Anders Fogh Rasmussen
2 deltagere
Side 1 af 1
Anders Fogh Rasmussen
Kredse i Norge vil have Anders Fogh i Nobelkommitteen.
Bare noen uker etter at Frp måtte gi tapt for stortingsflertallet i forsøket på å få Carl I. Hagen valgt, vurderer partiet nå en annen kontroversiell kandidat.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Så slap Anders Fogh Rasmussen
for at være forpligtet til at synes om Fremskridtspartiet.
Det må da kaldes en velsignelse.
Det må da kaldes en velsignelse.
Jeg fatter ikke, hvad han skal i Citi.
Mystisk for at sige det rent ud.
Nu kan jeg ikke læse de kloge ord.
Men jeg kan læse nok!
Der er det lille problem, at gasledningerne i Europa er - efterhånden - ikke længere isolerede.
Lad bare russerne bygge Nord Stream 2 færdig - ikke noget problem. Sagen er, at monopolet er brudt. Hvis Putin vil sælge gas, så skal han være velkommen - det bliver et spørgsmål om pris.
Men ingen tvivl om, at Putin er angst!
Nu kan jeg ikke se om Anders Fogh har de seriøse udviklinger med i sin "betragtning":
Der er det lille problem, at gasledningerne i Europa er - efterhånden - ikke længere isolerede.
Lad bare russerne bygge Nord Stream 2 færdig - ikke noget problem. Sagen er, at monopolet er brudt. Hvis Putin vil sælge gas, så skal han være velkommen - det bliver et spørgsmål om pris.
Men ingen tvivl om, at Putin er angst!
Nu kan jeg ikke se om Anders Fogh har de seriøse udviklinger med i sin "betragtning":
- Iskander missilerne er flyttet fra Königsberg. Nu skal vi bare sikre os, at det er permanent.
- Den russiske flåde er - reelt - ikke mere. Den bliver flyttet (resterne af den) til Fjernøsten, hvilket passer os ganske udmærket.
- Det kinesiske marked forsvinder: De har ikke råd til at betale Putin. Putin sælger jo ikke mod andet end USD/EUR.
- Den alt for dyre olie har sat substitutioner i gang - mængdemæssigt betyder det måske 10%; men ikke mere. Problemet - for Putin er bare, at han nok holde en 100% markedsandel; men af et markant mindre marked.
Bankhemmelighed er en by i Rusland
Så fik Anders fingrene i klemme
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Ukraine opretter en international rådgivende gruppe.
Sammen med tidligere generalsekretær Anders Fogh Rasmussen. 6:30
Man har brug for flere penge til forsvar; men nok så meget til genopbygning.
Et Hollandsk argument for Forsvarsunionen - vi kan vinde noget ved at koordinere vore anskaffelser - og det er Holland og Belgien, der åbner dette bal.
Man har brug for flere penge til forsvar; men nok så meget til genopbygning.
Et Hollandsk argument for Forsvarsunionen - vi kan vinde noget ved at koordinere vore anskaffelser - og det er Holland og Belgien, der åbner dette bal.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum