Så dum kan kun Vestager være
5 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Så dum kan kun Vestager være
Jomsviking skrev:Thomas skrev:Du kan også tage region hovedstaden: De er da lige så meget på røven! Aldersfordelingen er bare en anden, så jo, det giver fremragende mening.Jomsviking skrev:Thomas
Skal vi holde os til regions begrebet, i stedet for arbitrære kommunegrænser?
I mine øjne giver det ikke god mening at tale om københavns kommune som adskilt fra resten af hovedstadsområdet inkl. opland når man diskuterer økonomi.
I øvrigt er folks solvens eller mangel på samme ikke nært koblet til deres produktion, som er, i gennemsnit, langt højre end andre steder i landet - så om folk bor der af den ene eller anden grund er som sådan ligegyldigt, tjener de penge eller ej er det interessante.
Nej, solvensen er primært et spørgsmål om en overvurderet ejendomsværdi. Du har masser af solvente pensionister i ejerboliger.
Thomas, det er jo blot en facet af en kompleks virkelighed, næppe nok til at vende den rådne banan vrangen ud.
Det har jeg heller ikke sagt, jeg har sagt, at det er i UdkantsDanmark væksten vil komme. Det er ikke det samme som, at det går strålende.
København er så rimelig håbløs. Der er tale om rationaliseringer i det offentlige, der er tale om indvandrere, der kan flytte; men så sandelig ikke agter, for det er nemmere.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Derfor skulle Vestager være konkurrencekommissær
» Vestager: Det går langsomt fremad for dansk økonomi. Gorrion: Endnu engang røvslikkeri fra Vestager til tåbelige OECD!
» Så er vi ved at være tilbage, hvor vi skal være.
» Dér var Vestager!
» El Condor pasa!
» Vestager: Det går langsomt fremad for dansk økonomi. Gorrion: Endnu engang røvslikkeri fra Vestager til tåbelige OECD!
» Så er vi ved at være tilbage, hvor vi skal være.
» Dér var Vestager!
» El Condor pasa!
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|