Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer

3 deltagere

Go down

Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer  Empty Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer

Indlæg af klogeaage 35 Lør Mar 30, 2013 3:05 am

Antispin:

Børsen: Krisen kradser i vores bevidsthed

JP :Min søn skal ikke være fattig Gæld: 31-årige Brian Janning og hans kone har sat sig selv under stram økonomisk administration for at komme ud af deres store gæld.

JP: Ventelister lukker for gældsplagede

JP : Forbrugerrådet advarer om, at flere gældsramte danskere kan ryge ud over kanten, når de afdragsfri lån skal betales tilbage.
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer  Empty Sv: Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer

Indlæg af Thomas Lør Mar 30, 2013 4:00 am

klogeaage 35 skrev:Antispin:

Børsen: Krisen kradser i vores bevidsthed

JP :Min søn skal ikke være fattig Gæld: 31-årige Brian Janning og hans kone har sat sig selv under stram økonomisk administration for at komme ud af deres store gæld.

JP: Ventelister lukker for gældsplagede

JP : Forbrugerrådet advarer om, at flere gældsramte danskere kan ryge ud over kanten, når de afdragsfri lån skal betales tilbage.
Du kan jo se, at klakørerne er ved at løbe tør for dårlige bortforklaringer. Bare se wh er en ynkelig skygge af Danske Bank bralderier for et par år siden.

Der er jo ikke nogen tvivl om, at Rohde havde en plan med sig i mappen, da han satte sig i Nationalbanken.

Om pensionerne bliver lidt større eller mindre, det kommer vi nok over. Blæse være med Gentofte-mokkernes børnetøjsforretninger.

Flextumperne får det svært - selvfølgelig gør de det - rigtig svært endda; men det må ikke rive resten af samfundet med sig.

Meget af det er et formuefordelingsspørgsmål!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer  Empty Sv: Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer

Indlæg af Plyds Lør Mar 30, 2013 12:35 pm

klogeaage 35 skrev:Antispin:

Børsen: Krisen kradser i vores bevidsthed

JP :Min søn skal ikke være fattig Gæld: 31-årige Brian Janning og hans kone har sat sig selv under stram økonomisk administration for at komme ud af deres store gæld.

JP: Ventelister lukker for gældsplagede

JP : Forbrugerrådet advarer om, at flere gældsramte danskere kan ryge ud over kanten, når de afdragsfri lån skal betales tilbage.

Mest foruroligende er dog de gentagen råb om, at folk der har opført sig uansvarligt skal have hjælp på det offentliges regning.
Jeg mener - så er det jo heller ikke sværere - der findes både advokater og revisorer man kan gå til, så hvorfor skal der oprettes offentligt betalte hjælpetjenester til tosserne?

Jeg fatter det sq ikke. Har man kvajet sig, må man jo efterfølgende leve med konsekvenserne, og forhåbentlig tage ved lære deraf?
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer  Empty Sv: Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer

Indlæg af Thomas Lør Mar 30, 2013 6:46 pm

Plyds skrev:
klogeaage 35 skrev:Antispin:

Børsen: Krisen kradser i vores bevidsthed

JP :Min søn skal ikke være fattig Gæld: 31-årige Brian Janning og hans kone har sat sig selv under stram økonomisk administration for at komme ud af deres store gæld.

JP: Ventelister lukker for gældsplagede

JP : Forbrugerrådet advarer om, at flere gældsramte danskere kan ryge ud over kanten, når de afdragsfri lån skal betales tilbage.

Mest foruroligende er dog de gentagen råb om, at folk der har opført sig uansvarligt skal have hjælp på det offentliges regning.
Jeg mener - så er det jo heller ikke sværere - der findes både advokater og revisorer man kan gå til, så hvorfor skal der oprettes offentligt betalte hjælpetjenester til tosserne?

Jeg fatter det sq ikke. Har man kvajet sig, må man jo efterfølgende leve med konsekvenserne, og forhåbentlig tage ved lære deraf?
Det bliver nok en hjælp, man havde ønsket sig foruden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer  Empty Sv: Artikler fra de lukkede afdelinger hos/på de "frie" medier,,,,nu uden psykedeliske stoffer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum