Anders Dam vil aflevere nøglen.
2 deltagere
Side 1 af 1
Anders Dam vil aflevere nøglen.
Neutronbombe i Silkeborg.
Ja, det var sådan set også tanken.
Man kan jo ikke have folk som Anders Dam rendende løse rundt.
EU's tanker om en skat på finansielle transaktioner - den såkaldte tobinskat - vil få de europæiske banker på gyngende grund og flytte aktiviteter og arbejdspladser ud af EU.
Ja, det var sådan set også tanken.
Man kan jo ikke have folk som Anders Dam rendende løse rundt.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Sv: Anders Dam vil aflevere nøglen.
Det første udtryk jeg tænkte på var "tudefjæs". Hvis han ikke kan drive bank uden, så burde han nok finde sig et job han rent faktisk var i stand til at håndtere.
Det er jo samme bank både med hedgefond retsager, græske obligationer osv. Det kører jo ikke ligefrem for ham.
Han er også den anden i duoen dum og dummere der har udtalt sig at de er for store til at gå ned.
Det er jo samme bank både med hedgefond retsager, græske obligationer osv. Det kører jo ikke ligefrem for ham.
Han er også den anden i duoen dum og dummere der har udtalt sig at de er for store til at gå ned.
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Sv: Anders Dam vil aflevere nøglen.
Shintai skrev:Det første udtryk jeg tænkte på var "tudefjæs". Hvis han ikke kan drive bank uden, så burde han nok finde sig et job han rent faktisk var i stand til at håndtere.
Jeg heftede mig også ved, at det ikke var nogen fra Danske Bank, der holdt indlægget på den konference.
Man må have vurderet, at optrådte nogen fra den bank, så ville det nok påvirke processen i en retning modsat af den ønskede.
Det er så en indikation af, at det løb er kørt!
Her skal man notere sig at Schäuble blev "passioneret", da han sagde til Vestager: Hvis man vil undgå Tobin skatten - så skal man komme med noget bedre - og det skal være inden sommerferien. Det BLIVER under det danske formandskab.
Tyskerne er rimelig tålmodige; men når først en tysk finansminister bliver gal i hovedet, så er dén ikke længere.
En hidsig tysk finansminister er et syn så fælt, at ingen - INGEN - ønsker at se det. NOGENSINDE.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Lignende emner
» Den militære transport er nøglen i forsvarspolitikken.
» Danske Andelskassers Bank
» Anders har ret
» Danske Banker at all
» Nato og Rusland.
» Danske Andelskassers Bank
» Anders har ret
» Danske Banker at all
» Nato og Rusland.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|