Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Pas på Super Connie

2 deltagere

Go down

Pas på Super Connie Empty Pas på Super Connie

Indlæg af Thomas Tirs Jan 31, 2012 5:20 pm

Lockheed
E ting er at Danske Bank lyver og flamer på blogs; men når de direkte generer SuperConnie - så får de røven på komedie.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Pas på Super Connie Empty Sv: Pas på Super Connie

Indlæg af Shintai Tirs Jan 31, 2012 6:19 pm

Det er det jeg har sagt hele tiden.

Det er kun lobbyisterne som Vestager og the usual der er imod med deres finanssektor partistøtte i ryggen. Det er netop også grunden til at demokratiet er i fare. Vi oplever jo netop i dag fælgevirkningerne når finanssektoren får betalt sig til politisk magt. USA lempede man reguleringer massivt og vi fik subprime. I Danmark har vi fået afdragsfrit, flex, boligskattestop osv.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Pas på Super Connie Empty Sv: Pas på Super Connie

Indlæg af Thomas Tirs Jan 31, 2012 7:24 pm

Shintai skrev:Det er det jeg har sagt hele tiden.

Det er kun lobbyisterne som Vestager og the usual der er imod med deres finanssektor partistøtte i ryggen. Det er netop også grunden til at demokratiet er i fare. Vi oplever jo netop i dag fælgevirkningerne når finanssektoren får betalt sig til politisk magt. USA lempede man reguleringer massivt og vi fik subprime. I Danmark har vi fået afdragsfrit, flex, boligskattestop osv.

Jeg tror så også at SuperConnie har en struds eller to at plukke med Finansrådet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Pas på Super Connie Empty Sv: Pas på Super Connie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum