BoligDebatten er gået ned.
5 deltagere
Side 1 af 1
BoligDebatten er gået ned.
Hejsa
BoligDebatten er åbenbart gået ned, og har været nede nærmest hele tiden siden søndag eftermiddag, dog adgang et par timer igår.
Så måske dette forum får større søgning.
BoligDebatten er åbenbart gået ned, og har været nede nærmest hele tiden siden søndag eftermiddag, dog adgang et par timer igår.
Så måske dette forum får større søgning.
thsv- Antal indlæg : 6
Geografisk sted : Vestegnen
Sv: BoligDebatten er gået ned.
Ja det kunne da være, skønt jeg tror mere at disse sider komplementerer.
Thomas- Antal indlæg : 34594
I starten da denne side var ny kom der 75 brugere på 1½ dag. Alle kom fra boligdebatten og var utilfredse med at Thomas blev banned. Nu hvor han er blevet unbanned er der kommet 8 nye til. Tvivler på folk finder dette forum tilfældigt, men vi arbejder på et nyt forum og nyt domæne.
Hvis man søger på "økonomidebatten" i google, kommer det dog op som første søgeresultat.
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
peter777 skrev:Hvis man søger på "økonomidebatten" i google, kommer det dog op som første søgeresultat.
Men så søger man også direkte på emnet, hvis man derimod søger på økonomisk debat kan man ikke finde det
Jeg kan ikke logge ind på Boligdebatten. Var ikke oprettet som bruger tilbage til hvor de har data.
Så jeg prøver at oprette mig igen. Det kræver Image Verification, men billedet kan ikke vises ...........
Så jeg prøver at oprette mig igen. Det kræver Image Verification, men billedet kan ikke vises ...........
Smedegade- Antal indlæg : 84
Så er boligdebatten gået ned igen - var det fordi jeg gav Mavse og Danske Bank tørt på?
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Boligdebatten.dk - boykot?
» Singletråden fra boligdebatten:
» Off-topic forum på Boligdebatten
» Mangler i økonomidebatten?
» Tvangsauktioner 3 kvartal 2011
» Singletråden fra boligdebatten:
» Off-topic forum på Boligdebatten
» Mangler i økonomidebatten?
» Tvangsauktioner 3 kvartal 2011
Side 1 af 1