Hold da op, hvor må folk kede sig!
Side 1 af 1
Hold da op, hvor må folk kede sig!
17 gæster på dette forum! Det stiller vælgermøder i skammekrogen.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Schopenhauer synes godt om
Det bliver ikke bedre med kedsommeligheden.
Forum var her mandag morgen oppe på 25 samtidige besøgende, hvad jeg ikke helt forstår - udover at kællingerne på venstrefløjen er noget af det mest kedsommelige.
Skulle det være fordi nogen også har opdaget, at der foregår noget med Nationalbanken og statsobligationerne, som ikke interesserer pressen?
Skulle det være fordi nogen også har opdaget, at der foregår noget med Nationalbanken og statsobligationerne, som ikke interesserer pressen?
Så er jeg bannet - igen fra fjæsbogen.
Thomas skrev:Forum var her mandag morgen oppe på 25 samtidige besøgende, hvad jeg ikke helt forstår - udover at kællingerne på venstrefløjen er noget af det mest kedsommelige.
Jeg tror, det var for at advokere for, at det ækle bøssesvin, voldtægtsmand og - ikke mindst - skolelærer (værre ukvemsord findes ikke) skulle henrettes offentligt under tortur.
Som Søren Pape, som justitsminister sagde: Den blødsødenhed overfor voldsforbrydere må holde op.
Jeg aner ikke, hvad der sker i øjeblikket! 37 stk.
Jeg så vi var oppe 37 samtidige.
Skulle det, jeg skriver virkelig være så interessant? Åbenbart. Forhåbentligt banksvin, flextumper og skolelærere på vej i juicepressen?
Skulle det, jeg skriver virkelig være så interessant? Åbenbart. Forhåbentligt banksvin, flextumper og skolelærere på vej i juicepressen?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|