Jeg er igen bannet på facebook.
Side 1 af 1
Jeg er igen bannet på facebook.
Ikke at det overrasker! Specielt lader det til, at min kampagne mod Danske Banks bøssedyr (skolelæreren - ja, det er et modbydeligt skældsord - og voldtægtsforbryderen Søren Pape Poulsen, hvis nogen skulle være i tvivl?) og mine deraf følgende beklagelser over at skadedyret stadig trækker vejret - og så så larmende. Ja, den har medført et vist ubehag!
Heldigvis!! Hvis jeg ikke er bannet i flere måneder om året, så har jeg vist mig for slibrigt underdanig overfor kriminelle.
Ellers går det såmænd udmærket:
Heldigvis!! Hvis jeg ikke er bannet i flere måneder om året, så har jeg vist mig for slibrigt underdanig overfor kriminelle.
Ellers går det såmænd udmærket:
- Over halvdelen af Dansk Folkepartis Folketingsgruppe er blevet smidt ud - øh... er gået selv. Så skræmmebilledet, at Søren Pape Poulsen kunne blive statsminister og nogensinde kunne komme i regering, det perspektiv forekommer rimeligt fjernt.
- Nazi-luderen, landsforræderen, feltmadrassen og værnemageren: Skolelæreren (uha... der var det ulækre ord igen!) Marie Krarup bliver smidt ud.
- Desværre har jeg ikke fået indført dødstraffen under tortur med offentlig henrettelse - endnu....
- De kriminelle i Enhedslisten - tja, dem overlader vi til de voldskriminelle narkohandlere.
- Det lader til (via ubekræftede rygter - så det er nok sandt), at en Challenger opererer fra Rumænien og udpeger mål til de danske donerede Harpoon.
- Mette Frederiksen har talt dunder til EU-spidserne og vil yde massiv støtte til Polen, der tager slæbet med flygtningene fra Ukraine. Mon ikke der kommer En aftale i stand med værftet i Danzig om en serieproduktion af Hvidtfledt'er??? Mette Frederiksen er en træsk finke - jeg kan egentlig godt lide hende.
- Miljøfimserne har ikke fået noget - udover en genbeplantning af de øde områder i Vestjylland..... Ålborg Portland får lempelser på energi-regningen, nu mangler vi bare benzinafgifterne og fjernelse af tobaksafgifterne. Plus en brutal forhøjelse af ejendomsskatterne i København og Nordsjælland.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Så er man bannet fra Facebook igen.
» Så er man bannet igen!
» Hold da op, hvor må folk kede sig!
» Danske Bank hæver renten igen, igen, igen..igen...
» Det rager befolkningen en høstblomt hvem der er eller bliver nye ministre.....igen igen....igen
» Så er man bannet igen!
» Hold da op, hvor må folk kede sig!
» Danske Bank hæver renten igen, igen, igen..igen...
» Det rager befolkningen en høstblomt hvem der er eller bliver nye ministre.....igen igen....igen
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum