Thsv netbetjent
+8
wh
Newfido
tommyjo
Skyblue
peter777
Shintai
Thomas
klogeaage 35
12 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Thsv netbetjent
Højlydte advarsler til nye købere om faren ved thsv`s arbejdsraseri ,hen over sommeren,(som i sommeren 2010),og spåen ro fra samme i septemper ramte næsten ren røv........
13th June 2011, 04:42 PM
Til nye købere:
Pas på boligmøglere og banksælgeres inflammation af sygedomsramt boligsalg.
Deres iver for begrænsning for yderligere vævsødelæggelse vil blive intensitiveret hen over sommeren,kulminerede i septemper/oktober
Nu sluttede hendes kontrakt , næsten på dato.(fra mellem 30-50 daglige posts, til nu 24 i hele sept.)spændende om hun får fornyet kontrakten eller om bunden i pengekassen hos boligmøglersamslutningen/BD er blottet,og at arbejdsløshedskøen derfor venter.
Til nye købere:
Deres iver for begrænsning for yderligere vævsødelæggelse vil blive intensitiveret hen over sommeren,kulminerede i septemper/oktober
Nu sluttede hendes kontrakt , næsten på dato.(fra mellem 30-50 daglige posts, til nu 24 i hele sept.)spændende om hun får fornyet kontrakten eller om bunden i pengekassen hos boligmøglersamslutningen/BD er blottet,og at arbejdsløshedskøen derfor venter.
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Sv: Thsv netbetjent
[quote="klogeaage 35"]Tråden er udartet - skal vi sende den i skraldespanden?
Sidst rettet af Thomas Man Nov 12, 2012 5:55 pm, rettet 1 gang
Thomas- Antal indlæg : 34540
Komisk
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Ja, jeg undrer mig bare over at manden ikke stiller op til boligas politikerdebat. Han må da være oplagt med sine 10.000 posts.
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Måske vedkommende blev for kompromiteret.. Måske hun bare er på ferie..
Skyblue- Antal indlæg : 155
Njjaaaa
Skyblue skrev:Måske vedkommende blev for kompromiteret.. Måske hun bare er på ferie..
Så har hun den bærbare med.
For gammel vane, skotter Jeg ,hvem der inde,hun er som vanlig i rækken af medlemmer og nu uden aktivitet.
Hvad værre er,BD har været inde og fjerne posts.
Bla. fra een debatørs støttekøben 1000 DB aktier i 140 erne d.4-2-11,altså på dagen, i årets højeste lukkekurs
Borte har taget det
klogeaage 35 skrev:
Så har hun den bærbare med.
For gammel vane, skotter Jeg ,hvem der inde,hun er som vanlig i rækken af medlemmer og nu uden aktivitet.
Hvad værre er,BD har været inde og fjerne posts.
Bla. fra een debatørs støttekøben 1000 DB aktier i 140 erne d.4-2-11,altså på dagen, i årets højeste lukkekurs
Borte har taget det
Kan du uddybe den påstand?
Send en pm til BD om de har været inde og fjerne posts fra Nordstar
Især tiden omkring d. 2-4-11,og nok også fra Juni/Juli orker ikke at trevle alle posts igennem
EDIT:
Der skulle havde stået 04-02-11
Især tiden omkring d. 2-4-11,og nok også fra Juni/Juli orker ikke at trevle alle posts igennem
EDIT:
Der skulle havde stået 04-02-11
[quote="Skyblue"]Tråden er udartet - skal vi sende den i skraldespanden?
Sidst rettet af Thomas Man Nov 12, 2012 5:56 pm, rettet 1 gang
Thomas skrev:Det skal såmænd nok passe, når han siger det.
Jeg stoler såmænd da på klogeaage, så meget som jeg stoler på nogen som helst..
Ikke desto mindre ville det være bedre med et link omkring hvad det er som er fjernet. Så kan jeg finde ud af hvad f. der sker...
Du har stor goodwill på BD
Spørg dem om de vil oplyse om min påstand.
Det var een linies skrift.
Nordstar d.4-2-11 Jeg har købt 1000 DB ........
Har set det med egne øjne, flere gange,ville bruge det hvis han benægtede køb i en debat på EI.
Nu er det slettet.
Kursen dengang kan I se her :
http://www.euroinvestor.dk/stock/showstockinfo.aspx?StockId=235240
Har set det med egne øjne, flere gange,ville bruge det hvis han benægtede køb i en debat på EI.
Nu er det slettet.
klogeaage 35 skrev:Du har stor goodwill på BD
Nu er det slettet.
Men hvad er slettet? Teksten, posten eller tråden?
Da Jeg er banned og ikke vil dobbeltnick,er muligheden begrænset for min søgning.
Det var i en debat om DB, hvor Jeg menerGamma/..../.... også deltog,hvor Nordstar poppede ind med et (støtte/supl) køb af aktien.
Så det er nok kun teksten der er fjernet
Det var i en debat om DB, hvor Jeg menerGamma/..../.... også deltog,hvor Nordstar poppede ind med et (støtte/supl) køb af aktien.
klogeaage 35 skrev:Da Jeg er banned og ikke vil dobbeltnick,er muligheden begrænset for min søgning.
Posts er helt klart fjernet.. :
Google cache.
Her kan man se et indlæg fra Nordstar fra 5. februar i tråden regeringens forslag til efterlønsreform. Men hvis man kigger på nordstars posts, så er der ingen mellem 31/1 og 6/2.
Tak
Godt Vi fik lettet ræven og startet noget seriøst op,mage til røverhule hos eksen,skal man lede længe efter
Godt Vi fik lettet ræven og startet noget seriøst op,mage til røverhule hos eksen,skal man lede længe efter
klogeaage 35 skrev:Tak
Nu behøver det jo ikke være noget ondsindet. Det kan være nordstar var forlegen over sine fejl, eller der har været et datanedbrud eller andet... Men jeg hjælper gerne med at komme til bunds i det.
Jeg tror faktisk det er en bug. Indlægget fra 5/2 23.02 står nu som 6/2 00:02. Altså en time senere. Jeg vil tro at det er sommertiden der snyder debatsoftwaren... så det har flyttet det en time.
Det er ikke det samme som at der ikke er slettet noget, men det her indlæg er hvor det skal være, sådan da..
Det er ikke det samme som at der ikke er slettet noget, men det her indlæg er hvor det skal være, sådan da..
klogeaage 35 skrev:Du har stor goodwill på BD
Nu er det slettet.
Jeg kan ikke finde det indlæg. Er du sikker på at det ikke var på EI? Du sagde du gemte det? Har du et link?
In any case, så kan jeg ikke se hvad en debattørs indkøb skulle rykke. Hvis nogen har slettet indlægget er det nok ham selv..
Tænk
kun på d 4-2-11 på BD og intet andet sted end d...........
Hvis han selv har været inde og slette havde der jo stået ......................................
Skyblue: Jeg kan ikke finde det indlæg. Er du sikker på at det ikke var på EI? Du sagde du gemte det? Har du et link?
In any case, så kan jeg ikke se hvad en debattørs indkøb skulle rykke. Hvis nogen har slettet indlægget er det nok ham selv..
Kan ikke gemme hos BD ved banned ved det nu,burde havde kopieret det,troede bare seriøsiteten var lidt højere end som så
Hvis han selv har været inde og slette havde der jo stået ......................................
Skyblue: Jeg kan ikke finde det indlæg. Er du sikker på at det ikke var på EI? Du sagde du gemte det? Har du et link?
Kan ikke gemme hos BD ved banned ved det nu,burde havde kopieret det,troede bare seriøsiteten var lidt højere end som så
klogeaage 35 skrev:Højlydte advarsler til nye købere om faren ved thsv`s arbejdsraseri ,hen over sommeren,(som i sommeren 2010),og spåen ro fra samme i septemper ramte næsten ren røv........
Til nye købere:
Nu sluttede hendes kontrakt,,,,,,,,,,,,,,, igen igen ,mønterne slap op for hendes velmenende arbejdsgivere, dog med en ny version
Om thsv er hunkøn ??? : Søg på lillesøstersite: Hestemor søger ven - thsv - pæon = ingen med selv få mandlige kønshormoner ville tiltale et hunkøn på denne form
[quote="klogeaage 35"]
Sidst rettet af Thomas Man Nov 12, 2012 5:51 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Tråden er udartet)
En dual core støvsuger fra Yamaha kan vel ikke gøre månen grøn, medmindre Dads Army er med på, at juletræer på Zanzibar, gør en squash fra Fakta bedre end mærkevarerabat i Føtex.
Newfido- Antal indlæg : 68
Newfido skrev:En dual core støvsuger fra Yamaha kan vel ikke gøre månen grøn, medmindre Dads Army er med på, at juletræer på Zanzibar, gør en squash fra Fakta bedre end mærkevarerabat i Føtex.
Sved den lille pus
klogeaage 35 skrev:Newfido skrev:En dual core støvsuger fra Yamaha kan vel ikke gøre månen grøn, medmindre Dads Army er med på, at juletræer på Zanzibar, gør en squash fra Fakta bedre end mærkevarerabat i Føtex.
Sved den lille pus
Med fare for en kæmpesviner; jeg forstod absolut intet.
Newfido- Antal indlæg : 68
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Kina øger eksporten kraftigt
» Vismændene siger også, at det går galt.
» Hej THSV er du her stadig?
» Tønder Bank kollapset var måske ikke så ubetydeligt endda?
» Skrøbeligt boligmarked.
» Vismændene siger også, at det går galt.
» Hej THSV er du her stadig?
» Tønder Bank kollapset var måske ikke så ubetydeligt endda?
» Skrøbeligt boligmarked.
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|