Jo højere indkomst
2 deltagere
Side 1 af 1
Jo højere indkomst
Jo dybere gæld.
Situationen er fuldstændig håbløs. Det er de bedste indkomster, der er dybest i gæld: I forhold til deres indkomst!
Men det har jeg jo sagt hele tiden.
Læg mærke til at region Hovedstaden er fuldstændig håbløs.
Det er derfor, der er så store bonusser ved fratræden - specielt i banker. Man er nød til at betale deres gæld til banken.
Situationen er fuldstændig håbløs. Det er de bedste indkomster, der er dybest i gæld: I forhold til deres indkomst!
Men det har jeg jo sagt hele tiden.
Læg mærke til at region Hovedstaden er fuldstændig håbløs.
Det er derfor, der er så store bonusser ved fratræden - specielt i banker. Man er nød til at betale deres gæld til banken.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Jo højere indkomst
Der kunne være flere retningspile i det:
1) de rige skal blive rigere i fremtiden, ellers bryder det sammen
2) de ellers så udskældte udkantskommuner har helt fornuftige belåningsgrader - hvis ellers 80% er fornuftigt ... jeg synes stadig det er ret meget.
2) de ellers så udskældte udkantskommuner har helt fornuftige belåningsgrader - hvis ellers 80% er fornuftigt ... jeg synes stadig det er ret meget.
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Sv: Jo højere indkomst
Boligejerne kan ikke reddes!peter777 skrev:Der kunne være flere retningspile i det:
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Beskatning af, og ret til, indkomst fra DK når bopæl i udlandet
» Lidt overset fald i indkomst og forbrug.
» Frygt: Danskernes gæld kan udløse ny krise - 333 pct. af den disponible indkomst
» Nato og Rusland.
» Løkke overTrumper USA's præsident.
» Lidt overset fald i indkomst og forbrug.
» Frygt: Danskernes gæld kan udløse ny krise - 333 pct. af den disponible indkomst
» Nato og Rusland.
» Løkke overTrumper USA's præsident.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum