Brexit minister fyret
2 deltagere
Side 1 af 1
Brexit minister fyret
Brexit er i bund og grund tåbelig.
GBP falder tilbage til, hvor det skal ligge.
8½ kr/£
Det gør rublen også, den er 10 øre værd.
GBP falder tilbage til, hvor det skal ligge.
8½ kr/£
Det gør rublen også, den er 10 øre værd.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Sv: Brexit minister fyret
Nåmen så venter jeg lidt endnu inden jeg handler mine bøger på Amazon.co.uk :-)
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Sv: Brexit minister fyret
peter777 skrev:Nåmen så venter jeg lidt endnu inden jeg handler mine bøger på Amazon.co.uk :-)
Hæ....
Jo, det var en fyring!
Nu gider man ikke engang skjule det.
Desuden er der én, der er død af Novichok i Storbritannien - mon ikke man står til en ny udrensning af kommunister. Personligt venter jeg på nogle dødsfald i bankverdenen.
Desuden er der én, der er død af Novichok i Storbritannien - mon ikke man står til en ny udrensning af kommunister. Personligt venter jeg på nogle dødsfald i bankverdenen.
Boris Johnson
forlader regeringen.
Overhovedet ikke overraskende.
Jeg tror ikke, at det vil få negative konsekvenser for May. Boris Johnson har allerede fået mere end en advarsel i forbindelse med attentatforsøget på Skripal - nu er der så tilsyneladende en borger, der er død af Boris' hundeførers nonchalante behandling af svært toksiske substanser.
Det er lige så lidt overraskende, som velgørende, at Brian Mikkelsen skulle have mere tid til familien, fordi han har til de grader ikke alene dækket over Danske Banks kriminalitet; men direkte tilskyndet deres til pengevask og valutasvindel.
Overhovedet ikke overraskende.
Jeg tror ikke, at det vil få negative konsekvenser for May. Boris Johnson har allerede fået mere end en advarsel i forbindelse med attentatforsøget på Skripal - nu er der så tilsyneladende en borger, der er død af Boris' hundeførers nonchalante behandling af svært toksiske substanser.
Det er lige så lidt overraskende, som velgørende, at Brian Mikkelsen skulle have mere tid til familien, fordi han har til de grader ikke alene dækket over Danske Banks kriminalitet; men direkte tilskyndet deres til pengevask og valutasvindel.
To til trækker sig.
Det må de da ved Gud selv om.
De er så fimsede, at det kun kan gavne, at de går deres vej.
De er så fimsede, at det kun kan gavne, at de går deres vej.
Han gik selv.
Lad os se, hvad den Brexit bliver til.....
Og én til!
Og én til!
Dronningen skal evakueres fra London
i tilfælde af uroligheder.
Og Margrethe er klogeligt taget til Argentina. Det er der mere kød på: Bøf nærmere betegnet.
Venezuela var jo ikke ligefrem stedet?
Og Margrethe er klogeligt taget til Argentina. Det er der mere kød på: Bøf nærmere betegnet.
Venezuela var jo ikke ligefrem stedet?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum