Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ansatte siger op i protest mod udflytninger

3 deltagere

Go down

Ansatte siger op i protest mod udflytninger Empty Ansatte siger op i protest mod udflytninger

Indlæg af Gorrion Fre Nov 27, 2015 3:17 pm

Størstedelen af de ansatte vil flere steder ikke flytte med arbejdspladsen, og hos flere styrelser kan det derfor tage år at genoprette fuld funktionsevne.
http://www.dr.dk/nyheder/politik/ansatte-siger-op-i-protest-mod-udflytninger

Jeg kan nu godt forstå det.....
Det vil altid være vigtigere at prioritere familien og det sociale netværk end et arbejde....

Jeg har dog forståelse for at man vil støtte provinserne og udkantsområder, men om dette er den rigtige løsning er jeg "sku" i tvivl om.
Det er et noget tveægget sværd.

Jeg frygter jo især de mange sager der ligger i de forskellige styrelser, hvor det også drejer sig om tunge sager, og hvor en afklaring er nødvendig for at disse kan komme videre i deres liv.
Arbejdsskadestyrelsen har især ofte nogle vigtige sager der har afgørende betydning for hvordan disse ramte mennesker kan komme blot lidt på fode igen, og det er i forvejen sager der tager noget tid, og som næsten altid ankes ved et afslag.

Hvis der så kommer op til 2 års ekstra ventetid "eller mere?" end det der er i forvejen, samt at kvaliteten af sagsbehandlingen bliver forringet i mange år frem. ja så er man jo ude i at sociale myndigheder af anden vej i mellemtiden er nød til at træde til da denne familie med stor sandsynlighed bryder sammen.

Jeg håber dog det bedste for de ansatte uanset hvilken styrelse de er i, det er fuldt forståeligt at de fleste vælger ikke at flytte med.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ansatte siger op i protest mod udflytninger Empty Sv: Ansatte siger op i protest mod udflytninger

Indlæg af Nærigfryns Fre Nov 27, 2015 6:36 pm

5 år med forringet effektivitet og enorme regninger til konsulenthuse, så er vi vel tilbage på status quo. Om det har andre effekter vil tiden vel vise

Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ansatte siger op i protest mod udflytninger Empty Hmmm......

Indlæg af Thomas Fre Nov 27, 2015 8:22 pm

Jeg tror nu snarere, det er fordi man vil af med en uduelig enhed. Har selv været med til at lave nummeret. Ingen flyttede med........
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ansatte siger op i protest mod udflytninger Empty Sv: Ansatte siger op i protest mod udflytninger

Indlæg af Gorrion Lør Nov 28, 2015 1:41 am

Thomas skrev:Jeg tror nu snarere, det er fordi man vil af med en uduelig enhed. Har selv været med til at lave nummeret. Ingen flyttede med........

Mjoo tjoo....hvis det er en afspejling af hvad vi ser på Christiansborg hvor skandalen i Skat er en direkte konsekvens af politisk uduelighed...ja så kan man godt frygte for kvaliteten.

Når det så er sagt....

Hvis man tager 10 punkter i livet som har en vis tyngde og vigtighed, så er arbejdet på plads nummer 9 eller 10....
Der hvor arbejdet faktisk vejer tungt er det forhold at det kan skabe venskaber.....arbejdet i sig selv har yderst lille værdi.

At Jørn Neergaard Larsen og Joachim B Olesen har en anden mening er helt uden betydning, og man gør faktisk klogt i at gøre det stik modsatte af hvad de siger.....faktisk vil jeg opfordre til det!

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ansatte siger op i protest mod udflytninger Empty Sv: Ansatte siger op i protest mod udflytninger

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum