Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ATP sælger ud af aktier - har solgt ud.

2 deltagere

Go down

ATP sælger ud af aktier - har solgt ud. Empty ATP sælger ud af aktier - har solgt ud.

Indlæg af Thomas Man Nov 04, 2013 5:42 pm

Stendevad

Jeg er så enig i betragtningen om at centralbankerne tilfører likviditet og at det kan holde op - i hvert fald af samme omfang.
Det andet er i hvilket omfang de store valutareserver i Kina bliver vakt til live - det er det for tidligt at sige noget om.

Som det ser ud nu, så lader det til (vi får se?) at et kinesisk tilbagesalg vil gå via priserne på de varer Kina skal importere.

Men på kortere sigt skal man nok være mere opmærksom på opkøbet af egne aktier for at holde kursen. Helt typisk Danske Bank, der kører via forskellige stråmænd.
Virksomheder, der tjener godt, vil i første omgang erstatte banklån med tjente penge, derefter vil de nok så meget udbetale udbytter ved hjælp af opkøb af egne aktier enten i firmaet direkte - eller ved større aktionærer, der køber de små.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

ATP sælger ud af aktier - har solgt ud. Empty So what

Indlæg af sur gammel mand Man Nov 04, 2013 11:09 pm

Stendevad...

Var det ikke det ham havneluderen hed da han i sin tid arbejdede i New York ?

I mellemtiden kan jeg bare konstatere, at det har jeg ment i meget lang tid...men jeg har selvfølgelig heller ikke udført diverse arbejder for mediefolket, ej heller haft en millionhyre so far....

Og skulle han/ATP's bestyrelse nu meget mod forventning læse mit indlæg og føle en klein bondeanger, desto bedre.


Sidst rettet af sur gammel mand Tirs Nov 05, 2013 12:18 am, rettet i alt 3 gange (Reason for editing : Gnide salt i året.......og bemærk jeg har stor respekt for havneludere (og knap så megt for ATP's bestyrelse).......vel at mærke af den rette støbning.)

sur gammel mand

Antal indlæg : 65
Join date : 13/08/11
Age : 105

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum