SAS kabinepersonale i LO.
Side 1 af 1
SAS kabinepersonale i LO.
Det er da fint nok.
SAS skal jo nedlægges. Der er brug for et internationalt luftfartselskab i Norden - dvs. Danmark. Alle andre skal fyres.
Det man så skulle satse på - i DDL altså - var mindre fly, der flyver længere, fordi Norden vil altid være en "tynd" rute: F.eks. jeg kan forstå dem, der vil fra Sverrig; men til????
Norge? Nordmænd forlade Norge? Syg tanke!
Det Danmark har brug for er et luftfartselskab, der forbinder København med de andre hovedstæder - det vil være forholdsvis mange ruter med lavt passagertal. Så for at holde en rimelig frekvens skal der forholdsvis små fly til, men med god fart. Regional luftfart i dag er jo europæisk. Flyve til Kina? Hvorfor dog det? Indien? Endnu mere uforståeligt!
SAS skal jo nedlægges. Der er brug for et internationalt luftfartselskab i Norden - dvs. Danmark. Alle andre skal fyres.
Det man så skulle satse på - i DDL altså - var mindre fly, der flyver længere, fordi Norden vil altid være en "tynd" rute: F.eks. jeg kan forstå dem, der vil fra Sverrig; men til????
Norge? Nordmænd forlade Norge? Syg tanke!
Det Danmark har brug for er et luftfartselskab, der forbinder København med de andre hovedstæder - det vil være forholdsvis mange ruter med lavt passagertal. Så for at holde en rimelig frekvens skal der forholdsvis små fly til, men med god fart. Regional luftfart i dag er jo europæisk. Flyve til Kina? Hvorfor dog det? Indien? Endnu mere uforståeligt!
Thomas- Antal indlæg : 34541
Join date : 27/10/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum