Cimber/Sterling konkurs
Side 1 af 1
Cimber/Sterling konkurs
Konkurs
Det har moret mig længe med kineser entusiasterne, der jamrede over at Kina ville overtage verden og Volvo. I dette tilfælde var det så en ukrainer.
Det skal de da være så inderligt velkomne til.
Det har moret mig længe med kineser entusiasterne, der jamrede over at Kina ville overtage verden og Volvo. I dette tilfælde var det så en ukrainer.
Det skal de da være så inderligt velkomne til.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Nu følger Vestas måske med
The answer, my freind is blowing in the wind.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Der skal noget omskoling til
når svenskerne skal smides ud.
Det giver altid overgangsvanskeligheder, når man opløser et samarbejde som SAS
Det giver altid overgangsvanskeligheder, når man opløser et samarbejde som SAS
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Oldgammelt kneb.
Teknisk aflysning.
Der er ikke trafik til de afgange, så de aflyses ikke - man flyene flyver bare ikke.
Mit gæt, og det er et gæt, er, at det er piloter til endnu en transport eskadrille - hvis ikke to, hvor man skal have piloterne og derfor lukker man Cimber ned, hvor de har været anbragt. Om der kommer flere patruljefly? En afgjort mulighed.
Jeg tror ikke, at man vil basere P-8 Poseidons på Keflavik - jeg tror simpelt hen ikke, der er de problemer med at finde ubåde i vore dage. Den rigtige løsning er at få nogle flere Challengers - og Norge også skifter til Challenger.
Den overfalde overvågning, der skal til kan klares med langt færre ressourcer.
Hvorfor ikke bruge F-35, der sandsynligvis alligevel skal være der?
Min mistanke er, at man vil have Keflavik ud af USNavy, som ikke er interesseret, fordi det er tvivlsomt om de russiske ubåde nogensinde forlader havn - jo, det gør de måske; men de har for vane ikke at komme tilbage.
Så jeg tror, det er et spørgsmål om at finde en patruljeløsning - hvorfor der ikke er brug for Cimber. I hvert fald ikke i det omfang.
Der er ikke trafik til de afgange, så de aflyses ikke - man flyene flyver bare ikke.
Mit gæt, og det er et gæt, er, at det er piloter til endnu en transport eskadrille - hvis ikke to, hvor man skal have piloterne og derfor lukker man Cimber ned, hvor de har været anbragt. Om der kommer flere patruljefly? En afgjort mulighed.
Jeg tror ikke, at man vil basere P-8 Poseidons på Keflavik - jeg tror simpelt hen ikke, der er de problemer med at finde ubåde i vore dage. Den rigtige løsning er at få nogle flere Challengers - og Norge også skifter til Challenger.
Den overfalde overvågning, der skal til kan klares med langt færre ressourcer.
On 24 June 2013, a P-8 successfully scored a direct hit with a live AGM-84D Block IC Harpoon anti-ship missile during weapons integration testing.
Hvorfor ikke bruge F-35, der sandsynligvis alligevel skal være der?
Min mistanke er, at man vil have Keflavik ud af USNavy, som ikke er interesseret, fordi det er tvivlsomt om de russiske ubåde nogensinde forlader havn - jo, det gør de måske; men de har for vane ikke at komme tilbage.
Så jeg tror, det er et spørgsmål om at finde en patruljeløsning - hvorfor der ikke er brug for Cimber. I hvert fald ikke i det omfang.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Når Lufthansa kan....
hvorfor kan Cimber så ikke?
Det vil jo gøre det europæiske rutenet mere konkurrencedygtigt.
Det vil jo gøre det europæiske rutenet mere konkurrencedygtigt.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Højt sygefravær....
Det siger sig selv.
Der skal jo nedlægges SAS ruter.
Selvfølgelig er basen i København truet.
Flåden er i Cimber det, den skal være: Challenger - hvilket er den egentlige afløser af DC-9'en.
Der skal jo nedlægges SAS ruter.
Selvfølgelig er basen i København truet.
Flåden er i Cimber det, den skal være: Challenger - hvilket er den egentlige afløser af DC-9'en.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Der kunne være nogle stumper til Frankfurt eller Köln - evt. Leipzig
Der i resterne fra Air Berlin kunne være interessante for Cimber?
Det vil passe med rækkevidde og fly fra Cimber. Leipzig er så også lufthavnen for de indchartrede Condor......
Det vil passe med rækkevidde og fly fra Cimber. Leipzig er så også lufthavnen for de indchartrede Condor......
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Selvfølgelig er der ikke penge til lønmodtagernes krav
Men der er liiiiige præcis til at dække advokaternes.....
Sådan er det altid. Behandlingen af et konkursbo afsluttes, når der ikke er flere penge til advokaterne.
Sådan er det altid. Behandlingen af et konkursbo afsluttes, når der ikke er flere penge til advokaterne.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|