Hvorfor er Danmark MINDST ramt
Side 1 af 1
Hvorfor er Danmark MINDST ramt
af de nordiske lande?
Man kan sige, at det er en underdrivelse, når man tager angrebene på Grønland og Færøerne (til dels Island).
Der er flere faktorer:
Man kan sige, at det er en underdrivelse, når man tager angrebene på Grønland og Færøerne (til dels Island).
Der er flere faktorer:
- Det er altså svært at true et land som Danmark med energisanktioner - selvom miljøfimsende skolelærere og andre skadedyr gør deres bedste. Meget af den infrastruktur som vindmølle tåberne har været påskud til at indføre er sådan set fornuftig nok. Gasledningerne til Polen f.eks. Faktisk så meget, at Danmark egentlig ikke er interesseret i at anlægge modtagelse af LNG - vi er såmænd godt tilfredse i den forbindelse med at få et par % i transmissionsafgift.
De alt for høje energipriser er isoleret set en dansk fordel, som netto energi-eksportør - hvor vi aktivt arbejder for LAVERE energipriser. - Danmark kan med dags varsel lukke for gennemsejlingen af bælterne - og Rusland kan ikke gøre noget ved det.
- Man har fået lukket kæften på Nazi-Marie Krarup og Dansk Folkeparti. Man har selvfølgelig været klar over, at hun var russisk "influencer" agent. Angrebene på DKK, er blevet afvist med brutal effektivitet af Nationalbanken. Det har været MEGET dyrt for spekulanterne.
Hvor meget jeg har haft indflydelse? Svært at sige; men min logiske og hadefulde argumentation kom præcis på det rette tidspunkt og placering: Lige mellem øjnene, så koen fik øksen i panden. Udtryk som "Landsforræder, Feltmadras og Værnemager ramte og selvom den Facebook blev slettet, så var der nok, der fik læst den! Det var bare for den politisk korrekte at samle fejebladet op. Det var den lille dreng, der sagde, at "Kejseren har jo ingenting på". En voldsom ekspansion af statsgælden er ikke noget problem: Lange danske statsobligationer skal nok blive solgt til uhyggeligt lavt afkast. Det er absurd; men jo flere statsobligationer man udbyder, jo dyrere bliver de! - Danmark har en økonomi, der er så "robust", at det får Tyskland til at ligne svæmeriske ødelande.
- Der er masser af landsforrædere; men de bliver sat uden for indflydelse. Vi så hvordan ophævelsen af forsvarsforbeholdet i juni 2022 , hvor 2/3 ophævede den kommunistiske fedtknude. Der har aldrig været større tilslutning i befolkningen.
Thomas- Antal indlæg : 34542
Lignende emner
» Hvorfor tror, jeg at olieterminalerne i Østersøen vil blive ramt?
» Russisk ubåd sænket.
» Hvorfor tror jeg på C-17 Globemaster til Danmark?
» Mette Frederiksen
» Nato og Rusland.
» Russisk ubåd sænket.
» Hvorfor tror jeg på C-17 Globemaster til Danmark?
» Mette Frederiksen
» Nato og Rusland.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum