Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer
3 deltagere
Side 1 af 1
Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer
Antispin:
Børsen: Krisen kradser i vores bevidsthed
JP :Min søn skal ikke være fattig Gæld: 31-årige Brian Janning og hans kone har sat sig selv under stram økonomisk administration for at komme ud af deres store gæld.
JP: Ventelister lukker for gældsplagede
JP : Forbrugerrådet advarer om, at flere gældsramte danskere kan ryge ud over kanten, når de afdragsfri lån skal betales tilbage.
JP :Min søn skal ikke være fattig Gæld: 31-årige Brian Janning og hans kone har sat sig selv under stram økonomisk administration for at komme ud af deres store gæld.
JP : Forbrugerrådet advarer om, at flere gældsramte danskere kan ryge ud over kanten, når de afdragsfri lån skal betales tilbage.
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Sv: Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer
Du kan jo se, at klakørerne er ved at løbe tør for dårlige bortforklaringer. Bare se wh er en ynkelig skygge af Danske Bank bralderier for et par år siden.klogeaage 35 skrev:Antispin:
Der er jo ikke nogen tvivl om, at Rohde havde en plan med sig i mappen, da han satte sig i Nationalbanken.
Om pensionerne bliver lidt større eller mindre, det kommer vi nok over. Blæse være med Gentofte-mokkernes børnetøjsforretninger.
Flextumperne får det svært - selvfølgelig gør de det - rigtig svært endda; men det må ikke rive resten af samfundet med sig.
Meget af det er et formuefordelingsspørgsmål!
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer
klogeaage 35 skrev:Antispin:
Mest foruroligende er dog de gentagen råb om, at folk der har opført sig uansvarligt skal have hjælp på det offentliges regning.
Jeg mener - så er det jo heller ikke sværere - der findes både advokater og revisorer man kan gå til, så hvorfor skal der oprettes offentligt betalte hjælpetjenester til tosserne?
Jeg fatter det sq ikke. Har man kvajet sig, må man jo efterfølgende leve med konsekvenserne, og forhåbentlig tage ved lære deraf?
Plyds- Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten
Det bliver nok en hjælp, man havde ønsket sig foruden.Plyds skrev:klogeaage 35 skrev:Antispin:
Mest foruroligende er dog de gentagen råb om, at folk der har opført sig uansvarligt skal have hjælp på det offentliges regning.
Jeg mener - så er det jo heller ikke sværere - der findes både advokater og revisorer man kan gå til, så hvorfor skal der oprettes offentligt betalte hjælpetjenester til tosserne?
Jeg fatter det sq ikke. Har man kvajet sig, må man jo efterfølgende leve med konsekvenserne, og forhåbentlig tage ved lære deraf?
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Afvikling af Danske Banks udlandske afdelinger.
» Coronavirus i selvsving ?
» US lukkede negativt den 19.08
» Pension - det frie valg
» Nogle artikler, der undrer mig.
» Coronavirus i selvsving ?
» US lukkede negativt den 19.08
» Pension - det frie valg
» Nogle artikler, der undrer mig.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum