Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

+4
klogeaage 35
Sune
Jomsviking
Thomas
8 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty

Indlæg af Thomas Ons Nov 19, 2014 11:16 pm

.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Gæst Ons Nov 19, 2014 11:17 pm

Nu står jeg på forsiden igen Thomas. SKYND dig at lave et indlæg. Skal vi gætte på max. 5 min?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Ignore list

Indlæg af klogeaage 35 Ons Nov 19, 2014 11:26 pm

mpkbh skrev:Gad vide hvor Thomas' trofaste støtter egentlig er? Er der kun Jomsviking tilbage der leverer et halvhjertet forsvar for tosseteorierne?

Realisten->wh->mpkbh->?
thsv->valbydreng->Pluto->?


Du bliver nu stoppet ind i samme kasse. Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Pluto Tors Nov 20, 2014 12:10 am

Og pludselig dukke TosseÅge op. Jeg har endnu ikke set manden skrive noget som helst der relaterer til emnet på en given tråd. Og hvad fanden er det du mener med de pile? Idiot!

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Gæst Tors Nov 20, 2014 12:18 am

Skidt med tosseåge. Det er da kun dejligt at vi er på ignore. Så kan han jo kun læse Thomas' indlæg og derfor ser vi ikke flere kommentarer fra ham.

Ja, for han kunne jo selvfølgelig ikke finde på alligevel at læse dem. Ligesom Thomas heller ikke læser hvad vi skriver. Det tror vi på...

Men nogen kommentarer kan han jo ikke komme med nu for så er det blot (endnu) et selvmål Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Cirb Tors Nov 20, 2014 5:57 pm

http://finans.dk/live/privatokonomi/ECE7223570/Skuffende-fleksauktion-kommer-bag-p%C3%A5-realkreditinstitutterne/

»Nogle af auktionerne er gået ret dårligt. Det virker, som om Realkredit Danmark er hårdest ramt af, at dens ejer Danske Bank ikke kan købe så mange obligationer længere,« siger Erik Bech.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Thomas Tors Nov 20, 2014 6:31 pm

Cirb skrev:http://finans.dk/live/privatokonomi/ECE7223570/Skuffende-fleksauktion-kommer-bag-p%C3%A5-realkreditinstitutterne/

»Nogle af auktionerne er gået ret dårligt. Det virker, som om Realkredit Danmark er hårdest ramt af, at dens ejer Danske Bank ikke kan købe så mange obligationer længere,« siger Erik Bech.

Mvh
Cirb

Det er derfor, der er banksvin herinde: Det er ved at skride for dem.
Der ligger - ganske pludselig - 175 mia. i indskudsbeviser i Nationalbanken. Der er INTET på folio. Det er nok en typisk afvikling af svindlen på Cayman Islands. Pengene til at låne sig selv skal jo komme et sted fra!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Det mest signifikante ved

Indlæg af Thomas Tors Nov 20, 2014 10:46 pm

debatten i denne tråd er, at alle mulige nicks er inde: Pluto, mpkbh, havok, sune.

Hvor mange fysiske cpr. nr., det drejer sig om er ikke til at vide - kun dette, at det er fantastisk mange, der skal deles om én hjernecelle.

Nu læser jeg så lidt af de indlæg, fordi de kun har til formål at udstille banksvins modbydelige personligheder. Jeg véd end ikke om jeg i denne omgang er blevet truet med politianmeldelse, hvilket er sket før; men det har generelt formentlig vist sig at være en dårlig idé. Det kan skyldes, at de primitive hadske udbrud henleder uønsket opmærksomhed på dem fra myndighedernes side - véd det ikke!

Men at denne flok psykopater motionerer herinde tyder på, at der er noget, der svier så gevaldigt i den finansielle sektor - og en hel del ubehagelige spørgsmål, der bliver stillet. Tidspunktet og sammenfaldet peger på, at der foregår ubehagelige ting i baggrunden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Gæst Tors Nov 20, 2014 10:54 pm

Gaab. Hvis der ingenting sker herinde så er det et tegn på at "noget foregår i kulissen". Hvis der har været en weekend uden nævneværdige finansnyheder så er "der noget stort i gære". Hvis der er lidt ligegyldig støj på et endnu mere ligegyldigt debatforum der primært beboes af langtidsledige så er det åbenbart et tegn på Danske Banks/Nykredits/BRF/<indsæt vilkårligt finansinstitut> MEGET snarlige død ?! Go figure. Uanset hvad der sker eller IKKE sker så kan det drejes hen på et "Hvad sagde jeg!"/"Det er jo det jeg altid har sagt!" udsagn fra God Himself (Thomas altså).

Det er ikke bare dumt. Det er infamt stupidt og uintelligent og mest af alt: Paranoidt.

Skal vi ikke tage den her tråd op igen om 1 måned Thomas så vi kan se hvad der er sket siden dette indlæg? Jo, det synes jeg faktisk. Lad os se om Danske Bank er død inden da. Det har du jo proklameret dagligt i hvad? 10-15-20 år nu?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Nå nå

Indlæg af Thomas Tors Nov 20, 2014 11:00 pm

..... og nå!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af konsholm Fre Nov 21, 2014 12:02 am

Kunne vi ikke lige prøve på at hæve debatniveauet bare en anelse over børnehavestadiet, og undgå tilsvininger såsom svin, tosse, tåbe ect.

Det er trættende at læse/høre på, ikke videre befordrende for debatten, og skræmmer måske nye læsere debattører væk.

- konsholm

konsholm

Antal indlæg : 83
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Happiness

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Gæst Fre Nov 21, 2014 12:09 am

Så hvorfor har du ladet Thomas svine alt og alle til og bla. tilladt udtalelser om direkte dødsønske mod navngivne debattører?? Det har jo foregået i årevis og i snart sagt hvert andet indlæg?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af konsholm Fre Nov 21, 2014 1:47 am

jeg "lader ikke nogen" gøre noget som helst! - det er de selv herre over.

Jeg henstiller bare til at I måske kunne bruge en lidt blidere debatform.

- konsholm

konsholm

Antal indlæg : 83
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Happiness

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Thomas Fre Nov 21, 2014 2:26 am

konsholm skrev:Kunne vi ikke lige prøve på at hæve debatniveauet bare en anelse over børnehavestadiet, og undgå tilsvininger såsom svin, tosse, tåbe ect.

Det er trættende at læse/høre på, ikke videre befordrende for debatten, og skræmmer måske nye læsere debattører væk.

- konsholm

Det kan sådan set være; men erfaringsmæssigt er det jo netop bankernes taktik!

Der er intet vundet ved at tale pænt til banker og bankansatte - kun yderligere overgreb!

Årsagen til at bankerne kører debatten på den måde er, at ramler de ind i en avis, så påhviler der redaktionen et ansvar! Dvs. at bankerne skal overholde loven, hvilket de ikke kunne drømme om!

Herinde kan bankerne fremsætte deres sædvanlige urigtige påstande og almindelige trolderier uden at de ender i retten.
Der er kun én måde at handle på: Så kraftigt som teknisk muligt at gå imod usandhederne.

Hensigten fra bankernes side må netop være, at skræmme enhver form for modstand mod deres uhæderlighed væk!

Vi så det jo i 2008, hvor man truede med at smadre folks adgang til deres penge, hvis man ikke fik sin uindskrænkede statsgaranti.

I en beskedent forum som dette, så benytter de anonymitet og adskillige dubiøse identiteter. Der har på intet tidspunkt været tale om at Pluto, mpkbh, Sune, osv. har ønsket en debat - det er rent og skært trolderi.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Thomas Fre Nov 21, 2014 2:37 am

konsholm skrev:jeg "lader ikke nogen" gøre noget som helst! - det er de selv herre over.

Jeg henstiller bare til at I måske kunne bruge en lidt blidere debatform.

- konsholm

Det er helt klart, at når jeg anvender udtryk som flextumpe og banksvin, så er det for at søgemaskiner, som overvåger internettet har noget at gribe fat i!

Det kan godt være, at de i første omgang kun får fat i mig; men hvis de falder ud af søgemaskinerne, så vil en yderligere efterforskning ikke ske. Politiet har ikke ubegrænsede ressourcer og vil lade bankernes propagandamaskine køre, hvis der ikke er noget, der retter opmærksomheden mod bankernes uhæderlige opførsel.

Det virker faktisk ganske godt og efter hensigten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Pluto Fre Nov 21, 2014 10:56 am


Det er helt klart, at når jeg anvender udtryk som flextumpe og banksvin, så er det for at søgemaskiner, som overvåger internettet har noget at gribe fat i!

Det kan godt være, at de i første omgang kun får fat i mig; men hvis de falder ud af søgemaskinerne, så vil en yderligere efterforskning ikke ske. Politiet har ikke ubegrænsede ressourcer og vil lade bankernes propagandamaskine køre, hvis der ikke er noget, der retter opmærksomheden mod bankernes uhæderlige opførsel.

Det virker faktisk ganske godt og efter hensigten.

Okay - så tror jeg at vi fik afgjort finalen mellem Thomas og TosseÅge om at være den mest skrupskøre. 'American Psyko' er kun en mild neurose til sammenligning med dit forstyrrede verdensbillede.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Gæst Fre Nov 21, 2014 11:15 am

Jesus... så politiet anvender Thomas' ligegyldige udokumenterede spam som efterforskningsmateriale?? Razz

Men lad os da holde os til den debat du efterspørger Thomas: Kan du henvise til de 20-30-40.000 ledige lejeboliger i Kbh du påstår er så lette at finde? Det er vel ikke så svært... eller??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af NewMay Tors Mar 05, 2015 12:45 pm

mpkbh skrev:
Thomas skrev:Det vi venter på nu er...

Ja, vi venter Thomas. Der er mennesker herinde der har ventet i 7-8 år på at dine forudsigelser skulle blive virkelighed. Indtil nu har de tydeligvis ventet forgæves på den billige lejlighed eller det hus du har lovet dem. Dem der havde mindre børn da du startede har vel nærmest voksne børn nu så parcelhuset kan efterhånden være lidt ligegyldigt.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing  really?? Sådan for ægte???

Shocked  Har du virkelig ventet 7-8 år på et hus Thomas har lovet dig? But why???

Jeg kommer herind og læser efter lang tids pause, og forundres over alle disse hadeindlæg fra dig mod Thomas. Du virker meget vred. Jeg kan nu godt forstå det hvis Thomas har lovet dig en billig bolig. Det kan han da heller ikke være bekendt så ikke at give dig. Altså.....

Måske du skulle overveje at danne dine egne holdninger fremfor lægge ansvaret for dit liv hos en debatør på nettet.

Just saying! <3

NewMay

Antal indlæg : 74
Join date : 23/12/11

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Gæst Tors Mar 05, 2015 3:26 pm

NewMay skrev:Shocked  Har du virkelig ventet 7-8 år på et hus Thomas har lovet dig? But why???

Jeg kan forstå på dit indlæg, at du ikke er i stand til at læse hvad jeg skriver Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af NewMay Tors Mar 05, 2015 3:46 pm

mpkbh skrev:
NewMay skrev:Shocked  Har du virkelig ventet 7-8 år på et hus Thomas har lovet dig? But why???

Jeg kan forstå på dit indlæg, at du ikke er i stand til at læse hvad jeg skriver Razz


Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball

NewMay

Antal indlæg : 74
Join date : 23/12/11

Tilbage til toppen Go down

Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0% - Page 3 Empty Sv: Thomas tager fejl igen - flexrenten nu næsten 0%

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum