Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Så dum kan kun Vestager være

5 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Så dum kan kun Vestager være - Page 2 Empty Sv: Så dum kan kun Vestager være

Indlæg af Thomas Tors Jan 02, 2014 7:39 pm

Jomsviking skrev:
Thomas skrev:
Jomsviking skrev:Thomas

Skal vi holde os til regions begrebet, i stedet for arbitrære kommunegrænser?

I mine øjne giver det ikke god mening at tale om københavns kommune som adskilt fra resten af hovedstadsområdet inkl. opland når man diskuterer økonomi.

I øvrigt er folks solvens eller mangel på samme ikke nært koblet til deres produktion, som er, i gennemsnit, langt højre end andre steder i landet - så om folk bor der af den ene eller anden grund er som sådan ligegyldigt, tjener de penge eller ej er det interessante.
Du kan også tage region hovedstaden: De er da lige så meget på røven! Aldersfordelingen er bare en anden, så jo, det giver fremragende mening.

Nej, solvensen er primært et spørgsmål om en overvurderet ejendomsværdi. Du har masser af solvente pensionister i ejerboliger.

Thomas, det er jo blot en facet af en kompleks virkelighed, næppe nok til at vende den rådne banan vrangen ud.

Det har jeg heller ikke sagt, jeg har sagt, at det er i UdkantsDanmark væksten vil komme. Det er ikke det samme som, at det går strålende.

København er så rimelig håbløs. Der er tale om rationaliseringer i det offentlige, der er tale om indvandrere, der kan flytte; men så sandelig ikke agter, for det er nemmere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum