Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kontanthjælpsmodtager: Vi har ledt efter et job til mig i 13 år

Go down

Kontanthjælpsmodtager: Vi har ledt efter et job til mig i 13 år Empty Kontanthjælpsmodtager: Vi har ledt efter et job til mig i 13 år

Indlæg af Gorrion Fre Jan 29, 2016 2:43 pm

http://www.dr.dk/nyheder/penge/kontanthjaelpsmodtager-vi-har-ledt-efter-et-job-til-mig-i-13-aar

Sådan siger Nikita Jensen Kristensen, der ikke har haft et job siden 2003, fordi han har fået store knoglebrud i sine hænder, og derfor har svært ved at bruge dem.

Det skriger igen til himlen!

Der er titusinder af de der er i kontanthjælpssystemet der er blevet syltet uden om førtidspension i efterhånden mange år, hvor det er åbenlyst at deres arbejdsevne er så begrænset at det er et absolut minimum af arbejdsopgaver de kan udføre, og at disse job kun eksistere i ganske få tal, hvis overhovedet
Disse mennesker SKAL have tilbudt en førtidspension PROMTE!
Hvis de så siger nej...ja så må man tage den derfra.

Mange af de mennesker har fået det endnu dårligere ved disse tåbelige jobprøvninger, at blive nedgjort af samfundet og udstillet.

Det er tortur!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kontanthjælpsmodtager: Vi har ledt efter et job til mig i 13 år Empty Sv: Kontanthjælpsmodtager: Vi har ledt efter et job til mig i 13 år

Indlæg af Gorrion Tirs Sep 13, 2016 9:02 pm

Socialrådgiverne: Det er alt for sent, at ministeren vil hjælpe kontanthjælpsmodtagerne
http://www.dr.dk/nyheder/indland/socialraadgiverne-det-er-alt-sent-ministeren-vil-hjaelpe-kontanthjaelpsmodtagerne

Kommunerne har bevidst undladt at leve op til deres myndighedsansvar overfor borgerne!

DER ER KUN KASSETÆNKNING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum