Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
4 deltagere
Side 9 af 10
Side 9 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
Sidste mand slukker og lukker
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Danske Bank slukker og lukker i Estland.
klogeaage 35 skrev:Sidste mand slukker og lukker
Jeg har lige set det. Nu kommer banksvin til at blive slået ihjel, fordi selvfølgelig har de stjålet af de midler som de kriminelle er kommet uredeligt og uhæderligt til - det bliver de sure over - og så slår de folk ihjel.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Nu er der
endnu en instans der rækker ud efter bankens hvidvask !
Jeg så det godt
klogeaage 35 skrev:endnu en instans der rækker ud efter bankens hvidvask !
Nu kræver USA nok banksvinene udleveret til længere fængselstraffe i USA, som de - med garanti - ikke overlever.
Estland vil søge erstatning fra Danske Bank
Hvilket kun er ret og rimeligt.
Slå de banksvin ihjel. De har fornærmet mig personligt: De har delt med nul.
Slå de banksvin ihjel. De har fornærmet mig personligt: De har delt med nul.
Thierry Andersen
flygter til Nykredit.
Det kriminelle skadedyr skal da bare slås ihjel! Dø Dit ækle svin!
Det kriminelle skadedyr skal da bare slås ihjel! Dø Dit ækle svin!
Jeg ved ikke om det er en sigtelse
Men det er en politianmeldelse.
Af revisor.
Selvfølgelig er øjnene lukket fast i! Og Danske Bank har betalt for, at de ikke åbnedes det mindste.
Sagen er, at der er ikke nogen, der kan revidere et bankregnskab - ikke uden at konkursen må konstateres.
Af revisor.
Selvfølgelig er øjnene lukket fast i! Og Danske Bank har betalt for, at de ikke åbnedes det mindste.
Sagen er, at der er ikke nogen, der kan revidere et bankregnskab - ikke uden at konkursen må konstateres.
Dansk og estisk banktilsyn
frikendt for at overtræde EU-lovgivning.
Det tror Fanden. Problemet med banktilsynene er, at de faktisk ikke tilser bankerne - det kan man ikke med fast lukkede øjne.
Henret banksvinene offentligt under tortur!
Det tror Fanden. Problemet med banktilsynene er, at de faktisk ikke tilser bankerne - det kan man ikke med fast lukkede øjne.
Henret banksvinene offentligt under tortur!
Henrik Ramlau-Hansen fjernet fra Handelshøjskolen i København.
Det var da ellers rimeligt, at han fik en aftrædelsesstilling på CBS:
Danske Bank har jo doneret rundhåndet til Junges afsindige byggeprojekter. Så Ramlau-Hansen har jo købt sin stilling for andre folks penge.
Slå det skadedyr ihjel.
Danske Bank har jo doneret rundhåndet til Junges afsindige byggeprojekter. Så Ramlau-Hansen har jo købt sin stilling for andre folks penge.
Slå det skadedyr ihjel.
Fyringen af efterforskningsfirma
efterforskes af bagmandspolitiet.
Nu er uvidenhed ikke noget forsvar. Men når man kan påvise ond vilje og overlagt svindel, så må der være tale om skærpende omstændighed.
Det er det, jeg hele tiden har sagt: Vi skal have offentlig henrettelse af de banksvin - under tortur. Der skal være noget for folk at grine ad.
Nu er uvidenhed ikke noget forsvar. Men når man kan påvise ond vilje og overlagt svindel, så må der være tale om skærpende omstændighed.
Det er det, jeg hele tiden har sagt: Vi skal have offentlig henrettelse af de banksvin - under tortur. Der skal være noget for folk at grine ad.
Danske Bank har et dårligt omdømme:
I SVERRIG???
Tanken bag ekspansionen i Sverrig var jo ellers at kunne bedrive sin kriminalitet på et højere plan. Ingen lægger jo mærke til kriminelle i Sverrig - sådan er alle svenskere jo - kriminelle.
Tanken bag ekspansionen i Sverrig var jo ellers at kunne bedrive sin kriminalitet på et højere plan. Ingen lægger jo mærke til kriminelle i Sverrig - sådan er alle svenskere jo - kriminelle.
Chefen for SIØK fritaget for tjeneste.
Men hvorfor?
Jeg spekulerer på om det er fordi, Morten Jakobsen reelt har arbejdet for Danske Bank?
Det kunne jo være, at man har holdt Danske Bank løbende underrettet om hvem deres fjender var. Den måde, hvorpå Brian Mikkelsen "forsvandt" fra ministerposten kunne tyde på, at SIØK er Danske Banks lydige og villige redskab.
SIØK's opgave er jo ikke at opklare økonomisk kriminalitet: Det er at begå økonomisk kriminalitet.
Mon vi nogen sinde finder ud af mere - eller det bliver begravet som så meget andet.
Ifølge kilderne mistænkes Morten Jakobsen for at have talt over sig i forbindelse med Danske Banks hvidvasksag. De nærmere omstændigheder er fortsat uklare.
Ifølge Finans’ oplysninger ligger sagen hos Københavns Politi, der undersøger, om Morten Jakobsen har gjort noget ulovligt.
Under hvidvasksagen i Danske Bank er det bl.a. kommet frem, at en stribe navngivne tidligere Danske Bank-chefer er blevet sigtet og har fået deres private boliger ransaget. Morten Jakobsen har fortalt offentligt, at bagmandspolitiet efterforsker, om enkeltpersoner kan stilles til ansvar, men han har i medierne ikke fremstået som kilde til oplysninger om ransagninger og sigtelser af enkeltpersoner.
Danske Bank har ingen kommentarer.
Jeg spekulerer på om det er fordi, Morten Jakobsen reelt har arbejdet for Danske Bank?
Det kunne jo være, at man har holdt Danske Bank løbende underrettet om hvem deres fjender var. Den måde, hvorpå Brian Mikkelsen "forsvandt" fra ministerposten kunne tyde på, at SIØK er Danske Banks lydige og villige redskab.
SIØK's opgave er jo ikke at opklare økonomisk kriminalitet: Det er at begå økonomisk kriminalitet.
Mon vi nogen sinde finder ud af mere - eller det bliver begravet som så meget andet.
Estiske filial
De skal nok komme i estisk fængsel - og det er ikke et hyggeligt sted.
Det, der er meget værre for direktionen og banksvinene i Danmark er: Aflønningsformen krævede, at medarbejderne aktivt søgte at indgå forretninger af ulovlig karakter!
Slå de afskyelige banksvin ihjel.
Det, der er meget værre for direktionen og banksvinene i Danmark er: Aflønningsformen krævede, at medarbejderne aktivt søgte at indgå forretninger af ulovlig karakter!
Slå de afskyelige banksvin ihjel.
Det er så ikke sigtelser; men erstatningskrav.
Kravene stiger til samlet 1 mia. USD.
Sv: Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
klogeaage 35 skrev:Råddenskab !!!
Tja... det er lidt dum at snyde svindlere - de vil da tage hævn.
Guld - det kan falde gennem gulvet, når det skal være: Den russiske valutareserve får stadig højere guldandel.
Det svindlerne vil opleve er, at når Ruslands økonomi går i gulvet, så kan de måske flygte; men deres formue er intet værd.
Det er pudsigt
At jeg lige til Hornbech har skrevet, at et ophold under intime forhold med professionelle terrorister som cellekammerater nok vil hjælpe på meddelsomheden hos banksvinene.
At sagen omkring Epsteins død ikke har givet anledning til nervøsitet i den finansielle sektor forstår man ikke.
Antallet af selvmord er ALT for lavt blandt banksvin.
At sagen omkring Epsteins død ikke har givet anledning til nervøsitet i den finansielle sektor forstår man ikke.
Antallet af selvmord er ALT for lavt blandt banksvin.
Torter banksvinene i Danske Bank!
At den artikel kommer nu er næppe tilfældigt!
Hverken Peter Straarup eller Thomas Borgen er kommet i fængsel, ej heller resten af banksvinene i Danske Bank og Finanstilsynet!
Lad os håbe, at de kommer det nu!
Hverken Peter Straarup eller Thomas Borgen er kommet i fængsel, ej heller resten af banksvinene i Danske Bank og Finanstilsynet!
Lad os håbe, at de kommer det nu!
Beløbet af hvidvask er nu steget til to milliarder dollar eller mere end 13 milliarder kroner.
Ja, jeg har lige set den.
klogeaage 35 skrev:Beløbet af hvidvask er nu steget til to milliarder dollar eller mere end 13 milliarder kroner.
Men tak for henvisningen.
Jeg havde undret mig over, at Nordea (via Tulletåben) havde ført sig sådan frem - og der IKKE skete noget med Danske Bank - det gjorde der så alligevel?
Det undrer mig også stadig, at det modbydelige bøssesvin til Søren Pape tilsyneladende er kommet godt fra sit voldtægtsforsøg: Hans påstande om "hadforbrydelse" er blevet eftertrykkeligt underkendt af alle tre retsinstanser. Der må som minimum for Papes vedkommende være tale om en form for rufferi?
Problemet er bare, at Pape efter al sandsynlighed også er pædofil - og Danske Bank véd det og har brugt det.
Retssagen mod Epstein er også eksploderet. Om der er en forbindelse? Ja, det aner jeg ikke!
Vi kan også se, at bøssedyret Rasmus Nordqvist offentligt jamrer. Her havde jeg undret mig over, at der heller ikke skete noget.
Det er formentlig derfor Lars Løkke lavede "herresvinget" over mod Mette Frederiksen. En statsminister har - som det burde være bekendt - adgang til oplysninger af aller største fortrolighed. Det er jo lidt ubekvemt at sidde som statsminister, hvor en ganske pæn portion af mandaterne ikke burde været kommet igennem Udvalg til Valgs Prøvelse.
Tja, der er der ikke noget i Danske Bank,
der ikke er kriminelt.
Nu er man sluppet af med det ulækre monster til bøssesvinet Pape.
Vi bliver nødt til at genindføre dødstraf under tortur med offentlig henrettelse - specielt når det afskyelige, pædofile bøssedyr til Pape kan blive justitsminister.
Nu er man sluppet af med det ulækre monster til bøssesvinet Pape.
Vi bliver nødt til at genindføre dødstraf under tortur med offentlig henrettelse - specielt når det afskyelige, pædofile bøssedyr til Pape kan blive justitsminister.
Sagen trækker politiske spor til Tyskland og Belgien.
Det er det sædvanlige:
Ifølge avisen Süddeutsche Zeitung var målet for ransagningerne bl.a. den tyske politiker Karin Strenz, der siden 2009 har siddet i det tyske parlament, Forbundsdagen, for regeringspartiet CDU.
Sammen med en anden fremtrædende politiker, CSUs Eduard Lintner, er hun mistænkt for at modtage bestikkelse samt forsøg på bestikkelse, mens en tredje person med tilknytning til sagen er mistænkt for hvidvask.
De 16 ejendomme talte blandt andet Karin Strenz’ private lejlighed samt kontorlokaler og advokatfirmaer i Berlin, Mecklenburg-Vorpommern og Bayern.
Danske Bank undlod at gribe ind og advare myndighederne om de åbenlyst mistænkelige selskaber og transaktioner, hvilket ifølge eksperter var klare brud på hvidvaskreglerne.
Side 9 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Lignende emner
» Danske Banks dødedans.
» Danske Banks dødedans.
» Thomas og Danske Bank
» Deutsche Bank
» Hvornår kommer Danske Bank igen på shipping?
» Danske Banks dødedans.
» Thomas og Danske Bank
» Deutsche Bank
» Hvornår kommer Danske Bank igen på shipping?
Side 9 af 10
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum