Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Så kører Hellepigen og Løkke den samme

+3
guldimund
doctor
Cirb
7 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Thomas Tirs Nov 05, 2013 9:01 pm

»Nååå, nu har jeg forstået, hr. Anders Samuelsen og Liberal Alliance: Hvis man ikke er tilfreds med svaret, så er det ikke svar,«sagde Hellepigen

»Jeg har ikke mere at tilføje,« sagde Lars Løkke.

Så det kommer der ikke mere ud af: DF, LA og Enhedslisten er sat helt uden for indflydelse.

Skal vi gætte på at Finansloven vedtages med en anelse fremrykning af skattelettelser og visse stramninger på visse dagpenge.

Det er som jeg siger: V + S = 91 (92)

At hystaderne de andre steder skriger - det er man sgu da ligeglad med! De kan da bare stemme som de vil. De har fået fingeren. Det har pressen også.

Næhh, det er efterspillet, der bliver interessant. DF, LA og Enhedslisten har lussinger i vente. Det har visse journalister også.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Cirb Ons Nov 06, 2013 1:03 am

Toronto mayor Rob Ford admits smoking crack cocaine but refuses to resign

http://gu.com/p/3k662

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Thomas Ons Nov 06, 2013 2:26 am

Cirb skrev:Toronto mayor Rob Ford admits smoking crack cocaine but refuses to resign

http://gu.com/p/3k662

Mvh
Cirb
Altså:

Det drejer sig om, som jeg har sagt så tit, at det er midten der kører landet - og ikke en forsamling af spindoktorer og journalister, der skriger perfiditeter ud til den uvaskede hob.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Cirb Ons Nov 06, 2013 9:12 am

Thomas skrev:
Cirb skrev:Toronto mayor Rob Ford admits smoking crack cocaine but refuses to resign

http://gu.com/p/3k662

Mvh
Cirb
Altså:

Det drejer sig om, som jeg har sagt så tit, at det er midten der kører landet - og ikke en forsamling af spindoktorer og journalister, der skriger perfiditeter ud til den uvaskede hob.
Der er vi så helt enige,men Lars Løkkes dag drejer sig (modsat HTS) om hans adfærd i offentligt embede og hans forsøg på at trække "privatlivs kortet" er ufrivilligt komisk og iøvrigt mindst et par uger for sent.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Thomas Ons Nov 06, 2013 12:15 pm

Cirb skrev:
Thomas skrev:
Cirb skrev:Toronto mayor Rob Ford admits smoking crack cocaine but refuses to resign

http://gu.com/p/3k662

Mvh
Cirb
Altså:

Det drejer sig om, som jeg har sagt så tit, at det er midten der kører landet - og ikke en forsamling af spindoktorer og journalister, der skriger perfiditeter ud til den uvaskede hob.
Der er vi så helt enige,men Lars Løkkes dag drejer sig (modsat HTS) om hans adfærd i offentligt embede og hans forsøg på at trække "privatlivs kortet" er ufrivilligt komisk og iøvrigt mindst et par uger for sent.

Mvh
Cirb
Du stemmer jo ikke på ham alligevel så lad Du bare være med det.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Narrehovederne bliver ved med at ævle

Indlæg af Thomas Man Nov 11, 2013 12:27 pm

om rød og blå blok.

Det eneste uheldige er at Enhedslisten og Dansk Folkeparti vinder frem; men det kan nok ikke undgås, når man ser hvor lidt indflydelse de reelt har.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af doctor Tors Nov 14, 2013 11:48 am

Befolkningen er ved at være godt og grundigt trætte af DJØFF partierne V og S.

Det viser sig jo, at de ikke har en pind forstand på at styre samfundet, men via statsmagt og regioner trykker enorme byrder ned over det arbejdende folk med et mega registreringregime og en overbygget DJØF administration, som ikke forstår en pind af, hvad der foregår på gulvet. Men det håber de, at de får  et maximalt overblik over, når fagpersonalet har brugt al deres tid på dataregistrering som skal bruges til BIG_DATA. Dette sammensurium af tilfældige oplysninger skal give et afkast i størrelsesorden af adskillige lyserøde diamanters værdi.
Sandsynligheden for at finde en sådan er ekstrem lille trods dette mastodonte eftersøgningsarbejde.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af doctor Tors Nov 14, 2013 11:54 am

Apropos diamanter: Hvordan fanden kan man give så mange penge for at få sådan en klods om fingeren?

Og så er den oven i købet tudegrim.

http://www.b.dk/globalt/saa-er-verdens-dyreste-diamant-solgt

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af guldimund Tors Nov 14, 2013 12:23 pm

Der er også solgt et billede som der er givet en rekordpris for på vistnok 800 mill Dkr. For mig lyder det som pengerigelighed. Folk aner ikke hvad de skal gøre af dem !
guldimund
guldimund

Antal indlæg : 297
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Thomas Tors Nov 14, 2013 1:33 pm

doctor skrev:Apropos diamanter: Hvordan fanden kan man give så mange penge for at få sådan en klods om fingeren?

Og så er den oven i købet tudegrim.

http://www.b.dk/globalt/saa-er-verdens-dyreste-diamant-solgt
Jeg troede ikke at en kvinde kunne synes at en diamant er grim?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Thomas Tors Nov 14, 2013 1:57 pm

guldimund skrev:Der er også solgt et billede som der er givet en rekordpris for på vistnok 800 mill Dkr. For mig lyder det som pengerigelighed. Folk aner ikke hvad de skal gøre af dem !
Det er et spørgsmål om at få penge væk fra ubehagelig opmærksomhed.

Det morsomme er jo med opdagelsen af Hitlers kunstskat, vil der komme et udbud af ganske udmærkede mesterværker. Måske ikke dem alle; men et par hundrede Matisse o.lign., det skal nok få priserne til at falde.

Jeg kan heller ikke sige mig fri for at mistænke myndighederne for at lække den oplysning, som de ellers har siddet solidt på i mere end et år, har en vis sammenhæng med, at man vil ruinere de tåber, der har betragtet malerier som en sikker pengeanbringelse i ly for skattefar!

Tilsvarende med denne diamant. Kunstigt fremstillede diamanter begynder at komme ned i pris og op i karat.
Diamant ambolte.
Syntetiske diamanter.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Venstre afviser DF og grænsebomme.

Indlæg af Thomas Fre Maj 09, 2014 4:11 am

Nu er Skaarup ikke noget geni!

Venstre vil da slet ikke have Dansk Folkeparti til at pege på Venstre som regeringsdanner.

Problemet med en Venstre statsminister er, at indtil videre har Løkke haft mere indflydelse ved at styre fra bagsædet.
Venstres store problem er, at det er så svært at stole på Socialdemokratiet. Det er ustabilt med en mindretalsregering, der skal krydse sig frem - det er så bare vilkårene.

Sagen er bare den, at Venstre ikke vil danne regering med Dansk Folkeparti som støtteparti - sabotagen af EU og den skingre indvandrerpolitik har et uholdbart omfang. Desuden vil Venstre ikke kunne holde til den nødvendige hårdhændethed med flextumperne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af doctor Fre Maj 09, 2014 8:44 am

Thomas skrev:
Cirb skrev:
Thomas skrev:
Cirb skrev:Toronto mayor Rob Ford admits smoking crack cocaine but refuses to resign

http://gu.com/p/3k662

Mvh
Cirb
Altså:

Det drejer sig om, som jeg har sagt så tit, at det er midten der kører landet - og ikke en forsamling af spindoktorer og journalister, der skriger perfiditeter ud til den uvaskede hob.
Der er vi så helt enige,men Lars Løkkes dag drejer sig (modsat HTS) om hans adfærd i offentligt embede og hans forsøg på at trække "privatlivs kortet" er ufrivilligt komisk og iøvrigt mindst et par uger for sent.

Mvh
Cirb
Du stemmer jo ikke på ham alligevel så lad Du bare være med det.

Hvordan kunne jeg overse så logisk et argument.

Spørgsmålet er nu om V og S jagter de samme vælgere som alligevel ikke vil stemme på dem.
S jagter V vælgere.
V jagter S vælgere.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Thomas Fre Maj 09, 2014 11:48 am

doctor skrev:
Thomas skrev:
Cirb skrev:
Thomas skrev:
Cirb skrev:Toronto mayor Rob Ford admits smoking crack cocaine but refuses to resign

http://gu.com/p/3k662

Mvh
Cirb
Altså:

Det drejer sig om, som jeg har sagt så tit, at det er midten der kører landet - og ikke en forsamling af spindoktorer og journalister, der skriger perfiditeter ud til den uvaskede hob.
Der er vi så helt enige,men Lars Løkkes dag drejer sig (modsat HTS) om hans adfærd i offentligt embede og hans forsøg på at trække "privatlivs kortet" er ufrivilligt komisk og iøvrigt mindst et par uger for sent.

Mvh
Cirb
Du stemmer jo ikke på ham alligevel så lad Du bare være med det.

Hvordan kunne jeg overse så logisk et argument.

Spørgsmålet er nu om V og S jagter de samme vælgere som alligevel ikke vil stemme på dem.
S jagter V vælgere.
V jagter S vælgere.

Lige præcis!

Men så længe, det er flertallet - sammen med de radikale - så lander det dér.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Hellepigen til frokost hos Merkel

Indlæg af Thomas Tirs Jun 03, 2014 8:26 pm

Teorien er, at der er en EU-toppost på tale - jeg tvivler.

Der er nok meget mere at snakke om i spørgsmålet om infrastrukturinvesteringerne i Nordtyskland.
Vi får se.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty En af de mest rablende socialdemokrater

Indlæg af Thomas Ons Nov 26, 2014 9:07 am

og taler vi seriøs rablen!

Jeg ved ikke om Thorning vinder valget; men regeringen skal såmænd nok blive siddende.


Uanset politisk observans, er de fleste vel efterhånden enige om, at Helle Thorning Smith, trods alle odds, stædigt har kæmpet for at forny ikke bare sit parti, men dansk politik i almindelighed.

Hun fornyr såmænd ikke noget; men hun vender tilbage til det gamle Socialdemokrati, der udrenser kommunister. Hellepigens hovedproblem har hele tiden været internt i Socialdemokratiet. Hun er ikke så meget en fornyelse; men den der blev stående, da fløje og gamle fjender har slidt sig op.


Hvis der således i borgerlige kredse breder sig en fornemmelse af, at det omvendt er Helle Thorning Smith´s moderne socialdemokrati der har givet ansvarligheden et come-back i dansk politik, bliver livet farligt for Venstre. Ikke mindst i lyset af, at ægteskabet med DF næppe hører til stilbevidste villaejeres politiske livret.

Det er nu ikke Venstre, det er farligt for; men de traditionelle afskalninger, der altid er i Venstre. Problemet er, at det Konservative Folkeparti lader til ikke have en fremtid. Men en ketchup-effekt kommer ikke! Den egentlige slagmark er Dansk Folkeparti - med en egentlig uinteresseret vælgermasse - af lav begavelse - og den flytter sig ikke! Det er skuffede Socialdemokrater i vidt omfang.

Den pointe som Terp helt overser er: Det Hellepigen scorer på er ikke den hjemlige politik; men den måde landet fører sig frem på i EU og Nato. I ethvert samarbejde er det på sigt klogere at være en del af løsningen, frem for en del af problemet. Det vil give gevinster - om ikke andet så fordi kassen med tudekiks er tom.

Venstre har opgivet Hovedstaden som vælgergrundlag - det har Helle Thorning sådan set også! Kampen om Hovedstaden har for socialdemokraterne aldrig været Venstre og Konservative: Det har været mod kommunisterne.

Dvs. SF/Enhedslisten OG Flextumperne - de får lov til at blive hængende og dingle mens Socialdemokratiet og Venstre kører uden om. Hvis der er nogen, der har en chance for at samle DF'ere op, så er det Venstre; men det bliver ikke med bestikkelse som sidst - det er der ikke penge til.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af kss Fre Feb 27, 2015 9:50 pm

SAS kabinepersonale klager - http://www.b.dk/nationalt/flypersonale-sas-angriber-den-danske-model

Men hvordan vil den danske model se ud om 10-15 år hvis man vurderer tingene rationelt?

kss

Antal indlæg : 56
Join date : 28/08/11

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Thomas Fre Feb 27, 2015 9:57 pm

kss skrev:SAS kabinepersonale klager - http://www.b.dk/nationalt/flypersonale-sas-angriber-den-danske-model

Men hvordan vil den danske model se ud om 10-15 år hvis man vurderer tingene rationelt?

Se nu er nogle af de kabinepersonaler blevet gamle - og ikke mindst grimme.

Pointen er, at man kan bruge piloterne fra de regionale fly; men der er for rigeligt af finker. Specielt, hvis man flyver med ammunition. Krudt og kugler er sgu ligeglade med nødudgangenes placering.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Jeg er så enig med statsministeren

Indlæg af Thomas Søn Apr 12, 2015 6:08 am

her.

»Jeg vil godt advare mod at overdramatisere tingene. Vi skal overholde vores budgetter og lade være med at bruge for mange penge, og så løser man en stor del af udfordringen,« siger hun.

Der, hvor problemet egentlig er - efter min opfattelse - ligger i hvilken arbejdskraft rationaliseringerne frigør. Er det f.eks. skolelærere og bankansatte i København, så kommer de ikke i beskæftigelse igen, fordi de ikke har nogen alternativ anvendelse.

Det andet er, at problemformuleringen går ud fra at for f.eks. at nå det samme plejeniveau f.eks. så skal der bruges mere arbejdskraft end man gør i dag. Det er forkert af 2 grunde.

Pleje bliver - lige som alt andet arbejde effektiviseret. Hjemmehjælperens indkøb f.eks. bliver effektiviseret ved at hun f.eks. kan købe alt på huskesedlen det samme sted, hvilket er det, som sker: De små købmænd dør af mangel på kunder - og det har de gjort i årevis.

Folk bliver ældre - ja, også i den grad - både absolut og relativt. Dermed nedsættes plejebehovet, fordi ældre i dag er i bedre stand end for 30 år siden, så erfaringerne fra dengang bedstemor lå og rallede på sit sidste som 70 årig er ikke relevant, fordi mor bliver nærmere 80!

Det manglende udbud af arbejdskraft vil løse sig selv - forstået ved at der opstår flaskehalsproblemer, der driver fortjenesten op for de grupper, der er mangel på.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Prøv at se meningsmålingen.

Indlæg af Thomas Man Apr 13, 2015 8:44 am

Den går ud fra:

Hverken Alternativet eller Kristendemokraterne kommer ind; men se hvad det betyder:

V+S = 89. Så er der ikke langt op til de 90, som er flertal.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Løkke mener at valget udskrives inden 14 dage.

Indlæg af Thomas Tirs Apr 14, 2015 8:32 pm

Konklusionen er muligvis rigtig; men bevæggrundene kan også være rationelle.

1) Bankerne skal have kniven - situationen er uholdbar med alvorlige mængder penge i Nationalbanken og rekordlave renter. Renter, der er brugt til at "pumpe" ejendomspriserne for at sløre, hvor galt det egentlig står til. Man har vel efterhånden fået småbankerne til en side til afvikling.

2) Der skal komme et større forsvarspolitisk ryk. Der skal besluttes F-35 (og jeg bliver mere varm på idéen, at det bliver en to-type løsning?)
F-35 har rækkevidden til Nordatlanten; men jeg tvivler på manøvreevne og fart er tilstrækkelig til Østersøen.

3) Condor skulle være klar til at gå i tjeneste i ombygget stand. Det er et halvt år siden Boeing lejede sig ind i hangar 243 og det skulle også være tid nok til RAE til at indflyve modifikationen. Det passer også med opstillingen i England af tropper hertil.

4) Der skal en afstemning om Bankunionen til - og her må Dansk Folkeparti være ved at være sat tilstrækkelig mat.

5) Kommunisterne er også på nedsat åndedræt og fagvægelsen prøver at finde ud af hvilke betingelser, de skal opfylde og hvordan deres rolle skal være.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Nyrup bralder op sammen med SF

Indlæg af Thomas Søn Apr 19, 2015 1:25 pm

Jeg er sådan set enig; men der er et aber dabei.

Jeg er da enig i at banksvin skal dø snarligt, langtrukkent og smertefuldt - navnlig smertefuldt.

Hæng Jer - Banksvin!

Problemet er bare, at de kommunistiske torturbødler af SF-skolelærere skal have samme skæbne.

Idioten overser, at Venstre ikke er specielt varm på at banksvin slipper.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Det passer Løkke ganske udmærket.

Indlæg af Thomas Man Apr 27, 2015 12:03 pm

Hellepigen fisker hos Dansk Folkeparti.

Hvis Tulletåbens fårehoveder vil have socialdemokratisk politik - så kan de lige så godt stemme på Socialdemokratiet, så véd man lidt mere om, hvem de er og hvad de vil.
Men Løkke lader sig ikke afpresse til at føre socialdemokratisk politik, som Anders Fogh gjorde.
Alt hvad Løkke har gjort er at lægge kant til Dansk Folkeparti: De kan godt pege på ham som statsminister - det kan han ikke forbyde dem; men han kan Fanden gale mig gøre dem opmærksom på, at dem det vil koste, det er Dansk Folkeparti.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty En til Tulletåben

Indlæg af Thomas Ons Maj 20, 2015 3:07 am

»Det siger sig selv, at Folketinget ikke bare skal have rigtige oplysninger, men også de oplysninger, der er nødvendige. Men nogle gange er der undtagelser, og det er der så i dette tilfælde,« sagde Thorning.

Ha!

Det, der jo er sagen er, at Danske Bank indgik en uhellig alliance med kommunisterne i form af Bondo - naturligvis med henblik på at stjæle.

Nu er problemet at Tulletåben er i lommen på Danske Bank - han kan ikke levere informationer fra Nationalbanken: De er dels fortrolige, dels kræver Nationalbankens direktion ikke godkendelse på forhånd for at drive dagens forretninger. Det gør det jo lidt vanskeligere for Danske Bank at stjæle fra skatteyderne. Derfor må Tulletåben jo hjælpe med andre bedragerier - f.eks. mod pensionskasserne.

Men nogle gange er der undtagelser, og det er der så i dette tilfælde

Hun har noget helt konkret på Tulletåben, som vil sende ham i fængsel i meget lang tid. Hvis det ikke er tilfældet, så var spørgsmålet aldrig kommet op på den måde.
Det er hun så ikke interesseret i: Tulletåben skal nemlig have idioterne i Dansk Folkeparti gjort til glødende EU-tilhængere.

Løkke har allerede vinket ham af - han vil ikke sidde som statsminister på Tulletåbens nåde.

Danske Bank og kommunisterne skal aflives - det er sådan den forståelse, der er mellem Venstre og Socialdemokratiet.
Den henrettelse skal tage lang tid - og hele befolkningen skal nyde hvordan Danske Bank bliver knust - knogle for knogle.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Hvad var det, jeg sagde?

Indlæg af Thomas Fre Jun 05, 2015 8:31 pm

Hellepigens sidste grundlovstale.

I sin tredje og sidste grundlovstale langer hun hårdt ud efter de partier, som ikke er klar til at påtage sig regeringsmagten. Hun kalder det »tankevækkende«, at kun Socialdemokraterne, de radikale og Venstre direkte har sagt, at de gerne vil have ministerbiler. »Også selv om de ikke kan få alle deres ønsker opfyldt«.

»Jeg er ikke enig med Venstre i nulvækst, at der skal skæres i kontanthjælpen, eller i at der skal gives store tvivlsomme skattelettelser. Men jeg anerkender fuldt og helt, at Venstre altid er parat til at påtage sig et regeringsansvar. Fløjpartierne har derimod travlt med at sige ting, som lyder godt«.

Lars Løkke skrev:Hvis det står til mig, skal Danmark forblive at være et land, der hænger sammen. Menneskeligt. Økonomisk. Og geografisk. Står det til mig, skal Danmark også i fremtiden være et land, hvor vi tager os af dem, der har brug for en hjælpende hånd. Hvor vi bygger bro mellem det modernes menneskes lyst til at stå på egne ben, række ud efter succes, tage ansvar for sig og sine – og ambitionen om at leve i et varmt fællesskab, hvor der er en hånd i ryggen, hvis man kommer i uføre. Hvis man mister sit arbejde. Hvis man bliver syg. Et Danmark hvor det store brede fællesskab sikrer, at vi har de muligheder og det privilegerede samfund, vi har i dag. Står det til mig, skal Danmark fremover bygge på de værdier, der indtil nu har skabt det Danmark, vi alle holder så meget af."

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvem der har sakset hos hvem?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kører Hellepigen og Løkke den samme Empty Sv: Så kører Hellepigen og Løkke den samme

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum