Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Off-topic forum på Boligdebatten

+3
Skyblue
Overformynderiet
Esbjerg
7 deltagere

Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af Esbjerg Lør Okt 25, 2008 8:24 pm

Der er nu oprettet et forum på Boligdebatten kaldet "Off-topic".

Mon det skal forståes som et friere sted for meningsudvekslinger, så hr og fru DK ikke stødes (gud forbyde det) og skræmmes væk fra den generelle debat? Der er ikke umiddelbart nogen forklaring eller introduktion til forummet.

Jo - det er der sgu nu...

Hvad er dette forum til?

--------------------------------------------------------------------------------

Dette forum er oprettet med følgende formål:

Kan fx bruges til:

- Diskussioner omkring Admins evner(eller mangel på samme!)
- Andre ting der intet har med boliger at gøre
- Tråde som Admin vurderer ikke hører hjemme i Generelt forummet, fx tråde som indholdvis balancerer lige på kanten af hvad vi mener vi kan lægge forum til, og som vi før i tiden ville have slettet.

Hvad er dette forum ikke beregnet til:

- Personlige angreb på offentlige aktører på boligmarkedet. Dette er stadig ikke OK, og bliver det aldrig her. Som eksempel er det helt OK at diskutere hvad aktørererne i tidernes løb har meldt ud, og komme med sin mening om det. Men spekulationer/kommentarer omkring aktørers undertøj(!?), gå-i-byen vaner, drikkevaner, osv anser vi for meget usaglige og uacceptable.

Vi håber alle er indforstået med ovenstående. Til dem der ikke kan acceptere ovenstående spilleregler har nogen brugere oprettet et alternativt forum:

Økonomidebatten . Dette forum har vi(boliga.dk/boligdebatten.dk) intet med at gøre, men her er linket ihvertfald, så kan man selv vælge et forum der passer til ens temperament.
__________________


Sidst rettet af Esbjerg Lør Okt 25, 2008 8:37 pm, rettet 1 gang

Esbjerg

Antal indlæg : 91
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Kbh

Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af Overformynderiet Lør Okt 25, 2008 8:32 pm

Fryder mig en smule over de faktisk nævner os Smile

Overformynderiet
Klakør

Antal indlæg : 100
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Nordjylland

https://oekonomidebatten.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af Skyblue Lør Okt 25, 2008 8:39 pm

Jeg synes ikke der er noget at fryde sig over.. Det er en mere fair behandling end man kunne forvente, og jeg synes også, en inddirekte anerkendelse af at noget af det Admin selv skrev og gjorde måske var over stregen...

Skyblue

Antal indlæg : 155
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af peter777 Lør Okt 25, 2008 9:02 pm

hold da op, se lige på toppen af forum:


Admin Admin er online nu
Administrator

Ophævelse af bortvisninger
Man har et standpunkt til man tager et nyt, som ordsproget går.

Da vi nu med oprettelsen af Off-topic forummet synes vi har en bedre måde at håndtere eventuelle problemer på, har vi har derfor besluttet at ophæve de bortvisninger der blev foretaget efter den 23. oktober i kølvandet på det meget brokkeri omkring thomas's bortvisning. Det drejer sig om følgende brugere:

thomas
bille
fidus
smedegade

Nogen af ovenstående har muligvis også fået en IP-adresse ban, og da vi ikke lige kan se hvilke der hører sammen med hvilke brugere, må de meget gerne kontakte os på kontakt@boliga.net med deres ip adresse for at få den løftet. Ens ip adresse kan man se på What Is My IP Address? - IP Address Lookup, Internet Speed Test, IP Info, plus more

Brugeren "hhhhhhhhhhhhhhhhhhh" der tilsyneladende blev oprettet med det formål at spamme forummet med reklamer for et andet forum, kan få løftet sin ban hvis han sender mig en mail på kontakt@boliga.net . Jeg går ud fra der er tale om en anden bruger under alias.

PS: Det er muligt der er enkelte der har fået en IP-ban, men ikke en rigtig ban. Disse brugere kan også få løftet deres ban ved at sende os en mail
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af emily Lør Okt 25, 2008 9:06 pm

Skyblue skrev:Jeg synes ikke der er noget at fryde sig over.. Det er en mere fair behandling end man kunne forvente, og jeg synes også, en inddirekte anerkendelse af at noget af det Admin selv skrev og gjorde måske var over stregen...

Jeg synes også at deres seneste håndtering af sagen er mere professionelt.

emily

Antal indlæg : 3
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af Baldrik Lør Okt 25, 2008 9:09 pm

Vil dog være synd at få økonomidebatterne derned, da de som regel hænger sammen med boligmarkedet.

Baldrik

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 9:16 pm

Baldrik skrev:Vil dog være synd at få økonomidebatterne derned, da de som regel hænger sammen med boligmarkedet.

Hvis du ser nærmere efter, så er det visse bestemte tråde, som er lagt derned som "mønstre".

De er p.t. off-topic. HCGN er f.eks. forblevet i toppen.

/BF

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af Baldrik Lør Okt 25, 2008 9:27 pm

Den turde jeg heller ikke flytte! Det er nærmest en institution på boligdebatten =)

Baldrik

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af xwing99 Søn Okt 26, 2008 12:03 pm

"Dette forum er oprettet med følgende formål:

Kan fx bruges til:

- Diskussioner omkring Admins evner(eller mangel på samme!)
- Andre ting der intet har med boliger at gøre
- Tråde som Admin vurderer ikke hører hjemme i Generelt forummet, fx tråde som indholdvis balancerer lige på kanten af hvad vi mener vi kan lægge forum til, og som vi før i tiden ville have slettet.

Hvad er dette forum ikke beregnet til:

- Personlige angreb på offentlige aktører på boligmarkedet. Dette er stadig ikke OK, og bliver det aldrig her. Som eksempel er det helt OK at diskutere hvad aktørererne i tidernes løb har meldt ud, og komme med sin mening om det. Men spekulationer/kommentarer omkring aktørers undertøj(!?), gå-i-byen vaner, drikkevaner, osv anser vi for meget usaglige og uacceptable. "

HA HA HA HA HA. Det er simpelthen for morsomt at læse ovenstående. Man kan vel kalde det: Humoristisk pædagogik.
xwing99
xwing99

Antal indlæg : 63
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af peter777 Søn Okt 26, 2008 12:26 pm

Baldrik skrev:Den turde jeg heller ikke flytte! Det er nærmest en institution på boligdebatten =)
Må indrømme, at jeg ikke har nogen fornemmelse af, at der er noget som de ikke "tør".

Men de seneste dages begivenheder kan da godt have vist boliga-teamet, at visse handlinger kan få konsekvenser ...

Og det er vel egentlig ikke så skidt ...
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Off-topic forum på Boligdebatten Empty Sv: Off-topic forum på Boligdebatten

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum