Sygefravær for SAS kabinepersonale.
Side 1 af 1
Sygefravær for SAS kabinepersonale.
Det går helt efter planen.
Hvad skal SAS med norsk kabinepersonale? Kabinepersonale skal bruges på de norske indenrigsruter - og det er Norwegean, der har dem - til en noget anden løn.
Det er stadig ikke klart, hvad Gardamoen skulle bruges til - bortset fra, at norsk stolthed ikke kunne leve med, at Fornebu stadig havde en Gate 1 - den til internationale flyvninger - dvs. til Kastrup.
De svenske er dem, der skal fyres. De er alt for mange og så skal svensk indenrigsflyvning nedlægges, for der er ikke noget at flyve med. Straffefanger overføres i lænker. Sverrig skal nedlægges.
Det glæder mig, at det danske kabinepersonale i et vist omfang har forstået beskeden. SAS er ikke svensk alt sammen. Ikke mere.
Den flyvning SAS skal have er international og så en enkelt rute til UdkantsDanmark - i ved - Christiania.
Fra Skåne skal man slet ikke flyve, man tager toget til Kastrup som alle andre danskere. Samojedernes transportbehov er dækket af rensdyr. Hvad pokker vil en fra Malmø i Stockholm? Nej, vel?
SAS skal flyve internationalt - og et internationalt publikum kan ikke lide at blive vækket af talefejl og bandeord.
Altså man skal bo i København - evt. Roskilde - hvis man er ansat i SAS. Hvorfor? Fordi, det er der al flyvning foregår - så enkelt er det!
Nu er det sådan at alle de nye fly er pantsat, så når SAS går konkurs så lægger kreditor sin klamme hånd på dem. Dagen efter flyver DDL (eller et andet) med de nye fly på de internationale ruter - og lader de svenske banker more sig med konkursboet. Piloter og kabinepersonale er danske - på de nye fly altså. Svenskerne har ikke de nødvendige kurser.
Hvad skal SAS med norsk kabinepersonale? Kabinepersonale skal bruges på de norske indenrigsruter - og det er Norwegean, der har dem - til en noget anden løn.
Det er stadig ikke klart, hvad Gardamoen skulle bruges til - bortset fra, at norsk stolthed ikke kunne leve med, at Fornebu stadig havde en Gate 1 - den til internationale flyvninger - dvs. til Kastrup.
De svenske er dem, der skal fyres. De er alt for mange og så skal svensk indenrigsflyvning nedlægges, for der er ikke noget at flyve med. Straffefanger overføres i lænker. Sverrig skal nedlægges.
Det glæder mig, at det danske kabinepersonale i et vist omfang har forstået beskeden. SAS er ikke svensk alt sammen. Ikke mere.
Den flyvning SAS skal have er international og så en enkelt rute til UdkantsDanmark - i ved - Christiania.
Fra Skåne skal man slet ikke flyve, man tager toget til Kastrup som alle andre danskere. Samojedernes transportbehov er dækket af rensdyr. Hvad pokker vil en fra Malmø i Stockholm? Nej, vel?
SAS skal flyve internationalt - og et internationalt publikum kan ikke lide at blive vækket af talefejl og bandeord.
Altså man skal bo i København - evt. Roskilde - hvis man er ansat i SAS. Hvorfor? Fordi, det er der al flyvning foregår - så enkelt er det!
Nu er det sådan at alle de nye fly er pantsat, så når SAS går konkurs så lægger kreditor sin klamme hånd på dem. Dagen efter flyver DDL (eller et andet) med de nye fly på de internationale ruter - og lader de svenske banker more sig med konkursboet. Piloter og kabinepersonale er danske - på de nye fly altså. Svenskerne har ikke de nødvendige kurser.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum