Finansminister skal forsvare politikernes førtidspension
Side 1 af 1
Finansminister skal forsvare politikernes førtidspension
Flertal kræver, at politikere kan stoppe fem år før, de bliver folkepensionister med 45.000 kroner om måneden.
http://www.dr.dk/nyheder/politik/finansminister-skal-forsvare-politikernes-foertidspension
DET ER DA BARE LØGN ?!
Mistede halvdelen af min frokost da jeg tyrede den ind i siden på en 40 fods container her til formiddag, da jeg læste dette i en kort pause!
JEG ER RASENDE!....hvis der blot er skyggen af sandhed i dette....oven på de historisk brutale reformer vi har stået på mål for!
http://www.dr.dk/nyheder/politik/finansminister-skal-forsvare-politikernes-foertidspension
DET ER DA BARE LØGN ?!
Mistede halvdelen af min frokost da jeg tyrede den ind i siden på en 40 fods container her til formiddag, da jeg læste dette i en kort pause!
JEG ER RASENDE!....hvis der blot er skyggen af sandhed i dette....oven på de historisk brutale reformer vi har stået på mål for!
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Finansminister skal forsvare politikernes førtidspension
Vi er mange der allerede i 40erne har ondt alle vegne, og har været igennem operationer efter erhvervsskader....som har fået frataget vores efterløn, og kan se en folkepension der ligger i nærheden af de 70 år....
Jeg har virkelig lyst til at smide alt fra mig og blive en belastning for samfundet...måske ved at blive en levebrødspolitiker ala Joakim B. Olsen!
Jeg har virkelig lyst til at smide alt fra mig og blive en belastning for samfundet...måske ved at blive en levebrødspolitiker ala Joakim B. Olsen!
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Lignende emner
» Krig mellem USA og Kina?
» Per Stig Møller
» Flere på førtidspension i Udkantsdanmark
» Det er politikernes skyld - vræææææhhhh.
» Sverrig nedlægges!
» Per Stig Møller
» Flere på førtidspension i Udkantsdanmark
» Det er politikernes skyld - vræææææhhhh.
» Sverrig nedlægges!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum