Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag
5 deltagere
Side 1 af 1
Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag
"Sidder du med et konkret spørgsmål, du gerne vil have besvaret, så send det ind til os på boligdebat@boliga.com, og skriv hvem af aftenens toppolitikere, du gerne vil have besvarer spørgsmålet.
Aftenens vært, Ole Krohn, som er finansredaktør på TV2, vil stå for udvælgelsen af de spørgsmål, som vil blive stillet politikerne.
Skulle dit spørgsmål ikke blive udvalgt til debatten, vil vi se, om vi efterfølgende kan få politikerne til at besvare dem, hvorefter vi offenliggør svarene i vores nyhedsbrev."
http://www.boliga.dk/landingpage/valg2011/
Åbenbart får deltagerne ikke mulighed for "live" at stille spørgsmål til politikerne, men skal bare sidde og agere baggrundstæppe for debattten. Så må man bare håbe at spørgsmålene holder en vis standard og at udvælgelsen af dem er uvildig. Men på blot en lille halv time med først en optakt og taletid delt mellem 8 politikere kan man nok ikke forvente den større dybdegående debat.
Aftenens vært, Ole Krohn, som er finansredaktør på TV2, vil stå for udvælgelsen af de spørgsmål, som vil blive stillet politikerne.
Skulle dit spørgsmål ikke blive udvalgt til debatten, vil vi se, om vi efterfølgende kan få politikerne til at besvare dem, hvorefter vi offenliggør svarene i vores nyhedsbrev."
http://www.boliga.dk/landingpage/valg2011/
Åbenbart får deltagerne ikke mulighed for "live" at stille spørgsmål til politikerne, men skal bare sidde og agere baggrundstæppe for debattten. Så må man bare håbe at spørgsmålene holder en vis standard og at udvælgelsen af dem er uvildig. Men på blot en lille halv time med først en optakt og taletid delt mellem 8 politikere kan man nok ikke forvente den større dybdegående debat.
Plato- Antal indlæg : 2
Sv: Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag
Nåh, jeg er helt enig, det er ikke lige hvad jeg havde håbet på. Så useriøst som muligt, med mindre jeg skaffer mig 10 babyer, og spadserer ned og lægger dem i armene på politikerne mens jeg spørger dem ud om forældrekøbene
Anyway, jeg har faktisk sendt et spørgsmål vedrørende netop forældrekøbene. Det har jo været en af de helt store sager på boligdebatten, så jeg vil mene at det er rimelig useriøst, hvis netop det spørgsmål ikke kommer op.
Anyway, jeg har faktisk sendt et spørgsmål vedrørende netop forældrekøbene. Det har jo været en af de helt store sager på boligdebatten, så jeg vil mene at det er rimelig useriøst, hvis netop det spørgsmål ikke kommer op.
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Sv: Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag
Man kunne spørge Claus Hjorth, om han har grund til at tro at et eller flere realkredit selskaber vil blive nationaliserede inden årsskiftet - men man skal nok ikke håbe på det kommer igennem censuren.....
Debat, vorherre bevares.....
Mvh
Cirb
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Der er jo ikke noget at sige!
Cirb skrev:Man kunne spørge Claus Hjorth, om han har grund til at tro at et eller flere realkredit selskaber vil blive nationaliserede inden årsskiftet - men man skal nok ikke håbe på det kommer igennem censuren.....
Mvh
Cirb
Det, der kan siges, må ikke siges.
Jeg mener:
Det nytter ikke noget, at Hjorten bekendtgør, at man faktisk er politisk bredt enige om - uanset valgresultatet - at man bliver nødt til at nationalisere hovedbankerne og realkreditten.
Det ville give sådan en bølgegang i kaffekopperne, at 722 kom på overarbejde.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Hvad kom der så ud af det...
Det må være slået fast med syvtommersøm at _alle_ partier er på boligsælgernes (dvs boligejernes) side og _ingen_ partier er på boligkøbernes side.
Det manglende spørgsmål var så: Hvem af dem vil være med til at give en skilling til at flytte til Schweiz, Norge, Canada eller Australien.
Det manglende spørgsmål var så: Hvem af dem vil være med til at give en skilling til at flytte til Schweiz, Norge, Canada eller Australien.
grunj- Antal indlæg : 16
TV2 News Valgdebatten
http://sputnik.tv2.dk/valg/_/valgdebat-paa-boligmarkedet-37161/
Plato- Antal indlæg : 2
Lignende emner
» Boliga inviterer til valgdebat om boligmarkedet i samarbejde med TV2
» hjælp til boligas valgdebat 12. september
» Renter
» Valuta Nationalbank og Renter
» Danske Banks dødedans.
» hjælp til boligas valgdebat 12. september
» Renter