Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Russisk ubåd sænket.

Go down

Russisk ubåd sænket. Empty Russisk ubåd sænket.

Indlæg af Thomas Man Nov 29, 2021 8:08 am

Nu får vi måske at vide om det er rigtigt.Billederne kan man ikke bruge til noget.

  • Det påstås, at en russisk ubåd er beskadiget og sunket ud for den norske kyst.
  • Rusland skulle i den forgangne uge have generet USA med bombere ved Alaska.
  • Man graver det gamle forlis af Kursk op igen og påstår, at den ikke sank p.gr.a. en eksplosion af en torpedo; men fordi den blev vædret af en "fremmed" ubåd.
  • Det meldes, at den russiske ubådsbase på Kamchatka er tømt for ubåde.
  • Det påstås, at den russiske ubåd er kollideret med en Nato ubåd.
  • Hvilken ubåd, der er tale om oplyses ikke; men den skulle være atomdrevet - og alligevel er man sikker på, at det er en Nato-ubåd, der sejlede den russiske ubåd i sænk - hvilket bestrides, da den russiske ubåd er 3 gange større end amerikanske og britiske ubåde. Hvad der skulle være sket med den Nato ubåd fremgår IKKE.
  • Der meldes ikke noget om overlevende/tilskadekomne/døde.
  • Men mest væsentligt?
    Alle de russiske ubåde af Stillehavsflåden forlægges fra Kamchatka til Stillehavet??


Jeg aner - oprigtigt talt - ikke hvad dette er.

Det eneste jeg - halvt og halvt - havde forventet var forlægningen af de russiske ubåde væk fra polarområdet. Jeg tror ikke, at de ubåde kommer tilbage. Rusland er nødt til at finde besparelser på deres væbnede styrker. I den sammenhæng er atomubådene oplagte mål for sparekniven.
Det passer også med at når russerne forlader en base, så sker det med appel og alt pilles ned - selv pærerne i lamperne og håndtagene på dørene.

Det, der foruroliger mig er først og fremmest, at mine analyser bekræftes så massivt - når noget er for godt til at være sandt, så er det sjældent sandt.

  1. Meldingen her falder lidt for fint i tråd med min analyse af, at proppen er sat i Nordatlanten og Østersøen. "Hangarskibet" kommer næppe ud at sejle igen - nogen sinde.
  2. Oliepriserne er høje; men samtidig er det klart, at Rusland ikke kan eller vil forære kineserne noget. Jeg har formodet på valutabevægelserne, at russerne ikke agter at tage hverken guld eller kinesisk valuta som betaling for olie-/gasleverancer. Her hjælper det ikke noget med en høj oliepris, fordi mængderne forsvinder.
  3. Jeg havde undret mig over, hvad Mette Frederiksen og Jakob Ellemann dog lavede i Guinea-bugten. Det her har lidt for meget Storm P.'s "Sangforeningen Morgenrøden" over sig. Fandens til besvær at få madammerne over hegnet, når parken lukker.
    At bøssesvinet Pape evt. bliver skudt er der jo ikke nogen, der er ked af - Pape inklusiv - Lidt for meget Epstein i fængslet.
    Hvem græder ved en skolelærers begravelse? Ingen! De fleste af de tidligere elever lægger end ikke mærke til det og som vittighed er det vid på skolelærer niveau - dvs. under ethvert nulpunkt.
    At Esbern Snare rendte ind i nogle pirater kan ikke overraske; men at nogle af dem overlevede kan.
  4. Det har været rimelig klart, at NORGE vil være i stand til at lave et "Pearl Harbor" på den russiske ubådsflåde.


Jeg véd ikke, hvad jeg skal stille op med den video.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Russisk ubåd sænket. Empty Endnu en stolt bærer af sølvpapirs hat

Indlæg af Thomas Man Nov 29, 2021 8:37 am

Han ved heller ikke, hvad der sker.

Som jeg så stolt har konstateret: Sølvpapirshatte er ikke bare et modefænomen, som vi i den paranoide brigade så selvbevidst vifter med. Nu er der indført tvungen brug af mundbind! Undskyld, jeg spørger - i min uvidenhed: Hvorfor er mundbind påbudt og sølvpapirshatte forhånet?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Russisk ubåd sænket. Empty Hvorfor er det interessant for Danmark?

Indlæg af Thomas Man Nov 29, 2021 3:57 pm

Tjo, det er det skam!


  • Som allerede antydet, så er rømningen af ubåde på Kamchatka - hvor de så skal hen må henstå i det uvisse; men vi kan godt gå ud fra, at der er klistret en Los Angeles-klasse på dem.
    Det stiller som nævnt spørgsmålet om hvad der skal ske med Murmansk? Ørland ligger ikke 670 sømil (F-35's officielle kampradius) fra Hvide Havs-flådens havne).
  • Et forlis ved Norges kyst - af Stillehavsflåden.
  • Danmark har fået leveret 4 F-35 og én ting er karakteristisk ved disse første leverancer: De bliver brugt - som Israel gentagne gange har demonstreret.
    Dertil kommer, at "Special Operations Command" blev oprettet for - var det 2 år siden?. Det ligger afgjort indenfor mulighederne, at man vil bruge F-35 til at fjerne luftforsvaret i Königsberg - og en kampgruppe på helikopter nedkæmper hvad der måtte passe på atommissiler og havn.
    Vil Danmark gøre det? NEJ, DA! Det er lige så utænkeligt som, at Rusland skulle invadere Ukraine og besætte Krim.
    Så mon ikke man vil lade Putin syde i eget fedt - mens han tænker sig om.
  • Der er så ikke direkte tale om et angreb på Sct. Petersborg - fra dansk side, fordi F-16 ikke har rækkevidde til det; men det har F-35 fra Ørland.
  • Vil man Kunne besætte Königsberg assisteret af en kampgruppe fra Polen og en kampgruppe fra Litauen? Og understøtte en dansk/hollandsk luftlandsætning. Det er afgjort indenfor mulighederne, som Tordenskjold viste ved Dynekilen.


Der er en slet skjult opfordring til Putin om at tænke sig rigtigt godt om!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Russisk ubåd sænket. Empty Sv: Russisk ubåd sænket.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum