Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nogle artikler, der undrer mig.

Go down

Nogle artikler, der undrer mig. Empty Nogle artikler, der undrer mig.

Indlæg af Thomas Søn Nov 10, 2013 6:52 am

Hvilket motiv har idioten for at skrive det bræk?
Det burde jo ikke have undgået nogens opmærksomhed, at lortet er brudt sammen - ikke hvis man har sine penge kær. Flertallet kan såmænd være ligeglade; men hvem skriver fjolset egentlig for?

Europæiske aktier billige???

Jamen kæreste venner. EUR er opskruet og USD er undervurderet - så meget at Draghi har sænket selv den mikroskopiske rente.
Altså afkastet er - uanset hvad - noget man skal google. Men at vove sig derud hvor en justering af valutaen alene kan give øretæver?

Jeg fatter så ikke JyllandsPosten - medmindre det er en redaktionel kommentar, at placere to modsat rettede forvrøvlede artikler lig op ad hinanden.

Lavt udbud af flexlort kan sænke flexrenten endnu mere. Jamen, når man ved at flexlort er stablet på hylderne i kridterne og bankerne - lavt udbud?

Opsparingen på arbejde?
Hvorfor ligger de penge på lavt forrentede konti? Fordi, der ikke er andre steder at anbringe dem? Det skulle altså motivere til at købe flexlort med endnu værre afkast?

Der er altså nogen, der ikke aner, hvad de skal gribe og gøre!
At journalister er komplet afkoblet fra alt, hvad der hedder virkelighed - det er ikke noget nyt - det er nærmest normaltilstanden; men det sigende er, at de banksvindlere, der placerer deres ubetalte annoncer på finans- og erhvervssiderne i aviserne og Børsen - de er godt nok fuldstændig rundt på gulvet.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum