Boris Johnson
Side 1 af 1
Boris Johnson
overført til intensiv afdeling.
Selvfølgelig er han da ikke syg! Det må skyldes at spændetrøjen og gummicellen ikke formåede at moderere idiotens adfærd.
Jeg formoder der foregår noget andet - hvad det er, det ved jeg ikke? Normalt vil man i sådan en situation høre, at man skal have mere tid til familien og påtage sig andre vigtige opgaver, som f.eks. opdræt af laboratorierotter.
Selvfølgelig er han da ikke syg! Det må skyldes at spændetrøjen og gummicellen ikke formåede at moderere idiotens adfærd.
Jeg formoder der foregår noget andet - hvad det er, det ved jeg ikke? Normalt vil man i sådan en situation høre, at man skal have mere tid til familien og påtage sig andre vigtige opgaver, som f.eks. opdræt af laboratorierotter.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Jeg begynder at tro Boris Johnson skal aflives.
Manden er splitter gal.
Lad os være enige om en ting: Corona er ikke farlig - langt mindre end skoldkopper og mæslinger.
Yes, Prime Minister.
Lad os være enige om en ting: Corona er ikke farlig - langt mindre end skoldkopper og mæslinger.
Yes, Prime Minister.
Nå har psykopaten forstået beskeden?
Det burde han.
Nu skal vi bare have ham til at træde tilbage og udskrive nyvalg, så EU-modstanderne i Storbritannien kan smides væk.
Nu skal vi bare have ham til at træde tilbage og udskrive nyvalg, så EU-modstanderne i Storbritannien kan smides væk.
Det tog sin tid inden Storbritannien fik vredet armen rundt på tyskerne.
Storbritannien var kontingentfri i EU - af en årsag.
Det opdager Tyskland i denne tid.
Det opdager Tyskland i denne tid.
Lignende emner
» Brexit minister fyret
» Ukraine: Så kom silkehandskerne af!
» Stoltenberg og Mogherini
» Boris Johnson og Olaf Scholz
» Storbritannien
» Ukraine: Så kom silkehandskerne af!
» Stoltenberg og Mogherini
» Boris Johnson og Olaf Scholz