Tyrkiet/Syrien
3 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Selvfølgelig finder Tyrkiet
sig ikke i det.
Vi kommer også til at se hvordan terroristerne i Danmark vil begynde at slå hinanden ihjel.
Det er ikke tilfældigt, at indavlskonsulent Pernille Skipper er så angst som hun er! Jeg glæder mig til, hun bliver slået ihjel. Jeg gider ikke! Men det bliver hendes egne voldspsykopater.
Gaziantep
De har også forlænget startbanen ved Gaziantep.
Der var nok en grund til, at jeg for nogle år siden holdt op med at tage på ferie i det område.
Vi kommer også til at se hvordan terroristerne i Danmark vil begynde at slå hinanden ihjel.
Det er ikke tilfældigt, at indavlskonsulent Pernille Skipper er så angst som hun er! Jeg glæder mig til, hun bliver slået ihjel. Jeg gider ikke! Men det bliver hendes egne voldspsykopater.
Gaziantep
De har også forlænget startbanen ved Gaziantep.
Der var nok en grund til, at jeg for nogle år siden holdt op med at tage på ferie i det område.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Selvfølgelig går Tyrkiet ind i Syrien
De skal da have nedkæmpet PKK.
Det er dårligt nyt for de jødehadende nazister i SF/Enhedslisten.
Men det forklarer også lidt om, hvorfor jeg holdt op med at komme på ferie dét sted.
Det er dårligt nyt for de jødehadende nazister i SF/Enhedslisten.
Men det forklarer også lidt om, hvorfor jeg holdt op med at komme på ferie dét sted.
Selvfølgelig skal svinet da udleveres
til Tyrkiet.
Men sker det ikke så kommer det til at koste nogle venstrefløjsere livet. Det er så morsomt, når kommunisterne slår hinanden ihjel.
Men sker det ikke så kommer det til at koste nogle venstrefløjsere livet. Det er så morsomt, når kommunisterne slår hinanden ihjel.
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Tyrkiet: Syrien står tilsyneladende bag bombeterror
» Nå det trækker sammen i Syrien
» Taifun
» Rusland og Syrien.
» Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien.
» Nå det trækker sammen i Syrien
» Taifun
» Rusland og Syrien.
» Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien.
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|