Danske Banks dødedans.
+35
abbaratet
SimonJ
guldimund
Dybt Forundret
Peter A/S
Merkur
BehnReady
wh
moniulven
doctor
runefrandsen
NewMay
Jomsviking
Crumar
SimpleMind
Malmöbo
Plyds
Storebror
hobbylandmanden
HenningK
mkof
Nærigfryns
konsholm
Merkurbank
Shintai
SortKaffe
tommyjo
klogeaage 35
dkguy66
Skizo
Cirb
peter777
[Censur]
Gorrion
Thomas
39 deltagere
Side 39 af 40
Side 39 af 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Sv: Danske Banks dødedans.
Ganske er heeeeelt Blank hvorfor kunderne flygter
Dette ellers udmærkede tiltag ,vil ikke få min( tidligere DB kunde ) far tilbage i folden , og mon ikke han får samme tilbud inden længe i sin nye bank
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Så går kredit- og risikochefen Enderby
guldimund skrev:Ahhh, derfor at plutoer og wh'ere dukker op igen. Som trold af æske.
Hvad det 1½ år han kom til at virke?
Nu er "virke" ikke noget man gør i Danske Bank - i det hele taget.
Men ja, det er endnu én af de fyringer(?), som er pinlige - hvilket forklarer Klinkby's irrelevante indlæg. Der må have været nogle problemer omkring regnskabets underskrivelse, som ganske pludseligt er dukket op.
Direktørstillinger i Danske Bank må udpræget siges at være løsarbejde - men.... fik han sin børnecheck?
Thomas- Antal indlæg : 34541
Thomas skrev:guldimund skrev:Ahhh, derfor at plutoer og wh'ere dukker op igen. Som trold af æske.
Men ja, det er endnu én af de fyringer(?), som er pinlige - hvilket forklarer Klinkby's irrelevante indlæg. Der må have været nogle problemer omkring regnskabets underskrivelse, som ganske pludseligt er dukket op.
Direktørstillinger i Danske Bank må udpræget siges at være løsarbejde - men.... fik han sin børnecheck?
De frastødende skadedyr fra Danske Bank, der har været herinde og prale af det udbytte Danske Bank vil udbetale.....
Det bliver MEGET svært at komme uden om en længere fængselsstraf, når kredit- og risikochef Enderby tager sit tøj og går!
Mange ulækre ting har han i sin karriere lagt navn til: Men Danske Banks regnskab slår alt i bedrageri og svindel - Enderby har da ikke planer om at tilbringe resten af tilværelsen i fængsel! Hvis han er klog, så går han til politiets bedrageriafdeling med det samme!
Thomas skrev:Thomas skrev:guldimund skrev:Ahhh, derfor at plutoer og wh'ere dukker op igen. Som trold af æske.
De frastødende skadedyr fra Danske Bank, der har været herinde og prale af det udbytte Danske Bank vil udbetale.....
Det bliver MEGET svært at komme uden om en længere fængselsstraf, når kredit- og risikochef Enderby tager sit tøj og går!
Mange ulækre ting har han i sin karriere lagt navn til: Men Danske Banks regnskab slår alt i bedrageri og svindel - Enderby har da ikke planer om at tilbringe resten af tilværelsen i fængsel! Hvis han er klog, så går han til politiets bedrageriafdeling med det samme!
En vildt hidsig udgydelse ovenpå en anden med få timers mellemrum sent på dagen..... Har du overvejet at skære lidt ned på aftenens alkohol- og koffeinindtag? Du vil sikkert kunne sove meget bedre hvis du bare lige tager toppen.
Sune- Antal indlæg : 114
Sune skrev:Thomas skrev:Thomas skrev:guldimund skrev:Ahhh, derfor at plutoer og wh'ere dukker op igen. Som trold af æske.
En vildt hidsig udgydelse ovenpå en anden med få timers mellemrum sent på dagen..... Har du overvejet at skære lidt ned på aftenens alkohol- og koffeinindtag? Du vil sikkert kunne sove meget bedre hvis du bare lige tager toppen.
Når jeg skal have rådgivning fra et kriminelt banksvin, så skal jeg nok sige til!
Et modbydeligt skadedyr, som Dig skal aldeles ikke fortælle nogen, hvordan de skal opføre sig! Krads af Din psykopat!
Nå det er derfor banksvinene er aktive herinde i dag!
COO
Endnu en uden noget kendskab til banker - det er jo i disse tider en fordel - at have Barclays på CV med massive kursmanipulationssager, ja det er jo en kvalifikation.
Men ellers er det jo karakteristisk for de "nye kræfter", at de skal forestå en afvikling - mens deres forgængere afgiver forklaringer til politiet.
Det er sådan set ikke det, der undrer mig. Det er at Thierry-Andersen stadig trækker vejret!
Det og så at Ditmore først tiltræder EFTER generalforsamlingen. Den bliver noget af en mavepuster, når vi taler strafansvar.
At hans forgænger så ikke har været der et halvt år er sådan set af mindre betydning. Problemet er, at Danske Bank formentlig til stadighed bliver konfronteret med dokumentation, som de ellers med omhu havde ødelagt.
Derfor kan det være fint med en svindler, der har erfaring med de ubehageligheder det amerikanske finanstilsyn kan dukke op med fra deres overvågning.
Det er så heller ikke NSA, jeg ville være så bange for endda - Det er BaFin. Hvor de oprindeligt har oplysningerne fra, det er de nok ikke så glade for at kundgøre for en bredere kreds. At de har noget fra NSA må regnes for givet; men det er næppe - og langt fra - den eneste kilde.
Endnu en uden noget kendskab til banker - det er jo i disse tider en fordel - at have Barclays på CV med massive kursmanipulationssager, ja det er jo en kvalifikation.
Men ellers er det jo karakteristisk for de "nye kræfter", at de skal forestå en afvikling - mens deres forgængere afgiver forklaringer til politiet.
Det er sådan set ikke det, der undrer mig. Det er at Thierry-Andersen stadig trækker vejret!
Det og så at Ditmore først tiltræder EFTER generalforsamlingen. Den bliver noget af en mavepuster, når vi taler strafansvar.
At hans forgænger så ikke har været der et halvt år er sådan set af mindre betydning. Problemet er, at Danske Bank formentlig til stadighed bliver konfronteret med dokumentation, som de ellers med omhu havde ødelagt.
Derfor kan det være fint med en svindler, der har erfaring med de ubehageligheder det amerikanske finanstilsyn kan dukke op med fra deres overvågning.
Det er så heller ikke NSA, jeg ville være så bange for endda - Det er BaFin. Hvor de oprindeligt har oplysningerne fra, det er de nok ikke så glade for at kundgøre for en bredere kreds. At de har noget fra NSA må regnes for givet; men det er næppe - og langt fra - den eneste kilde.
.
Tak Danmark
http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhvervsnyheder/article2233023.ece
.
Tak Danmark
.
klogeaage 35 skrev:.
Tak Danmark
.
Den er nu ikke så dum igen! Fidusen er, at når man køber egne aktier op, så får man en investeringsbank eller lign. til at købe aktierne - mod at man låner dem pengene - med aktierne som sikkerhed.
Man har naturligvis aftalt en tilbagekøbskurs på et senere tidspunkt. Differencen mellem stråmandens købskurs og den kurs man har aftalt som tilbagekøbskursen er det honorar, som kapitalfonden skal have for sin ulejlighed.
Problemet er så lige det, at når man ikke tager afskrivninger, som man burde, så vil den tilbagekøbskurs være "for lav" - d.v.s. at kapitalfonden evt. vil kunne afhænde aktierne til anden side med gevinst - udover den aftale tilbagekøbskurs.
Derfor er man nødt til at justere på egenkapitalen ved at udbetale udbytte, som i dette tilfælde er patetisk lille.
At der er tale om et skattely er naturligt nok. Hvis man ikke havde gjort det, så skulle stråmanden have betalt kapitalvindingsskat af differencen mellem køb og salg. Nu udbetaler man udbytte så det bliver beskattet i Danmark.
Der er sådan set ikke noget forkert i det, fordi alternativet til at anvende stråmanden var at man opkøbte egne aktier, som så skulle have været annulleret. Der er heller ikke noget forkert overfor de andre aktionærer, for forholdet mellem aktiekapital og egenkapital forbliver det samme.
Det problematiske er, at det ikke er lykkedes at finde en køber til de aktier! Det kunne evt. skyldes, at en investor så udmærket er klar over, at egenkapitalen i det hele taget er fiktiv og alle pengene er tabt - det vil en investor naturligvis ikke!
Lego's kapitalfond i Schweiz er formentlig en forberedelse til at arvinger kan få deres arv udbetalt i aktier, hvorfor man køber egne aktier op så de kan uddeles uden ballade. Du kan jo se hvilket hyleri, der er omkring Færch og deres arvestrid.
Nu er jeg jo ikke så klog at jeg kan læse alt det mellem linjerne som du kan. Så jeg må indrømme at jeg ikke helt er med på din bevisrække. Det er lidt samme sag som alle dine stråmandshandler i København, dem fangede jeg heller ikke - og på trods af wh's mange anmodninger har vi jo ikke set ret meget bevis fra din side. Men for at tydeliggøre det for mig, kunne du så ikke lige komme med beviser/dokumentation for denne nye stråmandsteori?
Sune- Antal indlæg : 114
Sune
Glem alt om at få svar fra Thomas og hans lamme teorier. Lad os i stedet vente til DB udbetaler udbytte for det har profeten jo forudsagt ikke er muligt. De har jo jf. samme profet ingen penge som du jo nok ved og er reelt gået konkurs.
Så nu kommer Thomas så til at æde sit eget lort den dag DB udbetaler udbytte. Jeg glæder mig allerede
http://www.danskebank.com/da-dk/ir/Aktien/udbytte/Pages/udbytte.aspx
Bemærk at DB arbejder mod at udbetale 40% af overskuddet i udbytte og at der om kort tid vil blive udbetalt 2 kr/aktie hvis generalforsamlingen godkender det. Et overskud der iflg. Jesus herinde jo slet ikke ER til stede så NU kære venner - NU får vi endelig syn for sagen. Endelig kommer der et håndfast bevis på Thomas' evindelige tosseteoriers sammenbrud.
Men skal vi mon ikke forvente, at Thomas bare opfinder en ny teori? Mon ikke han allerede nu har fabrikeret en historie om hvordan DB har skaffet de mange penge der skal betales i udbytte? Det er jeg da fuldstændig overbevist om fordi for Thomas så er der kun én sandhed og når fakta så modsiger "sandheden" ja så må fakta jo være løgn.
Ganske som det også er tilfældet for utallige konspirationsteoretikere altid. For det er jo præcis dét som Thomas er: En fuldendt konspirationsteoretiker alá Alex Jones og andre galninge.
Glem alt om at få svar fra Thomas og hans lamme teorier. Lad os i stedet vente til DB udbetaler udbytte for det har profeten jo forudsagt ikke er muligt. De har jo jf. samme profet ingen penge som du jo nok ved og er reelt gået konkurs.
Så nu kommer Thomas så til at æde sit eget lort den dag DB udbetaler udbytte. Jeg glæder mig allerede
http://www.danskebank.com/da-dk/ir/Aktien/udbytte/Pages/udbytte.aspx
Bemærk at DB arbejder mod at udbetale 40% af overskuddet i udbytte og at der om kort tid vil blive udbetalt 2 kr/aktie hvis generalforsamlingen godkender det. Et overskud der iflg. Jesus herinde jo slet ikke ER til stede så NU kære venner - NU får vi endelig syn for sagen. Endelig kommer der et håndfast bevis på Thomas' evindelige tosseteoriers sammenbrud.
Men skal vi mon ikke forvente, at Thomas bare opfinder en ny teori? Mon ikke han allerede nu har fabrikeret en historie om hvordan DB har skaffet de mange penge der skal betales i udbytte? Det er jeg da fuldstændig overbevist om fordi for Thomas så er der kun én sandhed og når fakta så modsiger "sandheden" ja så må fakta jo være løgn.
Ganske som det også er tilfældet for utallige konspirationsteoretikere altid. For det er jo præcis dét som Thomas er: En fuldendt konspirationsteoretiker alá Alex Jones og andre galninge.
wh- Antal indlæg : 414
Den her tråd er faktisk ganske morsom læsning. Tag nu en lang række posts fra 2011
https://oekonomidebatten.danskforum.net/t125p15-danske-banks-ddedans
hvor folk herinde morer sig over kursfaldet på DB's aktier. Tja, med en dagskurs i dag tæt på de 150 ved jeg så godt hvem der ler nu
Og endnu en fejlslagen forudsigelse fra Thomas finder man også:
"Jeg tror ikke man som aktionær skal gøre sig håb om dividende."
2 mia på vej ud til aktionærerne snart. Hvordan synes du selv det går Thomas? Hvad med at omdøbe tråden til "Thomas' dødedans" ??
https://oekonomidebatten.danskforum.net/t125p15-danske-banks-ddedans
hvor folk herinde morer sig over kursfaldet på DB's aktier. Tja, med en dagskurs i dag tæt på de 150 ved jeg så godt hvem der ler nu
Og endnu en fejlslagen forudsigelse fra Thomas finder man også:
"Jeg tror ikke man som aktionær skal gøre sig håb om dividende."
2 mia på vej ud til aktionærerne snart. Hvordan synes du selv det går Thomas? Hvad med at omdøbe tråden til "Thomas' dødedans" ??
Så er det DSV, der får et virksomhedsobligationslån - så er der endnu en betalende kunde, der er forsvundet fra Danske Bank.
DSV
Om det er alle 1,4 mia. i nedgangen for de pengepolitiske udlån, det er nok ikke sikkert; Men det ville passe med ca. det dobbelte af, hvad der blev optaget i 2012.
Det skal nok også være til 3½% med 8 års løbetid.
Det er så nok bankgæld i DKK og kassekreditter, hvoraf kun 1,4 mia. har været lagt som sikkerhed. Så der har nok været en kassekredit på 175 mio. i Danske Bank - som er det beløb udlånet gik ned med i fredags.
DSV
Om det er alle 1,4 mia. i nedgangen for de pengepolitiske udlån, det er nok ikke sikkert; Men det ville passe med ca. det dobbelte af, hvad der blev optaget i 2012.
Det skal nok også være til 3½% med 8 års løbetid.
Det er så nok bankgæld i DKK og kassekreditter, hvoraf kun 1,4 mia. har været lagt som sikkerhed. Så der har nok været en kassekredit på 175 mio. i Danske Bank - som er det beløb udlånet gik ned med i fredags.
@ wh
Du gør dig som vanligt til grin ,nu i dette tilfælde her med at agerer fribytter med eller uden kaperbrev for Ganske blank
Du gør dig som vanligt til grin ,nu i dette tilfælde her med at agerer fribytter med eller uden kaperbrev for Ganske blank
Så faldt på plads omkring bankunionen
Så kom Danske Bank på plads i bankafviklingerne.
Ingen tvivl om, at skadedyrene i Danske Bank er vores problem.
Ingen tvivl om, at skadedyrene i Danske Bank er vores problem.
Nå det havde jeg ikke set - men årsagen til de er aktive er nok, at man er blevet enig med bødlen i ECB om honoraret!klogeaage 35 skrev:@ wh
Thomas skrev:Ingen tvivl om, at skadedyrene i Danske Bank er vores problem.
Og hvad vil du så gøre ved det?
http://finans.borsen.dk/artikel/1/278611/analyse_danske_bank_42_pct_for_dyr.htmlwh skrev:Thomas skrev:Ingen tvivl om, at skadedyrene i Danske Bank er vores problem.
godt du fik de var det 2 kr i udbytte
tommyjo- Antal indlæg : 377
tommyjo skrev:http://finans.borsen.dk/artikel/1/278611/analyse_danske_bank_42_pct_for_dyr.htmlwh skrev:Thomas skrev:Ingen tvivl om, at skadedyrene i Danske Bank er vores problem.
Det er man da i fuld gang med at gøre noget ved:
1) Erhvervsudlånet er ved at blive pillet væk fra Danske Bank. Nu var det DSV, der røg som kunde og kom over på erhvervsobligationer. Det sker med en hastighed på 1 mia. om måneden. P.t. Læg mærke til, at det er udlån, man kan tjene penge på. Hvis Danske Bank ikke vil lave obligationerne, så er Nordea og Nykredit klar til at vimse rundt. Mon ikke man får også de mindre virksomheder med i et ordentligt erhvervsudlån.
Der kommer bare ikke gode udlån til: F.eks. APM og energi-investeringerne er jo væk - ikk'?
2) Personalet i Danske Bank skal skæres ned til halvdelen, hvis jeg ellers har fået Lars Rohde korrekt. Ham lytter I så ikke til - hvilket er dumt. Endog særdeles dumt - Danske Bank dumt.
3) Likviditeten vil blive klemt stadig mere efterhånden som indlånskunderne forsvinder til mindre banker. Dernæst vil pensionsordningerne blive hævet - mere eller mindre tvangsmæssigt, så falder den funding-kilde væk. Når den falder væk, så er der jo kun Nationalbanken tilbage - og det bliver fra den gode side, at de plukker Jeres udlån.
4) Vi skal have landbrugs og andre erhvervsrealkreditten pillet fra Danske Bank: Gør man det ikke godvilligt, så er der kridter nok, der kan omlægge de flex med afdrag til gode gammeldags fast forrentede konvertible annuiteter.
Det Danske Bank kommer til at sidde tilbage med er alle tabene.
Thomas skrev:tommyjo skrev:http://finans.borsen.dk/artikel/1/278611/analyse_danske_bank_42_pct_for_dyr.htmlwh skrev:Thomas skrev:Ingen tvivl om, at skadedyrene i Danske Bank er vores problem.
1) Erhvervsudlånet er ved at blive pillet væk fra Danske Bank. Nu var det DSV, der røg som kunde og kom over på erhvervsobligationer. Det sker med en hastighed på 1 mia. om måneden. P.t. Læg mærke til, at det er udlån, man kan tjene penge på. Hvis Danske Bank ikke vil lave obligationerne, så er Nordea og Nykredit klar til at vimse rundt. Mon ikke man får også de mindre virksomheder med i et ordentligt erhvervsudlån.
Der kommer bare ikke gode udlån til: F.eks. APM og energi-investeringerne er jo væk - ikk'?
2) Personalet i Danske Bank skal skæres ned til halvdelen, hvis jeg ellers har fået Lars Rohde korrekt. Ham lytter I så ikke til - hvilket er dumt. Endog særdeles dumt - Danske Bank dumt.
3) Likviditeten vil blive klemt stadig mere efterhånden som indlånskunderne forsvinder til mindre banker. Dernæst vil pensionsordningerne blive hævet - mere eller mindre tvangsmæssigt, så falder den funding-kilde væk. Når den falder væk, så er der jo kun Nationalbanken tilbage - og det bliver fra den gode side, at de plukker Jeres udlån.
4) Vi skal have landbrugs og andre erhvervsrealkreditten pillet fra Danske Bank: Gør man det ikke godvilligt, så er der kridter nok, der kan omlægge de flex med afdrag til gode gammeldags fast forrentede konvertible annuiteter.
Når man tænker at han/hun jubler over en stats og FED støttet kurs på 142 med 2 kr i udbytte pr aktie og ca 40% op til topkurs på 250 som nogle trods alt har købt og nu med en stigende rente i horisonten undrer det mig at man er så dum at juble over lige dette i et forum hvor bankernes adfærd i den grad er draget i tvivl
tommyjo- Antal indlæg : 377
tommyjo skrev:Thomas skrev:tommyjo skrev:http://finans.borsen.dk/artikel/1/278611/analyse_danske_bank_42_pct_for_dyr.htmlwh skrev:Thomas skrev:Ingen tvivl om, at skadedyrene i Danske Bank er vores problem.
Når man tænker at han/hun jubler over en stats og FED støttet kurs på 142 med 2 kr i udbytte pr aktie og ca 40% op til topkurs på 250 som nogle trods alt har købt og nu med en stigende rente i horisonten undrer det mig at man er så dum at juble over lige dette i et forum hvor bankernes adfærd i den grad er draget i tvivl
Det kan der være mange motiver til. Jeg mener problemet er, at overkursen i sig selv er et spørgsmål om uretmæssigt at tillade aktionærer at trække penge ud af konkursboet. Det er jo det, der er sket, fordi køber i vidt omfang har været en kapitalfond med lån fra banken.
wh skrev:Thomas skrev:Ingen tvivl om, at skadedyrene i Danske Bank er vores problem.
wh Hvorfor vil du stå på mål for dette forbandet svineri hvis ikke det er fordi du selv har kleptomanpølserne langt nede i massen
klogeaage 35 skrev:wh skrev:Thomas skrev:Ingen tvivl om, at skadedyrene i Danske Bank er vores problem.
wh Hvorfor vil du stå på mål for dette forbandet svineri hvis ikke det er fordi du selv har kleptomanpølserne langt nede i massen
Jeg så den godt!
1)
Brænd dem på bålet!Ifølge Børsen har Bagmandspolitiet sigtet to personer i Realkredit Danmarks seniorledelse, der i består af ni personer. Derudover er også en afdelingsdirektør i Danske Markets sigtet.
Dvs. krybdyrene har forsøgt at sige, at det vidste de så sandelig ikke! Nu fritager ukendskab for ansvar, når de vidste eller burde have vidst bedre. Det vil sige, man går efter ubetinget forsæt. Det næste er, at Straarup og Kolding får samme tur - men skal de have lejlighed til at tage i sommerhuset her i weekenden for at hænge sig?...de er sigtet, fordi de som øverste ansvarlige i deres afdelinger burde have overvåget og have kendskab til handlerne.
Dø banksvin, Dø!
2)
Hæng banksvinet - lad os få nogle flere i Danske Bank op at dingle!Den tredje sigtede, der er afdelingsdirektør hos Danske Markets, har ifølge Børsen været direkte involveret i de handler, der er genstand for anklagerne. Avisen skriver, at der er tale om en person, der i 2009 - hvor kursmanipulationen fandt sted - var vicedirektør i banken.
Spørgsmålet er, hvem, der har ladet de oplysninger "sive".
Thomas Borgen skulle liiiiige lave den eklatante dumhed at annoncere udbytte! Det kan ikke have foregået uden Straarup og Koldings aktive medvirken. Nu skal vi have de to til at snakke og hænge medarbejderne ud!
Danske Baaa
Straarup =
Skatteyderne =
Thomas =
Straarup =
Skatteyderne =
Thomas =
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Gorrions formuleringsevne
Gorrion skrev:Danske Baaa
Straarup =
Skatteyderne =
Thomas =
er måske ikke, det der falder ind under at "tale pænt til folk"!
Men det må respekteres, at det sandsynligvis heller ikke har været hensigten.
Gorrion =
Der kommer ikke rigtigt noget nyt fra dig herinde Gorrion. Prøv bare for én gangs skyld at forholde dig en smule kritisk til hvad din Fader skriver.
Hvis du ellers kan...
Der kommer ikke rigtigt noget nyt fra dig herinde Gorrion. Prøv bare for én gangs skyld at forholde dig en smule kritisk til hvad din Fader skriver.
Hvis du ellers kan...
Side 39 af 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Lignende emner
» Danske Banks dødedans.
» Danske Banks kursmanipulationer.
» Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
» Danske Banks indlånsunderskud.
» Danske Banks dødsrallen.
» Danske Banks kursmanipulationer.
» Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
» Danske Banks indlånsunderskud.
» Danske Banks dødsrallen.
Side 39 af 40
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|