Realkreditudlån 1 kv 2014
Side 1 af 1
Realkreditudlån 1 kv 2014
Stærkt foreløbige tal
Der er simpelthen ikke noget, der stemmer!
Landbruget har fået lidt flere til i kategorien flex med afdrag.
Udlejningsbyggeriet har fået omlagt nogle flex med afdrag til fast med afdrag.
Industri mm. er fuldstændig kaos. Det passer ikke, at man går fra et realkreditudlån på 300 mia. til 50 mia.! Her vil jeg gætte på, at man kun kan få tal fra Nordea - passer nogenlunde med deres markedsandel.
Almennyttigt byggeri kom sådan set - så langt man kunne - på plads tilsyneladende ved årsskiftet, hvor man fik 25 mia. omlagt. Der er tilsyneladende ikke sket en fis siden da.
Jeg tror end ikke man har turdet se på ejerboligerne - det er så at sige uændret fra 4 kv 13.
Når man ikke engang kan komme med tal på hovedkategorier efter 4 måneder, så er der noget helt galt.
Der er simpelthen ikke noget, der stemmer!
Landbruget har fået lidt flere til i kategorien flex med afdrag.
Udlejningsbyggeriet har fået omlagt nogle flex med afdrag til fast med afdrag.
Industri mm. er fuldstændig kaos. Det passer ikke, at man går fra et realkreditudlån på 300 mia. til 50 mia.! Her vil jeg gætte på, at man kun kan få tal fra Nordea - passer nogenlunde med deres markedsandel.
Almennyttigt byggeri kom sådan set - så langt man kunne - på plads tilsyneladende ved årsskiftet, hvor man fik 25 mia. omlagt. Der er tilsyneladende ikke sket en fis siden da.
Jeg tror end ikke man har turdet se på ejerboligerne - det er så at sige uændret fra 4 kv 13.
Når man ikke engang kan komme med tal på hovedkategorier efter 4 måneder, så er der noget helt galt.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Lignende emner
» Realkreditudlånet JUL 2014
» Realkreditudlånet 3 kvartal 2014
» Realkreditudlånet APR 2014
» Statgældspolitikken 2 halvår 2014
» Rusland truer Ukraine med stormangreb
» Realkreditudlånet 3 kvartal 2014
» Realkreditudlånet APR 2014
» Statgældspolitikken 2 halvår 2014
» Rusland truer Ukraine med stormangreb
Side 1 af 1