Sass om flekslåns-aftale: Giver ro om danskernes boliglån. Gorrion: Øhhh nå?
+4
Cirb
Thomas
Merkur
Gorrion
8 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Sass om flekslåns-aftale: Giver ro om danskernes boliglån. Gorrion: Øhhh nå?
Det tror jeg også. Ellers sender man ikke en klakør herind. Tap, Tap, Tap.guldimund skrev:Der er nok noget under opsejling igen.
Et gæt er, at Borgens bortforklaring om, at svindlen ikke havde godkendelse fra højere sted vil eksplodere i fjæset på ham.
Vi så det samme nummer nogenlunde fra klakøren side blive lavet ved Roskilde Banks sammenbrud, hvor han var inde og belærende forklare hvorfor Roskilde Bank var et exceptionelt tilfælde af dårligt kredithåndværk. En måneds tid efter splattede Stein Bagger sagen renommeet ud. Vi får nok se.
Jeg tror de kære mellemledere der også er sigtet vil have en anden fremstilling af sagforholdet end Borgen. Jeg tror så også, det er derfor, man har valgt præcist dette tidspunkt. Borgen skulle lige have lejlighed til at dumme sig. Jeg tror heller ikke det er en sag, som Finanstilsynet og Politiet kan holde låget på - selvom de siger: "Fuck EU". Jeg tror nemlig, at dem, der har fundet ud af det oprindelig er Deutsche Bank, som har villet klare frisag i Libor - det er så gået videre til Lagarde - som så med vanlig ynde har ladet konfettien dale ned over Rohde.
Men det er jo kun et gæt: Men igen en teori der ikke kan udsættes for en afprøvning er ikke meget værd. Man skal altid være så specifik, at man kun har næsten ret. Så kan man ud fra næsten slutte sig til en del om resten.
Som Preben Elkjær, der engang af en træner blev bebrejdet, at han aftenen forinden var blevet set med to blondiner og en flaske whisky - hvortil Elkjær svarede: "Det var nu vodka!"
Thomas- Antal indlæg : 34540
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Danskernes finansielle nettoformue
» The Economist går hårdt til danskernes boliglån
» Flextumper hverken kan eller vil betale
» Lars Løkkes kronik
» danskernes gæld.
» The Economist går hårdt til danskernes boliglån
» Flextumper hverken kan eller vil betale
» Lars Løkkes kronik
» danskernes gæld.