Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Stoltenberg 12/1-22 og senere.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Stoltenberg 12/1-22 og senere.

Indlæg af Thomas Ons Jan 12, 2022 8:14 pm

1:00:00

Serious and direct exchance about Ukraine.
Der har været tale om direkte konkrete trusler fra begge sider.

There are significant differences.

Der er visse ting, der bliver mere forståelige nu:

  • Ubådsjagterne dels i nærheden af USA, dels i Middelhavet, dels ved Danmarks kyst i Vesterhavet. Det er traditionelt en klar indikator af krigsforberedelse og at et angreb kan forventes indenfor nærmere uger/måneder fremfor år.
  • Deployeringen af F-35 til Lakenheath og oprettelse af 495. eskadrille - den har kun ét formål: Med alle tænkelige våben at nedkæmpe det russiske missilluftforsvar. Fly-forsvaret er vi ganske godt orienteret om: Det virker næppe særligt godt. Til det luftforsvar har man (også på Lakenheath) 492. Eskadrille med F-15C og E.
  • Afsendelse af fuld hånd til Baltikum af kampfly, krigsskib og kampvogne. Det er så nok så meget kampvogne til beskyttelse af ingeniørmateriellet under indsats. Det var det, jeg som efterretningsofficer på den anden side ville hæfte mig ved.
  • Chefen for FET får hugget hovedet af. Så er det en melding til Putin: Vi har gennem lang tid været klar over, hvad Du er ude på - og sørget for, at Du fik det at vide, som vi syntes Du skulle vide.
    Man smed også halvdelen af de russiske "diplomater" ved Nato-hovedkvarteret ud - og flyttede til en helt ny bygning.
  • At Norge nu sælger deres F-16 til Rumænien er tydeligt et led i at skubbe materiel frem til, hvor det skal bruges - i god tid.
  • Konkursen for de 2 tyske værfter tyder på, at der skal sættes en serieproduktion af Huitfeldt'er i gang. De har god udholdenhed, god fart, gode forhold til besætningen - og er frem for alt: Billige.


Det er så også af betydning, at dette møde trak ud.


Sidst rettet af Thomas Tors Okt 12, 2023 12:29 am, rettet 1 gang
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Estland

Indlæg af Thomas Tors Jan 13, 2022 6:04 pm

For det meste gentagelse af, hvad der er sagt før.

Bemærk:

  • Stoltenberg understreger st ALLE 30 stod bag holdningen.
  • Hvis Finland og Sverrig vil være med i Nato, så skulle det være teknisk enkelt. Hvilket vil sige, at det vil være en administrativt hurtigt optagelse.
  • Den estiske præsident betonede, at det ville være Estland meget velkomment om Sverrig og Finland blev medlemmer.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Møde med Olaf Scholz

Indlæg af Thomas Tirs Jan 18, 2022 6:57 pm

Det væsentlige er nok, at mødet bliver holdt.

Det egentlige indhold af samtalen blev vi ikke klogere på. Man kan som regel finde ud af, at det reelle indhold er andet ved at lytte til Stoltenberg, der er en mester i udenomsnak.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty 26/1 - 2022 Stoltenberg

Indlæg af Thomas Ons Jan 26, 2022 11:45 pm

Basalt set:

Putler, Du sætter ikke dagsordnen - og Du har at gøre som Du bliver fortalt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Stoltenberg beordrede

Indlæg af Thomas Fre Jan 28, 2022 8:15 am

Forstærkning af Baltikum og Sortehavet.

Det kunne have en sammenhæng med, at Danmark trækker tropper fra Mali. Nøglepersonel skal hives hjem, så de er disponible til ekstra indsats.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Stoltenberg skal være nationalbankdirektør i Norge

Indlæg af Thomas Lør Feb 05, 2022 12:00 am

7:45 til oktober.

Det må siges at komme fra asken og i ilden.

Spørgsmål:
  1. Hvem skal afløse ham? Mit gæt på indeværende tidspunkt er Mark Rutte fra Holland. Der er jo tale om en energiuafhængig Nation - forstået på den måde, at egenproduktionen af energi (på den ene eller anden måde) kan opveje hinanden. Det giver nogle interne fordelingsproblemer; men ikke mere end det, man kan håndtere.
  2. Danmark har været så populistisk tåbelig ikke at være med i Euro'en - men har været tvunget til at komme med i alt andet end navn. Tilsvarende er NOK tvunget til at gå med i EUR.
    NOK er rimeligt stabiliseret. Det er SEK, der bevæger sig i lokummet - hvor den befinder sig bedst. Sverrig har ikke statsejede banker; men er en bankejet nation. Det er jo ikke nogen hemmelighed, at Stoltenberg er en stærk EU-tilhænger.
  3. Hvilke indikationer har vi på, at luften går ud af Rusland hen over sommeren?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty 18/2 2022 Forsvarsministermøde.

Indlæg af Thomas Ons Feb 16, 2022 10:54 pm

Ligegyldigt, hvad Rusland gør, så kommer vi ikke tilbage til f.eks. 2018.

For Danmark betyder det, at fasen med at sikre Atlanten er principielt færdig. Nu kommer fasen med at sikre Østersøen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Partnerskab med Columbia?

Indlæg af Thomas Fre Feb 18, 2022 1:30 am

Ja, hvorfor ikke? Tidspunktet kan så undre.

Men man søger efter alternative eksportører af olie - 57% af Columbias eksport er olie.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Stoltenberg forlænget med 1 år.

Indlæg af Thomas Tors Mar 24, 2022 6:08 pm

Så må den norske Nationalbank klare sig med mindre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Pressekonference, Barduforss / Cold response 2022

Indlæg af Thomas Fre Mar 25, 2022 8:08 pm

Udover, at Rusland ikke p.t. angriber i Nordnorge - de har helt enkelt ikke styrkerne til de, så er det væsentlige, at Stoltenberg her tager bladet fra munden:

Uanset om krigen i Ukraine holdt op i morgen, så kommer vi ikke tilbage til en situation, som før den invasion. Ligegyldigt hvad: Dvs. om Putin bliver skudt, så vil hans afløser ikke have en forståelse - noget steds.

Muligheden for at imødekomme Putin og hans krav - den mulighed består ganske enkelt ikke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Angrebene på civilbefolkningen i Ukraine

Indlæg af Thomas Søn Apr 03, 2022 10:15 pm

er uacceptable.

Man varmer op til en række krigsforbryder-retssager.

Vi bliver altså nødt til at genindføre dødstraf under tortur med offentlig henrettelse. Det bliver ikke en smuk og fredelig død som Hitlers. Det bliver henrettelser som Mussolini's og Clara Petaci's med kavarne hængende fra offentlige bygninger.

Vi må få Nazi-Marie Krarup, Tulletåben, bøssesvinet Søren Pape Poulsen og et bredt sortiment af banksvin med i den forestilling.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Stoltenberg inden udenrigsministrenes møde.

Indlæg af Thomas Tirs Apr 05, 2022 5:42 pm

Folkemordet i Ukraine er vel blot anledningen.

Det, jeg hæfter mig ved er det, der sker samtidigt!

Jeg regner her med meddelelsen om, at Canada har belagt en An-124 Condor med arrest. Noget tyder på at Antonov har fået bragt de store transportfly ud af Ukraine inden russerne invaderede. Det er så et - indtil nu - et åbent spørgsmål om de Condor, som det russiske flyvevåben råder over - overhovedet kan flyve.

Russian Air Force – 12 in service, 14 in reserve. In 2008, a contract was signed with Aviastar-SP for modernization of 10 aircraft by 2015. As of December 2019, at least 11 aircraft were modernized. 2 on order.
  • 12th Military Transport Aviation Division
    • -566th Military Transport Aviation Regiment – Seshcha air base, Bryansk Oblast

  • 18th Military Transport Aviation Division
    • - 235th Military Transport Aviation Regiment – Ulyanovsk Vostochny Airport, Ulyanovsk Oblast
      - 224th Air Detachment of Military Transport Aviation – Migalovo, Tver Oblast


Det er en ældre artikel (så vidt jeg kan se: Ikke opdateret i to år).
Kan de russiske Condor overhovedet flyve? Jeg har min tvivl.

Sammenholder vi det med, at man - for praktiske formål - har lukket for de russiske havne (og værfter), så har man lukket ned for ICBM truslen mod Nordamerika.
De Blackjack bombere - plus den øvrige antikvitetssamling - dem er man temmelig sikker på ikke overlever til at komme tæt nok på.

Nu har Rusland så i Ukraine bortskudt de fleste af Iskander-missilerne.

Med andre ord: Så er atomtruslen mod USA reelt til at overse.
Her kommer jeg i hu en bemærkning fra et tidligere kongres-medlem, der sagde: Årsagen til, at man jagtede masseødelæggelsesvåben i Iraq - som ikke var der, var at ingen havde turdet fortælle Saddam Hussein, at man rent faktisk IKKE havde masseødelæggelsesvåben. Naturligvis var der ikke nogen, der havde lyst til at blive myrdet på en smertefuld måde - og rive Saddam Hussein ud af sin vildfarelse. Der er en del, der tyder på, at det samme princip gælder i Rusland!


Det næste er, at Finland (reelt: Hvem i Helvede bryder sig om svenskere - de er jo kriminelle alle sammen alligevel) vil søge optagelse i Nato - og reelt er det nærmest en ekspeditionssag. Finnerne kender russerne og de er ikke det mindste overraskede over folkemordet i Ukraine.
Pointen er, at man allerede på indeværende tidspunkt lægger op til en krigsforbryder proces.
Her skal man nok lige tænke på Slobodan Milošević:
Milošević conducted his own defence in the five-year trial, which ended without a verdict when he died in his prison cell in The Hague on 11 March 2006. Milošević suffered from heart ailments and hypertension, and died of a heart attack. The Tribunal denied any responsibility for Milošević's death and said that he had refused to take prescribed medicines and medicated himself instead.
Selvfølgelig har Milošević fået en gang cyankalium eller cyanbrinte. Sagen er: Hvis man ikke kommer under en patologs undersøgelse umiddelbart efter døden, så forsvinder cyanid temmelig hurtigt - og diagnosen "hjertetilfælde" er teknisk korrekt - al den stund, at hjertet er holdt op med at slå.


Det sidste er, at krigen i Ukraine giver anledning til en oprydning i beholdningerne af missiler og ammunition, der ret beset har passeret sidste salgsdato. De nyere missiler fra England er undtagelsen - fordi de depoter er tømt for længe siden. De gamle russiske fly og tanks er skam glimrende - hvis de ikke bliver brugt. Det er imidlertid slet ikke det russerne skal op imod, hvis Rusland i det hele taget overlever den krig, som værende et land.


Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty STOLTENBERG VED UDENRIGSMINISTRENES MØDE.

Indlæg af Thomas Tors Apr 07, 2022 6:22 pm

Der er en klar skærpelse af tonen.
Jeg tror Orban fra Ungarn har prøvet at malke sin stemme. Han er så blevet hældt ned af brættet.

Men jeg fornemmer, at der er noget, der gør, at man ikke er helt så nervøs for atomtruslen.
Vi ser hvordan B-52 flyver lavt over Karup - og man træner som sådan minering.
Jeg gætter på, at det er lykkedes at få samtlige An-124 Condor passificeret med Oligark-finten - få dem til Canada og Europa - hiv luftdygtighedscertifikatet. Den oldgamle Cock (An-22) kan ses på et billede af Hostomel for 2 år siden. Eller rettere 3, hvor de to tydeligvis er anvendt som reservedele. Nu kan en Cock ikke løfte en ICBM, men den kan fint flytte en Iskander.
Iskander bralrer man af på (i sammenhængen) ligegyldige bygninger, så de kan ikke bruges to gange.

Ubådene er p.t. ufarlige, fordi deres evt. polonium tændsats må være udløbet. Desuden kommer de næppe i havn igen?

Bombeflyene vil ikke kunne overleve.

Véd Putin det? Næppe! Der er ikke nogen, der har turdet fortælle ham, at hans kostbare atomvåben er våde kinesere. Fortæller man Putin sandheden, bliver man myrdet!

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Tyrkiets bekymring er legitim.

Indlæg af Thomas Man Jun 13, 2022 5:21 pm

Svenskere er terrorister - det véd vi jo godt.

Det ender med, at den lander i første omgang, dér, hvor jeg siger: Nemlig, at Finland går glat igennem - og svenskernes ondartede, kriminelle og perverse natur kræver en længere udredning.

Jeg ser ikke nogen grund til, at det skal være en betingelse for finsk medlemskab, at Sverrig også bliver medlem.

Nu er det jo velkendt, at Danmark også er værtsland for terroristiske organisationer med speciel forbindelse til SF/Enhedslisten. Problemet er her, at medlemmerne af Folketinget ikke er de egentlige magthavere i partierne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Stoltenberg

Indlæg af Thomas Tirs Jul 05, 2022 12:49 pm

glemte at tænde for mikrofonen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Det er vel kun Stoltenberg, der kunne flikke dette sammen.

Indlæg af Thomas Tirs Jul 05, 2022 4:27 pm

Det spørgsmål, jeg stiller mig er:

Hvilke konsekvenser har det for det politiske billede i Danmark:

  1. Hvad sker der med terroristen tidl. minister Torben Lund. At han er terrorist er klingende klart; man kan kun se på hans perverse agerende som medlem af Europa-parlamentet.
    Det er så bare ét aspekt af hans ulækre perversion. Om han bliver tævet ihjel p.gr.a. hans momssvindel og bedrageri af fagbevægelsen eller fordi han er terrorist eller fordi hans rufferi og overgreb mod mindreårige for Prins Henrik og andre ulækre bøssedyr som formand for Landsforeningen Ungbo. Det er ligegyldigt - bare det bliver offentligt og smertefuldt - specielt smertefuldt.
    Dem, jeg afskyr har naturligvis lavet langt mere kriminalitet end, at jeg de synes, at jeg er et dum svin.
  2. Det må også få konsekvenser for terroristerne i SF/Enhedslisten, at jeg vil se med skadefro sindsro på at medlemmerne af Enhedslistens folketingsgruppe kreperede af at få smadret hovedet af en hammer fra en kriminel indvandrer - det gider jeg ikke gøre en hemmelighed ud af.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Stoltenberg og EU parlamentet.

Indlæg af Thomas Ons Jul 13, 2022 9:55 pm

Det væsentlige er - set fra et dansk synspunkt, at danskerne holdt deres forbandede kæft.
Ellers ikke noget videre. En irer skulle have en over snydeskaftet; men ellers.....
Tyskerne kom op at skændes indbyrdes; så heller ikke noget nyt dér.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Forsvarsministermøde.

Indlæg af Thomas Fre Okt 14, 2022 12:32 am

Vores krigsminister har været meget tavs i den forbindelse.

Det er i sig selv bemærkelsesværdigt:

  1. Al den stund, at man sammen med Norge og Tyskland har bestilt 16 Zuzanna i Slovakiet - til Ukraine.
  2. Den fortsatte ballade omkring Lars Findsen. Hvad der egentlig ligger bag ved, aner jeg ikke. Men der er noget, der ikke rimer.
  3. Undersøgelserne omkring sabotagen af Nord Stream 1 og 2. Her holder man nysgerrige væk med den gamle ammunitionsdump som forklaring. Det er så nok sandt nok, men det er særdeles belejligt, at nysgerrige naboer har at holde sig væk.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Stoltenberg

Indlæg af Thomas Lør Nov 05, 2022 5:53 pm

Begynder at blive en lille smule utålmodig med Erdogan.

Han er eddikesur, for at sige det rent ud.

Jeg lader selv folk om at finde ud af, hvad der er skæg og hvad der er snot i det pressemøde.

Erdogan har fået, hvad han bad om, så "Hvad dælen nøler I efter"?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty med Hollands forsvars- og udenrigsminister.

Indlæg af Thomas Man Nov 14, 2022 8:58 pm

Medlem af den nordiske bande.

Men det betyder, at man nu er nede i detailplanlægningen, hvorfor Stoltenberg skal til den Haag for at klappe kage.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty For en gangs skyld en oplysende pressekonference!

Indlæg af Thomas Ons Nov 30, 2022 12:46 am

Det møde er hektisk på grænsen til det kaotiske.

  1. Det er ikke manglende vilje: Jeg vil næsten garantere for at politikere og embedsmænd fiser rundt mellem hinanden, mens Nato sekretariatet forsøger at samle dusinvis af lister og sedler skrevet på bagsiden af dokumenter og kuverter. Alene den omstændighed at Danmark har sendt mindst to sendinger nødgeneratorer af sted. Man rydder beredskablagrene og materiel af vidt forskellig årgang (sådan noget som en transformator skal renoveres en gang hver 10.-20. år - også er den så god som ny; men det betyder også at reparationsmateriellet har vidt forskellig alder - noget er formentlig flikket sammen umiddelbart efter elektronens opdagelse. For slet ikke at tale om drifkraften til generatorerne).
  2. Luftværnsmateriellet som Ukraine får et tilsvarende af vidt forskellig årgang. HAWK fra Spanien er et system fra 1960 - og er måske/måske ikke blevet renoveret/opdateret i det forløbne halve århundrede. Vi taler om depotvåben, og "depot-børger" er som bekendt sjældent dem med den mest lysende flid og intelligens.
  3. Det tal, jeg har hørt er, at kun 3% af de raketter russerne skyder med når frem tll målet (naturligvis forudsat at russerne overhovedet sigter). Det betyder imidlertid, at luftværnsbatterierne tygger sig igennem ammunitionen med en rasende fart og spørgsmålet er om der overhovedet er mere ammunition til alle de vidt forskellige systemer, som er blevet afsendt.
  4. Danmark leverer ikke særlig mange våben, fordi dem vi havde har vi foræret til de baltiske lande for 20-30 år siden. Steff-Houlberg får nok også ryddet gevaldigt op i lagerbeholdningen af dåsemad. Dåsemaden, der har passeret sidste salgdato bliver man ikke syg af at spise; men den smager "underligt".
  5. Det fantastiske er at man med så kort varsel rent faktisk kan trække på 20-30 nationers nødberedskab (af - med garanti - stærkt varierende standard og kvalitet)
  6. Det er så også et problem, at det krigsmateriel som Ukraine har fået "doneret" af russerne næppe heller er i hvad man i Nato vil kalde: Funktionsduelig stand - og det er så endda inden ukrainerne banker buler i det på slagmarken. Det materiel vi ser på video'erne er det, der er så medtaget, at man ikke gider bjerge det.



Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Her med Ursula von der Leyen.

Indlæg af Thomas Ons Jan 11, 2023 2:35 pm

Hvis Putler havde troet, at han kunne skabe splid mellem Europa og USA med trusler og voldelige overfald, øhhh..... så tog han så gruelig fejl.

Der er i infrastrukturspørgsmål både et sikkerhedspolitisk perspektiv - så vel som iskold kasse. Vi kunne se det med broerne over Storebælt og Øresund. Pointen er, at offentlige investeringer er ikke nødvendigvis blot socialhjælp - i det, vi kan gøre transporten mere effektiv, så er der penge at tjene for alle. Herunder bedre reallønninger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty 17/3 2023 Tyrkiet vil godkende Finlands optagelse i Nato.

Indlæg af Thomas Fre Mar 17, 2023 10:36 pm

Hvad mon fik Erdogan til at skifte holdning?

Et gæt er: Nedskydningen af den drone i internationalt luftrum.
Nogen har forklaret ham, at det er ikke nok at eliminere den russiske flåde fra Sortehavet - den russiske flåde skal elimineres HELT!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty 4/4 2023

Indlæg af Thomas Tirs Apr 04, 2023 5:37 pm

Finland er optaget som fuldt medlem af Nato.

Med Ukraines udenrigminister.

Derefter med USA's udenrigsminister.

Med Finlands præsident.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Stoltenberg fortsætter.

Indlæg af Thomas Ons Jul 05, 2023 7:40 am

Det er dybt overraskende, at den sunde fornuft indtil videre vinder.

Mig selv på facebook skrev:Nå, så er det officielt.
Ingen tvivl om, at han er manden, der kan bevare overblikket og manøvrere.
Sandheden er, at ingen i Europa er reelt imod at betale for sikkerheden - vi vil bare ikke tages til indtægt.
USA indser så småt, at Europa er vital for USA's interesse.
At Jens Stoltenberg er personligt dygtig og har holdt sammen på skidtet under en af de 2-3 værste præsidenter i USA's historie.
Samtidigt har han tumlet en præmiepsykopat i Rusland, der kan få Hitler til at se ud som en flink fyr.
Europa er den sædvanlige samling af småt begavede forvirrede hoveder.
Og så blev de miljøfimsende, kriminelle i SF/Enhedslisten ikke af med Mette Frederiksen. Danske Bank slap ikke af med Lars Løkke.

Danmark har fulgt en begavet politik: Vi har - som sådan - ikke noget imod at betale og yde en indsats; men vil ikke være pengemaskine for forsvarsindustrien. Danmark har valgt sine leverandører ud fra en nøgtern overvejelse af balancen mellem kvalitet, pris og service. Fejldispositioner har ikke været større end vi bare kan smide lortet væk og sige: Naaaj, hvor var det ærgerligt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Stoltenberg 12/1-22 og senere. Empty Sv: Stoltenberg 12/1-22 og senere.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum