Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Trump

+2
Gorrion
Nærigfryns
6 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Trump - Page 2 Empty Et eller andet er der sket.

Indlæg af Thomas Tirs Nov 22, 2016 7:09 pm

Det er efter den 1½ times samtale med Obama.

Jeg tror det er en fælde, som er blevet lagt med Clintons tilsyneladende uforsvarlige omgang med klassificeret materiale.

Hvad det er? Det er man så sandelig ikke parat til at fortælle offentligheden.
Men det er noget, der tilsyneladende er i stand til at berolige de urolige gemytter - ikke bare Trump; men også Merkel. Merkel søgte i hvert fald genvalg efter at have snakket med Obama.

Vi ser også, hvordan Dansk Folkeparti smuldrer.

Det er noget ganske konkret, fordi Trump er ikke den, der har det store abstraktionsniveau.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty En finte omkring Trump.

Indlæg af Thomas Fre Nov 25, 2016 1:18 am

Trump har nægtet at give oplysninger dels om sine formueforhold, dels om sine forretningsforbindelser med f.eks. Putin.

Sagen er bare den, at der intet står i lovgivningen om, at han skal gøre det - ministre skal; men ikke præsidenten. Det har så været en kutyme. F.eks. Obama havde solgt alle sine aktiver og lagt dem i statsobligationer. Men fra at være sædvane til at være lov er der langt.
Det har demokraterne så svært ved at sluge; men det var som bekendt ikke dem, der vandt valget. Det er rigtigt at valgloven denne gang gavnede republikanerne; men ved andre lejligheder har det været omvendt.
På set og vis er demokraterne lige så populistiske som republikanerne. Alt miljøvrøvlet er jo fortrinsvis et knæfald for naragtige særinteresser.

Problemet for Trump er, at han kan ikke sælge sine ejendomme! De er formentlig ikke den belånte værdi værd.

Det er så nok også derfor han har søgt embedet - fordi præsidentposten er skærmet mod indblik.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Trump kan ikke læse

Indlæg af Thomas Tirs Nov 29, 2016 10:17 am

Han gør det i hvert fald ikke. Han kan ikke følge med en telepromter. Han kan twitte; men egentlig læsning er ikke hans sag.
Hvad han derimod gør er at se fjernsyn hele tiden. Det er derfor hans "surrogat" Kellyanne Conway udlægger teksten for ham i interviews. Han hører ikke efter foredrag; men ser, hvad hun siger på TV.

Det giver så det problem, at hun tror, at hun bestemmer! Hun har bl.a. givet udtryk for, hvad han "mener" om Mitt Romney - det gik naturligvis galt!
Trump skal nok selv finde ud af, hvad han mener! Jeg tror hun står til at blive hældt ud - og hun får ikke den stilling, hun mener sig berettiget til.

At der så også er den finte i det, at Romney er mormon som vicepræsident Mike Pence (og Orrin Hatch lurer et eller andet sted i baggrunden - han er 4. i "arvefølgen".) Det er noget som de mere midtsøgende republikanere er alt andet end tilfredse med. De midtsøgende har deres problemer, fordi de skal genvælges. Trump er udmærket til at få beskåret de populistiske, venstreorienterede strømninger som Hillary Clinton står/stod for. Man skal være opmærksom på, at Clinton vandt stemmeantalsmæssigt; men ikke valgmandsantalsmæssigt.
Forfatningen er netop beregnet på, at stater, der ikke kan købes med en kampagnemaskine og nok penge, overvældes af reklamens magt.

Det kan godt være, at man kan få Trump fjernet. Noget tyder på, at Obama har fortalt ham noget om, hvad man fra NSA har på Trump - i hvert fald skulle Hillary ikke lige pludselig smides i fængsel. Andet, der peger i den retning: Trump har ikke deltaget i efterretningsbriefingerne - det har Mike Pence.
Jeg tror så ikke, at Pence bliver præsident - hvis han tror det, så forregner han sig som Spiro Agnew gjorde. Dvs. præsidentposten går til formanden for repræsentanternes hus.
Men at Kellyanne Conway tror, at hun bare uden videre kan manipulere Trump og slippe godt fra det.

Det går imidlertid videre end som så!

Jimmy Carters gamle sikkerhedsrådgiver, Zbigniew Brzezinski, har en datter - Mika - på MSNBC, der har nogle morgen-kommentarer sammen med Joe Scarborough. De har været inde på, hvordan man taler til Trump - via TV. Det bruger Brzezinski naturligvis til at gøre opmærksom på begrænsningerne i hvad Trump kaster sig ud i. Det hele foregår helt åbent fra Brzezinski'ernes side.

Brzezinski
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Jeg tror det er med fuldt overlæg

Indlæg af Thomas Man Dec 05, 2016 8:13 pm

Det er at forklare Kina, at man ikke kan lide passiviteten omkring Nordkorea og deres atomvåben.

Nu fik russerne et los i måsen mht. Iran.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Nå, det var derfor

Indlæg af Thomas Ons Dec 07, 2016 9:06 pm

Der ikke skulle en ny Air Force 1

Trump har solgt sine aktier i Boeing, så har det ikke nogen interesse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af kss Man Dec 12, 2016 2:08 pm

Agents examined numerous possible connections between Russians and members of Mr. Trump’s inner circle, including former Trump aides like Paul Manafort and Carter Page, as well as a mysterious and unexplained trail of computer activity between the Trump Organization and an email account at a large Russian bank, Alfa Bank.

http://www.nytimes.com/2016/12/11/us/politics/cia-judgment-intelligence-russia-hacking-evidence.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&clickSource=story-heading&module=first-column-region&region=top-news&WT.nav=top-news&_r=0

kss

Antal indlæg : 56
Join date : 28/08/11

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Thomas Man Dec 12, 2016 2:44 pm

kss skrev:Agents examined numerous possible connections between Russians and members of Mr. Trump’s inner circle, including former Trump aides like Paul Manafort and Carter Page, as well as a mysterious and unexplained trail of computer activity between the Trump Organization and an email account at a large Russian bank, Alfa Bank.

http://www.nytimes.com/2016/12/11/us/politics/cia-judgment-intelligence-russia-hacking-evidence.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&clickSource=story-heading&module=first-column-region&region=top-news&WT.nav=top-news&_r=0

Ja, selvfølgelig har Putin dækket mankoen i Trumps kasse. Det var skam meningen, at han skulle gøre det. Men hvis Putin tror, at han får andet ud af det end røde øren, så tager han fejl. Det er ikke let at oversvindle en erfaren svindler.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Gorrion Tirs Dec 13, 2016 7:05 pm

En ting er HELT SIKKERT nu!

At Trump bliver meget værre end det VÆRSTE som verden har frygtet han ville blive. Han kommer til at have sin helt egen dagsorden og han VIL SKIDE på hvad alle andre siger!

Slemt...værre...værst....Trump
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Gorrion Lør Dec 17, 2016 4:28 pm

Stort set alt det som Trump vil gøre, vil skabe konflikter, konfrontation og krig, samtidigt med det vil han svække den samlede verdensøkonomiske vækst 5 gange værre end den finansielle og økonomiske krise, som mange lande stadig lider under, og som centralbankerne stadig slå knuder på de økonomiske love for at håndtere.
Den ildelugtende mide må simpelthen ikke blive USA's præsident!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Gorrion Søn Dec 18, 2016 10:01 pm

Obama vil gengælde russiske hackerangreb
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-12-16-obama-vil-gengaelde-russiske-hackerangreb?cid=tv2.dk:Obama%20vil%20geng%C3%A6lde%20russiske%20hackerangreb:article

Verden....og ikke mindst USA har meget travlt med at få gjort noget ved Hitler II (Putin).
Derudover at få forhindret at Trump bliver Præsident i USA.

Gid man kunne ramme Rusland så hårdt at hele deres digitale verden blev udraderet....
CTRL ALT DELETE på alt hvad der har værdi for Rusland.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty I øjeblikket

Indlæg af Thomas Man Dec 19, 2016 2:19 pm

render alle rundt med ildløs i parykken.


Hmmm..... jeg er ikke så sikker på, at Trumps udnævnelser er så skæve endda.

Det lader til, at han går pænt og nydeligt uden om bankernes handskedukker. Tillerman er Exxon direktør - og hvis man skal håndtere Rusland, så skal man have styr på olie. Det vil jo på et tidspunkt blive sådan, at der skal andre ind og køre den russiske energisektor.

Trumps militære rådgivere er nok heller ikke helt skeløjede - det er folk, der næppe har været bofaste ret lang tid ad gangen og som næppe er specielt meget i lommen på deres bank.

Måske kan det være, at der kan komme lidt fornuft ind den vej.
Trumps private manøvrer ser ud til at gå på, at tvære sine værdiløse ejendomme af på bankerne og trække sig selv tilbage med en beskeden formue - og lade banksvinene rode med en ubrugelig ejendomsportefølje.

Det var i hvert fald noget, der ikke lykkedes for Clinton - de sidder vel stadig og suger på labben efter Whitewater. Der må jo være en forklaring på, hvorfor foredrag med Hillary er så perverst dyre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Trumps

Indlæg af Thomas Tors Jan 12, 2017 5:17 am

Pressekonference.

Fidusen er, at Trumps som ejendomsudvikler har bankerne hvor, han vil have dem: Bankerne er nødt til at finansiere ham.

Hvis Trump sælger sine ejendomme, så er varemærket værdiløst. Derfor er ejendommens værdi afhængig af ledelsen (Trump). Bankerne kan da godt overtage ejendommene; men de kan ikke drive dem eller sælge dem - ikke uden tab for bankerne, så det gør de IKKE.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Gorrion Søn Jan 29, 2017 9:16 am

Gorrion skrev:En ting er HELT SIKKERT nu!

At Trump bliver meget værre end det VÆRSTE som verden har frygtet han ville blive. Han kommer til at have sin helt egen dagsorden og han VIL SKIDE på hvad alle andre siger!

Slemt...værre...værst....Trump

Sjovt nok hvor uforberedt verdens ledere igen fremstår....de forstår virkelig ikke hvordan man aflæser åbenlyse situationer, og hvad der er ved at ske....nøjagtig lige som da vi var nogle få der i august 2007 forudså den største finansielle og økonomiske krise siden Anden Verdenskrig.
At Trump rent faktisk vandt præsident posten i USA kom dog lidt bag på mig....det var tydeligt at Clinton var upopulær, men at befolkningen havde så stort had imod hende at de hellere ville have en sindssyg diktatorisk psykopat havde jeg ikke regnet med.
Men jeg har hele tiden vidst at Trump ville gøre alvor af alt hvad han sagde....og jeg frygter virkelig hvad han kan finde på hen af vejen!.

Der er på 1 punkt jeg har en vis enighed med ham, og det er i kampen mod Islamisk Stat...der har man ikke villet ofre sig nok for at standse disse Satan tilbedere af rendyrket ondskab. Min frygt er dog at Trump kan have en skjult dagsorden med Putin, Assad, og Erdoğan som kan give grobund for endnu større spændinger i Mellemøsten....især med Trumps nye deporterings dekreter, og udelukkelse af muslimer fra en lang række lande i Mellemøsten. læg dertil at han VIL placere den Amerikanske Ambassade i Jerusalem.

Det kan virkeligt blive giftigt......men at ISIS skal udslettes fuldstændigt....der er vi enige!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Thomas Man Jan 30, 2017 8:47 am

Gorrion skrev:
Gorrion skrev:En ting er HELT SIKKERT nu!

At Trump bliver meget værre end det VÆRSTE som verden har frygtet han ville blive. Han kommer til at have sin helt egen dagsorden og han VIL SKIDE på hvad alle andre siger!

Slemt...værre...værst....Trump

Sjovt nok hvor uforberedt verdens ledere igen fremstår....de forstår virkelig ikke hvordan man aflæser åbenlyse situationer, og hvad der er ved at ske....nøjagtig lige som da vi var nogle få der i august 2007 forudså den største finansielle og økonomiske krise siden Anden Verdenskrig.
At Trump rent faktisk vandt præsident posten i USA kom dog lidt bag på mig....det var tydeligt at Clinton var upopulær, men at befolkningen havde så stort had imod hende at de hellere ville have en sindssyg diktatorisk psykopat havde jeg ikke regnet med.
Men jeg har hele tiden vidst at Trump ville gøre alvor af alt hvad han sagde....og jeg frygter virkelig hvad han kan finde på hen af vejen!.

Der er på 1 punkt jeg har en vis enighed med ham, og det er i kampen mod Islamisk Stat...der har man ikke villet ofre sig nok for at standse disse Satan tilbedere af rendyrket ondskab. Min frygt er dog at Trump kan have en skjult dagsorden med Putin, Assad, og Erdoğan som kan give grobund for endnu større spændinger i Mellemøsten....især med Trumps nye deporterings dekreter, og udelukkelse af muslimer fra en lang række lande i Mellemøsten. læg dertil at han VIL placere den Amerikanske Ambassade i Jerusalem.

Det kan virkeligt blive giftigt......men at ISIS skal udslettes fuldstændigt....der er vi enige!

I mellemtiden slås SF/Enhedslistens terrorister i Københavns gader. De er kommet til at bruge forskellige fraktioner som deres husterrorister og narkohandlere - og de kan heller ikke døje hinanden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Obama's aflytning af Trump?

Indlæg af Thomas Tors Mar 16, 2017 2:19 am

Det optager sindene i den amerikanske presse, at Trump påstår, at Obama har aflyttet ham under valgkampen med henblik på hans russiske forbindelser.

Nu er Trump noget forvirret og usammenhængende; men

  1. Det er nok rimelig sikkert, at det ikke er amerikanske myndigheder.
  2. Lækager mm. kan vel tænkes at komme fra russerne - bare sådan, at Trump ved, at han skal være artig.
  3. Men den tanke har slået mig: Hvad nu hvis det er f.eks. tyskerne - Trump er dybt forgældet til Deutsche Bank. Det kunne jo give adgang til nogle af hans hoteller og andre faciliteter. Det kunne jo også tænkes, at Tyskland vil give tilbage med samme mønt, som de blev "betalt" af Obama. Det er jo som bekendt et spil mere end én kan lege.
    Tyskerne (for nu at beskylde dem for noget) kunne da godt finde på, at lække oplysninger.
  4. At nogen i USA kan komme i besiddelse af lækkede oplysninger fra "venligt sindede" efterretningstjenester - det skulle vel ikke være helt umuligt. Disse statsledere træffes jo med jævne mellemrum til en snak over en kop kaffe og en bid brød.
    Det kan da godt være, at Obama ikke har aflyttet Trump; men det kunne andre muligvis have gjort.


Endelig er der gåden med Tillerson: Sjældent har en udenrigsminister været så uvillig til at meddele sig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Trump har lige snakket med Putin

Indlæg af Thomas Ons Maj 03, 2017 3:10 am

Om Syrien og Nordkorea!

Hvad de to ting så ellers har med hinanden at gøre?

Jeg tror sgu, jeg havde ret i, at Putin fik smæk i Latakya i Syrien - og han er nu nervøs for, at det gentager sig i Vladivostok.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Gorrion Ons Maj 10, 2017 8:44 am

Senatorer kræver undersøgelse efter fyring af FBI-chef
http://www.dr.dk/nyheder/udland/senatorer-kraever-undersoegelse-efter-fyring-af-fbi-chef

Med denne handling har Donald Trump tilstået at han er dybt korrupt, kriminel, og landsforræder!

Det her bør få alvorlige panderynker frem i regeringer i hele verden (måske med undtagelse af Rusland og Tyrkiet)
Der er rigtig mange ting der nu kan ske hvis Donald Trump fortsætter som "såkaldt Præsident"...og jeg vil ikke udelukke en ny Amerikansk borgerkrig, for Donald Trump er ved med fysisk og åbenbart uhindret politisk magt at få ændret den amerikanske forfatning, og sikket gøre USA til et militær diktatur!

DEN MAND ER RABLENDE SINDSYG!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Gorrion Fre Maj 12, 2017 10:24 am

Som det ser ud nu er Donald Trump eller for den sags skyld hans nærmest i det Hvide Hus, herunder også vice præsidenten ikke ledende i USA længere.
USA styring ligger nu primært ved føderale dommere som står vagt, og en kongres og et senat der seriøst er nød til i en periode at omlægge USA's styringsform.
Faktum er at Trump og hele hans tætteste stab nu de-facto er sat i husarrest!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Gorrion Fre Maj 12, 2017 5:22 pm

Trump advarer fyret FBI-chef mod at lække info til pressen
http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-advarer-fyret-fbi-chef-mod-laekke-info-til-pressen

Trump er komplet rådden i hovedet.

Til de danske politikere vil jeg opfordre at have så lidt kontakt med den administration der har forbindelser til det Hvide hus som muligt. Hold jer til virksomhedskontakter og eller undgå at lave aftaler med noget som helst der har Trumps aftryk. Hans tid er talte!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Thomas Lør Maj 13, 2017 12:30 am

Gorrion skrev:Trump advarer fyret FBI-chef mod at lække info til pressen
http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-advarer-fyret-fbi-chef-mod-laekke-info-til-pressen

Trump er komplet rådden i hovedet.

Til de danske politikere vil jeg opfordre at have så lidt kontakt med den administration der har forbindelser til det Hvide hus som muligt. Hold jer til virksomhedskontakter og eller undgå at lave aftaler med noget som helst der har Trumps aftryk. Hans tid er talte!

Bare man ikke laver aftaler med Trump alene - men er der en voksen, der står bagved, så kan det godt lade sig gøre.

Men jeg tror det, der vil ske er, at Trump bliver kørt ud på et sidespor - han har tydeligvis ikke nogen opfattelse af, hvad der sker.

Jeg tror knebet er:

Russerne har lånt Trump penge med sikkerhed i hans Golfbaner. Det kom en af Trumps sønner til at sige til en sportsjournalist. Der ligger hemligheden!

Golfbaner kan da ikke tjene sig hjem! Ikke hvis de ligger ude i ørkenen. De koster ikke noget at lave. Værdien? Tja.... hvis valget står mellem en bilfabrik i Rusland og en golfbane i USA, så kan det hurtigt blive interessant med den golfbane.
Det er også derfor jeg tager det med sindsro, at udlændinge køber f.eks. ejendomme på Strøget op til vanvittige priser: De skal jo også have dem udlejet!!!!
Det får de da ikke - ikke til den husleje, de havde drømt om. Derfor tabes de penge stille og roligt. Peterskirken i Rom er sikkert også meget værd på papiret (eller i dette tilfælde pergamentet); men huslejeindtægten???

Det de kære russere - med Trump kan se i øjnene er: De kan godt gøre udlæg i hans golfbaner. Javel! Men hvad vil de stille op med dem, når folk ikke længere gider slå til en bold for at gå efter bolden? En lejlighed ingen vil bo i, den er en møllesten om halsen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Gorrion Søn Maj 14, 2017 7:59 pm

Det som Trump prøver at opnå, og er i færd med at udføre er en omgørelse af USA's forfatning, så den passer ind i hans diktatur og sygelige verdenssyn.
Han vil forsøge at lave en "stille" Erdogan!, som dog ikke er så stille en da!...
Vi ser det for øjnene af os...og det undre mig han får lov...en ting er politisk holdninger, som han jo tydeligvis end ikke deler med ret mange på de politisk fløje ud over ekstremister og de ultra rige.
Men han er samtidigt og påvist, dybt korrupt, dybt kriminel i stort set alle finansielle anliggender, og så er han en patologisk løgner! og spreder FAKE news fra sin Twitter!
læg dertil at han har en dyb og ondskabsfuld narcissistisk personlighed/psykose
Han er en MEGET MEGET MEGET farlig amøbe!
Han er tilmed dybt uvidende og decideret dum som et bræt !

Tidligere efterretningschef: Trump angriber demokratiet indefra
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tidligere-efterretningschef-trump-angriber-demokratiet-indefra

Jeg er helt enig, og derfor skal han stoppes....i går!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Thomas Søn Maj 14, 2017 11:28 pm

Gorrion skrev:Det som Trump prøver at opnå, og er i færd med at udføre er en omgørelse af USA's forfatning, så den passer ind i hans diktatur og sygelige verdenssyn.
Han vil forsøge at lave en "stille" Erdogan!, som dog ikke er så stille en da!...
Vi ser det for øjnene af os...og det undre mig han får lov...en ting er politisk holdninger, som han jo tydeligvis end ikke deler med ret mange på de politisk fløje ud over ekstremister og de ultra rige.
Men han er samtidigt og påvist, dybt korrupt, dybt kriminel i stort set alle finansielle anliggender, og så er han en patologisk løgner! og spreder FAKE news fra sin Twitter!
læg dertil at han har en dyb og ondskabsfuld narcissistisk personlighed/psykose
Han er en MEGET MEGET MEGET farlig amøbe!
Han er tilmed dybt uvidende og decideret dum som et bræt !

Tidligere efterretningschef: Trump angriber demokratiet indefra
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tidligere-efterretningschef-trump-angriber-demokratiet-indefra

Jeg er helt enig, og derfor skal han stoppes....i går!
Så nemt går det nok ikke! Men standset skal han nok blive. Nu har man da sikret sig, at forsøgene på at blande sig i USA's forfatning, det er kostbart - tænk bare på alle de penge Putin har i klemme i Trumps golfbaner!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Se de sanktioner bliver ikke ophævet!

Indlæg af Thomas Man Maj 15, 2017 1:20 am

Senatet har erkendt, at Putin har blandet sig i det amerikanske præsidentvalg.

Ophævelse af sanktionerne vil derfor svare til, at USA har indgået en traktat med Rusland, hvilket ikke kan ske uden senatets samtykke.
Alene den omstændighed, at begrænsningen af kernevåben, som er en traktat kan ikke ophæves uden senatets godkendelse.

Så hvad Trump mener er komplet ligegyldigt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Putin

Indlæg af Thomas Man Maj 15, 2017 8:46 am

Det, jeg tror er tilfældet, er:

Putin har lånt Trump de penge, som finansierer nogle af hans bankerotte golfbaner og bordeller. De penge vil Putin naturligvis sikre, hvorfor han så skal være præsident, så ejendomsværdien dækker lånet sikkerhedsmæssigt.

Samtidig skal Putins stjålne midler investeres i amerikanske våbenproducenter og deres aktier. Den værdi skal så pumpes op med fede ordrer. Derfor skal der store forsvarsinvesteringer til.
Derfor har Københavns Kommunes kommunister ageret stråmænd for kursplejen af våbenaktierne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Gorrion Tirs Maj 16, 2017 1:14 pm

Militæranalytiker: Trumps fortalelser bryder spionernes grundregler
http://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE9580692/militaeranalytiker-trumps-fortalelser-bryder-spionernes-grundregler/

- Det vil højst sandsynligt blot give krusninger i overfladen. USA er langt den største indsamler af information i efterretningsverdenen og sidder så at sige i toppen af pyramiden, siger Flemming Splidsboel og fortsætter:

- Hvis det nu havde været Tyrkiet, så kunne man forestille sig, at kilderne til landets efterretningsvæsen tørrede ud. Men det er sværere at se for USA. Samtidigt skal man huske på, at der er godt samarbejde organisationerne imellem, som nok skal fortsætte.

Mikkel Storm noterer sig:

- Det er svært at lægge USA på is.

Det er jo heller ikke USA der er problemet....DET ER KORRUPTE OG DYBT KRIMINELLE TRUMP. og så er han dum som et bræt!

Og den amøbe kan man med lethed lægge på is!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum