Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

4 deltagere

Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af Thomas Tors Mar 13, 2014 4:18 pm

Det har jeg sagt i årevis.
Så det er der ikke noget nyt.

Én gang flextumpe og så er døden som flextumpe sikker.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34099
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Lidt oplysning til Thomas

Indlæg af wh Tors Mar 13, 2014 5:28 pm

http://www.uvildige.dk/man-skal-ikke-goere-flekslaanene-vaerre-end-de-er.aspx

Læs denne udmærkede artikel der forklarer problemet - eller mangel på samme - ved førindfrielse af flexlån.

De mennesker der sidder med problemerne er dem der låste i 2008 under finanskrisen og for en stor dels vedkommende er der jo gået de typisk 3 eller 5 år som de fleste flexlånere vælger at tage som alternativ til F1. Tilbage er så ganske få F10 lånere og hvor mange det er ved jeg ikke, men under alle omstændigheder falder kursen på F10 jo længere mod 2018 vi kommer. F10 er næppe et produkt særlig mange har valgt.

Det helt generelle problem ved førindfrielse er - som artiklen jeg linker til også udmærket beskriver - udelukkende i tilfælde hvor renten falder (meget) efter Fx-lånet er optaget.

Men sjovt nok nævner Thomas aldrig de problemer der er med fastforrentede lån der fx. optages til kurs 95 og skal indfries til kurs 100. Det vil jo være tilfældet hvis den lange rente falder efter låneoptagelsen. I såfald står man med et realiseret tab på 5%. På et lån på 2 mio kr. er det altså 100.000 kr. man har tabt!

Man skal jo nok ikke regne med at Thomas giver nuancerede vinkler på en historie nogensinde. For ham er der én og kun én sandhed og det er den der prædikes herinde og som ingen åbenbart har nosserne (eller intellektet) til at modsige.

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Ganske Blanks svar på komiske ali

Indlæg af klogeaage 35 Tors Mar 13, 2014 7:17 pm

wh skrev:http://www.uvildige.dk/man-skal-ikke-goere-flekslaanene-vaerre-end-de-er.aspx

Læs denne udmærkede artikel der forklarer problemet - eller mangel på samme - ved førindfrielse af flexlån.

De mennesker der sidder med problemerne er dem der låste i 2008 under finanskrisen og for en stor dels vedkommende er der jo gået de typisk 3 eller 5 år som de fleste flexlånere vælger at tage som alternativ til F1. Tilbage er så ganske få F10 lånere og hvor mange det er ved jeg ikke, men under alle omstændigheder falder kursen på F10 jo længere mod 2018 vi kommer. F10 er næppe et produkt særlig mange har valgt.

Det helt generelle problem ved førindfrielse er - som artiklen jeg linker til også udmærket beskriver - udelukkende i tilfælde hvor renten falder (meget) efter Fx-lånet er optaget.

Men sjovt nok nævner Thomas aldrig de problemer der er med fastforrentede lån der fx. optages til kurs 95 og skal indfries til kurs 100. Det vil jo være tilfældet hvis den lange rente falder efter låneoptagelsen. I såfald står man med et realiseret tab på 5%. På et lån på 2 mio kr. er det altså 100.000 kr. man har tabt!

Man skal jo nok ikke regne med at Thomas giver nuancerede vinkler på en historie nogensinde. For ham er der én og kun én sandhed og det er den der prædikes herinde og som ingen åbenbart har nosserne (eller intellektet) til at modsige.

Din for dig mangelfulde nedsænkning af testiklerne er godt for Danmark,hvad værre for landet er problemet med landsforræderne her:by klogeaage 35 Today at 9:33 am

Tør du svare Question  Question  Question
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af Thomas Fre Mar 14, 2014 8:55 am

klogeaage 35 skrev:....
Din for dig mangelfulde nedsænkning af testiklerne er godt for Danmark,hvad værre for landet er problemet med landsforræderne her:by klogeaage 35 Today at 9:33 am

Tør du svare Question  Question  Question

Jeg tror hans sagfører vil tilråde, at han holder sin forbandede kæft. Men det tyder på, at man for alvor er gået i gang fra direktionen og nu arbejder sig nedefter i organisationen.

De skal såmænd nok komme til Klinkby også - han er under midlertidig opbevaring i ATP.

Det lader til at være standard proceduren. Man fyrer en direktør, som så får ansættelse hos konkurrenten. Det vil konkurrenten være interesseret i, fordi man så kan få klarhed over, hvilke konsekvenser hans svinestreger har haft.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34099
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af wh Fre Mar 14, 2014 11:00 am

Ja, vi kan jo så konstatere, at Thomas ikke er i stand til at svare sagligt på mit indlæg, men blot forholder sig til de idiotiske konspirationsteorier igen. Læs artiklen lille ven og lær hvordan obligationskurserne bag flexlånene reelt fungerer.

PS Thomas: Eftersom jeg ikke har en skid med DB eller nogen anden bank at gøre så skriver jeg fortsat løs herinde. God weekend til dig Smile 

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af Thomas Fre Mar 14, 2014 11:15 am

wh skrev:Ja, vi kan jo så konstatere, at Thomas ikke er i stand til at svare sagligt på mit indlæg, men blot forholder sig til de idiotiske konspirationsteorier igen. Læs artiklen lille ven og lær hvordan obligationskurserne bag flexlånene reelt fungerer.

PS Thomas: Eftersom jeg ikke har en skid med DB eller nogen anden bank at gøre så skriver jeg fortsat løs herinde. God weekend til dig Smile 

Nå, det må en Danske Bank svindler og løgner så forklare politiet, når den tid kommer. Den skal nok komme om man så løber i skjul.
Så jeg vil da anbefale Dig at benytte lejligheden her i weekenden til at tage i sommerhuset og hænge Dig. Det er den mest almindelige form for afslutning af et spekulantforløb. Jeg kan ikke anbefale, at Du kaster Dig ud foran S-toget - skønt det er smertefuldt - fordi døden faktisk langt fra er sikker. Moderne sovemedicin er så relativt ugiftigt, at det sandsynligvis heller ikke fremkalder den ønskede effekt.
Så der er en grund til at banksvin - som Dig - bliver fundet dinglende i sommerhuset, hvis man har glemt at købe patroner til jagtgeværet.

Jeg hænger Dig skam ikke ud! Du hænger Dig selv op!

Dø banksvin!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34099
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af wh Fre Mar 14, 2014 11:47 am

Jeg har sagt det før Thomas: Søg professionel hjælp

Du er efterhånden virkelig langt ude

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af klogeaage 35 Fre Mar 14, 2014 11:57 am

@wh

Har du boller på rette plads og gerne vil slippe for titlen : Ganske Blanks komiske ali  Question  Question  Question så må du svare mig på mit spørgsmål  Twisted Evil  lille ven Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af Thomas Fre Mar 14, 2014 2:28 pm

klogeaage 35 skrev:@wh

Har du boller på rette plads og gerne vil slippe for titlen : Ganske Blanks komiske ali  Question  Question  Question så må du svare mig på mit spørgsmål  Twisted Evil  lille ven Razz

Gad vide om det er wh, der dinglede?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34099
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af Pluto Fre Mar 14, 2014 4:13 pm

Thomas skrev:Det har jeg sagt i årevis.
Så det er der ikke noget nyt.

Én gang flextumpe og så er døden som flextumpe sikker.

Så flyder det med bullshit igen. Artiklen handler om nogle få stakler der har været dumme nok til at vælge F10. Det har ikke en skide med de store masser der ligger i F1-F3 at gøre. Intet af det du har forudsagt holder. Tilbage til dit Ludo spil.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af klogeaage 35 Fre Mar 14, 2014 4:42 pm

Pluto skrev:

Så flyder det med bullshit igen. Artiklen handler om nogle få stakler der har været dumme nok til at vælge F10. Det har ikke en skide med de store masser der ligger i F1-F3 at gøre. Intet af det du har forudsagt holder. Tilbage til dit Ludo spil.

Læg de markerede sammen .
Hold det op imod at du er "ny" bruger herinde.
Glem vi gamle herinde .
Dem/de der kommer herind og som du gerne vil overbevise, kan de tage dig seriøst. Question 
Boligmøgler med op til flere nicks her og på diverse debatsider Question  Twisted Evil
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af klogeaage 35 Fre Mar 14, 2014 4:52 pm

wh skrev:Ja, vi kan jo så konstatere, at Thomas ikke er i stand til at svare sagligt på mit indlæg, men blot forholder sig til de idiotiske konspirationsteorier igen. Læs artiklen lille ven og lær hvordan obligationskurserne bag flexlånene reelt fungerer.

PS Thomas: Eftersom jeg ikke har en skid med DB eller nogen anden bank at gøre så skriver jeg fortsat løs herinde. God weekend til dig Smile 



@wh Du har længe haft travlt herinde med at der skal bevises for dig postulerede parkeringsaftaler,her har du en af dem der nu kan ses som toppen-- af toppen--- af isbjerget

Svar udbedes tak
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af wh Fre Mar 14, 2014 5:03 pm

Den pågældende ejendom på Gammel Jernbanegade huser et produktionsselskab, et hotel og et bowlingcenter iflg. Krak. Det har intet med private ejerlejligheder at gøre.

Men det var dog et bud - det eneste vi har set endnu på de påståede parkeringsaftaler. Denne har bare ikke en døjt med de tusindvis af handlede ejerlejligheder at gøre. Der er vist ingen der har benægtet at der er fusket med disse erhvervsejendomme, men Thomas har jo udvidet historien til at omfatte et helt ejerlejlighedsmarked.

Jeg har vist dig hvordan du beviser Thomas' påstande TumpeÅge så det er jo en smal sag at vise mig en 40-50 stykker.

Sæt igang

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af klogeaage 35 Fre Mar 14, 2014 5:20 pm

wh skrev:Den pågældende ejendom på Gammel Jernbanegade huser et produktionsselskab, et hotel og et bowlingcenter iflg. Krak. Det har intet med private ejerlejligheder at gøre.

Men det var dog et bud - det eneste vi har set endnu på de påståede parkeringsaftaler. Denne har bare ikke en døjt med de tusindvis af handlede ejerlejligheder at gøre. Der er vist ingen der har benægtet at der er fusket med disse erhvervsejendomme, men Thomas har jo udvidet historien til at omfatte et helt ejerlejlighedsmarked.

Jeg har vist dig hvordan du beviser Thomas' påstande TumpeÅge så det er jo en smal sag at vise mig en 40-50 stykker.

Sæt igang

Lille ven,du overvåger sitet tæt og er hurtig på aftrækkeren ,tak for det Razz 

Jeg svarer lige for TumpeÅge, hvis det er ok for dig. Question 

Det er der problemet ligger , råddenskabet kan først ses/lugtes når låget n ø d t v u n g e t bliver lettet på latrine tønden med rystende labber af myndighederne .

Citatet her:
Hos Sparekassen Sjælland forsvarer direktør Lars Petersson handlen med, at man blot har forsøgt at værne om bankens værdier

kunne om formes til:
Hos Danske Bank forsvarer direktør ..... ........ handlen med, at man blot har forsøgt at værne om bankens værdier

Nu spørger jeg igen: hvorfor  lefler du for Ganske Blank og deres ulækre aktiviteter Question 

Svar. Very Happy 
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af wh Fre Mar 14, 2014 5:31 pm

klogeaage 35 skrev:Jeg svarer lige for TumpeÅge, hvis det er ok for dig. Question 

Det er der problemet ligger , råddenskabet kan først ses/lugtes når låget n ø d t v u n g e t bliver lettet på latrine tønden med rystende labber af myndighederne .

Jamen, skal vi ikke få smidt låget af den latrine så?? Hvis du evt. skulle have overset fremgangsmåden hvorpå man beviser Thomas' påstande så får du klippet her igen fra en tidligere post:

-----
1) Find et antal handlede ejendomme (fx. lejligheder i Kbh som er dem Thomas typisk påstår er parkeringsaftaler)
2) Find ejeren på ois.dk
3) Check beboeren på krak.dk

Er det er "parkeringsaftale" er navnene der fremkommer under punkt 2 og 3 ikke det samme.

Her er alle solgte lejligheder i Kbh det seneste år

http://www.boliga.dk/salg/resultater?so=1&type=Ejerlejlighed&fraPostnr=1050&tilPostnr=2450&sort=omregnings_dato-d&minsaledate=2013-3-7&maxsaledate=today
-----

Så bare en 40-50 stykker fra den liste tak. Det tager dig ikke længe at finde dem jo

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af Pluto Fre Mar 14, 2014 5:36 pm

klogeaage 35 skrev:
Pluto skrev:

Så flyder det med bullshit igen. Artiklen handler om nogle få stakler der har været dumme nok til at vælge F10. Det har ikke en skide med de store masser der ligger i F1-F3 at gøre. Intet af det du har forudsagt holder. Tilbage til dit Ludo spil.

Læg de markerede sammen .
Hold det op imod at du er "ny" bruger herinde.
Glem vi gamle herinde .
Dem/de der kommer herind og som du gerne vil overbevise, kan de tage dig seriøst. Question 
Boligmøgler med op til flere nicks her og på diverse debatsider Question  Twisted Evil

Thomas sender sin skødhun. vov vov her er en hundekiks til du stor med næsten klistret op af ruden nede ved ejendomsmæglerbutikken og venter på at priserne skal falde.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af klogeaage 35 Fre Mar 14, 2014 6:16 pm

wh skrev:
klogeaage 35 skrev:Jeg svarer lige for TumpeÅge, hvis det er ok for dig. Question 

Det er der problemet ligger , råddenskabet kan først ses/lugtes når låget n ø d t v u n g e t bliver lettet på latrine tønden med rystende labber af myndighederne .

Jamen, skal vi ikke få smidt låget af den latrine så?? Hvis du evt. skulle have overset fremgangsmåden hvorpå man beviser Thomas' påstande så får du klippet her igen fra en tidligere post:

-----
1) Find et antal handlede ejendomme (fx. lejligheder i Kbh som er dem Thomas typisk påstår er parkeringsaftaler)
2) Find ejeren på ois.dk
3) Check beboeren på krak.dk

Er det er "parkeringsaftale" er navnene der fremkommer under punkt 2 og 3 ikke det samme.

Her er alle solgte lejligheder i Kbh det seneste år

http://www.boliga.dk/salg/resultater?so=1&type=Ejerlejlighed&fraPostnr=1050&tilPostnr=2450&sort=omregnings_dato-d&minsaledate=2013-3-7&maxsaledate=today
-----

Så bare en 40-50 stykker fra den liste tak. Det tager dig ikke længe at finde dem jo


For det første: Din dårlige vane med at slette og ændre andres posts skal du lægge fra dig,derfor hjælper jeg dig med at genoprette mit skriv så får du også mulighed for at svare rettidigt :

Lille ven,du overvåger sitet tæt og er hurtig på aftrækkeren ,tak for det Razz

Jeg svarer lige for TumpeÅge, hvis det er ok for dig. Question

Det er der problemet ligger , råddenskabet kan først ses/lugtes når låget n ø d t v u n g e t bliver lettet på latrine tønden med rystende labber af myndighederne .

Citatet her:
Hos Sparekassen Sjælland forsvarer direktør Lars Petersson handlen med, at man blot har forsøgt at værne om bankens værdier

kunne om formes til:
Hos Danske Bank forsvarer direktør ..... ........ handlen med, at man blot har forsøgt at værne om bankens værdier

Nu spørger jeg igen: hvorfor  lefler du for Ganske Blank og deres ulækre aktiviteter Question

Svar. Very Happy




For det andet: Jeg  ved  af erfaring at du har det svært med abstrakt Twisted Evil 

Det er der problemet ligger , råddenskabet kan først ses/lugtes når låget n ø d t v u n g e t bliver lettet på latrine tønden med rystende labber af myndighederne .

Min pointe med det der  i sort  trukket  ,er at når myndighederne har ladet  en sådan lyssky handel gå igennem alle de led sådan en handel nu gør og ingen har råbt vagt i gevær,hvordan kan vi som almindelige dødelige så bevise det der sker på de bonede gulve  med advokat finter an masse,men som bevist i artikel helt åbenlyst foregår,kan du hjælpe. Question 

Kan du også som ekspert fortælle om finten med at oprette et anpartsselskab i eget navn og så købe bolig af,,,,sig  selv ,er en sand fortælling som jeg har hørt flere gange Question 

Svar tak
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af klogeaage 35 Fre Mar 14, 2014 6:21 pm

Pluto skrev:
klogeaage 35 skrev:
Pluto skrev:

Så flyder det med bullshit igen. Artiklen handler om nogle få stakler der har været dumme nok til at vælge F10. Det har ikke en skide med de store masser der ligger i F1-F3 at gøre. Intet af det du har forudsagt holder. Tilbage til dit Ludo spil.

Læg de markerede sammen .
Hold det op imod at du er "ny" bruger herinde.
Glem vi gamle herinde .
Dem/de der kommer herind og som du gerne vil overbevise, kan de tage dig seriøst. Question 
Boligmøgler med op til flere nicks her og på diverse debatsider Question  Twisted Evil

Thomas sender sin skødhun. vov vov her er en hundekiks til du stor med næsten klistret op af ruden nede ved ejendomsmæglerbutikken og venter på at priserne skal falde.
 Suspect  Rolling Eyes  Razz 

Jeg kan gætte hvad du skriver og forstår din agenda med trolderi,men er det ikke for tidligt at være så stang beruset  drunken
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af wh Fre Mar 14, 2014 9:43 pm

Ja, men som forventet er TumpeÅge HELLER ikke i stand til at vise mig bare én eneste "parkeringsaftale" blandt de privat handlede ejerlejligheder.

Du er dumpet Razz 

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af klogeaage 35 Fre Mar 14, 2014 10:09 pm

wh skrev:Ja, men som forventet er TumpeÅge HELLER ikke i stand til at vise mig bare én eneste "parkeringsaftale" blandt de privat handlede ejerlejligheder.

Du er dumpet Razz 

Vi lader billedet stå Wink
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af Thomas Lør Mar 15, 2014 1:19 am

klogeaage 35 skrev:

Vi lader billedet stå Wink

Selvmord på 1. klasse.

Så fint bliver det ikke for wh - banksvinet må finde sig i selvbetjening.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34099
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af klogeaage 35 Lør Jul 11, 2015 11:51 am

klogeaage 35 skrev:
Pluto skrev:
klogeaage 35 skrev:
Pluto skrev:

Så flyder det med bullshit igen. Artiklen handler om nogle få stakler der har været dumme nok til at vælge F10. Det har ikke en skide med de store masser der ligger i F1-F3 at gøre. Intet af det du har forudsagt holder. Tilbage til dit Ludo spil.

Læg de markerede sammen .
Hold det op imod at du er "ny" bruger herinde.
Glem vi gamle herinde .
Dem/de der kommer herind og som du gerne vil overbevise, kan de tage dig seriøst. Question 
Boligmøgler med op til flere nicks her og på diverse debatsider Question  Twisted Evil

Thomas sender sin skødhun. vov vov her er en hundekiks til du stor med næsten klistret op af ruden nede ved ejendomsmæglerbutikken og venter på at priserne skal falde.
 Suspect  Rolling Eyes  Razz 

Jeg kan gætte hvad du skriver og forstår din agenda med trolderi,men er det ikke for tidligt at være så stang beruset  drunken

Nye tal viser at andelen af afdragsfri flexlån er faldet betyyyyyyyyydeligt det sidste år kvidrer Louise Kastberg glad

Korrekt Louise !!!!!!! helt oppe fra et astronomisk  sindsygt højt og farligt % tal  for familien Danmark  på 55.5   Suspect  Suspect  Suspect   og helt ned i 53%   cheers cheers cheers

( Ironi kan forekomme i dette indlæg )

Ps for de glemsomme

Pluto : thsv
wh : mpkbh
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af klogeaage 35 Lør Jul 11, 2015 11:51 am

klogeaage 35 skrev:
Pluto skrev:
klogeaage 35 skrev:
Pluto skrev:

Så flyder det med bullshit igen. Artiklen handler om nogle få stakler der har været dumme nok til at vælge F10. Det har ikke en skide med de store masser der ligger i F1-F3 at gøre. Intet af det du har forudsagt holder. Tilbage til dit Ludo spil.

Læg de markerede sammen .
Hold det op imod at du er "ny" bruger herinde.
Glem vi gamle herinde .
Dem/de der kommer herind og som du gerne vil overbevise, kan de tage dig seriøst. Question 
Boligmøgler med op til flere nicks her og på diverse debatsider Question  Twisted Evil

Thomas sender sin skødhun. vov vov her er en hundekiks til du stor med næsten klistret op af ruden nede ved ejendomsmæglerbutikken og venter på at priserne skal falde.
 Suspect  Rolling Eyes  Razz 

Jeg kan gætte hvad du skriver og forstår din agenda med trolderi,men er det ikke for tidligt at være så stang beruset  drunken

Nye tal viser at andelen af afdragsfri flexlån er faldet betyyyyyyyyydeligt det sidste år kvidrer Louise Kastberg glad

Korrekt Louise !!!!!!! helt oppe fra et astronomisk  sindsygt højt og farligt % tal  for familien Danmark  på 55.5   Suspect  Suspect  Suspect   og helt ned i 53%   cheers cheers cheers

( Ironi kan forekomme i dette indlæg )

Ps for de glemsomme

Pluto : thsv
wh : mpkbh
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af Thomas Lør Jul 11, 2015 1:03 pm

klogeaage 35 skrev:
Nye tal viser at andelen af afdragsfri flexlån er faldet betyyyyyyyyydeligt det sidste år kvidrer Louise Kastberg glad

Korrekt Louise !!!!!!! helt oppe fra et astronomisk  sindsygt højt og farligt % tal  for familien Danmark  på 55.5   Suspect  Suspect  Suspect   og helt ned i 53%   cheers cheers cheers

( Ironi kan forekomme i dette indlæg )

Ps for de glemsomme

Pluto : thsv
wh : mpkbh

Lige præcis! Man kan ikke konvertere fra flexlort til fast forrentede annuiteter.
Investor er nemlig fløjtende ligeglad med om det er rente eller afdrag. Investor ser på tilbagebetalingsstrømmen og vurderer derefter om det afkast er rimeligt.
Sagen er bare, at der er ikke højt nok til loftet mellem den kurs, som investor vil betale for og den som debitorerne kan konverteres til.

Man kan da godt lave flere fast forrentede obligationer - ikke noget problem: Dem er kreditforeningen nødt til at købe selv - det gør de principielt altid; men de kan bare ikke sælge dem til investorerne uden tab!
Sagt med andre ord: Så lange der er USD nok - så er der ikke nogen ko på isen set fra investor side: Investor har tid til at vente!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34099
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån. Empty Sv: Man kan konvertere TIL flexlån; men ikke FRA flexlån.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum