Det rabler for Tulletåben.
Side 1 af 1
Det rabler for Tulletåben.
Egentlig ikke overraskende.
Selvfølgelig får LA ikke nogen indflydelse; men det gør Tulletåben heller ikke.
Der er noget, der tyder på, at Tulletåben er ved at blive knust. Han vræler jo som Hitler de sidste dage i bunkeren.
Tulletåben er slet ikke i en position til at stille krav. Det bedste idioten kan håbe på er, at regeringen ikke med fryd klipper fingrene af ham med en sløv grensaks. Hvis idioten tror, at han får det lettere under en Socialdemokrat? Så tager han da fejl.
Selvfølgelig får LA ikke nogen indflydelse; men det gør Tulletåben heller ikke.
Der er noget, der tyder på, at Tulletåben er ved at blive knust. Han vræler jo som Hitler de sidste dage i bunkeren.
Tulletåben er slet ikke i en position til at stille krav. Det bedste idioten kan håbe på er, at regeringen ikke med fryd klipper fingrene af ham med en sløv grensaks. Hvis idioten tror, at han får det lettere under en Socialdemokrat? Så tager han da fejl.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Selvfølgelig
skal vi genindføre dødsstraffen!
Hak roen af det svenske banksvin til Tulletåben.
Hak roen af det svenske banksvin til Tulletåben.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Så forsvandt Vistisens
Indlæg - som en russer formentlig har skrevet for ham - ned i skidtspanden.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Løkke har ikke brugt,
hvad han har på Tulletåben.
Så længe, han kan stille uspiselige betingelser nok op, så ville Tulletåben ikke i regering.
Formentlig kommer det landsforræderiske banksvin aldrig i regering.
At narrehovedet forsøger at køre sagen ind over socialdemokratiet viser bare, at han ikke har fattet en skid. Det vil alene føre til en strammere linje overfor banksvinet efter et valg.
Selvfølgelig ved Lars Løkke alt om Tulletåbens kriminalitet.
Så længe, han kan stille uspiselige betingelser nok op, så ville Tulletåben ikke i regering.
Formentlig kommer det landsforræderiske banksvin aldrig i regering.
At narrehovedet forsøger at køre sagen ind over socialdemokratiet viser bare, at han ikke har fattet en skid. Det vil alene føre til en strammere linje overfor banksvinet efter et valg.
Selvfølgelig ved Lars Løkke alt om Tulletåbens kriminalitet.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Hvorfor er Tulletåben så hysterisk - netop nu?
Mit gæt er, at Løkke har sat ham skakmat i øjeblikket.
Lad os lige få et overblik over tankespindet:
Det hele bygger på, at Dansk Folkeparti ikke skal have noget som helst - intet. Hverken Sydbank eller Nordea skal have nogen som helst hjælp.
Jeg har bare taget og sammenholdt flyvestationernes placering med valgkredsene.
Tulletåben aner nok uråd; men han véd ikke, hvor slemt, han kommer til at betale for landsforræderne.
Dernæst lagde jeg mærke til Merkels fjantede tøsefnis til Lars Løkke.
Om det bliver til noget - og i givet fald - hvor meget af det? Tja, det véd jeg ikke.
- Løkke har lukket kæften på landsforræderen Nazi-Marie og smidt hendes hundefører ud af landet. (Den Satans indvandring af russiske kriminelle).
- Det listelige lille initiativ med "De Ti" EU-lande, der går i et forsvarssamarbejde - ret så nært: En fælles Hollandsk, Belgisk og Dansk "Specialoperationsenhed". Undskyld; men kommer man en Europa-hær i EU regi nærmere?
- Tulletåben kan jo ikke så godt være Nato-modstander nu da hans toksiske affaldskværn til Nazi-Marie er afsløret for alle der gider beskæftige sig med sagen.
Jeg tror det bliver meget værre: Jeg tror, at der kommer en Transport Group med tysk deltagelse, som vedtages på topmødet. - Jeg tror en eskadrille C-27J Spartan - betalt af bøder til Danske Bank (det passer nogenlunde med 1½ mia. kroner) - hvilket fik Brian Mikkelsen til at gå i spagat!
Det fine er, at Dansk Folkeparti allerede har stemt ja til besætningerne!
Men ikke fem flade ører til Dansk Folkeparti's medlemmer. - Kunne Løkke være så ond, at indkøbe de gamle CH-47D, som hollænderne er ved at udskifte med F'ere. Det vil passe med en eskadrille. Fidusen er, at den kan løfte en 20' container. Kan man få den vedligeholdt af hollænderne? Ja, selvfølgelig kan man det!
- Fennec eskadrillen overføres til EU-kommandoen.
- Jeg tror så også, at man vil tilknytte en eskadrille Atlas, som stationeres på Leck (lige syd for grænsen).
- En eskadrille C-17 Globemaster, som tyskerne har fået fingre i?
Lad os lige få et overblik over tankespindet:
Fly________ | Løfteevne/tons | Stationering. |
Chinook | 10 | Karup |
Spartan | 10 | Ålborg/evt. Tirstrup. |
Hercules | 20 | Ålborg |
Atlas | 40 | Læk |
Globemaster | 80 | Billund |
Det hele bygger på, at Dansk Folkeparti ikke skal have noget som helst - intet. Hverken Sydbank eller Nordea skal have nogen som helst hjælp.
Jeg har bare taget og sammenholdt flyvestationernes placering med valgkredsene.
Tulletåben aner nok uråd; men han véd ikke, hvor slemt, han kommer til at betale for landsforræderne.
Dernæst lagde jeg mærke til Merkels fjantede tøsefnis til Lars Løkke.
Om det bliver til noget - og i givet fald - hvor meget af det? Tja, det véd jeg ikke.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Tulletåben
Er så ubeskrivelig dum!
Afgiftslettelser på biler er faktisk noget Dansk Folkepartis vælgere i Jylland godt kan lide.
Man skal bare lade banksvinet rende rundt og hyle et stykke tid, så dummer han sig.
Afgiftslettelser på biler er faktisk noget Dansk Folkepartis vælgere i Jylland godt kan lide.
Man skal bare lade banksvinet rende rundt og hyle et stykke tid, så dummer han sig.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Nu går Løkke efter struben.
Tulletåben skal finde på en forvrøvlet forklaring.
Nu kommer Nordea-svinet, Tulletåben, i klemme - kriminel, som han er.
Løkke er da udmærket klar over, at Tulletåben er banksvin - et svensk banksvin - oven i købet.
Nu har han lukket for tilnærmelser til kommunisterne med bilskatteforslaget. Fidusen er jo, at skatten på biler skal ned. Det er jo ikke de psykopatiske, miljøfimsende skolelærere, der skal have skattelettelser.
Skolelærere skal fyres og smides væk - de har jo ikke penge tilbage i deres pensionsordning.
Nu er Nazi-Marie jo offentligt afsløret som værende en landsforræder. Søren Espersen er en fjendtlig efterretningsagent, som man passende kan henholde i uvidenhed - subsidiært - bruges til at kanalisere information, som russerne skal have (så kan man altid lyve for dem, når det passer én).
Det bliver Tulletåbens vælgere, der kommer til at betale.
Tulletåbens ejer, Nordea, skal betale for landbruget. Og Nykredit skal betale for konverteringen af bankgælden.
At Tulletåben ikke vil betale for de italienske banker stemmer ikke med, at han synes, at det er i orden, at Danmark skal betale for Nordea!
Nu kommer Nordea-svinet, Tulletåben, i klemme - kriminel, som han er.
Løkke er da udmærket klar over, at Tulletåben er banksvin - et svensk banksvin - oven i købet.
Nu har han lukket for tilnærmelser til kommunisterne med bilskatteforslaget. Fidusen er jo, at skatten på biler skal ned. Det er jo ikke de psykopatiske, miljøfimsende skolelærere, der skal have skattelettelser.
Skolelærere skal fyres og smides væk - de har jo ikke penge tilbage i deres pensionsordning.
Nu er Nazi-Marie jo offentligt afsløret som værende en landsforræder. Søren Espersen er en fjendtlig efterretningsagent, som man passende kan henholde i uvidenhed - subsidiært - bruges til at kanalisere information, som russerne skal have (så kan man altid lyve for dem, når det passer én).
Det bliver Tulletåbens vælgere, der kommer til at betale.
Tulletåbens ejer, Nordea, skal betale for landbruget. Og Nykredit skal betale for konverteringen af bankgælden.
At Tulletåben ikke vil betale for de italienske banker stemmer ikke med, at han synes, at det er i orden, at Danmark skal betale for Nordea!
Henret det svenske banksvin: Tulletåben.
Sidst rettet af Thomas Lør Okt 20, 2018 1:53 am, rettet 1 gang
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Fidusen er:
At bilafgifterne skal ned.
Nu sænker man dem i miljøfimseriets hellige navn. Så kan man altid sænke dem for dieselbiler. Hele planen er vanvittig, hvis man har to hjerneceller; men det har miljøfimserne ikke!
Nu sænker man dem i miljøfimseriets hellige navn. Så kan man altid sænke dem for dieselbiler. Hele planen er vanvittig, hvis man har to hjerneceller; men det har miljøfimserne ikke!
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Nu strammer rebet om Tulletåben.
Nordea vasker Putins penge.
De offentliggjorte beløb er forholdsvis små 2-300 mio. kr. Men de skal nok lande Tulletåben i fedtefadet.
Nej, hvor er det dog synd for de perverse banksvin - hun skal da bare slås ihjel. Det kan Putin selv ordne.
Berlingske
Men det lader til, at være gjort på samme måde: Gennem åbningen af en remburs.
Spørgsmålet er ikke så meget, hvordan det er kommet mellem Nordea og den Litauiske Bank - det er, hvordan pengene er kommet videre fra Nordea - eller til Nordea. Altså, hvis hvidvasken følger samme mønster som Danske Bank har anvendt.
De offentliggjorte beløb er forholdsvis små 2-300 mio. kr. Men de skal nok lande Tulletåben i fedtefadet.
»Vi må nok erkende, at vi historisk er blevet misbrugt til hvidvask, og at vores forsvar på hvidvaskfronten ikke har været stærkt nok. Det er vi meget, meget kede af, og det beklager vi,« siger risikochef Julie Galbo.
Nej, hvor er det dog synd for de perverse banksvin - hun skal da bare slås ihjel. Det kan Putin selv ordne.
Berlingske
Bill Browder har også anklaget Nordea for at være brugt til hvidvask i Norge, Sverige og Finland.
Han siger at have bevis for mistænkelige transaktioner til en værdi af 2,7 milliarder kroner.
Men det lader til, at være gjort på samme måde: Gennem åbningen af en remburs.
Spørgsmålet er ikke så meget, hvordan det er kommet mellem Nordea og den Litauiske Bank - det er, hvordan pengene er kommet videre fra Nordea - eller til Nordea. Altså, hvis hvidvasken følger samme mønster som Danske Bank har anvendt.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Nu er Tulletåben sur på Socialdemokratiet.
Torskedum, som han er.
Hvis idioten tror, at Socialdemokraterne vil være mere nænsomme mod Dansk Folkeparti, så tager han fejl.
Sagen er, at Tulletåben ikke har noget valg - han er tvunget til at gøre som Lars Løkke siger.
Hvis Tulletåben ikke peger på Lars Løkke, så siger han: NÅ!
Venstre skal nok få sit program igennem med en Socialdemokratisk regering.
Hvis idioten tror, at Socialdemokraterne vil være mere nænsomme mod Dansk Folkeparti, så tager han fejl.
Sagen er, at Tulletåben ikke har noget valg - han er tvunget til at gøre som Lars Løkke siger.
Hvis Tulletåben ikke peger på Lars Løkke, så siger han: NÅ!
Venstre skal nok få sit program igennem med en Socialdemokratisk regering.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Tulletåben undsiger Søren Espersen
hvad angår Vestager som kommissionsformand.
Det tro pokker, for det vil gøre ondt (for alvor) på Nordea. Nordea holder sin lille tæppetissende chihuahua i kort snor.
Søren Espersen undgik galgen ved at pande landsforræderen Nazi-Marie ned - det kostede en delvis genindførelse af værnepligten (og hærchefen får antagelig en tur i buret). Aflivningen af Nazi-Marie - sådan rent fysisk - vil man overlade til Putin, som nok vil være sur over den skade hendes talentløshed har påført ham.
Espersen er formentlig blevet orienteret om de klø som Tulletåben står til som det kvalmende og ulækre banksvin, han er. Espersen må have fået noget at vide om, hvad det er Nordea har på Tulletåben - ellers havde Espersen ikke turdet træde skiderikken sådan over ligtornene.
Der er et argument for værnepligt; men kun i trænet:
Hele vognmandsbranchen er pilrådden - både på arbejdsgiver og lønmodtager siderne - det har den altid været. (Jimmy Hoffa var jo chaufførernes fagforening). Der er på den ene side set sådan en mangel på chauffører, at man importerer polakker o.lign.; men på den anden side er overenskomsterne så underlige med køretidsbestemmelser, der konsekvent overtrædes - ikke noget man kan kalde en dynamisk branche.
Vognmandsbranchen er et af de få steder, hvor en arbejdskamp vil kunne være en alvorlig samfundsmæssig belastning: Vi så jo med lærerstrejken, at de undermålere ikke mødte andet end velfortjent foragt.
Derfor kan der være et formål med at have en militær indgriben, så en 900 lastbiler kan holde de mere vitale funktioner i gang. Det er et område arbejdsmarkedets parter ikke har været i stand til at håndtere. Her kommer det hele ned til den overbelastede infrastruktur i Tyskland - det er vanvittigt at så megen af transittrafikken skal køre på landevej. Transit passagertrafik skal ordnes med fly og gods med bane (i det omfang, det ikke er nemmere at sejle).
Resten af værnepligten skal man bare nedlægge igen, når de uduelige majorer bliver smidt ud (går på pension).
Jeg så den video, som Lars Løkke havde lavet af en vagtafløsning fra Livgarden: I Guder! Det var skrækkeligt at se på, hvordan de kom dalrende i deres åndssvage hatte - stregerne mellem fliserne var blevet til deciderede terrænhindringer.
Vi ser jo med Dansk Folkeparti, hvordan man er i galloperende afvikling af EU-modstanden.
Valgets udfald vil jeg end ikke gætte på! Der er alt for mange "borgerlige" og useriøse partier, der sværmer rundt med nuttede bøssekarle, som anser deres lokale variant af pervers for værende en kvalifikation. Det strækker sig til Riskær, der mener at en længere fængselsdom er kompetencegivende.
Det tro pokker, for det vil gøre ondt (for alvor) på Nordea. Nordea holder sin lille tæppetissende chihuahua i kort snor.
Søren Espersen undgik galgen ved at pande landsforræderen Nazi-Marie ned - det kostede en delvis genindførelse af værnepligten (og hærchefen får antagelig en tur i buret). Aflivningen af Nazi-Marie - sådan rent fysisk - vil man overlade til Putin, som nok vil være sur over den skade hendes talentløshed har påført ham.
Espersen er formentlig blevet orienteret om de klø som Tulletåben står til som det kvalmende og ulækre banksvin, han er. Espersen må have fået noget at vide om, hvad det er Nordea har på Tulletåben - ellers havde Espersen ikke turdet træde skiderikken sådan over ligtornene.
Der er et argument for værnepligt; men kun i trænet:
Hele vognmandsbranchen er pilrådden - både på arbejdsgiver og lønmodtager siderne - det har den altid været. (Jimmy Hoffa var jo chaufførernes fagforening). Der er på den ene side set sådan en mangel på chauffører, at man importerer polakker o.lign.; men på den anden side er overenskomsterne så underlige med køretidsbestemmelser, der konsekvent overtrædes - ikke noget man kan kalde en dynamisk branche.
Vognmandsbranchen er et af de få steder, hvor en arbejdskamp vil kunne være en alvorlig samfundsmæssig belastning: Vi så jo med lærerstrejken, at de undermålere ikke mødte andet end velfortjent foragt.
Derfor kan der være et formål med at have en militær indgriben, så en 900 lastbiler kan holde de mere vitale funktioner i gang. Det er et område arbejdsmarkedets parter ikke har været i stand til at håndtere. Her kommer det hele ned til den overbelastede infrastruktur i Tyskland - det er vanvittigt at så megen af transittrafikken skal køre på landevej. Transit passagertrafik skal ordnes med fly og gods med bane (i det omfang, det ikke er nemmere at sejle).
Resten af værnepligten skal man bare nedlægge igen, når de uduelige majorer bliver smidt ud (går på pension).
Jeg så den video, som Lars Løkke havde lavet af en vagtafløsning fra Livgarden: I Guder! Det var skrækkeligt at se på, hvordan de kom dalrende i deres åndssvage hatte - stregerne mellem fliserne var blevet til deciderede terrænhindringer.
Vi ser jo med Dansk Folkeparti, hvordan man er i galloperende afvikling af EU-modstanden.
Valgets udfald vil jeg end ikke gætte på! Der er alt for mange "borgerlige" og useriøse partier, der sværmer rundt med nuttede bøssekarle, som anser deres lokale variant af pervers for værende en kvalifikation. Det strækker sig til Riskær, der mener at en længere fængselsdom er kompetencegivende.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Pernille Vermund
Er der noget galt i Dansk Folkeparti?
Ja, da! Man kan da ikke lide landsforrædere i Sønderjylland.
Ja, da! Man kan da ikke lide landsforrædere i Sønderjylland.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Derfor går det galt for Tulletåben
Man skal HUSKE, st frem for alt er Tulletåben et banksvin fra Nordea.
Tulletåben har villet udskyde pensionstidspunktet, hvilket Socialdemokratiet ikke vil - kommer der et regeringsskift, så vil Venstre trække på skulderen og sige: OK. Hvilket Lars Løkke også lægger op til.
Problemet er nu, at Tulletåben er Nordea's lydige og villige (ja, liderlige) redskab. Én gang banksvin, altid banksvin.
Nordea er gået knaldhårdt på "kernekunder", hvor ALLE bankforretninger er samlet i Nordea: Dvs. hvis man har et boliglån, så har man også sin pensionsopsparing i Nordea.
Problemet er nu, at hvis man pensioneres, så skal pensionen udbetales - og beskattes. Samtidig kan man ikke få fuld folkepension, fordi man har sparet op. Sparet op? Man har Fanden har man! Boliglånene er jo ikke blevet afdraget eller forrentet. Dvs. boliglån og realkreditlån er rene afdrag, som ikke er fradragsberettigede i indtægten.
Derfor har - specielt Nordea's flextumper - problemet:
Den har Løkke da set! Ellers skulle jeg tage meget fejl - men det kan jeg jo også gøre.
Nu er det så sådan, at halvdelen af alle landbrugsudlån ligger i Nordea (resten formentlig i Nykredit) - de penge ser Nordea heller aldrig: De kan da godt sende gården på tvang; men der er ikke nogen købere. Så har de en forarmet bonde uden gård - og en gård uden bonde. Besætningen kan de heller ikke sælge, fordi der skylder bonden mejeriet.
Nu er Nordea så ikke længere Globalt Systemisk Vigtig, hvorfor den danske stat ikke er interesseret i at betale tabene i Nordea - det må svenskerne gøre.
Det var det mest snotåndssvage Nordea gjorde: Nemlig at få Tulletåben ind i Nationalbankens bestyrelse. Nordea (Danmark) skal så afvikles; men de er fallit - og gælden forsvinder aldrig.
Jeg mener det faktisk helt alvorligt, når jeg siger, at russerne (der kommer til at betale) slår Tulletåben ihjel - og det kommer til at gøre nas.
Tulletåben har villet udskyde pensionstidspunktet, hvilket Socialdemokratiet ikke vil - kommer der et regeringsskift, så vil Venstre trække på skulderen og sige: OK. Hvilket Lars Løkke også lægger op til.
Problemet er nu, at Tulletåben er Nordea's lydige og villige (ja, liderlige) redskab. Én gang banksvin, altid banksvin.
Nordea er gået knaldhårdt på "kernekunder", hvor ALLE bankforretninger er samlet i Nordea: Dvs. hvis man har et boliglån, så har man også sin pensionsopsparing i Nordea.
Problemet er nu, at hvis man pensioneres, så skal pensionen udbetales - og beskattes. Samtidig kan man ikke få fuld folkepension, fordi man har sparet op. Sparet op? Man har Fanden har man! Boliglånene er jo ikke blevet afdraget eller forrentet. Dvs. boliglån og realkreditlån er rene afdrag, som ikke er fradragsberettigede i indtægten.
Derfor har - specielt Nordea's flextumper - problemet:
- De har en pensionsindtægt (stor eller lille) som skal beskattes.
- Usælgelige ejendomme, der er vildt overvurderet, så de kan ikke flytte.
- De har intet fradrag i den skattepligtige indkomst for betaling af afdrag.
- Kombinationen betyder, at flextumperne skal betale skat af penge, de ikke får (fordi pensionspengene reelt har været anbragt i deres egen uforrentede gæld), betale af på en gæld, der er vokset helt pænt p.gr.a. fiktiv ejendomsvurdering - sælges ejendommen på tvang, så forbliver gælden rimelig uændret, da den intet indbringer - andet end tab til kreditforeningen (det er også mig, som det hedder i "Sangforeningen Morgenrøden").
- Flextumperne kan ikke få supplerende folkepension, fordi de tjener for meget!
Den har Løkke da set! Ellers skulle jeg tage meget fejl - men det kan jeg jo også gøre.
Nu er det så sådan, at halvdelen af alle landbrugsudlån ligger i Nordea (resten formentlig i Nykredit) - de penge ser Nordea heller aldrig: De kan da godt sende gården på tvang; men der er ikke nogen købere. Så har de en forarmet bonde uden gård - og en gård uden bonde. Besætningen kan de heller ikke sælge, fordi der skylder bonden mejeriet.
Nu er Nordea så ikke længere Globalt Systemisk Vigtig, hvorfor den danske stat ikke er interesseret i at betale tabene i Nordea - det må svenskerne gøre.
Det var det mest snotåndssvage Nordea gjorde: Nemlig at få Tulletåben ind i Nationalbankens bestyrelse. Nordea (Danmark) skal så afvikles; men de er fallit - og gælden forsvinder aldrig.
Jeg mener det faktisk helt alvorligt, når jeg siger, at russerne (der kommer til at betale) slår Tulletåben ihjel - og det kommer til at gøre nas.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Tulletåben rasler ned i
meningsmålingerne.
13,7% og spærregrænsen kommer nærmere.
Jeg håber bare, at min hadkampagne mod Nazi-Marie - I ved: Landsforræderen, værnemageren og feltmadrassen! - begynder at vise resultater.
Nu får vi se, hvor de vælgere tumler hen, hvis de overhovedet stemmer igen.
Men det er jo kun det indledende blodbad: Nu skal opmærksomheden i stigende grad rettes mod Nordea, så de banksvin kan aflives.
13,7% og spærregrænsen kommer nærmere.
Jeg håber bare, at min hadkampagne mod Nazi-Marie - I ved: Landsforræderen, værnemageren og feltmadrassen! - begynder at vise resultater.
Nu får vi se, hvor de vælgere tumler hen, hvis de overhovedet stemmer igen.
Men det er jo kun det indledende blodbad: Nu skal opmærksomheden i stigende grad rettes mod Nordea, så de banksvin kan aflives.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Jørn Dohrmann
får ophævet sin parlamentariske immunitet i EU-parlamentet.
Nu skal vi også have ram på det afskyelige jødehadende terroristiske nazisvin til Margrethe Auken.
Nu skal vi også have ram på det afskyelige jødehadende terroristiske nazisvin til Margrethe Auken.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Berlingske er inde på noget af det rigtige.
Nu må vi med i Møntunionen.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Her har Løkke igen
anvendt sin taktik: Ti stille og vent på, at de andre dummer sig - det skal nok ske - hurtigt.
Det kan jeg: Nemlig, hvis Billund skal være reserve for Kastrup i tilfælde af at Billund lukker i kortere eller længere tid. Hertil kommer muligheden for at anvende Billund og Vandel som omslagsplads for militære forsyninger.
Men ellers så er det en god sammenligning: Nemlig, at banedrift er som et urværk. Køreplansændringer - selv de mindste - tager 2 år at få igennem, fordi publikums- og tjeneste-køreplaner er toppen af isbjerget. Under køreplaner er der omløbsplaner - når togene er ankommet, så skal de altså faktisk tilbage igen. Derfor vil man altid have en udnyttelsesgrad på mindre en 50% - fordi trafikken er retningsskæv i tiden. Det kræver
At jernbane skulle være mere energivenlig og økonomisk end personbiler er noget nonsens.
Materiellet er væsentligt mere kostbart - ellers holder det ikke i 50 år - det er tungt og kræver en helvedes masse energi at starte og standse. Det får så være; men at sætte så langt et tog i gang op af bakke er begrænset af traktionen fra lokomotivet: Der er nu engang kun så og så megen gnidningsmodstand mellem stålhjul og stålskinner - med vilje!
Det er heller ikke en løsning at lave serpentiner. Mjahhh.... for passagertog; men for godstog: Nej!
Hvis godstog skal kunne svare sig, så skal de være lange og tunge: Det betyder, at vognene i midten af godstoget bliver trukket af skinnerne (specielt, hvis der i kurven er indadhældning på skinnerne - og det er der, fordi under nedkørsel ryger vognene af til den anden side, hvis der ikke er det) - Lokomotivet trækker i midten for at hive vognene af sporet og tyngdekraften trækker også i midten fra den anden side, hvorfor begge kræfter forener sig som onde ånder og hiver midten af.
Der er en stigning i Californien, som kræver lokomotiv(er) både forrest og bagerst for at komme det problem til livs.
Jernbanens interesse i Femarn-tunnelen er, at de tomme godsvogne hober sig op på den tyske side, fordi de vil naturligt blive lavere prioriteret end øvrig trafik - derfor havde man godsfærgen Asa Thor, som med jævne mellemrum blev sendt til Puttgarten for at rydde op.
Det koster pr. sæde som en Mercedes. Energiforbruget pr. sæde er kun en anelse mindre end for flyvning. Det er bl.a. derfor, at den eneste indenrigslufthavn, der kan svare sig er Ålborg - måske.
Fremtiden for jernbanedrift i Danmark er godtrafik og at få transittrafikken over på bane - men det kræver, at Bundesbahn er med på idéen. Sammenlignet med Bundesbahn er DSB et mønstereksempel på flexibilitet.
Selv Hitler fik klar besked om at blande sig totalt udenom Reichsbahn og køreplanlægning - og det gjorde han så.
At Mussolini fik togene til at køre til tiden - det er jo også løgn, selvfølgelig gjorde de ikke det! Ferrovie dello Stato kører naturligvis stadigvæk ikke til noget, der minder om tiden. Hvis man én gang har holdt for signal omkring Ferrara, så kan man måske begynde at snakke med.
Et land som Italien med så voldsomme stigninger som Italien, hvor man så oven i købet har dobbelt så mange passagervogne som DSB efter lokomotivet, det går galt - eller rettere: Det går slet ikke!
Tulletåben har ikke det fjerneste begreb om, hvad han snakker om - intet véd eller kan han.
»Det er ikke politik at køre tog. Det er som et urværk, og derfor kan man ikke bare sætte flere tog på skinnerne,« siger centerlederen, der ikke kan se nogen rationelle argumenter for at etablere Billundbanen.
Det kan jeg: Nemlig, hvis Billund skal være reserve for Kastrup i tilfælde af at Billund lukker i kortere eller længere tid. Hertil kommer muligheden for at anvende Billund og Vandel som omslagsplads for militære forsyninger.
Men ellers så er det en god sammenligning: Nemlig, at banedrift er som et urværk. Køreplansændringer - selv de mindste - tager 2 år at få igennem, fordi publikums- og tjeneste-køreplaner er toppen af isbjerget. Under køreplaner er der omløbsplaner - når togene er ankommet, så skal de altså faktisk tilbage igen. Derfor vil man altid have en udnyttelsesgrad på mindre en 50% - fordi trafikken er retningsskæv i tiden. Det kræver
At jernbane skulle være mere energivenlig og økonomisk end personbiler er noget nonsens.
Materiellet er væsentligt mere kostbart - ellers holder det ikke i 50 år - det er tungt og kræver en helvedes masse energi at starte og standse. Det får så være; men at sætte så langt et tog i gang op af bakke er begrænset af traktionen fra lokomotivet: Der er nu engang kun så og så megen gnidningsmodstand mellem stålhjul og stålskinner - med vilje!
Det er heller ikke en løsning at lave serpentiner. Mjahhh.... for passagertog; men for godstog: Nej!
Hvis godstog skal kunne svare sig, så skal de være lange og tunge: Det betyder, at vognene i midten af godstoget bliver trukket af skinnerne (specielt, hvis der i kurven er indadhældning på skinnerne - og det er der, fordi under nedkørsel ryger vognene af til den anden side, hvis der ikke er det) - Lokomotivet trækker i midten for at hive vognene af sporet og tyngdekraften trækker også i midten fra den anden side, hvorfor begge kræfter forener sig som onde ånder og hiver midten af.
Der er en stigning i Californien, som kræver lokomotiv(er) både forrest og bagerst for at komme det problem til livs.
Jernbanens interesse i Femarn-tunnelen er, at de tomme godsvogne hober sig op på den tyske side, fordi de vil naturligt blive lavere prioriteret end øvrig trafik - derfor havde man godsfærgen Asa Thor, som med jævne mellemrum blev sendt til Puttgarten for at rydde op.
Det koster pr. sæde som en Mercedes. Energiforbruget pr. sæde er kun en anelse mindre end for flyvning. Det er bl.a. derfor, at den eneste indenrigslufthavn, der kan svare sig er Ålborg - måske.
Fremtiden for jernbanedrift i Danmark er godtrafik og at få transittrafikken over på bane - men det kræver, at Bundesbahn er med på idéen. Sammenlignet med Bundesbahn er DSB et mønstereksempel på flexibilitet.
Selv Hitler fik klar besked om at blande sig totalt udenom Reichsbahn og køreplanlægning - og det gjorde han så.
At Mussolini fik togene til at køre til tiden - det er jo også løgn, selvfølgelig gjorde de ikke det! Ferrovie dello Stato kører naturligvis stadigvæk ikke til noget, der minder om tiden. Hvis man én gang har holdt for signal omkring Ferrara, så kan man måske begynde at snakke med.
Et land som Italien med så voldsomme stigninger som Italien, hvor man så oven i købet har dobbelt så mange passagervogne som DSB efter lokomotivet, det går galt - eller rettere: Det går slet ikke!
Man skal stole på et banksvin, der har bevist, at han er IDIOT!Tulletåben skrev:Kristian Thulesen Dahl fik den vestjyske modstand at mærke, da han onsdag besøgte Struer for bl.a. at debattere togplanen. Her opfordrede han de fremmødte til at »tro på«, at politikerne – inden Billundbanen er etableret – finder en løsning, så vestjyderne kan fastholde deres direkte togforbindelse tværs over landet.
Tulletåben har ikke det fjerneste begreb om, hvad han snakker om - intet véd eller kan han.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Den har Løkke set!
Tulletåben ser gerne tættere samarbejde mellem S og V.
Selvfølgelig gør han det, fordi hans ejere i Nordea tror, at de kan krybe i ly af tæsk til de Konservative og Danske Bank - og LA og prygl til Nykredit.
Det kan han så også - til en vis grad; men det bliver dyrt for Nordea.
Problemet for Tulletåben er bare, at han skal vælge mellem Nazi-Marie's anti-EU landsforræderi og truslen fra Nordea - det er ikke noget svært valg - for Tulletåben. Tulletåben er et korrupt banksvin, hvorfor han gør som ejeren siger. Læg mærke til, at hans EU-kandidater (Peter Kofod - og et eller andet) er banksvin. Putins spytslikker til Vistisen - han kan hænge sig i sommerhuset.
Selvfølgelig gør han det, fordi hans ejere i Nordea tror, at de kan krybe i ly af tæsk til de Konservative og Danske Bank - og LA og prygl til Nykredit.
Det kan han så også - til en vis grad; men det bliver dyrt for Nordea.
Problemet for Tulletåben er bare, at han skal vælge mellem Nazi-Marie's anti-EU landsforræderi og truslen fra Nordea - det er ikke noget svært valg - for Tulletåben. Tulletåben er et korrupt banksvin, hvorfor han gør som ejeren siger. Læg mærke til, at hans EU-kandidater (Peter Kofod - og et eller andet) er banksvin. Putins spytslikker til Vistisen - han kan hænge sig i sommerhuset.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Tulletåben vil blive.
uanset valgresultatet.
Selvfølgelig, Nordea vil ikke akceptere andet.
Selvfølgelig, Nordea vil ikke akceptere andet.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Svaret på Komiske Ali
Det vil banksvinet ikke ende som.
Så hæng Dig i lokumsnoren! Banksvin!
Så hæng Dig i lokumsnoren! Banksvin!
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Tulletåben
Har et indlæg i Jyllands-Posten d.d.
Nu får vi se, hvor længe min hadefulde kommentar bliver stående.
Men det egentlig interessante er, at Lars Løkkes kritik af idioten til de grader har fået skadedyret op af stolen.
Nu får vi se, hvor længe min hadefulde kommentar bliver stående.
Men det egentlig interessante er, at Lars Løkkes kritik af idioten til de grader har fået skadedyret op af stolen.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Tulletåbens revision af EU mening.
Det er ikke populært i Dansk Folkeparti - og Pia Kjærsgaard forsømmer jo ikke lejligheden for at demonstrere sin uvidenhed.
Problemet ved at stå uden for euroen er, at Nationalbanken er nødt til at være mere brutal mod banksvinene. Det er upopulært hos Danske Bank, der egenrådigt udpeger Det Konservative Folkepartis medlemmer af Folketinget. Det falder heller ikke i god jord hos Nordea.
Danske Banks direktion - trods udskiftninger - stirrer jo alle på en længere fængselsdom. Danske Banks boligudlån i Nordsjælland og Århus hænger jo i en ualmindelig tynd tråd.
Nordea har et problem med deres landbrugsudlån - for nu at sige det overbærende.
Problemet ved at stå uden for euroen er, at Nationalbanken er nødt til at være mere brutal mod banksvinene. Det er upopulært hos Danske Bank, der egenrådigt udpeger Det Konservative Folkepartis medlemmer af Folketinget. Det falder heller ikke i god jord hos Nordea.
Danske Banks direktion - trods udskiftninger - stirrer jo alle på en længere fængselsdom. Danske Banks boligudlån i Nordsjælland og Århus hænger jo i en ualmindelig tynd tråd.
Nordea har et problem med deres landbrugsudlån - for nu at sige det overbærende.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Hvorfor er Martin Henriksen, Peter Hristov Kofod og Morten Messerschmidt
Ikke blevet smidt ud af DF?
Formentlig fordi Tulletåben ikke tør for sin ejer, Nordea.
Derfor går vi den underholdende vej: Nemlig, at partiet opløser sig selv - så får Nordea at se, hvordan det går.
Formentlig fordi Tulletåben ikke tør for sin ejer, Nordea.
Derfor går vi den underholdende vej: Nemlig, at partiet opløser sig selv - så får Nordea at se, hvordan det går.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Join date : 27/10/08
Lignende emner
» Nato og Rusland.
» Så kører Hellepigen og Løkke den samme
» Nu rabler det for Trump
» S V regering?
» SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!
» Så kører Hellepigen og Løkke den samme
» Nu rabler det for Trump
» S V regering?
» SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum