Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Man skal åbenbart til de indiske medier for at få nyt om Danmark?

Go down

Man skal åbenbart til de indiske medier for at få nyt om Danmark? Empty Man skal åbenbart til de indiske medier for at få nyt om Danmark?

Indlæg af Thomas Lør Nov 14, 2020 12:51 pm

Jeg havde spurgt mig selv, hvorfor man havde folk i Mali - her er begyndelsen på en forklaring.

Operation involving ground troops and helicopters.

Jep, det passer på det, man har sendt til Mali. Ikke at jeg tror, at det er danskere, der har været så behjertede at skyde svinet. Det har Frankrig Legionen til.

Det, jeg tror er sket fra et dansk perspektiv, er: Narkohandlende terrorister - som er SF/Enhedslistens stormtropper - har ladet oplysning om deres fjender komme til medlemmer af SF/Enhedslisten kundskab. De modbydelige forbrydere og skolelærere i SF/Enhedslisten har så sladret til politiet, når de har fået mordtrusler fra "miljøet". Disse terrorbevægelser vil altid prioriterer højest at dolke hinanden i ryggen.
Så bliver man nødt til at sende en "delegation" til MINUSMA. Skolelærerne i SF/Enhedslisten skal NOK sladre for de står på en eller flere af de stridende kriminelle organisationers dødsliste.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum