Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

+2
Jomsviking
doctor
6 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Thomas Tors Feb 26, 2015 8:00 pm

Gorrion skrev:Islamisk Stat smadrer verdenskunst med trykluftsbor
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-26-islamisk-stat-smadrer-oldtidsmuseum-med-hamre-og-bor
http://www.dr.dk/nyheder/kultur/islamisk-stat-smadrer-verdenskunst-med-trykluftsbor

Jeg fatter ikke man ikke har sat ALT! ind på at udrydde disse SATAN tilbedere!

Hver en afkrog der kan have blot den mindste forbindelse eller blot sammenligning med SATANS yngel Islamisk Stat, skal flås i stumper og stykker og brænde for evigt i helvedes ild.
Brug Atomvåben!

Det tror jeg så også man gør. Bruger atomvåben - altså bruger Irans mod Iran. Iran bliver nødt til at hoste op med de atomvåben!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Gorrion Fre Feb 27, 2015 1:39 pm

Drømmen om storkalifatet: Middelalderlig islam skal sikre IS sejr ved dommedag
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/26/172648.htm

Det kommer aldrig til at blive virkelighed, men det bekymre mig at det i det hele taget er lykkedes disse SATAN tilbedere at nå dertil som de trods alt er nået.

En Atombombe eller 2 vil være helt legitimt at bruge for at udrydde de SATAN tilbedere, den jord de har betrådt er alligevel ulækker efter deres tilstedeværelse, så lidt radioaktivt nedfald vil være at foretrække efterfølgende.

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Gæst Fre Feb 27, 2015 1:53 pm

Ja, lad os da endelig slå et par mio uskyldige civile ihjel. Du er sgu ligeså uintelligent som Storebror herinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Thomas Fre Feb 27, 2015 2:06 pm

Gorrion skrev:Drømmen om storkalifatet: Middelalderlig islam skal sikre IS sejr ved dommedag
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/26/172648.htm

Det kommer aldrig til at blive virkelighed, men det bekymre mig at det i det hele taget er lykkedes disse SATAN tilbedere at nå dertil som de trods alt er nået.

En Atombombe eller 2 vil være helt legitimt at bruge for at udrydde de SATAN tilbedere, den jord de har betrådt er alligevel ulækker efter deres tilstedeværelse, så lidt radioaktivt nedfald vil være at foretrække efterfølgende.


Den dommedag ligger nok nærmere end som så.

Som det ser ud nu, så er det ikke et problem, der kræver anvendelse af atomvåben. De er så spredte og så små. at man kan opsøge dem enkeltvis og give dem en bombe i nødden. Vore fly slipper under ét våben pr. mission.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Gorrion Lør Apr 04, 2015 1:55 pm

Studerende: Hvis du svarede forkert, blev du skudt
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-04-04-studerende-hvis-du-svarede-forkert-blev-du-skudt

Det beviser endnu engang at man ikke kan sætte et buget bag at få udryddet disse SATAN tilbedere!

Det er ikke kun et spørgsmål om at svække dem, eller knække deres bagvedliggende struktur og økonomi. Vi taler om at der skal indledes en verdensomspændende udryddelses strategi imod den "Islamiske" fundamentalisme. Der skal massive invasionsstyrker ind og udrydde dem/det i en grad at det næsten er kvalmende at forestille sig.....men det er den eneste udvej!
ISIS
Boko-haram
AL-"kebap"
Eller hvad disse satans yngel kalder sig, så er vi nød til at udrydde dem totalt, og ALT hvad der tilnærmelsesvis repræsentere deres synspunkter!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Gorrion Ons Maj 06, 2015 12:39 pm

Islamisk Stat bor på ekstravagant luksushotel
http://nyhederne.tv2.dk/2015-05-06-islamisk-stat-bor-paa-ekstravagant-luksushotel

Ufatteligt at det kan lade sig gøre, at verdens mest ondskabsfulde SATAN tilbedere har disse muligheder. Når nu man ved det forholder sig sådan så skal det hotel bare have en STOR bombe!.

ALT hvad ISIS står for, og alt hvad der minder om ISIS tankegang skal udryddes NU!. Verden må indlede en offensiv der står til mål for denne opgave. Her taler jeg om en invasions styrke der overskygger alt hvad vi har set i nyere tid.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Man skal altså ikke gøre amerikanerne

Indlæg af Thomas Fre Maj 08, 2015 1:44 am

knotne - det er usundt.

For at citere Oliver Wendel Holmes: "Fruit of the poisionous tree."

At det var kokuspalmer fremgik ikke oprindeligt; ikke før et håndklædehoved fik noget meget tungt og hårdt i skallen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Nu mangler vi bare ISIS og Al-Qaidas forbindelser

Indlæg af Thomas Søn Maj 10, 2015 10:32 pm

i Danmark.

Den afsløring giver grunden til PET's trusselvurdering.

Men stadig: Hvilket bagland har disse organisationer i Danmark - og hvordan bliver de finansieret - udover ved småkriminalitet?

Margrethe Aukens jødehadende udfald bliver ikke mildere på denne baggrund.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Det var da meningen

Indlæg af Thomas Ons Maj 20, 2015 7:59 am

at skiderikken skulle krepere i Syrien!

Det er sådan nogle, som Enhedslisten vil have hjem igen! Problemet er bare, at det giver ubehagelig opmærksomhed omkring venstrefløjens narkohandlende terrorister i almindelighed: Derfor må man hakke dem ned, hvis de kommer tilbage.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Gorrion Tors Maj 21, 2015 10:51 pm

Hvis man ved idioten har kæmpet for Islamisk Stat, hvorfor helvede går han så rundt i Danmark for?.

Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at forstå situationen hvis ordensmagten kendte til at han gik løs rundt, han er jo en trussel imod alt hvad vi har opbygget af frihed og demokrati.

Vil da også stille spørgsmålstegn ved om man kan straffe nogen for at få ryddet ham af vejen som Thomas også er inde på, Der er tydeligvis nogen der vidste hvad han står for, og har "hvis ellers alle facts er på bordet" blot gjort deres fædrelandspligt.
Det vil jo heller ikke være strafbart at plante en kugle i panden på Vladimir Putin! han er jo Hitler II
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Thomas Fre Maj 22, 2015 1:14 am

Gorrion skrev:Hvis man ved idioten har kæmpet for Islamisk Stat, hvorfor helvede går han så rundt i Danmark for?.

Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at forstå situationen hvis ordensmagten kendte til at han gik løs rundt, han er jo en trussel imod alt hvad vi har opbygget af frihed og demokrati.

Vil da også stille spørgsmålstegn ved om man kan straffe nogen for at få ryddet ham af vejen som Thomas også er inde på, Der er tydeligvis nogen der vidste hvad han står for, og har "hvis ellers alle facts er på bordet" blot gjort deres fædrelandspligt.
Det vil jo heller ikke være strafbart at plante en kugle i panden på Vladimir Putin! han er jo Hitler II

Det er jo det, der sker når terrorister kommer op at slås indbyrdes.

Efter 2. verdenskrig havde Frankrig nogle bekvemme og blodige kolonikrige, hvor gamle SS'ere og kommunister kunne massakrere hinanden.
Da nazister med dekorativt hagekors er blevet en truet dyreart, så må kommunister jo slås mod hinanden ..... de løber tilsyneladende aldrig tør for besynderlige forkortelser.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Gorrion Lør Maj 23, 2015 11:39 am

FN frygter for civile og kulturarv efter tab af antik ørkenby
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/05/23/0523041648.htm

Hvorfor! HVORFOR!

Verden har et ansvar for at få stoppet SATANS tilbedere, og jeg vil efterhånden tillade mig at sammenligne ordet Islamisme med Satanisme. Det kan godt være at der er belæg for at mange vil mene at Islam bliver voldtaget af ISIS, og at denne religion bliver besudlet af dem. Men jeg må indrømme at jeg efterhånden får fornemmelsen af at den Islamiske verden har en Interesse af at der opstår sådan et helvede på jorden. Der må kunne mobiliseres enorme enheder der en gang for alle får udryddet disse vanskabninger/SATAN-tilbedere hvis man virkelig ville!.
Alt hvad der blot har en tilnærmelse af ISIS ideologi skal udslettes overalt i verden! OG DET VAR I GÅR!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Thomas Lør Maj 23, 2015 12:01 pm

Gorrion skrev:FN frygter for civile og kulturarv efter tab af antik ørkenby
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/05/23/0523041648.htm

Hvorfor! HVORFOR!

Verden har et ansvar for at få stoppet SATANS tilbedere, og jeg vil efterhånden tillade mig at sammenligne ordet Islamisme med Satanisme. Det kan godt være at der er belæg for at mange vil mene, at Islam bliver voldtaget af ISIS, og at denne religion bliver besudlet af dem. Men jeg må indrømme at jeg efterhånden får fornemmelsen af, at den Islamiske verden har en Interesse af, at der opstår sådan et helvede på jorden. Der må kunne mobiliseres enorme enheder der en gang for alle får udryddet disse vanskabninger/SATAN-tilbedere hvis man virkelig ville!.
Alt hvad der blot har en tilnærmelse af ISIS ideologi skal udslettes overalt i verden! OG DET VAR I GÅR!

Det er der ikke noget mærkeligt i!

Islamisk stat er en umulighed, for enten udrydder den indbyggerne i staten eller også flygter indbyggerne - og så er der ikke nogen stat tilbage.
Besiddelse har kun mening, hvis det man besidder kan erhverves af andre.

Der er sådan set ikke noget nyt i det.

Vi så fænoment i Europa i middelalderen, hvor pesten udryddede befolkningen - sådan da. Godsejeren ejede ejendommene; men kunne ikke få bønderne til at fæste, fordi de ikke kunne skaffe sig et levebrød. Fæsteafgiften blev så stor, at bønderne alligevel ville sulte ihjel - afgivelserne af kornet fra avlen - som afgift - blev så stor, at bønderne ikke kunne overleve. Derfor indførte man livegenskabet.
Da der ikke var forbrugere til den avlede afgrøde og dermed aflønning af kapitalen, så gav avlen udelukkende anledning til at fødevarepriserne blev trykket.

Det er - stort set - situationen i Rusland i dag. Bybefolkningen har ikke råd til at købe fødevarerne, hvorfor bønderne lader være med at producere. Har staten penge til at importere for, så gør man det; men da bønderne ikke kan konkurrere, så gør de ikke det.
Derfor ligger umådelige mængder af den bedste landbrugsjord i verden brak.
Selvfølgelig kunne Egypten være storproducent af fødevarer (i oldtiden forsynede Egypten Europa med korn - der var gratis uddeling af korn i Rom); men der er ikke noget købedygtigt publikum, der vil betale prisen, hvorfor der ikke bliver produceret.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Gorrion Lør Maj 30, 2015 12:49 am

Omkring 85.000 er flygtet fra byen Ramadi i Irak, efter at Islamisk Stat erobrede den irakiske provinshovedstad for snart to uger siden, oplyser FN.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/05/29/202338.htm

Hvis ISIS bider sig fast, hvilket mere og mere tyder på de gør, og hvilket også understreger at vestens bombninger langt fra er nok til at stoppe dem. Så får vi en helvedes fordør lige ved Europas sydlige grænse....og den vil blive knust af en af de mest bestialske invasioner fra det som meget vel kan blive Islamisk Stat meget snart. Der er gået alt for meget sovepude i det...man tager det ikke alvorligt nok.
Det her ender med at blive en tusind-års-krig hvor tabene bliver til sammenligning på begge sider med den sorte død i middelalderen.
ISIS må og skal udryddes NU....ellers ender det med et blodbad der er langt værre end det vi har set indtil nu.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Thomas Lør Maj 30, 2015 7:30 am

Gorrion skrev:Omkring 85.000 er flygtet fra byen Ramadi i Irak, efter at Islamisk Stat erobrede den irakiske provinshovedstad for snart to uger siden, oplyser FN.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/05/29/202338.htm

Hvis ISIS bider sig fast, hvilket mere og mere tyder på de gør, og hvilket også understreger at vestens bombninger langt fra er nok til at stoppe dem. Så får vi en helvedes fordør lige ved Europas sydlige grænse....og den vil blive knust af en af de mest bestialske invasioner fra det som meget vel kan blive Islamisk Stat meget snart. Der er gået alt for meget sovepude i det...man tager det ikke alvorligt nok.
Det her ender med at blive en tusind-års-krig hvor tabene bliver til sammenligning på begge sider med den sorte død i middelalderen.
ISIS må og skal udryddes NU....ellers ender det med et blodbad der er langt værre end det vi har set indtil nu.

Det ved jeg ikke: De kan hverken komme frem eller tilbage. Ørkenbyer uden vand? Nu kommer sommeren.......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Det løser jo nogle af Enhedslistens personaleproblemer.

Indlæg af Thomas Tors Jun 04, 2015 5:49 pm

ISIS bombelager sprængt.

USA-ledda flygstyrkor slog på onsdagen ut vad som beskrivs som en av Islamiska statens största bombfabriker i Irak och Syrien. Explosionen hördes på flera mils håll.

Det har været et større depot. Det bliver et tab, der bliver svært at komme over. Sådan noget stads koster penge - rigtig mange penge.

Gaza

Det sætter jødehaderen Margrete Auken i lidt perspektiv.

Det er så klassisk.

Først drejede det sig om at lamme deres bevægelighed. Nu går man efter depoter og positioner.

Fornyede ISIS angreb.For mig ser det nu mere ud som forsøg på at bryde ud. Man véd at øretæverne kommer, så er det om at komme væk - hvilket igen gør mobilitet til et problem.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Undskyld, jeg spørger:

Indlæg af Thomas Fre Jun 05, 2015 9:21 pm

Hvor dum kan man være?

Flygarna spårade var bilden hade tagits och 22 timmar senare bombade den USA-ledda koalitionen högkvarteret.

Jeg véd det ikke; men jeg har på fornemmelsen - ikke ret længe!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Selvfølgelig finansierer danske skatteydere

Indlæg af Thomas Tirs Sep 01, 2015 4:06 pm

terror.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Gorrion Tirs Okt 06, 2015 3:37 pm

S: Ja til at udvide kampen mod Islamisk Stat
http://www.dr.dk/nyheder/politik/s-ja-til-udvide-kampen-mod-islamisk-stat

Islamisk Stat "som djævletilbederne kalder sig" skal bekæmpes med alt hvad remmer og tøj kan bære, og jeg er enig med Uffe Ellemann som forleden fremsatte et synspunkt om at vestlige landtropper bør indsættes for at forsvare nuværende sikre områder...Jeg tror dog stadig at det kan blive nødvendigt med en regulær invasion, og står Putin i vejen "ligesom i Ukraine" så kap hovedet af ham også....i øvrigt stadig noget jeg OPFORDRE TIL....at myrde Vladimir Putin! HITLER II
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Thomas Tirs Okt 06, 2015 8:13 pm

Gorrion skrev:S: Ja til at udvide kampen mod Islamisk Stat
http://www.dr.dk/nyheder/politik/s-ja-til-udvide-kampen-mod-islamisk-stat

Islamisk Stat "som djævletilbederne kalder sig" skal bekæmpes med alt hvad remmer og tøj kan bære, og jeg er enig med Uffe Ellemann som forleden fremsatte et synspunkt om at vestlige landtropper bør indsættes for at forsvare nuværende sikre områder...Jeg tror dog stadig at det kan blive nødvendigt med en regulær invasion, og står Putin i vejen "ligesom i Ukraine" så kap hovedet af ham også....i øvrigt stadig noget jeg OPFORDRE TIL....at myrde Vladimir Putin! HITLER II

Hmmm..... Du har ikke fulgt med!!

Den 4 september 2015 landede to F-22 på Ämari i Estland - og ja, det tog mig et par dage at regne den ud!

Regner man på rækkevidden, så har den præcis rækkevidde til at ramme Putins landsted - og ingen i Rusland vil se dem komme. Det er ikke en marginal mission, som Entebbe. Det er under fuld stealth og supercruise.
Putin opholder sig kun nødigt væk fra sit landsted - en nærliggende formodning er, at han er skide bange for at blive "nakket" af sine egne.

Det er amerikanerne, der fortæller Putin: Hør nu her! Din lille lort! Hvis Du ikke opfører Dig ordentligt, så tværer vi Dig ud på mindre end en time - sådan helt personligt.

Om amerikanerne vil gøre det? Hvad med Gadhaffi, Osama bin Laden, Saddam Hussein. (formentlig også Oluf Palme - min vurdering)???

I øjeblikket er det at sige - for man har ikke gjort nogen hemmelighed ud af det - "Vi kan, hvis vi vil - når som helst!"

Mit største problem med det er, at jeg er ikke helt sikker på, at FSB er dygtige nok til at fange signalet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Frankrig og USA.

Indlæg af Thomas Man Nov 16, 2015 1:14 am

Nå så er der nogen, der er rykket ud med nogle oplysninger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Thomas Man Nov 16, 2015 1:27 am

Thomas skrev:Nå så er der nogen, der er rykket ud med nogle oplysninger.

Lad os se, hvad der falder ned af træerne fra SF og Enhedslisten.

Tyrkiet

Det er det, man kunne forvente, i en situation, hvor man virkelig har trængt ISIS i bund - så bortspænger de ammunitionen i depoterne.

ISIS er uden håb og uden fremtid. Om hele verden er imod dem? Ja, mon ikke.
De ved da godt at politiet rykker nærmere og nærmere på.

Nu er tyrkerne så nok dem, der har de bedste målinformationer i Syrien. Der er jo kurdere inde i de byer.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Gorrion Man Nov 16, 2015 10:23 pm

At bruge bomber/missiler har uden tvivl en betydelig effekt...men det er håbløst alene i kampen mod rotter.
Jeg har sagt det længe at der skal landtopper ind, og de skal have fuldt mandat til at iværksætte en regulær udryddelse.
Imod disse Satan tilbedere kan vi ikke bruge Geneve konventionerne til ret meget, for du kan ikke tage krigsfanger når det drejer som om Satans yngel.
Nu snakker man om 150000 mand kunne være nok...
Uden at være militær ekspert så er jeg ikke sikker....der skal være nok til at fastholde en invasion over længere tid, og opretholde de love som man midlertidigt "muligvis flere år" må indføre...samtidigt skal der være nok til at få ryddet ud i alle de rottereder man skal lugte sig frem til...som man dog nok endnu mere effektivt kan bombe når landtropper har fået syn for sagen.
Det bliver hård kost....det ved jeg godt....For Satans yngel har også rotte mødre og børn som vil trække våben. Men husk at RotteISIS vil slagte ALLE hvis de får lov.

Få de planer for invasion lagt på øverste dagsorden, og få dette satans yngel udryddet!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Nørreport

Indlæg af Thomas Fre Nov 20, 2015 11:45 pm

er der noget, der er øvet, så er det Nørreport station.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af doctor Lør Nov 21, 2015 4:18 am

doctor skrev:dit problem Gorrion er at du ser problemerne før de andre - - - Det er squ nemt nok at være enig, når konsensus ER skabt.


28.09.2014

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS) - Page 3 Empty Sv: Helvedes manifest på jorden! IS (ISIS)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum