Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg er igen bannet på facebook.

Go down

Jeg er igen bannet på facebook. Empty Jeg er igen bannet på facebook.

Indlæg af Thomas Man Jun 27, 2022 8:22 am

Ikke at det overrasker! Specielt lader det til, at min kampagne mod Danske Banks bøssedyr (skolelæreren - ja, det er et modbydeligt skældsord - og voldtægtsforbryderen Søren Pape Poulsen, hvis nogen skulle være i tvivl?) og mine deraf følgende beklagelser over at skadedyret stadig trækker vejret - og så så larmende. Ja, den har medført et vist ubehag!
Heldigvis!! Hvis jeg ikke er bannet i flere måneder om året, så har jeg vist mig for slibrigt underdanig overfor kriminelle.

Ellers går det såmænd udmærket:

  • Over halvdelen af Dansk Folkepartis Folketingsgruppe er blevet smidt ud - øh... er gået selv. Så skræmmebilledet, at Søren Pape Poulsen kunne blive statsminister og nogensinde kunne komme i regering, det perspektiv forekommer rimeligt fjernt.
  • Nazi-luderen, landsforræderen, feltmadrassen og værnemageren: Skolelæreren (uha... der var det ulækre ord igen!) Marie Krarup bliver smidt ud.
  • Desværre har jeg ikke fået indført dødstraffen under tortur med offentlig henrettelse - endnu....
  • De kriminelle i Enhedslisten - tja, dem overlader vi til de voldskriminelle narkohandlere.
  • Det lader til (via ubekræftede rygter - så det er nok sandt), at en Challenger opererer fra Rumænien og udpeger mål til de danske donerede Harpoon.
  • Mette Frederiksen har talt dunder til EU-spidserne og vil yde massiv støtte til Polen, der tager slæbet med flygtningene fra Ukraine. Mon ikke der kommer En aftale i stand med værftet i Danzig om en serieproduktion af Hvidtfledt'er??? Mette Frederiksen er en træsk finke - jeg kan egentlig godt lide hende.
  • Miljøfimserne har ikke fået noget - udover en genbeplantning af de øde områder i Vestjylland..... Ålborg Portland får lempelser på energi-regningen, nu mangler vi bare benzinafgifterne og fjernelse af tobaksafgifterne. Plus en brutal forhøjelse af ejendomsskatterne i København og Nordsjælland.




Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34039
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum