Zerlensky på Skrydstrup.
Side 1 af 1
Zerlensky på Skrydstrup.
Det var det, han kom efter!
Selv kronprissesen måtte lette røven.
Jeg havde på fornemmelsen, at noget var i gære, da statsminister, udenrigsminister og forsvarsminister havde et møde på Skrydstrup.
Det er så også en besked til Forsvarskommandoen, som man ikke kan stole på. Der er politisk enighed - og Nordsjælland har bare at lukke arret.
Selv kronprissesen måtte lette røven.
Jeg havde på fornemmelsen, at noget var i gære, da statsminister, udenrigsminister og forsvarsminister havde et møde på Skrydstrup.
Det er så også en besked til Forsvarskommandoen, som man ikke kan stole på. Der er politisk enighed - og Nordsjælland har bare at lukke arret.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Pressemøde med Mark Rutte:
Nu skal vi lige se om man kan få det danske pressemøde.
Hvad er spillet bagved:
tja.. Zerlinsky har nok et par motiver:
Den danske regering:
- Personlig sikkerhed for ham og konen. Et snigmord er vanskeligt at gennemføre, når man ikke aner, tid og sted for personen opholdssted. Konen ser ikke glad ud - jeg tror hun er bange.
- Gøre Putin til grin: Det er naturligt for en komiker - og han kan gøre det.
- Sikre leverancen af F-16.
Den danske regering:
- Få tømt danske depoter for ukurrant materiel og ammunition.
- Få en ordentlig handelsposition for indkøb af våben. De franske CAESAR er ikke velegnede. Der er mange indvendinger - når man kan se, at tjekkiske selvkørende kanoner kan fås til en rimelig pris. Tilsvarende med Harpoon, der alvorligt nærmer sig sidste salgsdato.
- Skamme Norge til at hoste op med de overflødige F-16.
Fabrikanterne HAR set at regeringen tager den store tegnebog frem - og nogle af dem er fortsat i den vildfarelse, at de bare kan lægge på prisen.
Lignende emner
» Trident Juncture 2018
» F-35 Lightning II og Skrydstrup.
» Ting, jeg lægger mærke til:
» F-35
» Var Ingelise Skrydstrup en af AFRs spindoctors
» F-35 Lightning II og Skrydstrup.
» Ting, jeg lægger mærke til:
» F-35
» Var Ingelise Skrydstrup en af AFRs spindoctors
Side 1 af 1