Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Uffe Ellemann tager sig en LANG sommerferie.

Go down

Uffe Ellemann tager sig en LANG sommerferie. Empty Uffe Ellemann tager sig en LANG sommerferie.

Indlæg af Thomas Søn Sep 09, 2018 5:09 pm

Jeg håber bare, han er ved godt helbred og ondt lune.

Det er så også svært at forholde sig indenfor de selvpålagte rammer.


  • Danske Bank har i sin kriminalitet klart vist, at de og de Konservative er Putins forlængede arm - også kaldet lydige og villige instrumenter.
    Det er jo hele Nordsjælland, der kollapser. At de Konservative er marginalt begavede, har vi længe vidst - efter en kongerække med Bendt Betjent (formentlig smidt ud af politiet for at være dummere end de interne regelsæt tillader), Lene Espersen (ikke længere den talenden kavallergang; men den vrøvlende yverbetændelse), Platfoden (kan ikke tiltvinge sig større opmærksomhed end et øgenavn), Harry Potter - så vænner man sig til en vis reservation i vurderingen af talentmassen.
    Problemet er, at flextumperne i Kokkedal tror, at bare man stemmer konservativt, så bliver man reddet fra egen idioti.
    Sådan spiller klaveret ikke.
  • Uffe har så indtil nu ikke helt købt min påpegning af Danmarks helt centrale rolle som medlem af EU og Nato, hvilket gør os enestående i Norden. Samtidig er Danmark - som sådan - uafhængig af energiprisen. Der kan komme nogle afskedigelser af skolelærere og banksvin, nu da der ikke er oliepengene til at betale for, at de render rundt og laver ulykker.
    Fint nok; men det går også hurtigere end jeg troede.
  • Uffe har heller ikke forstået min påpegning af, at Ruslands forsøg på - ikke alene at skabe Trumps "alternative virkelighed"; men også en "alternativ valuta" baseret på guld - det er en gang latterligt vrøvl.
    En valuta's styrke er et spørgsmål om i hvilket omfang, man kan optage offentlig gæld og forrente den. Valutakursen regulerer så tilbage igen, hvis man skulle have investeret for lidt (og naturligvis kan offentlige investeringer betale sig - når man får kasseret de uduelige entreprenører) og betaler for høj en rente. Ak, ak, Ellemann!
  • Uffe har - fint nok - forstået, at i USA's politik sker der INGENTING før midtvejsvalget i november - tjo... der bliver formentlig dømt et sortiment af de sædvanlige vanekriminelle.
  • Rusland rasler stadig dybere ned i afgrunden militært. Det er kun fire år siden Nato besluttede at tage skeen i den anden hånd, da Rusland så tydeligt ikke havde i sinde at dø på en civiliseret vis - var heller ikke at forvente.
    At den russiske flåde skulle kunne dominere verdenshavene? Prøv at være seriøs et øjeblik og se på slæbebådene, de står til søs med.
    Alle politikere kender jo til urealistiske budgetter. Intet land kan jo bruge 20% af sit sparsomme BNP på oprustning gennem længere tid. 2% Her kan alle være med.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Uffe Ellemann tager sig en LANG sommerferie. Empty Det, jeg kan læse af Uffes indlæg:

Indlæg af Thomas Ons Nov 21, 2018 6:41 pm

Uffe er med på metoden af bedrageriet.

Så derfor er jeg også temmelig sikker på, at det er det Merkel og Løkke har på Trump.
Han har fattet banktransaktionen.

Der er kun én ting at sige:

Henret banksvinene i Danske Bank: Snart, langtrukkent og smertefuldt - specielt skal det gøre rigtig, rigtig ondt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Uffe Ellemann tager sig en LANG sommerferie. Empty Sv: Uffe Ellemann tager sig en LANG sommerferie.

Indlæg af Thomas Ons Nov 21, 2018 6:52 pm

Thomas skrev:Uffe er med på metoden af bedrageriet.

Så derfor er jeg også temmelig sikker på, at det er det Merkel og Løkke har på Trump.
Han har fattet banktransaktionen.

Der er kun én ting at sige:

Henret banksvinene i Danske Bank: Snart, langtrukkent og smertefuldt - specielt skal det gøre rigtig, rigtig ondt.

Gad vide om Uffe læser mig mere end jeg læser ham??? scratch
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Uffe Ellemann tager sig en LANG sommerferie. Empty Sv: Uffe Ellemann tager sig en LANG sommerferie.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum