Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Så er man bannet igen!

Go down

Så er man bannet igen! Empty Så er man bannet igen!

Indlæg af Thomas Tirs Jan 19, 2021 3:05 pm

På Facebook - altså!

Det kan der være flere grunde til.

  1. Jeg skrev at Corona er plat og svindel.
    Det kan ikke lade sig gøre at lave en vaccine mod influenza! Sagen er, at influenza forårsages af ikke én men en række RNA-vira, der alle er indbyrdes beslægtede. Lige så snart man har fundet en vaccine mod én type, så har influenza'en muteret væk fra vaccinen. Det er i sandhed et Sysifos arbejde!
    Bare for Type A influenza:

    H1N1, which caused Spanish flu in 1918, and Swine Flu in 2009
    H2N2, which caused Asian Flu in 1957
    H3N2, which caused Hong Kong Flu in 1968
    H5N1, which caused Bird Flu in 2004
    H7N7, which has unusual zoonotic potential
    H1N2, endemic in humans, pigs and birds
    H9N2
    H7N2
    H7N3
    H10N7
    H7N9, rated in 2018 as having the greatest pandemic potential among the Type A subtypes
    H6N1, which only infected one person, who recovered
    Dertil kommer at for f.eks. pest (yersenia pestis), som er en bakteriel infektion - og hvor virus vacciner ikke virker. Med sikkerhed ikke RNA-vira.
    Der er derimod en almindelig tilgængelig antibiotika behandling; men den skal indsættes indenfor de første 12 timer efter infektion, så derfor giver man et ordentligt hug antibiotika på den blotte mistanke.
  2. Min fortsatte hadefulde kampagne mod skolelærere, bøssedyr og banksvin rammer naturligvis brede segmenter af den kriminelle befolkning. Heldigvis gør det mig stærkt upopulær i de kredse.
    Selvfølgelig kan jeg ikke fordrage nogen af dem - jeg kan godt selv finde ud af, hvad jeg skal synes om.
  3. Mod banksvin, der ikke kan tælle til 20 med sokker på, så hjælper matematiske beviser ikke. Idioterne har ikke begreb skabt om, hvad Euler-Moscheroni-konstanten er for et dyr. Ikke at man véd ret meget om den - al den stund, at man ikke véd om den er transcendent f.eks.
  4. At skolelærere er stupide, ondartede, selvhævdende og modbydelige? Det er en plat konstatering på baggrund af mine mangeårige erfaringer med uddannelsessystemet, hvor jo mindre, jeg hørte efter, jo bedre resultater opnåede jeg. På universitetet kom jeg kun undtagelsesvis til forelæsningerne - sjældne undtagelser.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så er man bannet igen! Empty Jeg er ligeglad med om folk mener jeg er knald i låget.

Indlæg af Thomas Ons Jan 20, 2021 7:28 am

Bare det tjener mit formål.

Jeg tror såmænd ikke, at jeg får noget ud af det. I politik får man kun ros og opbakning, hvis det giver en mere bekvem lejlighed til at stikke én en kniv i ryggen.

Ingen tvivl om, at min dagsorden med bøssesvinet og skolelæreren Søren Pape Poulsen er, at gøre livet så ubehageligt som muligt for Danske Bank. Om det virker?Mjoohh, måske; men det er allerhøjst marginalt, fordi jeg tror faktisk, at der er mange, der er opmærksom på forholdet - Nationalbanken f.eks. Nationalbanken vil nok bruge lejligheden til at "hjælpe" de større banker med en håndsrækning: En FAST hånd.

Lars Løkke betvivler jeg har den store ambition. Løkke spiller nogenlunde den samme rolle som Ludwig Erhard gjorde i Tyskland - efter han gik af. Løkke véd alt om alle. Hvad Løkke konkret har på Kristian Jensen véd jeg ikke; men at dømme ud fra Kristian Jensens reaktionsmønster, så er det temmeligt ulækkert. Tilsvarende med ham Hristov/Poulsen fra DF. De to spradebasser har det til fælles, at de er fra Nordea.

Det bliver spændende at se, hvad 0% 2031 ender på i dag. Der er jo ikke nogen tvivl om, at der foregår en massiv pengeveksling fra USD til EUR i forbindelse med nedsmeltningen af Kina. I den forbindelse betyder det danske finansmarked utroligt lidt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så er man bannet igen! Empty Jeg bemærkede kun

Indlæg af Thomas Fre Jul 02, 2021 11:03 am

at Kinas problemer er interne og handlingsmønstret svarer til Hitler-Tysklands.

Jeg har på fornemmelsen, at det er en tidligere ven/bekendt, som har ruineret sig selv. Han var skolelærer og strejken har naturligvis elimineret hans pension.

Det er derfor, jeg kun giver gode råd - og kun når jeg er sikker på, at de ikke bliver fulgt. I dette tilfælde bestod muligheden, at tåben ville følge rådet - derfor har jeg ikke givet et godt råd.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så er man bannet igen! Empty Sv: Så er man bannet igen!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum