Typisk Kina
4 deltagere
Side 1 af 1
Typisk Kina
Typisk Kina, typisk idioti.
Åbner verdens største bygning - lige netop som det bliver klart, at det hele er spildt.
Berlin Tempelhof.
Åbner verdens største bygning - lige netop som det bliver klart, at det hele er spildt.
Berlin Tempelhof.
Tempelhof Airport's main building was once among the top 20 largest buildings on earth; in contrast, it formerly had the world's smallest duty-free shop.
Thomas- Antal indlæg : 34596
Sv: Typisk Kina
Thomas skrev:Typisk Kina, typisk idioti.
Berlin Tempelhof.Tempelhof Airport's main building was once among the top 20 largest buildings on earth; in contrast, it formerly had the world's smallest duty-free shop.
Yeps og i det lidt mindre : Kinøjserne har uden for referat og ifølge mand og mand imellem ,svejset broen her, med forkerte mål
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
klogeaage 35 skrev:
Yeps og i det lidt mindre : Kinøjserne har uden for referat og ifølge mand og mand imellem ,svejset broen her, med forkerte mål
Nu er Odense så i sig selv en af de helt store katastrofer rent byplanmæssigt: Det er ikke til at komme til centrum fra forstæderne - og alt skal gennem centrum.
Min pointe var, at alle de store prestigeprojekter i Kina, som i Hitlertyskland, er rent spild af penge: De kan ikke bruges til noget, de vil ikke kunne hæve en husleje, der kan betale byggeriet; men væsentligst: De binder 2-3 fremtidige generationer til at holde lortet ved lige. Det bedste billede i serien er de to mand, der hænger i et tov for at pudse vinduer. Det bliver de snart trætte af, når de ikke får nogen løn.
Det er så ikke noget nyt i Kina: Med et par hundrede års mellemrum flytter "Riget i Midten" (hvor er midten på en bolds overflade?) hovedstad. Peking ligger helt åndssvagt oppe i det ene hjørne.
København ligger derimod helt rigtigt, når vi nu får nedlagt Sverrig.
Stereotyp isk adfærd
att :wh
att :wh
Sidst rettet af klogeaage 35 Tirs Jul 02, 2013 10:38 am, rettet 1 gang (Reason for editing : wh)
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
når vi nu får nedlagt Sverrig.
Jeg foretrækker ordet; Opløst.
Det var jo en fejl af Margrethe at fastholde området Sverige som et kongerige, og ikke det det er: Et område med skovrejsning.
Jomsviking skrev:når vi nu får nedlagt Sverrig.
Jeg foretrækker ordet; Opløst.
Det var jo en fejl af Margrethe at fastholde området Sverige som et kongerige, og ikke det det er: Et område med skovrejsning.
Hvis Sverrig KUNNE opløses - specielt i sprit - så var det sket for meget længe siden.
Skovrejsning? Hvad fanden skal vi med alle de tændstikker? Vi har olie!
- Et naturresservat og rekreationsområde (for danskere).
Jeg tror mit klassiske forslag er mere praktisk:Jomsviking skrev:- Et naturresservat og rekreationsområde (for danskere).
Depot for svært belastede kriminelle og radioaktivt affald.
Thomas skrev:Jeg tror mit klassiske forslag er mere praktisk:Jomsviking skrev:- Et naturresservat og rekreationsområde (for danskere).
Du mener uændret forsat drift ?
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Tja, jeg mener ikke det kan svare sig at komme med konstruktive forslag.Cirb skrev:Thomas skrev:Jeg tror mit klassiske forslag er mere praktisk:Jomsviking skrev:- Et naturresservat og rekreationsområde (for danskere).
Du mener uændret forsat drift ?
Mvh
Cirb
Der er så det aktiv der hedder svenske blondiner. Med den yderligere, gode, attribut at man ikke kan forstå hvad de siger.
Njaarrhh, mine erfaringer går desværre på, at dem, der er intelligente nok til at flygte - de lærer sig også brokker på et civiliseret sprog.Jomsviking skrev:Der er så det aktiv der hedder svenske blondiner. Med den yderligere, gode, attribut at man ikke kan forstå hvad de siger.
Lignende emner
» Danske Bank er virkelig på røven!
» Livgarden
» Valuta 24/6 13
» Vedr. guld: Kan man blive dummere?
» Newton
» Livgarden
» Valuta 24/6 13
» Vedr. guld: Kan man blive dummere?
» Newton
Side 1 af 1