliggjort 25.01.12 kl. 15:31
Udenlandske investorer har de seneste år købt danske realkreditobligationer i stor stil. Det viser Nationalbankens værdipapirstatistik.

Udlandet nu har nu en beholdning af danske realkreditobligationer på cirka 350mia. kr.

"Det er en stigning på cirka 15 mia. kr. det seneste år. Samlet set har udlandet cirka 31 pct. af den samlede mængde af realkreditobligationerne i euro, men en langt mindre andel af obligationer udstedt i danske kroner," skriver Realkreditforeningen.

Direktør i foreningen Karsten Beltoft udtaler:

"Dansk realkredit er kommet styrket gennem nogle turbulente år på de finansielle markeder. I en tid med hyppig nedgradering af blandt andet landes ratings, er det en stor styrke, at danske realkreditobligationer fortsat er "Aaa"-ratede. Det er givetvis en væsentlig årsag til den fortsat store efterspørgsel efter danske realkreditobligationer fra udenlandske investorer."

Fra Realkreditrådet udtrykkes den samme glæde.

"Udlandets appetit på realkreditobligationer med kort løbetid har generelt været stigende de seneste 3 år, fordi de korte realkreditobligationer bliver betragtet som sikre papirer i økonomisk usikre tider," siger Peter Jayaswal, underdirektør i Realkreditrådet og tilføjer:

"Den store efterspørgsel efter korte danske realkreditobligationer kommer låntagerne direkte til gode i form af meget lave renter på deres lån. Det er godt for danskerne og dansk økonomi."

/Ritzau Finans/

I repo-forretninger? Mon ikke?

Beltoft er noget der lever under stenene i Danske Bank.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Fre Feb 03, 2012 3:47 pm

Shintai skrev:Du glemmer årsagen Johs. De køber ikke fordi Danmark er gode. Men fordi alternativet er værre i England, USA, Grækenland, Portugal, Irland osv. Samt der kun er "så mange" gode statsobligationer at købe. Det er også årsagen til at når det slutter, så er der ingen der vil eje dem igen. ATP f.eks. vil jo heller ikke eje flexobligationer.
Enig I at er ikke nødvendigvis er et tilvalg. Men tager det også som et tegn på at der nogle store investorer som frivilligt køber obligationer fra udstedere som ellers, af nogen, bliver "erklæret" insolvente på forumet.

Mon ikke ATP gerne vil have dem hvis/når renten begynder at stige. Jeg har sgu heller ikke lyst til at købe obligationer med en rente på godt under 1% Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Thomas Fre Feb 03, 2012 3:56 pm

Johs skrev:
Shintai skrev:Du glemmer årsagen Johs. De køber ikke fordi Danmark er gode. Men fordi alternativet er værre i England, USA, Grækenland, Portugal, Irland osv. Samt der kun er "så mange" gode statsobligationer at købe. Det er også årsagen til at når det slutter, så er der ingen der vil eje dem igen. ATP f.eks. vil jo heller ikke eje flexobligationer.
Enig I at er ikke nødvendigvis er et tilvalg. Men tager det også som et tegn på at der nogle store investorer som frivilligt køber obligationer fra udstedere som ellers, af nogen, bliver "erklæret" insolvente på forumet.

Mon ikke ATP gerne vil have dem hvis/når renten begynder at stige. Jeg har sgu heller ikke lyst til at købe obligationer med en rente på godt under 1% Smile
Taler vi gammeldags konvertible fast forrentede realkreditter, så har pensionskasserne hele tiden købt dem.

Det er flexlortet, der er galt. Her har talen også været utvetydig: NEJ.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Fre Feb 03, 2012 4:00 pm

"Det er en stigning på cirka 15 mia. kr. det seneste år. Samlet set har udlandet cirka 31 pct. af den samlede mængde af realkreditobligationerne i euro, men en langt mindre andel af obligationer udstedt i danske kroner," skriver Realkreditforeningen.
Det er jo stort set kun flex'ere som er udstedt i EUR. Så udlandet har ikke noget imod dem.

At pensionkasserne hellere vil have de konverterbare antager jeg er p.g.a. løbetiden og den (måske) højere rente.

Mit argumenet er lidt at det ikke er kreditværdigheden som bekymrer pensionskassrne. Mere den lave rente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Thomas Fre Feb 03, 2012 4:03 pm

Johs skrev:"Det er en stigning på cirka 15 mia. kr. det seneste år. Samlet set har udlandet cirka 31 pct. af den samlede mængde af realkreditobligationerne i euro, men en langt mindre andel af obligationer udstedt i danske kroner," skriver Realkreditforeningen.
Det er jo stort set kun flex'ere som er udstedt i EUR. Så udlandet har ikke noget imod dem.

At pensionkasserne hellere vil have de konverterbare antager jeg er p.g.a. løbetiden og den (måske) højere rente.

Mit argumenet er lidt at det ikke er kreditværdigheden som bekymrer pensionskassrne. Mere den lave rente.

Ja men den meget lave rente skyldes jo at kreditforeningerne og deres banker køber deres egne flexobligationer.

Lars Rohde fra ATP har ellers været meget klar i mælet omkring den manglende tillid til realkreditobligationerne.

Nu ved jeg ikke, hvad din dagsorden er; men det er som om du leger "blød" mand for Danske Bank. Dine urigtige argumenter kommer vel derfra.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Fre Feb 03, 2012 4:20 pm

Jojo, det har helt klart betydning. Jeg siger bare at hvis man tror hele korthuset vælter er man nok ikke tilfreds med at samle ½% ekstra rente op.

Så der er trods alt en del som har vurderet at realkreditten ikke er på konkursens rand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Shintai Fre Feb 03, 2012 4:35 pm

Johs skrev:Jojo, det har helt klart betydning. Jeg siger bare at hvis man tror hele korthuset vælter er man nok ikke tilfreds med at samle ½% ekstra rente op.

Så der er trods alt en del som har vurderet at realkreditten ikke er på konkursens rand

Nu påtager de fleste sig kun en risiko 1år frem. Og de godt 4500mia i statsgaranti har jo også en betydning.

Kan du huske Irland? Fra under 2% flexrente til 20% på 2 måneder. Tingene går stærkt når det sker.

Der er også en årsag til vi har rekord i bankkrak.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Gæst Fre Feb 03, 2012 4:38 pm

Er der nogen som har en oversigt over de 4.500 mia ?

Jeg synes det lyder som et meget højt tal. Kunen være interessant at se det fordelt på banker/realkreditter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Shintai Fre Feb 03, 2012 4:45 pm

Der er desværre ikke nogen opdeling. Kun sammenligning med resten af europa. 18 banker har fået direkte statsstøtte og vi har garantier ude for 4462mia kr. Eller 256% af BNP.

http://www.ugebreveta4.dk/2012/201204/Tirsdag/Dansk_bankstoette_topper_i_EU.aspx
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

"Kernesunde" Danske Banker - Page 11 Empty Sv: "Kernesunde" Danske Banker

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum